1. Pracodawca
  2. Kołobrzeg
  3. COFFEEDESK.PL
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

COFFEEDESK.PL

KOŁOBRZEG, Portowa 41, bud. B2

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (77) Aktualne ( 3 ) Archiwalne ( 74 )

Hunter Klientów Zagranicznych

Warszawa
Ważna do: 11.05.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Badanie terenu: Zanurzysz się w analizie międzynarodowych rynków biznesowych, śledząc trendy i szukając okazji do ekspansji naszej firmy;
  • Planowanie strategiczne: Wespół z zespołem opracujesz plan działania na każdy zidentyfikowany rynek zagraniczny, ustalając cele i kroki niezbędne do ich osiągnięcia;
  • Podejmowanie kontaktów: Aktywnie poszukasz potencjalnych klientów poprzez różne kanały komunikacji, budując relacje oparte na zaufaniu i zrozumieniu ich potrzeb;
  • Kreowanie ofert handlowych: Opracujesz spersonalizowane propozycje biznesowe, prezentując naszą ofertę w atrakcyjny sposób, dostosowany do różnych kultur i wymagań rynkowych;
  • Monitorowanie i raportowanie: Będziesz śledził wyniki swoich działań, analizując efektywność podejmowanych działań i przygotowując regularne raporty dla zespołu
Pokaż więcej >>
Ważna do: 11.05.2024

Specjalista / Specjalistka ds. Email Marketingu B2B

Szczecin
Ważna do: 09.05.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Tworzenie treści pod akcje komercyjne dla kanałów sprzedaży B2B PL i COM;
  • Tworzenie kampanii email marketingowych w celu promowania produktów, przygotowywanie newsletterów i koordynacja wysyłek;
  • Bieżąca analiza rynku konkurencji a także pojawiających się trendów na rynku content marketingu i promocji;
  • Przygotowywanie grafik, banerów i materiałów promocyjnych wraz publikacją na platformie B2B;
  • Odpowiedzialność za bazę kontaktów i odpowiednią segmentację w systemie do wysyłek newsletterów;
  • Współtworzenie kalendarza komercyjnego B2B, realizacja tasków zgodnie z harmonogramem promocji i ich publikacji oraz pomiar ich efektywności;
  • Przygotowywanie raportów mierzących efektywność oraz skuteczność prowadzonych działań komunikacyjnych;
  • Analiza i rekomendacja zmian w platformie optymalizujących prezentację treści dla użytkowników;
  • Współpraca przy cyklicznych badaniach NPS;
  • Budowanie konceptów wizualnych spójnych z wizerunkiem Coffeedesk, dbanie o rozwój i dywersyfikację treści oraz ich wartość edukacyjną;
  • Współpraca z twórcami contentu: grafikami, fotografami, autorami tekstów na blog
Pokaż więcej >>
Ważna do: 09.05.2024

Senior Barista/-ka

Warszawa
Ważna do: 24.04.2024
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Budowanie relacji z Gośćmi kawiarni
  • Dostarczanie produktów najwyższej jakości
  • Nieustanne dbanie o komfort Gości
  • Dzielenie się swoją wiedzą z baristami i Gośćmi
  • Wyznaczanie priorytetów na zmianie i planowanie jej przebiegu
  • Dbanie o komunikację w zespole
  • Planowanie, delegowanie i rozliczanie pracy zespołu
  • Współpraca z kierownikiem kawiarni
Pokaż więcej >>
Ważna do: 24.04.2024

Kontroler/-ka Finansowy/-a

Warszawa
Wygasła: 17.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Analiza rentowności kanałów sprzedaży, towarów, klientów, grup asortymentowych, projektów itp.;
  • Aktywne wyszukiwanie i proponowanie działań optymalizujących poziom marży i kosztów;
  • Wdrażanie w życie i monitorowanie efektów uzgodnionych optymalizacji;
  • Analiza odchyleń i kontrola nad realizacją budżetu;
  • Budowanie narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji;
  • Tworzenie analiz finansowych;
  • Budowa modeli finansowych;
  • Udział w procesach budżetowania i planowania finansowego;
  • Raportowanie finansowe i zarządcze;
  • Monitorowanie wydatków;
  • Szeroka i wieloprzekrojowa analiza kosztów firmy;
  • Doradztwo innym działom w zakresie analiz;
  • Koordynowanie międzydziałowych współprac przy inicjatywach optymalizowania kosztów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kontroler/-ka Finansowy/-a

Szczecin
Wygasła: 10.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Analiza rentowności kanałów sprzedaży, towarów, klientów, grup asortymentowych, projektów itp.;
  • Aktywne wyszukiwanie i proponowanie działań optymalizujących poziom marży i kosztów;
  • Wdrażanie w życie i monitorowanie efektów uzgodnionych optymalizacji;
  • Analiza odchyleń i kontrola nad realizacją budżetu;
  • Budowanie narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji;
  • Tworzenie analiz finansowych;
  • Budowa modeli finansowych;
  • Udział w procesach budżetowania i planowania finansowego;
  • Raportowanie finansowe i zarządcze;
  • Monitorowanie wydatków;
  • Szeroka i wieloprzekrojowa analiza kosztów firmy;
  • Doradztwo innym działom w zakresie analiz;
  • Koordynowanie międzydziałowych współprac przy inicjatywach optymalizowania kosztów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator Magazynu

Kołobrzeg
Wygasła: 22.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Organizacja pracy podległego zespołu;
  • Koordynowanie zleconych zadań;
  • Nadzór nad postępem prac;
  • Kontrola jakości wykonywanych zadań;
  • Prowadzenie dokumentacji;
  • Raportowanie do przełożonego;
  • Wykonywanie prac razem z zespołem;
  • Dbanie o narzędzia pracy i kontrola ich zużycia;
  • Nadzór nad zaopatrzeniem w materiały do pakowania;
  • Udział oraz nadzór nad inwentaryzacją magazynu;
  • Obsługa systemów magazynowych, arkusza kalkulacyjnego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager

Warszawa
Wygasła: 22.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Samodzielne prowadzenie zaplanowanych projektów w oparciu o założone wskaźniki, budżety i strategię marketingową danego brandu;
  • Nawiązywanie relacji handlowych i rozwijanie współpracy handlowej ze szczególnym uwzględnieniem rynków niemieckojęzycznych;
  • Planowanie i realizacja działań handlowych zwiększających sprzedaż;
  • Analiza i raportowanie wyników sprzedaży na poziomie klienta;
  • Planowanie, organizowanie i egzekucja uzgodnionych aktywności promocyjnych i wizerunkowych;
  • Przygotowywanie ofert handlowych;
  • Realizacja celów sprzedażowych indywidualnych i działowych;
  • Udział w eventach branżowych;
  • Raportowanie aktywności poprzez CRM Salesforce
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager

Warszawa
Wygasła: 26.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Samodzielne prowadzenie zaplanowanych projektów w oparciu o założone wskaźniki, budżety i strategię marketingową danego brandu;
  • Nawiązywanie relacji handlowych i rozwijanie współpracy handlowej ze szczególnym uwzględnieniem rynków niemieckojęzycznych;
  • Planowanie i realizacja działań handlowych zwiększających sprzedaż;
  • Analiza i raportowanie wyników sprzedaży na poziomie klienta;
  • Planowanie, organizowanie i egzekucja uzgodnionych aktywności promocyjnych i wizerunkowych;
  • Przygotowywanie ofert handlowych;
  • Realizacja celów sprzedażowych indywidualnych i działowych;
  • Udział w eventach branżowych;
  • Raportowanie aktywności poprzez CRM Salesforce
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

eCommerce B2C Manager

Warszawa
Wygasła: 26.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Współtworzenie i egzekucja strategii kanałowej dla wybranych kategorii produktowych uwzględniający rolę marek, target grupy, value proposition coffeedesk - z uwzględnieniem strategii biznesowej i marketingowej;
  • Regularna analiza sprzedaży danej kategorii w celu optymalizacji oferty oraz przygotowania forecastów;
  • Dbanie o odpowiednią rotację produktów (w tym opracowywanie planów taktycznych w przypadku braku rotacji i aktywny delisting produktów);
  • Inicjowanie akcji sprzedażowych dla danej kategorii, lider dla akcji sprzedażowych w zakresie danej kategorii produktowej, ocena potencjału produktów pod kątem sprzedaży i marży, dobranie mechanizmów promocyjnych, pricing w ramach akcji komercyjnych oraz reprice;
  • Zarządzenia ekspozycją produktów i kategorii na stronie: dobór filtracji, kolejności sortowania, elementów komunikacyjnych;
  • Współpraca z działem zakupów w celu zapewnienia atrakcyjnej oferty dla obydwu grup docelowych, w różnych segmentach cenowych, w tym także produktów sezonowych i nowości, udział w negocjacjach z dostawcami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Magazynier

Sienkiewicza 12, Kołobrzeg
Wygasła: 13.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Przygotowywanie paczek do wysyłki, tak aby klient już na wstępie westchnął z zachwytu;
  • Rozładunek dostaw;
  • Nadzór nad porządkiem na półkach z produktami;
  • Przygotowywanie wysyłek paletowych;
  • Dbałość o to, żeby na żadnej z paczek nie zabrakło kociej naklejki :-)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Kierownika Magazynu

Kołobrzeg
Wygasła: 11.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie stockiem wg metody FIFO/FEFO;
  • Bieżący nadzór nad procesami magazynowymi (przyjmowanie dostaw, pakowanie, wydawanie, inwentaryzacja, tworzenie dokumentów, zwroty i reklamacje, itp.);
  • Optymalizacja procesów magazynowych - widzisz, że coś nie działa, czegoś brakuje lub wiesz, że można gdzieś skrócić ścieżkę lub dany proces;
  • Nadzór nad zaopatrzeniem w materiały magazynowe (materiały do pakowania, kontrola, rękawiczki, kartony, środki ochrony osobistej);
  • Sprawy kadrowe (rekrutacja, onboarding, sprawy bieżące, zwolnienia etc.) - wsparcie w przygotowywaniu grafików, naliczeń godzinowych, rozliczaniu miesięcznym, etc.;
  • Organizacja pracy zespołu - Koordynatorzy + Magazynierzy;
  • Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP;
  • Nadzór nad cyklicznymi przeglądami, np. UDT, przeglądy regałów, nadzór nad owijarką oraz innymi sprzętami w Magazynie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Digital & Paid Social Specialist

Warszawa
Wygasła: 16.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Planowanie i zakup kampanii paid social w ramach platform mediów społecznościowych Meta Ads, Linkedin Ads, Pinterest Ads, TikTok Ads;
  • Opieka techniczna nad kontami reklamowymi w Social Media;
  • Monitorowanie, analiza i optymalizacja działań paid social zorientowanych na wynik (wyznaczone cele, KPI) oraz raportowanie wyników odnośnie działań paid social;
  • Przygotowywanie briefu pod materiały kreatywne dla działu marketingu oraz konsultowanie materiałów do publikacji (pod kątem ich wartości przy zakupie mediów);
  • Analiza dostępnego asortymentu produktów i dostosowywanie działań pod kątem ich dostępności i sprzedaży, tworzenie feedów produktowych w paid social w ramach akcji komercyjnych;
  • A/B testing materiałów reklamowych (grafika, copy, landing page) oraz metod targetowania i zarządzania stawkami, a następnie wyciąganie trafnych wniosków z danych;
  • Śledzenie trendów w social media, poszukiwanie nowych rozwiązań oraz wdrażanie nowości w ramach działań paid social;
  • Analiza konkurencji, raporty na temat działań konkurencji w ramach swojego obszaru (paid social);
  • Koordynacja projektów digital oraz omnichannel (produkcji materiałów i realizacji zasadniczej części kampanii);
  • Udział przy tworzeniu strategii digital dla segmentów: b2b, b2c, showroom
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PHP Backend Developer

Szczecin
Wygasła: 15.06.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Development funkcjonalności we własnym systemie e-commerce;
  • Development funkcjonalności w Shopware;
  • Dokumentacja realizowanych funkcjonalności;
  • Planowanie pracy zgodnie z wytycznymi menedżera i harmonogramem projektu;
  • Raportowanie postępów prac;
  • Optymalizacja zastanego kodu źródłowego;
  • Transparentna i relacyjna współpraca w naszym zespole IT
Pokaż więcej >>
od 14000 do 19000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

B2B Marketing Specialist

Kołobrzeg
Wygasła: 13.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wsparcie bieżące kanału B2B (min. pomoc w tworzeniu wybranych prezentacji sprzedażowych, koordynacja powstawania wybranego contentu dla Klientów biznesowych, kampanii leado’wych oraz bloga);
  • Prowadzenie wybranych projektów specjalnych (np. komunikacji na Black Friday, wsparcie w rozwoju marek własnych Coffeedesk);
  • Koordynacja/zlecanie contentu czyli grafik, fotografii, tłumaczeń czy video;
  • Wsparcie we wszystkich kanałach sprzedaży wybranych marek strategicznych oferowanych Klientom;
  • Odpowiedzialność za dedykowany budżet i raportowanie wyników działań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

B2B Marketing Specialist

Szczecin
Wygasła: 13.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wsparcie bieżące kanału B2B (min. pomoc w tworzeniu wybranych prezentacji sprzedażowych, koordynacja powstawania wybranego contentu dla Klientów biznesowych, kampanii leado’wych oraz bloga);
  • Prowadzenie wybranych projektów specjalnych (np. komunikacji na Black Friday, wsparcie w rozwoju marek własnych Coffeedesk);
  • Koordynacja/zlecanie contentu czyli grafik, fotografii, tłumaczeń czy video;
  • Wsparcie we wszystkich kanałach sprzedaży wybranych marek strategicznych oferowanych Klientom;
  • Odpowiedzialność za dedykowany budżet i raportowanie wyników działań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

B2B Marketing Specialist

Warszawa
Wygasła: 13.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wsparcie bieżące kanału B2B (min. pomoc w tworzeniu wybranych prezentacji sprzedażowych, koordynacja powstawania wybranego contentu dla Klientów biznesowych, kampanii leado’wych oraz bloga);
  • Prowadzenie wybranych projektów specjalnych (np. komunikacji na Black Friday, wsparcie w rozwoju marek własnych Coffeedesk);
  • Koordynacja/zlecanie contentu czyli grafik, fotografii, tłumaczeń czy video;
  • Wsparcie we wszystkich kanałach sprzedaży wybranych marek strategicznych oferowanych Klientom;
  • Odpowiedzialność za dedykowany budżet i raportowanie wyników działań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zakupów

