1. Pracodawca
  2. Rumia
  3. GMINA MIEJSKA RUMIA
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

GMINA MIEJSKA RUMIA

Rumia, ul. Sobieskiego 7

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (7) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 7 )

Dyrektor zakładu budżetowego – Administracja Budynków Komunalnych

Antoniego Abrahama 17, Rumia
Wygasła: 08.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • zarządzanie zakładem budżetowym Administracja Budynków Komunalnych w Rumi poprzez planowanie, organizowanie i nadzorowanie działalności tej jednostki,
  • zapewnienie prawidłowej eksploatacji lokali i budynków mieszkalnych stanowiących własność lub współwłasność gminy Rumia, a także budynku przekazanego w trwały zarząd,
  • utrzymywanie właściwego stanu technicznego lokali i budynków, o których mowa w pkt. 2,
  • obsługa mieszkańców, w tym:
  • a) przyjmowanie i przekazywanie najemcom protokołami zdawczo-odbiorczymi lokali mieszkalnych,
  • b) naliczanie opłat z tytułu czynszu i innych opłat związanych z użytkowaniem lokali,
  • c) powiadamianie lokatorów o wysokości opłat z tytułu korzystania oraz o ewentualnych zaległościach,
  • d) rozliczanie lokatorów zdających mieszkanie z tytułu zużycia elementów technicznych wyposażenia lokalu,
  • e) prowadzenie dokumentacji dla poszczególnych lokali,
  • f) zabezpieczanie zwalnianych lokali przed nielegalnym zajęciem,
  • g) udział w postępowaniach eksmisyjnych,
  • utrzymywanie w należytym stanie porządkowym i sanitarnym terenów gminnych wokół administrowanych budynków,
  • administrowanie jednostką, w tym:
  • a) określanie potrzeb w zakresie bieżącego utrzymania, remontów i modernizacji nieruchomości będących przedmiotem zarządzania,
  • b) opracowywanie rocznych projektów planów zadań objętych przedmiotem działania ABK,
  • c) przygotowywanie i realizacja zadań ujętych w zatwierdzonych planach rocznych,
  • d) gospodarowanie mieniem zakładu budżetowego,
  • e) opracowywanie planów finansowych i sporządzanie sprawozdań z ich wykonania
  • f) prowadzenie gospodarki finansowej ABK,
  • g) wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Administracji Budynków Komunalnych w Rumi,
  • h) prowadzenie archiwum ABK
  • przedkładanie Burmistrzowi Miasta i innym organom opracowań, analiz, wniosków, sprawozdań itp. dotyczących działalności jednostki, w zależności od potrzeb,
  • realizacja innych zadań wynikających ze Statutu ABK i zleconych przez Burmistrza,
  • realizacja obowiązku corocznego składania oświadczeń majątkowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Ślusarska 2, Rumia
Wygasła: 13.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie pracy socjalnej rozumianej jako działalność zawodowa skierowana na pomoc osobom i rodzinom we wzmocnieniu lub odzyskaniu zdolności do funkcjonowania
  • w społeczeństwie oraz tworzenie warunków sprzyjających temu celowi
  • Dokonywanie analizy i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia
  • z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń
  • Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych i kompletowanie dokumentów w celu udzielenia pomocy
  • Opracowywanie indywidualnych planów pomocy na podstawie przeprowadzonego wywiadu środowiskowego wraz z kompletem dokumentacji
  • Opracowywanie i realizacja kontraktów socjalnych
  • Opracowywanie bilansu potrzeb oraz prowadzenie wymaganej sprawozdawczości
  • Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań
  • Pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy
  • Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej
  • Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup i środowisk społecznych
  • Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczenia patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa
  • Inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mających trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób
  • i rodzin
  • Współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowywaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia
  • Podejmowanie działań w kierunku ograniczania zjawiska wykluczenia społecznego wśród osób korzystających z pomocy społecznej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor - Inspektor w Wydziale Inżynierii Miejskiej

Jana III Sobieskiego 7, Rumia
Wygasła: 23.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów placówek oświatowych, budynków komunalnych oraz inwestycji w zakresie obiektów rekreacyjno-sportowych i terenów publicznych
  • Koordynacja i nadzorowanie przebiegu prowadzonych inwestycji, remontów obiektów oświatowych, komunalnych oraz kubaturowych obiektów rekreacyjno-sportowych pod kątem zgodności z zaplanowanym zakresem prac i terminowości wykonania prac
  • Przygotowywanie umów, weryfikacją zgodności faktur z kosztorysami, przedkładanie ich osobie uprawnionej do podjęcia decyzji o zapłacie
  • Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w realizacji inwestycji i remontów obiektów oświatowych, kubaturowych obiektów rekreacyjno-sportowych i budynków komunalnych w ramach posiadanych uprawnień
  • Uczestniczenie w odbiorach końcowych robót budowlanych, przekazywanie zakończonych inwestycji użytkownikom wraz z dokumentacją oraz sporządzanie dokumentacji OT i PT
  • Udział w przeglądach technicznych w okresie trwania gwarancji
  • Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem materiałów umożliwiających udzielanie zamówień publicznych w sprawach objętych zakresem działania wydziału, w tym współpraca z Referatem Zamówień Publicznych w zakresie ustalonym w Regulaminie postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miasta Rumi, uczestniczenie w komisjach przetargowych
  • Uczestnictwo w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych o środki zewnętrzne, rozliczanie zadań, współpraca w tym zakresie z Referatem Funduszy Zewnętrznych Wydziału Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Rumi
  • Przygotowywanie akt do archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej z zakresu spraw realizowanych na zajmowanym stanowisku
  • Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej na wniosek zainteresowanego
  • Sporządzanie pism na potrzeby Wydziału
  • Pełnienie zastępstwa inspektora wydziału inżynierii miejskiej w czasie nieobecności
  • Wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych w zakresie działania Wydziału
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. realizacji projektów unijnych

Rumia
Wygasła: 10.05.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny specjalista ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych

Rumia
Wygasła: 28.07.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Wydziale Inżynierii Miejskiej

Rumia
Wygasła: 06.11.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Wydziale Inżynierii Miejskiej

Rumia
Wygasła: 06.11.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne