Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
1. załatwianie wszelkich spraw związanych ze skargami i wnioskami wpływającymi do MOPR
2. Opracowywanie projektów:
a) regulaminów związanych z funkcjonowaniem MOPR
b) uchwał związanych z zakresem działalności MOPR
c) zarządzeń wydawanych przez Dyrektora MOPR
d) upoważnień dla Dyrektora oraz pracowników
e) programów
strategii przy udziale pracowników merytorycznych
3. Prowadzenie rejestru uchwał
zarządzeń i przygotowywanie propozycji ich aktualizacji4.
Prowadzenie rejestru dokumentów organizacyjnych MOPR
5. Obsługa radcy prawnego MOPR i prowadzenie ewidencjispraw toczących się przed sądami
6. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych
7. Organizowanie kontroli wewnętrznej
prowadzenie książki kontroli
gromadzenie protokołów i odpowiedzi na zalecenia pokontrolne
prowadzenie realizacji zaleceń pokontrolnych
8. Współpraca z pracownikami MOPR w udzielaniu odpowiedzi na odwołania kierowane do Samorządowego Kolegium Odwoławczego i skarg do Sądu Administracyjnego
9. Udzielania pracownikom MOPR pomocy przy opracowywaniu wzorów decyzji
postanowień
10. Opracowywanie projektów dokumentów dotyczących realizacji ustawy o zamówieniach publicznych
11. Przygotowywanie dla mediów informacji dotyczących MOPR w zakresie ustalonym przez Dyrektora MOPR
12. Pisanie programów mających na celu pozyskiwanie środków oraz nadzorowanie realizacji projektów MOPR
13. Współdziałanie z pracownikami merytorycznymi w zakresie opracowywania programów
na które pozyskiwane są środki zewnętrzne
14. Administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej MOPR
15. Przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronie internetowej MOPR
1) rozpoznanie i ustalanie potrzeb środowiska lokalnego
2) praca socjalna rozumiana jak działalność zawodowa skierowana na pomoc osobom i rodzinom we wzmacnianiu lub odzyskiwaniu zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie oraz na tworzenie warunków sprzyjających temu celowi
3) współpraca z instytucjami i organizacjami społecznymi w zakresie pomocy społecznej
1) rozpoznanie i ustalanie potrzeb środowiska lokalnego
2) praca socjalna rozumiana jak działalność zawodowa skierowana na pomoc osobom i rodzinom we wzmacnianiu lub odzyskiwaniu zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie oraz na tworzenie warunków sprzyjających temu celowi
3) współpraca z instytucjami i organizacjami społecznymi w zakresie pomocy społecznej
Kierownik Działu Pieczy Zastępczej i Poradnictwa Specjalistycznego
Świnoujście
Wygasła: 31.01.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1) organizowanie pracy pracowników podległego Działu i zapewnienie sprawnego funkcjonowania Działu
2) wykonywanie zadań z zakresu pieczy zastępczej przypisane powiatowi
a realizowane przez MOPR w Świnoujściu
3) współpraca z sądami
policją
rodzinami zastepczymi
placówkami opiekuńczo-wychowawczymi
wolontariuszami
ośrodkami adopcyjnymi itp
4) prowadzenie postępowań mających na celu ustalanie opłat za pobyt dziecka w pieczy zastępczej
5) nadzór nad windykacją należności z tytułu nienależnie pobranych swiadczeń
6) prowadzenie działań mających na celu pozyskiwanie kandydatów na rodziny zastępcze oraz organizowanie dla nich szkoleń
7) bieżacy nadzór nad wypłatą świadczeń dla rodzin zastępczych oraz pomocy pieniężnej na usamodzielnienie i kontynuowanie nauki dla osób opuszczających rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo-wychowawcze
8) nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z pokrywaniem kosztów utrzymania dzieci z terenu powiatu
umieszczanych w całodobowych placówkach opiekuńczo- wychowawczych i w rodzinach zatępcych
również na terenie innych powiatów
9) nadzór nad funkcjonowaniem mieszkania chronionegodla dla usamodzielnionych wychowanków
10) nadzór nad prowadzeniem dokumentacji
w tym korespondencji w Dziale Pieczy Zastępczej i Poradnictwa Specjalistycznego zgodnie z obowiązujacymi przepisami
a także innymi zaleceniami
11) podpisywanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu pieczy zastępczej i pomocy społecznej należących do właściwości powiatu na podstawie upoważnienia Prezydenta Miasta Świnoujście
12) sporządzanie sprawozdań
bilansów
planów finansowych
analiz i innej dokumentacji wynikającej z bieżącej działalności Działu
13) organizowanie i kontrola pracy pracowników Działu w systemie " POMOST "
14) inicjowanie działań mających na celu pozyskiwanie środków na działania dotyczące pieczy zastępczej w tym współudział w pisaniu programów