Kołobrzeg
Wygasła: 29.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Codzienny kontakt z dostawcami i naszymi działami sprzedaży, serwisu, magazynu i finansów;
  • Negocjowanie warunków sprzedaży i ustalanie cen produktów;
  • Kontrola stanów magazynowych i dostępności produktów;
  • Planowanie dostaw i ich terminowa realizacja;
  • Składanie oraz optymalizacja zamówień;
  • Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców;
  • Bieżąca analiza rynku i obserwacja konkurencji;
  • Wprowadzanie nowości do oferty Coffeedesk;
  • Optymalizacja kosztów zakupów;
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów;
  • Realizowanie polityki działu zakupów i strategii firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zakupów

Szczecin
Wygasła: 29.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Codzienny kontakt z dostawcami i naszymi działami sprzedaży, serwisu, magazynu i finansów;
  • Negocjowanie warunków sprzedaży i ustalanie cen produktów;
  • Kontrola stanów magazynowych i dostępności produktów;
  • Planowanie dostaw i ich terminowa realizacja;
  • Składanie oraz optymalizacja zamówień;
  • Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców;
  • Bieżąca analiza rynku i obserwacja konkurencji;
  • Wprowadzanie nowości do oferty Coffeedesk;
  • Optymalizacja kosztów zakupów;
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów;
  • Realizowanie polityki działu zakupów i strategii firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zakupów

Warszawa
Wygasła: 29.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Codzienny kontakt z dostawcami i naszymi działami sprzedaży, serwisu, magazynu i finansów;
  • Negocjowanie warunków sprzedaży i ustalanie cen produktów;
  • Kontrola stanów magazynowych i dostępności produktów;
  • Planowanie dostaw i ich terminowa realizacja;
  • Składanie oraz optymalizacja zamówień;
  • Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców;
  • Bieżąca analiza rynku i obserwacja konkurencji;
  • Wprowadzanie nowości do oferty Coffeedesk;
  • Optymalizacja kosztów zakupów;
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów;
  • Realizowanie polityki działu zakupów i strategii firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PHP Backend Developer

Szczecin
Wygasła: 16.04.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Development funkcjonalności we własnym systemie e-commerce;
  • Development funkcjonalności w Shopware;
  • Dokumentacja realizowanych funkcjonalności;
  • Planowanie pracy zgodnie z wytycznymi menedżera i harmonogramem projektu;
  • Raportowanie postępów prac;
  • Optymalizacja zastanego kodu źródłowego;
  • Transparentna i relacyjna współpraca w naszym zespole IT
Pokaż więcej >>
od 12000 do 19000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

Kołobrzeg
Wygasła: 15.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wprowadzanie dokumentów kosztowych;
  • Rozliczenie sprzedaży kawiarni (wprowadzanie utargów na podstawie zestawień, weryfikacja terminali, weryfikacja pośredników płatności);
  • Tworzenie dokumentów korygujących przychód kawiarni (zwroty i oczywiste pomyłki);
  • Wprowadzenie dokumentów sprzedaży (raporty fiskalne, faktury usługowe);
  • Weryfikacja rozliczeń faktur kosztowych;
  • Dekretacja korekt magazynowych;
  • Weryfikacja nierozliczonych wydatków;
  • Sprawozdania do GUS;
  • Wprowadzenie sprzedaży do rejestru VAT (fv fiskalne);
  • Przygotowanie zestawień w excelu;
  • Weryfikacja rejestru VAT naliczony - kawiarnie;
  • Comiesięczne spotkania z kierownikami kawiarni
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Procurement Manager

Kołobrzeg
Wygasła: 02.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Budowanie strategii zakupowej;
  • Ciągły research rynku i biznesu pod kątem potencjału produktowego, sprzedażowego, trendów i rekomendacje zakupowe (wyprzedzanie konkurencji);
  • Podejmowanie strategicznych decyzji zakupowych dotyczących nawiązywania współpracy z nowymi dostawcami, poszerzania kontraktów z dystrybutorami, rozwoju segmentów i kategorii produktowych;
  • Udział w strategicznym planowaniu zakupów dla poszczególnych kanałów sprzedaży (e-comm, b2b, sieć kawiarni);
  • Negocjacje zakupowe i ustalanie warunków współpracy;
  • Analiza umów i kształtowanie polityki cenowej, przygotowywanie analiz kosztowych i kalkulacji wprowadzanych produktów;
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi dostawcami;
  • Zabezpieczanie stocków magazynowych zgodnie z forecastami sprzedażowymi;
  • Analiza danych i szybkie reagowanie na zmiany rynku;
  • Współpraca z przedstawicielami poszczególnych kanałów sprzedaży, marketingiem, magazynem;
  • Udział w targach, imprezach i eventach z potencjałem;
  • Planowanie pracy zespołu zakupowego (planowanie nieobecności, wyznaczanie celów OKR) w oparciu o budżet i cele działu;
  • Egzekucja wyznaczonych celów zakupowych w oparciu o forecasty sprzedażowe;
  • Wsparcie managerskie członków zespołu w rozwoju i organizacji pracy oraz egzekucji procesów zakupowych;
  • Rozwój narzędzi wspierających automatyzację procesów zakupowych;
  • Realizacja założonych budżetów kosztów pracy oraz analiza pod kątem rentowności;
  • Rozwijanie kompetencji zakupowych, negocjacyjnych i technicznych zespołu w oparciu o budżet szkoleniowy;
  • Cykliczne raportowanie do HoSCM wyników, realizacji planów zakupowych, pracy zespołu i pozostałych mierników;
  • Wspieranie Misji, Wizji i Wartości Coffeedesk;
  • Współpraca ze wszystkimi Coffeedeskami w ramach wewnętrznego Supreme Service
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Procurement Manager

Szczecin
Wygasła: 02.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Budowanie strategii zakupowej;
  • Ciągły research rynku i biznesu pod kątem potencjału produktowego, sprzedażowego, trendów i rekomendacje zakupowe (wyprzedzanie konkurencji);
  • Podejmowanie strategicznych decyzji zakupowych dotyczących nawiązywania współpracy z nowymi dostawcami, poszerzania kontraktów z dystrybutorami, rozwoju segmentów i kategorii produktowych;
  • Udział w strategicznym planowaniu zakupów dla poszczególnych kanałów sprzedaży (e-comm, b2b, sieć kawiarni);
  • Negocjacje zakupowe i ustalanie warunków współpracy;
  • Analiza umów i kształtowanie polityki cenowej, przygotowywanie analiz kosztowych i kalkulacji wprowadzanych produktów;
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi dostawcami;
  • Zabezpieczanie stocków magazynowych zgodnie z forecastami sprzedażowymi;
  • Analiza danych i szybkie reagowanie na zmiany rynku;
  • Współpraca z przedstawicielami poszczególnych kanałów sprzedaży, marketingiem, magazynem;
  • Udział w targach, imprezach i eventach z potencjałem;
  • Planowanie pracy zespołu zakupowego (planowanie nieobecności, wyznaczanie celów OKR) w oparciu o budżet i cele działu;
  • Egzekucja wyznaczonych celów zakupowych w oparciu o forecasty sprzedażowe;
  • Wsparcie managerskie członków zespołu w rozwoju i organizacji pracy oraz egzekucji procesów zakupowych;
  • Rozwój narzędzi wspierających automatyzację procesów zakupowych;
  • Realizacja założonych budżetów kosztów pracy oraz analiza pod kątem rentowności;
  • Rozwijanie kompetencji zakupowych, negocjacyjnych i technicznych zespołu w oparciu o budżet szkoleniowy;
  • Cykliczne raportowanie do HoSCM wyników, realizacji planów zakupowych, pracy zespołu i pozostałych mierników;
  • Wspieranie Misji, Wizji i Wartości Coffeedesk;
  • Współpraca ze wszystkimi Coffeedeskami w ramach wewnętrznego Supreme Service
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Procurement Manager

