Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (196)Aktualne ( 4 )Archiwalne ( 192 )
Sales Manager (DACH)
Tatrzańska 1/5, Jeżyce, Poznań
Ważna do: 21.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Pełna obsługa klientów B2B w zakresie sprzedaży
Realizacja planów sprzedażowych i ich monitorowanie – musimy wiedzieć jakie mamy wyniki i ile nam brakuje do osiągnięcia założonego celu
Rozwój sprzedaży na rynkach DACH we współpracy z Twoim kilkuosobowym zespołem (m.in. lokalnymi Sales Representatives)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z naszymi partnerami biznesowymi – to oni są dla nas najważniejsi. 😊
Uczestnictwo w międzynarodowych targach oraz spotkaniach z partnerami biznesowymi
Przygotowywanie raportów, kalkulacji i ofert handlowych oraz negocjowanie warunków współpracy
Współtworzenie planu marketingowego razem z naszym Działem Marketingu
Jesteśmy czujni i na bieżąco analizujemy rynek produktów dziecięcych oraz naszą konkurencję – to również będzie Twoje zadanie
Jesteśmy ambitnym zespołem, dlatego nie spoczywamy na laurach. Twoim zadaniem będzie stałe zwiększanie kompetencji sprzedażowych, dzięki czemu będziesz mógł/mogła rozwijać siebie jak i 4kraft
Inicjowanie usprawnień mających wpływ na realizację celów sprzedażowych. Wierzymy, że nawet mała rzecz robi dużą różnicę. Jesteśmy otwarci na Twoje sugestie!
Dołączysz do zespołu, który składa się z 4 osób. Stefan, Paweł, Ania i Dominika z chęcią podzielą się z Tobą swoją wiedzą i wprowadzą w świat 4kraft. 😊
Odpowiedzialność za pełen proces zakupu produktów - w oparciu o nasze plany sprzedażowe
Kontrola i optymalizacja poziomów zapasów i kosztów zakupu
Kontrola ryzyka związanego z dostawami, brakami lub nadmiernymi zapasami
Analiza sprzedaży każdego produktu
Utrzymywanie odpowiedniego poziomu zapasów
Optymalizacja łańcucha dostaw w obszarach dystrybucji, finansów oraz transportu
Prowadzenie negocjacji z dostawcami w celu optymalizacji procesu i minimalizacji kosztów
Koordynacja i aktywny udział w projektach z obszaru optymalizacji łańcucha dostaw
Identyfikowanie i usprawnianie procesów o obniżonej efektywności – nie lubimy marnotrawstw i chcemy zmieniać to, co nie działa zgodnie z naszymi oczekiwaniami
Współpraca z zespołami handlowymi oraz operacyjnymi – cały czas pracujemy nad tym, żeby usprawniać naszą komunikację!
Dołączysz do zespołu, który składa się z 6 osób. Paulina, Kamila, Karolina, Andżelika, Alicja i Ola z chęcią podzielą się z Tobą swoją wiedzą. :)
Dział Handlowy to sprzedaż, a do sprzedaży potrzebujemy bazy klientów. Będziesz odpowiedzialny/a za jej aktualizację i rozwój na rynkach europejskich. Mamy bazę – co dalej?
Budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami - kontakt mailowy oraz telefoniczny – to oni są dla nas najważniejsi 😊
Realizacja planów sprzedażowych i ich monitorowanie – musimy wiedzieć jakie osiągamy wyniki i ile nam brakuje do osiągnięcia celu
Jesteśmy ambitnym zespołem, dlatego nie spoczywamy na laurach. Twoim zadaniem będzie stałe zwiększanie kompetencji sprzedażowych, dzięki czemu będziesz mógł/mogła pozyskiwać nowych klientów
Jesteśmy czujni i na bieżąco analizujemy naszą konkurencję na rynku produktów dziecięcych – to również będzie Twoje zadanie
Inicjowanie usprawnień mających wpływ na realizację celów sprzedażowych – czasem mała rzecz robi dużą różnicę. Jesteśmy otwarci na Twoje sugestie!
Dołączysz do zespołu, który składa się z 5 osób. Mateusz, Stefan, Paweł, Ania i Dominika z chęcią podzielą się z Tobą swoją wiedzą. 😊
Dział Handlowy to sprzedaż, a do sprzedaży potrzebujemy bazy klientów. Będziesz odpowiedzialny/a za jej aktualizację i rozwój na rynkach europejskich. Mamy bazę – co dalej?
Budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami - kontakt mailowy oraz telefoniczny – to oni są dla nas najważniejsi. :)
Realizacja planów sprzedażowych i ich monitorowanie – musimy wiedzieć jakie osiągamy wyniki i ile nam brakuje do osiągnięcia celu
Jesteśmy ambitnym zespołem, dlatego nie spoczywamy na laurach. Twoim zadaniem będzie stałe zwiększanie kompetencji sprzedażowych, dzięki czemu będziesz mógł/mogła pozyskiwać nowych klientów
Jesteśmy czujni i na bieżąco analizujemy naszą konkurencję na rynku produktów dziecięcych – to również będzie Twoje zadanie
Inicjowanie usprawnień mających wpływ na realizację celów sprzedażowych – czasem mała rzecz robi dużą różnicę. Jesteśmy otwarci na Twoje sugestie!
Dołączysz do zespołu, który składa się z 4 osób. Ania – Sales Manager, Jonathan – Sales Representative, Marysia - Młodsza Specjalistka, Laura - Asystentka z chęcią podzielą się z Tobą swoją wiedzą. :)
Marketing Communication Specialist (with German and English)
Tatrzańska 1/5, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 17.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
W skrócie? Realizacja krótko i długoterminowej strategii pozycjonowania marki na rynkach DACH i UK. Jeśli zależy Ci jednak na szczegółach to czytaj dalej. 😉
Tworzenie i realizacja kwartalnych planów komunikacji marketingowej marki w ramach dedykowanych projektów
Przygotowanie i realizacja mediaplanów – pamiętając jednocześnie o przydzielonym budżecie oraz założonych KPI
Sprawdzanie efektów! Czeka Cię analiza wyników sprzedaży w porównaniu do mediaplanu projektów wraz z action points
Optymalizacja przydzielonego budżetu - zgodnie z planem rocznym i planem kwartalnym
Prowadzenie, wdrożenie i ewaluacja prowadzonych projektów. To duża sprawa, dlatego nie będziesz sama/sam! 😊 Tutaj liczy się ścisła współpraca z działami wspierającymi oraz klientami wewnętrznymi
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami marketingowymi
Tworzenie briefów projektowych dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych
Współpraca z influencerami, blogerami, portalami branżowymi, w tym ze stronami publikującymi testy konsumenckie
Przygotowanie i analiza raportów dotyczących prowadzonych projektów marketingowych – działamy w oparciu o wyniki, więc zawsze musimy być na bieżąco
Budowanie zaangażowania wokół marki we współpracy z innymi działami
Bieżące monitorowanie i analiza rynku i konkurencji pod kątem innowacji i nowości produktowych, zmieniających się trendów i nowych zachowań konsumenta – lubimy wiedzieć, co w trawie piszczy. 😉
Identyfikowanie nowych kierunków rozwoju – wierzymy, że nawet drobna zmiana ma znaczenie i jesteśmy otwarci na to, co jeszcze nieznane. 😊🗺️
Młodsza Specjalistka/Młodszy Specjalista ds. Personalnych
Tatrzańska 1/5, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 05.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z wymaganiami prawa pracy (tworzenie, aktualizacja, archiwizacja)
Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy
Bieżąca obsługa kadrowa pracowników - będziesz pierwszą linią wsparcia dla każdego, kto będzie miał kadrowe zagwozdki 😊
Przygotowanie danych do listy płac
Bieżąca współpraca z zewnętrznym dostawcą usług w zakresie kadr i płac
Rozliczanie czasu pracy i nieobecności pracowników oraz ustalanie wymiaru urlopów
Sporządzanie raportów i sprawozdań na potrzeby Działu HR i pozostałych działów firmy, m.in. Controllingu i Księgowości
Administrowanie i obsługa benefitów pracowniczych, np. aktywacja/dezaktywacja benefitów dla danego pracownika, rozliczanie faktur w wewnętrznym systemie
Uczestnictwo w projektach HR
Dołączysz do małego zespołu HR - Joanny - HR Menedżerki i Adrianny - Specjalistki ds. Rekrutacji i EB! 😊
Miejsce pracy: Niemcy - Sachsen, Brandenburg, Berlin, Mecklemburg-Vorpommern
Realizacja strategii i planów sprzedażowych na rynku niemieckim,
Pozyskiwanie nowych klientów i rozbudowa sieci sprzedaży - jesteśmy już obecni w Niemczech, ale mamy śmiałe plany i chcemy więcej! 😉
Ocena możliwości sprzedażowych i ich rozwój j – masz pomysł jak zrobić coś bardziej efektywnie? Właśnie na to czekamy!
Negocjowanie warunków współpracy i umów handlowych oraz branie udziału w spotkaniach sprzedażowych,
Prowadzenie szkoleń produktowych dla naszych partnerów biznesowych – w tym celu konieczna jest doskonała znajomość naszego asortymentu,
Monitorowanie i analizowanie danych rynkowych oraz działań konkurencji – lubimy wiedzieć co w trawie piszczy i chcemy, żebyś był/a naszym najlepszym źródłem informacji,
Budowanie widoczności firmy na rynku niemieckim, przy współpracy z zespołem marketingu,
Współpraca z Asystentką Działu Handlowego odpowiedzialną za wsparcie administracyjne – mamy świetny zespół w Poznaniu, na który zawsze możesz liczyć
Specjalistka/Specjalista ds. Sprzedaży B2B z j. angielskim
Tatrzańska 1/5, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 04.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Dział Handlowy to sprzedaż, a do sprzedaży potrzebujemy bazy klientów. Będziesz odpowiedzialny/a za jej aktualizację i rozwój na rynkach europejskich. Mamy bazę – co dalej?
Budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami - kontakt mailowy oraz telefoniczny – to oni są dla nas najważniejsi :)
Realizacja planów sprzedażowych i ich monitorowanie – musimy wiedzieć jakie osiągamy wyniki i ile nam brakuje do osiągnięcia celu
Jesteśmy ambitnym zespołem, dlatego nie spoczywamy na laurach. Twoim zadaniem będzie stałe zwiększanie kompetencji sprzedażowych, dzięki czemu będziesz mógł/mogła pozyskiwać nowych klientów
Jesteśmy czujni i na bieżąco analizujemy naszą konkurencję na rynku produktów dziecięcych – to również będzie Twoje zadanie
Inicjowanie usprawnień mających wpływ na realizację celów sprzedażowych – czasem mała rzecz robi dużą różnicę. Jesteśmy otwarci na Twoje sugestie!
Dołączysz do zespołu, który składa się z 5 osób. Daniel – Area Sales Manager, Kamel – Country Manager, Dawid – Senior Sales Specialist, Bartek i Arek - Asystenci z chęcią podzielą się z Tobą swoją wiedzą. :)
Specjalistka/Specjalista ds. Sprzedaży B2B z j. francuskim
Tatrzańska 1/5, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 24.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Dział Handlowy to sprzedaż, a do sprzedaży potrzebujemy bazy klientów. Będziesz odpowiedzialny/a za jej aktualizację i rozwój na rynkach europejskich. Mamy bazę – co dalej?
Budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami - kontakt mailowy oraz telefoniczny – to oni są dla nas najważniejsi :)
Realizacja planów sprzedażowych i ich monitorowanie – musimy wiedzieć jakie osiągamy wyniki i ile nam brakuje do osiągnięcia celu
Jesteśmy ambitnym zespołem, dlatego nie spoczywamy na laurach. Twoim zadaniem będzie stałe zwiększanie kompetencji sprzedażowych, dzięki czemu będziesz mógł/mogła pozyskiwać nowych klientów
Jesteśmy czujni i na bieżąco analizujemy naszą konkurencję na rynku produktów dziecięcych – to również będzie Twoje zadanie
Inicjowanie usprawnień mających wpływ na realizację celów sprzedażowych – czasem mała rzecz robi dużą różnicę. Jesteśmy otwarci na Twoje sugestie!
