1. Pracodawca
  2. Łódź
  3. OPTIMUM PROPERTY sp. z o.o. sp. j
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

OPTIMUM PROPERTY sp. z o.o. sp. j

ŁÓDŹ, UL. STANISŁAWA PRZYBYSZEWSKIEGO 161

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (6) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 6 )

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej

Łódź
Wygasła: 01.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa wysyłek zleconych przez pracowników biura (poczta, kurierzy, inne)
  • prowadzenie i kontrola prawidłowego obiegu wszystkich dokumentów w podziale na Spółki celowe/inwestycje (archiwizacja w formie elektronicznej i fizycznej: dokumenty spółek, dokumenty inwestycji, dokumenty bankowe, faktury zakupowe i sprzedażowe, inne)
  • przygotowywanie pism, wniosków, umów, aneksów i innych dokumentów
  • koordynowanie współpracy z firmami zewnętrznymi w zakresie m.in. polis ubezpieczeniowych, leasingów, umów telekomunikacyjnych (telefony służbowe, internet, centrala) oraz aktualizowanie umów i innych dokumentów spółek i nieruchomości we współpracy z prawnikiem
  • wprowadzanie przelewów do banku (faktury zakupowe, podatki, ubezpieczenia, leasingi i inne w zależności od bieżących potrzeb)
  • kontrola nad realizacją przelewów, współpraca z bankiem kredytującym inwestycję i dopełnianie warunków kredytowych (przelewy wierzytelności, dokumenty finansowe spółki, zestawienia i inne) – we współpracy z Managerem Projektu / działem Sprzedaży
  • rozliczanie bieżących należności klientów (zakup nieruchomości), wystawianie faktur i ich przekazanie do osób odpowiedzialnych za rozesłanie – we współpracy z działem Sprzedaży
  • współpraca z działem kadr (dane do listy płac, urlopy, koordynowanie procesu zatrudnienia, inna podstawowa dokumentacja związana z pracownikami)
  • zamówienia i zakupy spożywcze oraz biurowe
  • wybór i zakup telefonów, komputerów oraz pozostałego sprzętu niezbędnego do pracy biura
  • dbałość o codzienny porządek pracy i dobrą atmosferę w biurze
  • obsługa gości biura i klientów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent zarządu - Pracownik ds. obsługi klientów

Łódź
Wygasła: 18.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Pomoc w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Zarządu
  • Prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań oraz redagowanie pism w imieniu Zarządu
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i archiwizacji
  • Prowadzenie i kontrola nad sprawami urzędowymi
  • Pozyskiwanie ofert, przygotowywanie zamówień
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą administracyjno-techniczną
  • Kontrola i optymalizacja kosztów funkcjonowania obiektów
  • Negocjowanie, zarządzanie umowami z dostawcami usług, serwisów i nadzór nad ich prawidłowym wykonaniem
  • Prowadzenie dokumentacji spółek
  • Bieżące i okresowe raportowanie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży mieszkań

łódzkie
Wygasła: 08.11.2020
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. administracyjno-technicznych i obsługi klientów

łódzkie
Wygasła: 11.09.2020
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży mieszkań

łódzkie
Wygasła: 05.05.2020
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Biura Zarządu

Przybyszewskiego 161
Wygasła: 22.12.2019
Umowa o pracę
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie OPTIMUM PROPERTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA, podziel się opinią i pomóż innym.