Warszawa
Wygasła: 02.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Budowanie strategii zakupowej;
  • Ciągły research rynku i biznesu pod kątem potencjału produktowego, sprzedażowego, trendów i rekomendacje zakupowe (wyprzedzanie konkurencji);
  • Podejmowanie strategicznych decyzji zakupowych dotyczących nawiązywania współpracy z nowymi dostawcami, poszerzania kontraktów z dystrybutorami, rozwoju segmentów i kategorii produktowych;
  • Udział w strategicznym planowaniu zakupów dla poszczególnych kanałów sprzedaży (e-comm, b2b, sieć kawiarni);
  • Negocjacje zakupowe i ustalanie warunków współpracy;
  • Analiza umów i kształtowanie polityki cenowej, przygotowywanie analiz kosztowych i kalkulacji wprowadzanych produktów;
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi dostawcami;
  • Zabezpieczanie stocków magazynowych zgodnie z forecastami sprzedażowymi;
  • Analiza danych i szybkie reagowanie na zmiany rynku;
  • Współpraca z przedstawicielami poszczególnych kanałów sprzedaży, marketingiem, magazynem;
  • Udział w targach, imprezach i eventach z potencjałem;
  • Planowanie pracy zespołu zakupowego (planowanie nieobecności, wyznaczanie celów OKR) w oparciu o budżet i cele działu;
  • Egzekucja wyznaczonych celów zakupowych w oparciu o forecasty sprzedażowe;
  • Wsparcie managerskie członków zespołu w rozwoju i organizacji pracy oraz egzekucji procesów zakupowych;
  • Rozwój narzędzi wspierających automatyzację procesów zakupowych;
  • Realizacja założonych budżetów kosztów pracy oraz analiza pod kątem rentowności;
  • Rozwijanie kompetencji zakupowych, negocjacyjnych i technicznych zespołu w oparciu o budżet szkoleniowy;
  • Cykliczne raportowanie do HoSCM wyników, realizacji planów zakupowych, pracy zespołu i pozostałych mierników;
  • Wspieranie Misji, Wizji i Wartości Coffeedesk;
  • Współpraca ze wszystkimi Coffeedeskami w ramach wewnętrznego Supreme Service
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/-ka ds. Kadr i Płac

Kołobrzeg
Wygasła: 16.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Administracja kadrowa i naliczanie wynagrodzeń;
  • Rozliczanie umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło);
  • Obsługa kadrowo-płacowa pracowników w terminie i zgodnie z prawem;
  • Sporządzanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy;
  • Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników All Good SA;
  • Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców;
  • Aktualizacja i prowadzenie płacowej bazy danych osób zatrudnionych;
  • Obsługa systemu kadrowo-płacowego oraz programu Płatnik;
  • Przygotowywanie raportów oraz zestawień płacowych (na podstawie danych z systemu płacowego);
  • Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi;
  • Wsparcie Coffeedesków i udzielanie odpowiedzi na pytania z zakresu prawa pracy, zagadnień kadrowych, etc
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/-ka ds. Kadr i Płac

Szczecin
Wygasła: 16.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Administracja kadrowa i naliczanie wynagrodzeń;
  • Rozliczanie umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło);
  • Obsługa kadrowo-płacowa pracowników w terminie i zgodnie z prawem;
  • Sporządzanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy;
  • Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników All Good SA;
  • Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców;
  • Aktualizacja i prowadzenie płacowej bazy danych osób zatrudnionych;
  • Obsługa systemu kadrowo-płacowego oraz programu Płatnik;
  • Przygotowywanie raportów oraz zestawień płacowych (na podstawie danych z systemu płacowego);
  • Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi;
  • Wsparcie Coffeedesków i udzielanie odpowiedzi na pytania z zakresu prawa pracy, zagadnień kadrowych, etc
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Marketing

Słomińskiego 15, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie i planowanie pracy zespołu marketingu - ustalanie priorytetów, optymalizacja pracy, wyznaczanie celów, etc. - w oparciu o budżet i cele całego działu;
  • Realizacja założonych budżetów kosztów pracy oraz analiza pod kątem rentowności;
  • Tworzenie raportów i analiz na potrzeby Działu i Firmy;
  • Udział w tworzeniu i implementacji strategii marketingowej dla marki Coffeedesk;
  • Planowanie i budowanie spójnej strategii komunikacji marki Coffeedesk i jej pozycjonowania we wszystkich kanałach sprzedaży i na wszystkich rynkach;
  • Przygotowywanie kampanii marketingowych we wszystkich kanałach sprzedaży i na wszystkich rynkach;
  • Kreacja spójnych materiałów promocyjnych (materiały marketingowe ATL, BTL, komunikacja online i offline);
  • Projektowanie i udział w eventach promujących markę;
  • Analiza działań konkurencji i podążanie za nowymi trendami technologicznymi na wszystkich rynkach, na których obecny jest Coffeedesk;
  • Analiza efektów prowadzonych działań i raportowanie do CEO;
  • Kontrola budżetu marketingowego i realizacja budżetów wspierających marki (umowy z dostawcami);
  • Nadzór nad współpracą z dostawcami usług zewnętrznych (m.in. domy mediowe, agencje reklamowe);
  • Odpowiedzialność za strategię marki i pozycjonowanie (+dane rynkowe, konsument, trendy, konkurencja itd.);
  • Współplanowanie akcji komercyjnych;
  • Odpowiedzialność za dysponowanie całym budżetem działu;
  • Ścisła współpraca z zespołami sprzedażowymi oraz działem zakupów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Procurement Manager

Kołobrzeg
Wygasła: 11.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Budowanie strategii zakupowej;
  • Ciągły research rynku i biznesu pod kątem potencjału produktowego, sprzedażowego, trendów i rekomendacje zakupowe (wyprzedzanie konkurencji);
  • Podejmowanie strategicznych decyzji zakupowych dotyczących nawiązywania współpracy z nowymi dostawcami, poszerzania kontraktów z dystrybutorami, rozwoju segmentów i kategorii produktowych;
  • Udział w strategicznym planowaniu zakupów dla poszczególnych kanałów sprzedaży (e-comm, b2b, sieć kawiarni);
  • Negocjacje zakupowe i ustalanie warunków współpracy;
  • Analiza umów i kształtowanie polityki cenowej, przygotowywanie analiz kosztowych i kalkulacji wprowadzanych produktów;
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi dostawcami;
  • Zabezpieczanie stocków magazynowych zgodnie z forecastami sprzedażowymi;
  • Analiza danych i szybkie reagowanie na zmiany rynku;
  • Współpraca z przedstawicielami poszczególnych kanałów sprzedaży, marketingiem, magazynem;
  • Udział w targach, imprezach i eventach z potencjałem;
  • Planowanie pracy zespołu zakupowego (planowanie nieobecności, wyznaczanie celów OKR) w oparciu o budżet i cele działu;
  • Egzekucja wyznaczonych celów zakupowych w oparciu o forecasty sprzedażowe;
  • Wsparcie managerskie członków zespołu w rozwoju i organizacji pracy oraz egzekucji procesów zakupowych;
  • Rozwój narzędzi wspierających automatyzację procesów zakupowych;
  • Realizacja założonych budżetów kosztów pracy oraz analiza pod kątem rentowność;
  • Rozwijanie kompetencji zakupowych, negocjacyjnych i technicznych zespołu w oparciu o budżet szkoleniowy;
  • Cykliczne raportowanie do HoSCM wyników, realizacji planów zakupowych, pracy zespołu i pozostałych mierników;
  • Wspieranie Misji, Wizji i Wartości Coffeedesk;
  • Współpraca ze wszystkimi Coffeedeskami w ramach wewnętrznego Supreme Service
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PHP Developer

Majora Władysława Raginisa 19, Szczecin
Wygasła: 05.01.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Development funkcjonalności we własnym systemie e-commerce;
  • Development funkcjonalności w Shopware;
  • Dokumentacja realizowanych funkcjonalności;
  • Planowanie pracy zgodnie z wytycznymi menedżera i harmonogramem projektu;
  • Raportowanie postępów prac;
  • Optymalizacja zastanego kodu źródłowego;
  • Transparentna i relacyjna współpraca w naszym zespole IT
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Działu Zakupów

Sienkiewicza 12, Kołobrzeg
Wygasła: 22.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Realizowanie polityki działu zakupów i strategii firmy;
  • Tworzenie kartotek towarowych;
  • Przygotowywanie dokumentów ZAMDOS w ERP;
  • Uzupełnianie tabeli dostaw CMS - tworzenie rekordów, wpinanie dokumentów, zmiany statusów;
  • Uzupełnianie danych w związku z dynamicznymi zmianami w przepisach oraz wymaganiach wewnętrznych - to już właściwie proces ciągły - kody EAN, indeksy zewnętrzne dostawców, przypisywanie cech, kategorii, kody celne itp.;
  • Tworzenie raportów z VERTO i CMS - zestawienia sprzedażowe, uzupełnianie plików w docs gromadzących dane;
  • Przygotowywanie zestawień reklamacyjnych dla dostawców - przygotowanie oraz gromadzenie danych i zestawianie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager

Warszawa
Wygasła: 21.12.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Samodzielne prowadzenie zaplanowanych projektów w oparciu o założone wskaźniki, budżety i strategię marketingową danego brandu;
  • Nawiązywanie relacji handlowych i rozwijanie współpracy z sieciami handlowymi;
  • Planowanie i realizacja działań handlowych zwiększających sprzedaż;
  • Analiza i raportowanie wyników sprzedaży na poziomie klienta;
  • Planowanie, organizowanie i egzekucja uzgodnionych aktywności promocyjnych i wizerunkowych;
  • Przygotowywanie ofert handlowych;
  • Realizacja celów sprzedażowych indywidualnych i działowych;
  • Udział w eventach branżowych;
  • Raportowanie aktywności poprzez CRM Salesforce
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PHP Developer

Majora Władysława Raginisa 19, Szczecin
Wygasła: 06.12.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Development funkcjonalności we własnym systemie e-commerce;
  • Development funkcjonalności w Shopware;
  • Dokumentacja realizowanych funkcjonalności;
  • Planowanie pracy zgodnie z wytycznymi menedżera i harmonogramem projektu;
  • Raportowanie postępów prac;
  • Optymalizacja zastanego kodu źródłowego;
  • Transparentna i relacyjna współpraca w naszym zespole IT
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Amazon Vendor

Sienkiewicza 12, Kołobrzeg
Wygasła: 10.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa i zarządzanie kontem Amazon Vendor Central;
  • Zarządzanie sprzedażą i maksymalizacja jej poziomu;
  • Zarządzanie ofertą produktową, weryfikacja jej potencjału (np. sprawdzenie ratingu, ilości ofert, wyników sprzedaży, porównanie cen itp.) i wprowadzanie jej na platformę;
  • Bieżące śledzenie poziomu sprzedaży, analiza trendów, wzrostów, spadków itp. Podejmowanie odpowiednich do tego decyzji w sprawie cen poszczególnych pozycji;
  • Prowadzenie na platformie działań promocyjnych produktów oraz marek z wykorzystaniem narzędzi udostępnianych przez Amazon oraz innych narzędzi zewnętrznych;
  • Składanie ofert sprzedaży typu Bulk Buy Offers oraz akceptacja/odrzucanie Bulk Buy Orders otrzymywanych od Amazon;
  • Weryfikacja zgłoszeń Amazon w sprawie blokad sprzedaży określonych produktów;
  • Zarządzanie dostępnością, weryfikacja zalistowanego katalogu vs. stany magazynowe;
  • Stała współpraca ze wszystkimi działami firmy, które będą Ci potrzebne do skutecznego wypełniania swojej misji (finanse, logistyka, magazyn, marketing, zakupy, wsparcie biznesu);
  • Nadzór nad prawidłową realizacją napływających zamówień, reklamacjami, rozliczeniami itp.;
  • Raportowanie wskaźników finansowych i ustalonych KPI (przychód, marżowość, wskaźnik realizacji zamówień itp.);
  • Monitorowanie bieżącej sytuacji rynkowej, analiza działań konkurencji i trendów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PHP Developer

Majora Władysława Raginisa 19, Szczecin
Wygasła: 06.11.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Development funkcjonalności we własnym systemie e-commerce;
  • Development funkcjonalności w Shopware;
  • Dokumentacja realizowanych funkcjonalności;
  • Planowanie pracy zgodnie z wytycznymi menedżera i harmonogramem projektu;
  • Raportowanie postępów prac;
  • Optymalizacja zastanego kodu źródłowego;
  • Transparentna i relacyjna współpraca w naszym zespole IT
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi klientów biznesowych

Sienkiewicza 12, Kołobrzeg
Wygasła: 06.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa klienta biznesowego poprzez mail, telefon, chat z zachowaniem naszych standardów Supreme Service;
  • Obsługa zgłoszeń przychodzących od klientów i handlowców - system ticketowy;
  • Współpraca z handlowcami - support zespołu Sales B2B w codziennych działaniach okołosprzedażowych;
  • Praca z systemami (Cms, Verto, CRM, Salesforce);
  • Koordynowanie zamówień spływających od handlowców;
  • Nadzór nad terminową i poprawną realizacją zamówień z platformy B2B;
  • Wystawianie dokumentów sprzedażowych i aktywna sprzedaż;
  • Procesowanie reklamacji oraz zwrotów;
  • Współpraca z działem handlowym, logistyki, zakupów, finansów, magazynem i serwisem;
  • Utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi;
  • Pomoc klientom w pełnym wykorzystaniu funkcjonalności platformy B2B
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Procurement