Dołączysz do zespołu, który składa się z 3 osób. Ania – Sales Manager, Jonathan – Sales Representative, Laura - Asystentka z chęcią podzielą się z Tobą swoją wiedzą. :)
Przyjęcie i realizacja zleceń zamówień od klientów B2B
Awizacja zleceń
Organizacja przewozów FTL (Full Truck Load) oraz LTL (Less than Truck Load)
Kontakt z partnerami w zakresie obsługi zamówień oraz transportu – kontakt mailowy oraz telefoniczny, głównie w języku polskim, ale również angielskim
Przygotowanie i weryfikacja dokumentów wymaganych do odpraw celnych
Utrzymanie aktualnej dokumentacji wewnętrznej – dbanie o to, by wszystkie pliki Działu Logistyki były aktualne i dostępne dla wszystkich członków zespołu, np. poradnik logistyczny, współdzielone pliki na SharePoint
Wsparcie Działu Logistyki w bieżących zadaniach - dołączysz do zespołu, który składa się z 11 świetnych osób, którzy z chęcią podzielą się swoją wiedzą. :)
Młodsza Specjalistka/Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży z j. francuskim
Tatrzańska 1/5, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 03.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Twoją rolą będzie odpowiadanie na pytania, weryfikowanie zgłoszeń i analizowanie potrzeb Klienta B2C oraz B2B w języku polskim i francuskim, w kilku kanałach kontaktu: e-mail, telefon oraz dedykowane platformy sprzedażowe
Będziesz mieć realny wpływ na budowanie wizerunku naszych marek w całej Europie
Wykażesz się wyczuciem oraz znajomością Klienta przy udoskonalaniu procedur i procesów wspomagających pracę całego Zespołu
Codziennie będziesz pogłębiać wiedzę dotyczącą procesów obsługi Klienta i współpracy ze wszystkimi działami w firmie
Będziesz poznawać procesy budujące lojalność, zaufanie i zaangażowanie w komunikacji
Zgłębisz tajniki dobrej współpracy, stanowiąc element świetnie dobranego Zespołu
Wykażesz się znajomością języka przy realizacji krótkich tłumaczeń treści marketingowych lub weryfikacji tłumaczeń pod kątem biznesowym
Specjalistka/Specjalista ds. Sprzedaży B2B z j. angielskim
Tatrzańska 1/5, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 02.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Dział Handlowy to sprzedaż, a do sprzedaży potrzebujemy bazy klientów. Będziesz odpowiedzialny/a za jej aktualizację i rozwój na rynkach europejskich. Mamy bazę – co dalej?
Budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami - kontakt mailowy oraz telefoniczny – to oni są dla nas najważniejsi :)
Realizacja planów sprzedażowych i ich monitorowanie – musimy wiedzieć jakie osiągamy wyniki i ile nam brakuje do osiągnięcia celu
Jesteśmy ambitnym zespołem, dlatego nie spoczywamy na laurach. Twoim zadaniem będzie stałe zwiększanie kompetencji sprzedażowych, dzięki czemu będziesz mógł/mogła pozyskiwać nowych klientów
Jesteśmy czujni i na bieżąco analizujemy naszą konkurencję na rynku produktów dziecięcych – to również będzie Twoje zadanie
Inicjowanie usprawnień mających wpływ na realizację celów sprzedażowych – czasem mała rzecz robi dużą różnicę. Jesteśmy otwarci na Twoje sugestie!
Dołączysz do zespołu, który składa się z 5 osób. Daniel – Area Sales Manager, Kamel – Country Manager, Dawid – Senior Sales Specialist, Bartek i Arek - Asystenci z chęcią podzielą się z Tobą swoją wiedzą. :)
Realizacja strategii i planów sprzedażowych na rynku brytyjskim,
Pozyskiwanie nowych klientów i rozbudowa sieci sprzedaży – jesteśmy już obecni w UK, ale mamy śmiałe plany i chcemy więcej! 😉
Ocena możliwości sprzedażowych i ich rozwój – masz pomysł jak zrobić coś bardziej efektywnie? Właśnie na to czekamy!
Negocjowanie warunków współpracy i umów handlowych oraz branie udziału w spotkaniach sprzedażowych,
Prowadzenie szkoleń produktowych dla naszych partnerów biznesowych – w tym celu konieczna jest doskonała znajomość naszego asortymentu,
Monitorowanie i analizowanie danych rynkowych oraz działań konkurencji – lubimy wiedzieć co w trawie piszczy i chcemy, żebyś był/a naszym najlepszym źródłem informacji,
Budowanie widoczności firmy na rynku brytyjskim, przy współpracy z zespołem marketingu,
Współpraca z Asystentką Działu Handlowego odpowiedzialną za wsparcie administracyjne – mamy świetny zespół w Poznaniu, na który zawsze możesz liczyć
Odpowiedzialność za przepływ informacji w Dziale Marketingu: zbieranie i łączenie w całość informacji zarówno z poszczególnych zespołów Działu Marketingu jak i pozostałych działów firmy
Bieżące monitorowanie i aktualizacja postępów w projektach realizowanych w ramach Działu Marketingu
Koordynacja i zbieranie danych niezbędnych do raportowania i analiz marketingowych KPI
Przygotowywanie zestawień kosztowych i budżetowych
Przygotowanie zestawień i prezentacji na potrzeby Działu Marketingu
Wsparcie w wybranych projektach marketingowych czy okresowych audytach
Obsługa działu pod kątem spraw organizacyjno-administracyjnych: organizacja i follow up spotkań cyklicznych, nadzór nad rejestrem umów marketingowych, rozliczanie faktur
Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego zgodnych z Twoimi kompetencjami
Dołączysz do zespołu, który składa się z 25 świetnych osób, które z chęcią podzielą się swoją wiedzą i nie mogą się doczekać, aż będziesz w 4kraft team! :)
Młodsza Specjalistka/Młodszy Specjalista ds. Moderacji Social Media
Tatrzańska 1/5, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 07.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna, praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Budowanie angażującej komunikacji w kanałach social media dla naszych 3 głównych marek: Kinderkraft, Kiddy i Baby Tiger, a także w wiadomościach prywatnych i dyskusjach
Monitorowanie i moderacja treści w językach polskim i niemieckim w naszych kanałach: Facebook, Instagram i YouTube
Przekazywanie spraw merytorycznych (reklamacje, zapytania produktowe) do Działu Wsparcia Sprzedaży
Odpowiadanie na zapytania Klientów dotyczące produktów, w tym także, w zależności od Twojej oceny sytuacji, zachęcanie do zakupu
Wsparcie działań sprzedażowych poprzez dystrybucję kodów rabatowych w grupach tematycznych
Przygotowywanie miesięcznego raportu realizacji zadań
Prowadzenie nadzoru nad realizacją zamówień – w tym weryfikacja statusu dostaw
Pozyskiwanie dokumentów potwierdzających dostawę oraz ich archiwizacja
Przygotowanie i weryfikacja dokumentów wymaganych do realizacji zleceń (w tym do odpraw celnych)
Obsługa i rejestracja zwrotów od klientów B2B w systemie ERP
Przyjęcie i realizacja zleceń między magazynami własnymi
Wycena transportów oraz prowadzenie ewidencji
Administracja paletami
Wsparcie Działu Logistyki w bieżących zadaniach - dołączysz do zespołu, który składa się z 11 świetnych osób, którzy z chęcią podzielą się swoją wiedzą. :)
Będziesz współtworzyć i budować wizerunek marki na rynku międzynarodowym (w tym Polska, obszar DACH, Francja i Benelux, UK, Włochy, Hiszpania, obszar CEE);
Będziesz ustalać globalną strategię komunikacji i launchu produktu oraz ją adaptować i realizować na rynkach lokalnych;
Będziesz realizować i monitorować KPI w zakresie brand awareness and brand positioning;
Będziesz zarządzać i rozwijać kilkuosobowy zespół ds. komunikacji marketingowej;
Będziesz dokonywać doboru oraz zarządzać kanałami dotarcia do grupy docelowej w skali międzynarodowej;
Będziesz zarządzać współpracą z influencerami, bloggerami, portalami branżowymi, twórcami treści na kanałach społecznościowych oraz współpracować z agencjami i podmiotami zewnętrznymi;
Będziesz dokonywać analiz rynku, segmentów, konkurencji i potrzeb konsumenta;
Będziesz planować i nadzorować efektywną dystrybucją budżetu marketingowego;
Będziesz ściśle współpracować z innymi działami w organizacji (Dział Handlowy, Dział Obsługi Klienta, Dział Rozwoju Produktu, Controlling)
Podążanie wybraną ścieżką rozwoju kompetencji w jednym z kilku obszarów IT (Zarządzanie Systemami, Infrastruktura IT, Bazy Danych, Analityka Biznesowa, Bezpieczeństwo IT, itp.)
Będziesz współtworzyć portfolio produktów i odpowiadać za poszukiwanie i wdrażanie nowych produktów na rynek;
Będziesz analizować rynek branży dziecięcej, trendy rynkowe, dokonywać szczegółowej analizy swoich kategorii (produkt, cena, jakość, design etc.) oraz monitorować potrzeby klientów;
Będziesz aktywnie uczestniczyć w tworzeniu polityki handlowej Firmy;
Będziesz zarządzać zespołem projektowym i ściśle współpracować z innymi działami Firmy;
Będziesz poszukiwać i rekomendować nowych dostawców, utrzymywać z nimi długofalowe relacje i prowadzić z nimi rozmowy oraz negocjacje handlowe;
Będziesz brać udział w polskich i zagranicznych wydarzeniach branżowych oraz wydarzeniach związanych z designem;
Pełnienie funkcji pierwszego punktu kontaktu w zakresie IT
Przyjmowanie, klasyfikacja i obsługa zgłoszeń w systemie Servicedesk
Tworzenie instrukcji dla użytkowników
Podążanie za wybraną ścieżką rozwoju kompetencji w jednym z kilku obszarów IT (Zarządzanie Systemami, Bazy Danych, Analityka Biznesowa, Bezpieczeństwo IT, itp.)
Podążanie za wybraną ścieżką rozwoju kompetencji w jednym z kilku obszarów IT (Zarządzanie Systemami, Infrastruktura IT, Bazy Danych, Analityka Biznesowa, Bezpieczeństwo IT, itp.)
Odpowiedzialność za obszar raportowania grupowego, tj. współpracę ze spółkami zależnymi Grupy w zakresie pozyskiwania i analizy informacji zarządczej, planowania finansowego, nadzoru właścicielskiego
Wsparcie kluczowych obszarów biznesowych Spółki w ramach bliskiej współpracy z innymi działami (np. sprzedaż, planowanie i logistyka)
Systemy kontroli wewnętrznej, jego współtworzenie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem, tj. opracowanie procedur kontroli wewnętrznej, wsparcie działów w projektowaniu, wdrożeniu i utrzymaniu rozwiązań z tego zakresu
Przygotowywanie zestawień/raportów/analiz w ramach prowadzonych obszarów
Udział w pozostałych projektach i procesach związanych z pracą działu controllingu
Okresową koordynację pracy zespołu 2-3 osobowego w ramach prowadzonych zadań bądź projektów
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży z j. rosyjskim
Tatrzańska 1/5, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 07.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Twoją rolą będzie odpowiadanie na pytania, weryfikowanie zgłoszeń i analizowanie potrzeb Klienta B2C oraz B2B w języku polskim i rosyjskim, w kilku kanałach kontaktu: email, telefon oraz na dedykowanych platformach sprzedażowych;
Będziesz mieć realny wpływ na budowanie wizerunku naszych marek w całej Europie;
Wykażesz się wyczuciem oraz znajomością Klienta przy udoskonalaniu procedur i procesów wspomagających pracę całego Zespołu;
Codziennie będziesz pogłębiać wiedzę dotyczącą procesów obsługi Klienta i współpracy ze wszystkimi działami w firmie;
Będziesz poznawać procesy budujące lojalność, zaufanie i zaangażowanie w komunikacji;
Zgłębisz tajniki dobrej współpracy, stanowiąc element świetnie dobranego Zespołu;
Wykażesz się znajomością języka przy realizacji krótkich tłumaczeń treści marketingowych lub weryfikacji tłumaczeń pod kątem biznesowym;
Młodszy Specjalista ds. administracyjnych w dziale Marketingu
Tatrzańska 1/5, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 20.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Zbieranie informacji z poszczególnych zespołów Działu Marketingu i łączenie w spójną całość na potrzeby Digital Marketing Managera oraz innych działów w firmie
Przygotowanie zestawień, prezentacji i innych dotyczących całego Działu Marketingu
Koordynacja i zbieranie danych niezbędnych do raportowania i analiz marketingowych KPI
Wsparcie w okresowych audytach marketingowych
Wsparcie w wybranych projektach marketingowych
Przygotowywanie zestawień kosztowych
Nadzór oraz organizacją i followup spotkań cyklicznych
Koordynacja informacji i aktualizacja postępów projektowych w ramach marketingowego PSO
Nadzór nad rejestrem umów marketingowych
Tworzenie i wysyłka newslettera informacyjnego do agencji
Rozliczanie faktur
Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego zgodnych z posiadanymi kompetencjami