Słomińskiego 15, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie pracą 7-osobowego, rozproszonego zespołu zakupowego: wyznaczanie celów, wspieranie, podnoszenie umiejętności, rozliczanie realizacji;
  • Budowanie strategii zakupowej Coffeedesk z uwzględnieniem potrzeb wewnętrznych organizacji oraz wszystkich kanałów sprzedaży: b2c (e-commerce), b2b, sieć kawiarni, portfolio dostawców oraz potencjału rynków segmentu kaw specialty, herbat i akcesoriów do kawy i herbaty;
  • Zabezpieczanie stocków magazynowych pod wszystkie kanały sprzedaży;
  • Regularne badanie rynku i biznesu pod kątem potencjału produktowego, sprzedażowego i aktualnych trendów;
  • Podejmowanie strategicznych decyzji zakupowych w oparciu o budżety, analizy i wskaźniki;
  • Rozwój segmentów i kategorii produktowych;
  • Nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami, poszerzenia dotychczasowych kontraktów, podtrzymywanie relacji z aktualnymi dostawcami;
  • Zabezpieczenia relacji prawnej z partnerami i monitorowania aktualności umów;
  • Negocjacje zakupowe (targety, okresy przejściowe, rynki dystrybucji itp.) oraz cykliczna analiza warunków współpracy;
  • Kształtowanie polityki cenowej i przygotowywanie analiz kosztowych i kalkulacji wprowadzanych produktów;
  • Aktywny udział i reprezentowanie Coffeedesk na branżowych imprezach targowych;
  • Współpraca z przedstawicielami poszczególnych kanałów sprzedaży, działem marketingu i magazynem w zapewnieniu płynnej dostępności i jakości produktów;
  • Realizowanie celów budżetowych związanych z utrzymaniem działu i realizacją strategii zakupowej;
  • Raportowanie bieżących danych o statusach i realizacji strategii zakupowej do Zarządu;
  • Wspieranie wizji, misji i wartości Coffeedesk we wszystkich swoich działaniach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

eCommerce Category Manager

Słomińskiego 15, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 17.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Koordynacja akcji kawowych (współpraca z działem Zakupów przy bieżących kawach Coffeedesk exclusive oraz ofertach limitowanych);
  • Koordynacja akcji cross-category (zestawy łączące food + non-food);
  • Owner projektu kawa + herbata miesiąca;
  • Regularne publikowanie raportów rynkowych i sprzedażowych (w tym dane brandów, kategorii);
  • Analiza konkurencji w kategorii - on-site search w ramach fraz związanych z kategorią;
  • Współpraca z działem content marketingu / SEO w zakresie treści dot. kategorii (opisy produktów, opisy kategorii, FAQ, Blog);
  • Wsparcie zespołu eCommerce i Zakupów w forecastach sprzedażowych;
  • Odpowiedzialność za wynik sprzedażowy i marżowy kategorii -> sklep własny i marketplace;
  • Odpowiedzialność za zarządzanie asortymentem i dostępnością w ramach kategorii;
  • Raportowanie akcji komercyjnych;
  • Rekomendacje dot. asortymentu, akcji promocyjnych, poziomów cenowych;
  • Raportowanie oraz zarządzanie modułem analityki sklepu (Synerise)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Area Manager

Zygmunta Słomińskiego 15, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 31.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Utrzymywanie najwyższych standardów jakości obsługi klienta oraz dbanie o jakość świadczonych usług i oferowanych produktów;
  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem Managerów Kawiarni oraz inspirowanie i motywowanie zespołów pracowników naszych kawiarni;
  • Zapewnienie odpowiedniego poziomu zatrudnienia;
  • Koordynowanie programu szkoleniowego i rozwojowego pracowników;
  • Podejmowanie skutecznych działań po analizie finansowej i sprzedażowej;
  • Prognozowanie i budżetowanie;
  • Analiza konkurencji;
  • Kontrola i analiza rentowności oraz danych P&L;
  • Rekomendacja planowanych akcji komercyjnych, niezbędnych materiałów marketingowych oraz kreowanie wizerunku kawiarni we współpracy z działem Marketingu;
  • Kontrola stocków oraz wybór rodzaju asortymentu do przestrzeni retailowej (sprzedaż akcesoriów kawowych i kawy w formacie shop in shop);
  • Wsparcie w wyszukiwaniu lokalizacji dla nowych lokali oraz negocjowania umów;
  • Project management związany z otwarciami nowych lokalizacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Supreme Service Specialist

Mazowiecka 24i, Kołobrzeg
Wygasła: 30.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Obsługa klienta w trzech podstawowych kanałach kontaktu: mail, chat, telefon;
  • Doradztwo produktowe;
  • Przyjmowanie zamówień;
  • Rozpatrywanie reklamacji i zwrotów;
  • Wewnętrzna współpraca z Magazynem, Działem Zakupów, Działem Finansowym i Działem Marketingu;
  • Udział w tworzeniu akcji Supreme Service;
  • Doskonalenie procesów obsługi klienta
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Content Newsletter Specialist

Słomińskiego 15, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 07.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Tworzenie treści pod akcje komercyjne dla wszystkich kanałów sprzedaży;
  • Budowanie konceptów wizualnych spójnych z wizerunkiem Coffeedesk oraz dbanie o rozwój i dywersyfikację treści oraz ich wartość edukacyjną;
  • Koordynowanie współpracy z twórcami contentu: grafikami, fotografami, agencjami zewnętrznymi, polegającą na researchu, nawiązaniu współpracy, briefowaniu, kontrolowaniu budżetu, feedbackowaniu oraz koordynowaniu spraw administracyjnych;
  • Bieżąca analiza rynku konkurencji, a także pojawiających się trendów na rynku content marketingu i promocji;
  • Zarządzanie kalendarzem komercyjnym, tworzenie harmonogramu promocji i ich publikacji oraz mierzenie ich efektywności;
  • Przygotowywanie raportów mierzących efektywność oraz skuteczność prowadzonych działań komunikacyjnych;
  • Tworzenie rekomendacji do rozwoju platformy e-commerce, żeby zaspokajać potrzeby użytkowników
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager Działu Zakupów

Sienkiewicza 12, Kołobrzeg
Wygasła: 01.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie pracą 7-osobowego, rozproszonego zespołu zakupowego: wyznaczanie celów, wspieranie, podnoszenie umiejętności, rozliczanie realizacji;
  • Budowanie strategii zakupowej Coffeedesk z uwzględnieniem wszystkich kanałów sprzedaży: b2c (e-commerce), b2b, sieć kawiarni, portfolio dostawców oraz potencjału rynków segmentu kaw specialty i akcesoriów do kawy;
  • Zabezpieczanie stocków magazynowych pod wszystkie kanały sprzedaży;
  • Regularne badanie rynku i biznesu pod kątem potencjału produktowego, sprzedażowego i aktualnych trendów;
  • Podejmowanie strategicznych decyzji zakupowych w oparciu o budżety, analizy i wskaźniki;
  • Nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami, poszerzenia dotychczasowych kontraktów, podtrzymywanie relacji z aktualnymi dostawcami;
  • Rozwój segmentów i kategorii produktowych;
  • Negocjacje zakupowe (targety, okresy przejściowe, rynki dystrybucji itp.) oraz cykliczna analiza warunków współpracy;
  • Kształtowanie polityki cenowej i przygotowywanie analiz kosztowych i kalkulacji wprowadzanych produktów;
  • Aktywny udział i reprezentowanie Coffeedesk na branżowych imprezach targowych;
  • Współpraca z przedstawicielami poszczególnych kanałów sprzedaży, działem marketingu i magazynem;
  • Realizowanie celów budżetowych związanych z utrzymaniem działu i realizacją strategii zakupowej;
  • Wspieranie wizji, misji i wartości Coffeedesk we wszystkich swoich działaniach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Content Specialist

Słomińskiego 15, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Opracowywanie kontentu produktowego (opisy produktów, koordynowanie produkcji zdjęć produktowych, taksonomia, opracowywanie drzewa kategorii);
  • Tłumaczenie informacji produktowych PL i EN oraz innych materiałów sklepu internetowego Coffeedesk;
  • Rozwój i konsultacja w zakresie funkcjonowania i rozwoju systemu Product Management System (PIM);
  • Uczestnictwo w analizach i przygotowywanie rekomendacji w zakresie długoterminowego rozwoju kategorii oraz pozycjonowania kluczowych produktów, w celu maksymalizacji osiąganych przez kategorię wyników sprzedaży;
  • Współtworzenie i realizacja strategii merchandisingu e-commerce oraz planów taktycznych;
  • Przygotowywanie raportów mierzących efektywność oraz skuteczność prowadzonych działań merchandisingu e-commerce
Pokaż więcej >>
od 6500 do 7500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Kawiarni

Próżna 7, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Perfekcyjna obsługa gości oraz dbanie o jakość świadczonych usług i oferowanych produktów;
  • Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem pracowników kawiarni: rekrutacja, onboarding, planowanie pracy i motywowanie zespołu;
  • Podejmowanie decyzji związanych z rozwojem pracowników;
  • Dbanie o prawidłowy poziom zaopatrzenia kawiarni;
  • Kontrola kosztów operacyjnych w kawiarni;
  • Przygotowywanie raportów finansowych i rozliczeń z księgowością;
  • Współpraca z dostawcami i negocjowanie umów;
  • Analiza konkurencji;
  • Planowanie akcji promocyjnych we współpracy z działem marketingu;
  • Współtworzenie menu sezonowego;
  • Praca w przestrzeni retailowej (sprzedaż akcesoriów kawowych i kawy w formacie shop in shop)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zakupów

Sienkiewicza 12, Kołobrzeg
Wygasła: 14.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Codziennym kontaktem z dostawcami i naszymi działami sprzedaży, serwisu, magazynu i finansów;
  • Negocjowaniem warunków sprzedaży i ustalaniem cen produktów;
  • Kontrolą stanów magazynowych i dostępności produktów;
  • Planowaniem dostaw i ich terminową realizacją;
  • Składaniem oraz optymalizacją zamówień;
  • Poszukiwaniem i pozyskiwaniem nowych dostawców;
  • Bieżącą analizą rynku i obserwacją konkurencji;
  • Wprowadzaniem nowości do oferty Coffeedesk;
  • Optymalizacją kosztów zakupów;
  • Dbaniem o prawidłowy obieg dokumentów;
  • Realizowaniem polityki działu zakupów i strategii firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head Barista

Wilcza 42, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Szkolenia, mentoring i wsparcie nowych pracowników;
  • budowanie 'coffee spirit' w zespole - organizacja cuppingów, wyjazdów na zawody, dzielenia się wiedzą itp.;
  • praca za barem, w tym przygotowanie i kontrola receptur;
  • wprowadzanie nowych produktów do oferty i dbanie o odpowiedni poziom asortymentu;
  • przeprowadzanie cyklicznych audytów w kawiarni dotyczących jakości i czystości;
  • kontrola nad stanem technicznym urządzeń kawowych, prowadzenie dokumentacji oraz zgłaszanie zapotrzebowania na zakup/wymianę sprzętu;
  • współpraca z kierownikiem kawiarni
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Barista

Mazowiecka 24, Kołobrzeg
Wygasła: 14.05.2022
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Zapewnienie najwyższych standardów obsługi naszych gości;
  • parzenie i serwowanie najlepszej kawy - tej z ekspresu i tej robionej metodami alternatywnymi;
  • przygotowywanie oraz podawanie ciast i kanapek;
  • pomoc naszym gościom w wyborze produktów z półki;
  • dbanie o porządek i czystość;
  • edukowanie naszych klientów i wprowadzanie ich w świat kawy speciality
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager

Mazowiecka 24i, Kołobrzeg
Wygasła: 19.03.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • obsługa klientów biznesowych za pośrednictwem różnych kanałów (mail, telefon, spotkania);
  • obsługa leadów;
  • przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji sprzedażowych;
  • podtrzymywanie relacji handlowych z klientami z bazy;
  • budowanie i realizacja założonych planów sprzedażowych;
  • realizacja celów pozafinansowych wyznaczonych przez przełożonego;
  • rozwój projektu / nowego kanału sprzedaży Corporate Gifts w organizacji;
  • współpraca z działami Marketingu/HR po stronie klienta;
  • koordynowanie zleceń do zewnętrznych wykonawców;
  • raportowanie wyników;
  • upselling, crossselling;
  • udział w eventach branżowych;
  • podnoszenie umiejętności sprzedażowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Barista

Mazowiecka 24, Kołobrzeg
Wygasła: 05.03.2022
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • zapewnienie najwyższych standardów obsługi naszych gości;
  • parzenie i serwowanie najlepszej kawy w mieście - tej z ekspresu i tej robionej metodami alternatywnymi;
  • przygotowywanie oraz podawanie ciast i kanapek;
  • pomoc naszym gościom w wyborze produktów z półki;
  • dbanie o porządek i czystość;
  • edukowanie naszych klientów i wprowadzanie ich w świat kawy speciality
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT Project Manager

Szczecin
Wygasła: 04.03.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Planowanie funkcjonalności i koncepcji nowych projektów z działami zgłaszającymi zapotrzebowanie;
  • Planowanie harmonogramów pracy, szacowanie budżetów projektów i czasu na ich realizację;
  • Koordynowanie i nadzorowanie wszelkich prac związanych z realizacją powierzonych projektów, odpowiedzialność za timing i komunikację;
  • Koordynowanie przy współpracy z zespołem IT i innymi działami firmy - od pomysłu do fazy stabilizacji i utrzymania, poprzez analizę, development, testy i wdrożenie;
  • Organizowanie zespołów projektowych;
  • Kontrolę postępów prac projektowych i ich zgodności z założeniami;
  • Raportowanie postępów prac;
  • Zarządzanie ryzykiem projektowym i reagowanie na nie;
  • Usprawnianie komunikacji pomiędzy działami zamawiającymi i realizującymi projekty;
  • Utrzymywanie kontaktów z firmami współpracującymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Content Manager

Zygmunta Słomińskiego 15, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie zespołem tworzącym treści oraz koordynowanie współpracy z zewnętrznymi twórcami contentu: grafikami, fotografami, agencjami zewnętrznymi;
  • Research, nawiązywanie współpracy, briefowanie, kontrolowanie budżetu, feedbackowanie oraz koordynowanie spraw administracyjnych;
  • Współtworzenie treści pod akcje komercyjne dla wszystkich kanałów sprzedaży wraz z Content i Newsletter Specialist z działu B2C oraz B2B (m.in. bannery, reklama social media i gdn, ulotki, reklamy w prasie, landing page, animacje, zdjęcia lifestyle, krótkie formaty video);
  • Budowanie konceptów wizualnych spójnych z wizerunkiem Coffeedesk, dbanie o rozwój i dywersyfikację treści oraz ich wartość edukacyjną;
  • Planowanie i nadzór nad tworzeniem treści dla wszystkich działów w firmie oraz kontrolowanie jakości;
  • Dbanie o to aby każdy w Coffeedesk miał dostęp do potrzebnych zdjęć i grafik;
  • Bieżąca analiza rynku konkurencji a także pojawiających się trendów na rynku content marketingu;
  • Organizacja spotkań dotyczących planowania treści i publikacji;
  • Opieka administracyjna i aktualizacja dodatkowych stron www i landingów Coffeedesk (m.in. kawiarnie, relacje inwestorskie);
  • Rozwój i współtworzenie bloga b2c i b2b Coffeedesk - planowanie i publikacja treści na blogu b2c oraz b2b, współpraca z twórcami artykułów;
  • Współpraca z Agencją SEO oraz działem performance marketing;
  • Współpraca wewnątrz działowa
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

B2B Marketing Coordinator

Wygasła: 21.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Przygotowanie i realizacja kalendarza marketingowego dla kanału B2B wspierającego cele sprzedażowe;
  • Przygotowanie spójnych narzędzi do komunikacji z klientami, takimi jak newslettery i katalogi produktowe, zgodnie z brandingiem i tonalnością Coffeedesk;
  • Pozyskiwanie i tworzenie treści: zdjęcia, wideo, grafiki, blog z zasobów wewnętrznych oraz zewnętrznych;
  • Inicjowanie akcji komercyjnych w ramach działań sales activation;
  • Współpraca przy działaniach eventowych;
  • Współtworzenie informacji prasowych i utrzymywaniem relacji z mediami;
  • Koordynacja wykorzystania potencjału mediów społecznościowych w działaniach marketingowych B2B;
  • Planowanie, koordynowanie i optymalizacja kampanii reklamowych i sprzedażowych online i offline;
  • Monitorowanie wyników aktywności marketingowych i ich optymalizacja;
  • Proaktywna współpraca z przedstawicielami działów handlowych, marketingu, zakupów oraz performance marketingu;
  • Koordynowanie wydatków na akcje sales activation
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Manager

Wygasła: 20.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Koordynowanie pracy zespołu (5 osób) odpowiedzialnego za sprawne działania administracyjne/backoffice'owe w Coffeedesk;
  • Zarządzanie budżetem i przestrzenią biurową (mamy biura w 3 miastach);
  • Nadzorowanie prac administracyjno-biurowych;
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami - m.in.: sprzątanie, biura, materiały biurowe, usługi dla biur, etc.;
  • Planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura;
  • Nadzorowanie i archiwizacja dokumentów - zarządzanie i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie;
  • Koordynacja korespondencji i dystrybucja poczty;
  • Sporządzanie zamówień i zarządzanie dostawami - kontakt z dostawcami urządzeń i artykułów biurowych;
  • Organizacja delegacji - rezerwacja biletów i hoteli;
  • Uaktualnianie wewnętrznej bazy danych;
  • Wspieranie Coffeedesk w inicjatywach pracowniczych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Social Media Specialist

Wygasła: 29.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Tworzenie interesujących treści natywnych;
  • Social selling;
  • Tworzenie treści oddających czym jest Coffeedesk;
  • Zarządzanie społecznością (likes +);
  • Budowanie społeczności (followers +);
  • Publikowanie na kanałach Instagram/ YouTube/ TikTok;
  • Zarządzanie kalendarzem wydawniczym;
  • Budowanie i wdrażanie nowych formatów treści w mediach społecznościowych dla kanałów Coffeedesk takich jak TikTok i Instagram;
  • Współpraca przy codziennej pracy produkcyjnej z grafikami, fotografami i video grafami;
  • Proponowanie eksperymentalnych treści;
  • Przekształcanie jednorazowych hitów w udane, powtarzalne formaty
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Manager

Wygasła: 17.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Koordynowanie pracy zespołu (5 osób) odpowiedzialnego za sprawne działania administracyjne/backoffice'owe w Coffeedesk;
  • Zarządzanie budżetem i przestrzenią biurową (mamy biura w 3 miastach);
  • Nadzorowanie prac administracyjno-biurowych;
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami - m.in.: sprzątanie, biura, materiały biurowe, usługi dla biur, etc.;
  • Planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura;
  • Nadzorowanie i archiwizacja dokumentów - zarządzanie i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie;
  • Koordynacja korespondencji i dystrybucja poczty;
  • Sporządzanie zamówień i zarządzanie dostawami - kontakt z dostawcami urządzeń i artykułów biurowych;
  • Organizacja delegacji - rezerwacja biletów i hoteli;
  • Uaktualnianie wewnętrznej bazy danych;
  • Wspieranie Coffeedesk w inicjatywach pracowniczych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Komunikacji i Public Relations

Zygmunta Słomińskiego 15/61, 00-195 Warszawa, Polska
Wygasła: 03.07.2020
Pełny etat
Kontrakt B2B
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Trade Marketingu

Zygmunta Słomińskiego 15/61, 00-195 Warszawa, Polska
Wygasła: 23.06.2020
Pełny etat
Kontrakt B2B
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

E-commerce Manager

mazowieckie
Wygasła: 13.09.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Brand Manager - Key Account

mazowieckie
Wygasła: 11.09.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager Operacyjny

mazowieckie
Wygasła: 19.07.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zakupów

zachodniopomorskie
Wygasła: 01.08.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Marketingu B2B

Warszawa
Wygasła: 06.07.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego (B2B)

Kołobrzeg
Wygasła: 20.04.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zakupów

Szczecin, Kołobrzeg
Wygasła: 19.04.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT Project Manager

Szczecin
Wygasła: 07.04.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna Księgowa/Samodzielny Księgowy

Kołobrzeg
Wygasła: 28.11.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. HR i Rekrutacji

Kołobrzeg, Szczecin
Wygasła: 08.11.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi klienta B2B

Kołobrzeg
Wygasła: 13.10.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. transportu i logistyki

Kołobrzeg, Szczecin
Wygasła: 05.08.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi klienta B2B

Kołobrzeg
Wygasła: 28.06.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key account manager ds. sieci handlowych

Warszawa
Wygasła: 27.06.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Handlowiec HORECA

Warszawa
Wygasła: 27.06.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. transportu i logistyki

Kołobrzeg, Szczecin
Wygasła: 27.06.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zakupów

Kołobrzeg, Szczecin
Wygasła: 27.06.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Backend Developer

Szczecin
Wygasła: 17.06.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. E-commerce

Warszawa
Wygasła: 05.05.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. E-commerce

Kołobrzeg, Szczecin
Wygasła: 05.05.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Manager

Kołobrzeg, Szczecin
Wygasła: 20.12.2017
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne