1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. HUMAN TO BUSINESS KATARZYNA GRZYBOWSKA-TOMASZEK
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

HUMAN TO BUSINESS KATARZYNA GRZYBOWSKA-TOMASZEK

Warszawa, ul. Mokotowska 49A/2

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (53) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 53 )

HR Manager – Lider Transformacji

Warszawa
Wygasła: 06.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Tworzenie strategii HR wspierającej rozwój biznesu, bycie aktywnym członkiem Zespołu Zarządzającego współtworzącym biznes
  • Przeprowadzenie transformacji kulturowej i organizacyjnej: dostosowanie struktury do potrzeb biznesu i wymogów rynkowych, digitalizacja i usprawnienie procesów, przejście z pracy „silosowej” do współpracy „end to end” (obejmującej cały proces biznesowy)
  • Pełnienie funkcji lidera HR 360 - identyfikowanie ważnych tematów w organizacji, wskazywanie rozwiązań oraz ich wdrażanie
  • Wdrożenie systemu ewaluacji pracy opartej o cele i związanych z nim rozwiązań motywacyjnych
  • Wspieranie efektywności pracy w strukturach sprzedażowych
  • Dobór i wdrożenie adekwatnego systemu rozwoju kompetencji
  • Modyfikacja i/lub tworzenie praktyk HR, które realnie pomagają w utrzymaniu ciągłości biznesu i sprostaniu wymogom rynkowym: Employer Branding, skuteczna rekrutacja, onboarding, procesy sukcesji, komunikacja, budowanie leadershipu i efektywnych zespołów, utrzymanie talentów i stabilności na kluczowych stanowiskach, budowanie kultury feedbacku i dzielenia się wiedzą…
  • Zarządzanie cyklicznymi procesami i operacjami HR, zapewnienie zgodności z wymogami prawa pracy i RODO
  • Współpraca z działem finansowym w zakresie budżetu i raportowania
  • Prezentowanie spójnej wizji oraz wartości firmy
  • Aktywne wsparcie Menedżerów w realizacji ich celów biznesowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

CFO / Dyrektor Finansowy

Warszawa
Wygasła: 01.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania działu finansowego (księgowość, controlling, raportowanie, obszar podatkowy, zarządzanie ryzykiem, płynność finansowa)
  • Analiza modeli biznesowych, rekomendacja rozwiązań, współtworzenie strategii firmy, wnoszenie perspektywy rentowności i budowania wartości firmy
  • Efektywne zarządzanie danymi, wykorzystywanie potencjału danych do rozwoju biznesu
  • Nadzór i koordynacja przygotowania budżetu finansowego i kontrola jego zgodności z planem finansowym
  • Monitorowanie bieżących wyników, wnioskowanie i rekomendowanie rozwiązań dotyczących konkretnych wyzwań biznesowych
  • Wdrażanie efektywnych procesów finansowych, kontrolnych i raportowania, wykorzystywanie rozwiązań i narzędzi globalnych
  • Zarządzanie zespołem, dostosowanie funkcjonalności działu do potrzeb biznesu i jego rozwoju, rozwijanie w zespole postaw i kompetencji partnera biznesowego
  • Tworzenie i utrzymanie wewnętrznych standardów i procedur zgodnych z wymogami Grupy w zakresie sprawozdawczości, controllingu, budżetowania
  • Współpraca z działem IT, rozumienie rozwiązań i systemów informatycznych, wdrażanie usprawnień, inicjowanie i zarządzanie projektami międzydziałowymi na poziomie lokalnym i regionalnym
  • Bezpośrednie raportowanie do Dyrektora Zarządzającego spółki w Polsce oraz funkcjonalne do Dyrektora Finansowego Grupy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

CFO / Dyrektor Finansowy

Warszawa
Wygasła: 26.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania działu finansowego (księgowość, controlling, raportowanie, obszar podatkowy, zarządzanie ryzykiem, płynność finansowa)
  • Analiza modeli biznesowych, rekomendacja rozwiązań, współtworzenie strategii firmy, wnoszenie perspektywy rentowności i budowania wartości firmy
  • Efektywne zarządzanie danymi, wykorzystywanie potencjału danych do rozwoju biznesu
  • Nadzór i koordynacja przygotowania budżetu finansowego i kontrola jego zgodności z planem finansowym
  • Monitorowanie bieżących wyników, wnioskowanie i rekomendowanie rozwiązań dotyczących konkretnych wyzwań biznesowych
  • Wdrażanie efektywnych procesów finansowych, kontrolnych i raportowania, wykorzystywanie rozwiązań i narzędzi globalnych
  • Zarządzanie zespołem, dostosowanie funkcjonalności działu do potrzeb biznesu i jego rozwoju, rozwijanie w zespole postaw i kompetencji partnera biznesowego
  • Tworzenie i utrzymanie wewnętrznych standardów i procedur zgodnych z wymogami Grupy w zakresie sprawozdawczości, controllingu, budżetowania
  • Współpraca z działem IT, rozumienie rozwiązań i systemów informatycznych, wdrażanie usprawnień, inicjowanie i zarządzanie projektami międzydziałowymi na poziomie lokalnym i regionalnym
  • Bezpośrednie raportowanie do Dyrektora Zarządzającego spółki w Polsce oraz funkcjonalne do Dyrektora Finansowego Grupy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Produkcji i Operacji

kujawsko-pomorskie
Wygasła: 13.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
  • Wdrożenie strategii produkcyjnej i operacyjnej zgodnie z celami biznesowymi firmy
  • Zarządzanie operacjami zakładu produkcyjnego (produkcja i procesy towarzyszące): łańcuch dostaw, planowanie produkcji, realizacja zamówień, jakość, logistyka wewnętrzna
  • Rozwój struktury organizacyjnej i jej dostosowanie do założeń strategicznych
  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania produkcji: wskaźniki efektywności, procesy, jakość, bezpieczne środowisko pracy, terminowość, koszty etc
  • Przygotowywanie rekomendacji w celu najlepszego dostosowania procesu produkcyjnego do potrzeb rynku i Klientów oraz strategii sprzedaży firmy i sytuacji ekonomicznej
  • Zarządzanie podległą strukturą i Zespołem: rekrutacja, motywowanie, angażowanie, rozwój kompetencji technicznych i menedżerskich, ewaluacja, udzielanie informacji zwrotnych, delegowanie
  • Przygotowanie i zarządzanie budżetem
  • Współpraca bieżąca i projektowa z pozostałymi działami w firmie oraz współdziałanie w ramach Zespołu Zarządzającego
  • Raportowanie do Dyrektora Generalnego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Logistics Project Manager (rola regionalna CEE)

Warszawa
Wygasła: 21.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie projektami cross funkcyjnymi (na poziomie regionalnym i lokalnym) mającymi na celu optymalizację procesów logistycznych wspierających wyniki sprzedażowe i wpływających na satysfakcję konsumentów
  • Strategiczne i operacyjne zarządzanie projektami (planowanie, alokacja zasobów, koordynacja pracy zespołu projektowego…) z zadbaniem o zachowanie ciągłości biznesowej (w okresach pików sprzedażowych, promocji i kampanii ... ) oraz w sytuacjach szczególnych (przenoszenie procesów, otwarcia nowych jednostek)
  • Koordynowanie projektów obejmujących wdrażanie, optymalizację automatyzację, transfer procesów i operacji logistycznych (magazynowanie, funkcjonowanie centrów dystrybucji, zapasy, transport, IT…)
  • Zapewnienie realizacji wskaźników operacyjnych i kosztowych
  • Analiza efektywności projektów, zarządzanie budżetem projektów
  • Stała partnerska współpraca z Klientami wewnętrznymi, odpowiadanie na potrzeby z uwzględnieniem rytmu i specyfiki pracy sieci retailowej (stacjonarnej i e-commerce)
  • Identyfikowanie obszarów do zmian i usprawnień (wydajność, efektywność, czas realizacji usług, jakość usług, rozwiązania technologiczne…)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Business Partner (jednostki operacyjnej)

mazowieckie
Wygasła: 20.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Tworzenie i realizacja strategii dotyczącej obszaru zarządzania zasobami ludzkimi jednostce operacyjnej
  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania w obszarze zasobów ludzkich: kompetencji, ciągłości, rozwoju, bezpieczeństwa
  • Wspieranie strategii biznesowej firmy poprzez odpowiednie działania i inicjatywy HR. Bycie Partnerem dla Menedżera Zarządzającego jednostką
  • Tworzenie strategii HR wspierającej ciągłość i rozwój biznesu oraz jakość procesów i operacji, bycie aktywnym członkiem zespołu zarządzającego współtworzącym biznes
  • Pełnienie funkcji lidera HR 360 - identyfikowanie ważnych tematów w organizacji i wskazywanie rozwiązań oraz ich wdrażanie
  • Współtworzenie i zarządzanie budżetem (koszty personalne, koszty związane z projektami, procesami HR)
  • Odpowiedzialność za prawidłowość, jakość i wskaźniki efektywności działań HR-owych (aspekty formalne, prawne, bezpieczeństwo, systemy wynagrodzeń i świadczeń…)
  • Zapewnienie zasobów ludzkich (i kompetencji) potrzebnych do utrzymania ciągłości biznesu, realizacji celów i rozwoju: Employer Branding, rekrutacja, wdrożenie, szkolenia, rozwój i utrzymanie talentów, komunikacja, budowanie lidershipu i efektywnych zespołów
  • Prezentowanie spójnej wizji oraz wartości firmy
  • Aktywne wsparcie Menedżerów w realizacji ich celów biznesowych
  • Zarządzanie procesem oceny pracy i rozwoju Pracowników
  • Identyfikacja i rozwój talentów
  • Zarządzanie komunikacją wewnętrzną firmy oraz komunikacją z rynkiem pracy
  • Nadzór merytoryczny nad całokształtem zadań realizowanych przez zespół HR, partnerów zewnętrznych oraz w ramach outsourcingu (płace)
  • Zarządzanie strategicznymi projektami dla całej organizacji
  • Raportowanie bezpośrednie do Menedżera Centrum Dystrybucji i funkcjonalne w ramach struktur regionalnych
  • Zarządzanie funkcją HR
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Data Analyst – analityk aktywności klientów (CRM, systemy lojalnościowe, segmentacja, wartość cyklu życia klienta) – marketing, rola CE

Warszawa
Wygasła: 12.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Analiza danych i insightów z dostępnych baz danych i źródeł wiedzy nt. Klientów (systemy lojalnościowe, CRM, segmenty, rozwój cyklu życia Klienta i jego wartość, aktywność, zachowania konsumentów…)
  • Przekładanie insight’ów na rekomendacje i propozycje działań marketingowych, handlowych; opracowywanie wkładu do decyzji strategicznych
  • Prowadzenie analiz systematycznych i ad hoc na poziomie regionalnym i lokalnym (zaangażowanie Klienta, segmentacja, lojalność, sprzedaż…)
  • Przygotowywanie raportów pomagających lepiej zrozumieć zachowania Klientów oraz pokazujących zależności między wnioskami a celami biznesowymi
  • Bycie regionalnym Ekspertem CRM: definiowanie segmentów Klientów w celu dostosowywania odpowiedniej komunikacji i działań, identyfikowanie segmentów mających potencjał sprzedażowy, rozumienie perspektywy Klienta…
  • Systematyczne śledzenie aktywności Klientów (lokalnie i regionalnie) w systemach lojalnościowych (nagrody, kampanie, działania…) i zestawianie wniosków dla zespołów sprzedażowych
  • Współpraca z lokalnymi menedżerami i ekspertami odpowiedzialnymi za systemy lojalnościowe w celu wypracowywania inicjatyw, które wnoszą wartość dla Klientów i wspierają wyniki sprzedaży
  • Zarządzanie danymi (optymalne wykorzystywanie źródeł danych, organizacja danych, strukturyzowanie, monitorowanie jakości danych i raportów, tworzenie nowych narzędzi analitycznych)
  • Raportowanie do Menedżera działu Customer Insight (lojalność, CRM, analiza danych, Customer Experience, Customer Centricity) na poziomie regionu (CE - kilka rynków)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Sprzedaży (Członek Executive Committee)

Warszawa
Wygasła: 20.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży, proponowanie nowych kierunków i możliwości rozwoju biznesu zapewniających wzrost organizacji w kontekście działań konkurencji i zewnętrznych wyzwań rynkowych oraz budowanie wartości dla Klientów
  • Planowanie sprzedaży i odpowiedzialność za realizację wyników
  • Przygotowanie i zarządzanie budżetem,
  • Analiza i zarządzanie rentownością sprzedaży
  • Budowanie relacji z przedstawicielami kluczowych Klientów
  • Zarządzanie Zespołem sprzedaży: zapewnienie potrzebnych konkurencyjnych kompetencji, dostosowanych do potrzeb biznesowych i modelu sprzedaży, delegowanie, motywowanie, budowanie lojalności, planowanie i kontrola realizacji celów, budowanie adekwatnej struktury działu
  • Ścisła współpraca z Działem Marketingu w ramach wypracowywania nowych rozwiązań i wartości dla Klientów oraz pozostałymi funkcjami
  • Bycie partnerem biznesowym i bezpośrednie raportowanie do CEO
  • Rekomendowanie inicjatyw i działań wspierających rozwój biznesu
  • Zarządzanie projektami i współpraca z innymi działami firmy w obszarze optymalizacji modelu współpracy z Klientami
  • Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych i ich analiza, analiza rynku, konkurencji i trendów, identyfikowanie wyzwań biznesowych na rynku, proponowanie adekwatnych rozwiązań i działań
  • Dostosowanie procesu sprzedaży do wdrażanej strategii sprzedaży
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Security Manager w Centrum Dystrybucji (loss prevention, asset protection, information security, health & safety)

mazowieckie
Wygasła: 11.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
menedżer
Obowiązki:
  • Budowanie, wdrażanie i nadzorowanie procesów zapewniających bezpieczeństwo związanych z funkcjonowaniem jednostki biznesowej (centrum dystrybucji): mapowanie ryzyk, asset protection, loss prevention, bezpieczeństwo danych i informacji, bezpieczeństwo operacji, BHP…
  • Zapewnienie efektywnych systemów kontroli procesów ochrony i bezpieczeństwa w jednostce operacyjnej poprzez: monitorowanie, inicjowanie i rekomendowanie oraz wdrażanie odpowiednich narzędzi
  • Analiza ryzyk i minimalizowanie zakłóceń procesów operacyjnych i biznesowych
  • Ścisła współpraca z menedżerami i poszczególnymi działami w celu zapewnienia bezpieczeństwa i budowania świadomości polityki bezpieczeństwa i ochrony
  • Zarzadzanie zespołem, zapewnienie i rozwijanie kompetencji
  • Zapewnienie zgodności lokalnych wymogów prawnych, technicznych i operacyjnych ze standardami Grupy i firmowym kodem etycznym
  • Odpowiedzialność za raportowanie zgodnie ze standardami firmy (wskaźniki, koszty…)
  • Prowadzenie regularnych audytów w celu zapewnienia wymaganych standardów bezpieczeństwa i ochrony w centrum dystrybucji i w punktach styku z procesami zewnętrznymi
  • Inicjowanie procesów wspierających zrównoważony rozwój
  • Promowanie kultury informacji zwrotnej i sposobu myślenia skoncentrowanego na efektywności, całościowym spojrzeniu na procesy biznesowym i świadomości bezpieczeństwa i kosztów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Business Partner - HR Manager (jednostki operacyjnej)

mazowieckie
Wygasła: 17.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Tworzenie i realizacja strategii dotyczącej obszaru zarządzania zasobami ludzkimi jednostce operacyjnej
  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania w obszarze zasobów ludzkich: kompetencji, ciągłości, rozwoju, bezpieczeństwa
  • Wspieranie strategii biznesowej firmy poprzez odpowiednie działania i inicjatywy HR. Bycie Partnerem dla Menedżera Zarządzającego jednostką
  • Tworzenie strategii HR wspierającej ciągłość i rozwój biznesu oraz jakość procesów i operacji, bycie aktywnym członkiem zespołu zarządzającego współtworzącym biznes
  • Pełnienie funkcji lidera HR 360 - identyfikowanie ważnych tematów w organizacji i wskazywanie rozwiązań oraz ich wdrażanie
  • Współtworzenie i zarządzanie budżetem (koszty personalne, koszty związane z projektami, procesami HR)
  • Odpowiedzialność za prawidłowość, jakość i wskaźniki efektywności działań HR-owych (aspekty formalne, prawne, bezpieczeństwo, systemy wynagrodzeń i świadczeń…)
  • Zapewnienie zasobów ludzkich (i kompetencji) potrzebnych do utrzymania ciągłości biznesu, realizacji celów i rozwoju: Employer Branding, rekrutacja, wdrożenie, szkolenia, rozwój i utrzymanie talentów, komunikacja, budowanie lidershipu i efektywnych zespołów
  • Prezentowanie spójnej wizji oraz wartości firmy
  • Aktywne wsparcie Menedżerów w realizacji ich celów biznesowych
  • Zarządzanie procesem oceny pracy i rozwoju Pracowników
  • Identyfikacja i rozwój talentów
  • Zarządzanie komunikacją wewnętrzną firmy oraz komunikacją z rynkiem pracy
  • Nadzór merytoryczny nad całokształtem zadań realizowanych przez zespół HR, partnerów zewnętrznych oraz w ramach outsourcingu (płace)
  • Zarządzanie strategicznymi projektami dla całej organizacji
  • Raportowanie bezpośrednie do Menedżera Centrum Dystrybucji i funkcjonalne w ramach struktur regionalnych
  • Zarządzanie Działem HR (3 osoby), zapewnienie potrzebnych kompetencji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Import Export Logistics Manager (Lider transgranicznych procesów operacyjnych I celnych)

mazowieckie
Wygasła: 05.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie procesami importu i exportu na powierzonym obszarze
  • Zbudowanie i zarządzanie zespołem w duchu różnorodności, rozwoju oraz współpracy z innymi działami i zwinnego podejścia
  • Koordynowanie procesu przepływu produktów
  • Zapewnienie efektywnej obsługi formalności celnych (lokalne wymogi formalne, przepisy, terminowość odpraw…) oraz respektowanie standardów firmy
  • Identyfikacja obszarów do usprawnień, optymalizacja procesów zgodnie z lokalnymi przepisami, proponowanie własnych pomysłów
  • Stała współpraca z przewoźnikami frachtowymi, biurami celnymi, instytucjami… oraz wewnętrznym działem transportu i menedżerami centrum dystrybucji
  • Bieżąca współpraca z działem finansowym (księgowość, kontroling, podatki) w celu zapewnienia zgodności z wymogami krajowymi i biznesowymi
  • Współpraca z różnymi funkcjami w wewnątrzfirmowej regionalnej strukturze Supply Chain
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Logistics Regional Sales & Operations Manager (Europa Centralna)

mazowieckie
Wygasła: 17.11.2021
pełny etat
umowa o pracę
menedżer
Obowiązki:
  • Zapewnienie realizacji wskaźników operacyjnych i kosztowych w Regionie (5 rynków) poprzez funkcjonalne przełożenie na wszystkie centra dystrybucji i obiekty magazynowe oraz bliską współpracę z menedżerami jednostek lokalnych; monitorowanie i zapewnienie standardów logistyczno-operacyjnych zgodnych z wymogami Grupy
  • Strategia i planowanie operacyjne, zapewnianie ciągłości biznesowej (w okresach pików sprzedażowych, promocji i kampanii ... ) oraz w sytuacjach szczególnych (przenoszenie procesów, otwarcia nowych placówek); opracowywanie i wdrażanie planów awaryjnych; kierowanie i facilitowanie przepływu asortymentu między lokalizacjami w regionie i poza regionem zgodnie z planem dostaw i potrzebami biznesu
  • Partnerska współpraca z Klientami wewnętrznymi, odpowiadanie na potrzeby z uwzględnieniem rytmu i specyfiki pracy sieci retailowej (stacjonarnej i ecommerce)
  • Reprezentowanie funkcji i perspektywy logistycznej i operacyjnej na poziomie Regionalnego Zespołu Zarządzającego, pełnienie roli „łącznika” pomiędzy serwisem logistycznym (centra dystrybucji) i klientami wewnętrznymi (zespół sprzedaży, menedżerowie marek) oraz HQ w celu szerszego spojrzenia na całość procesów biznesowych, wspieranie procesów biznesowych poprzez podnoszenie efektywności operacji
  • Identyfikowanie obszarów do zmian i usprawnień (wydajność, efektywność, czas realizacji usług, jakość usług, rozwiązania technologiczne…)
  • Zarządzanie projektami między działowymi mającymi na celu optymalizację procesów logistycznych wspierających wyniki sprzedażowe i wpływających na satysfakcję konsumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Logistics Regional Sales & Operations Manager (Europa Centralna)

wielkopolskie
Wygasła: 17.11.2021
pełny etat
umowa o pracę
menedżer
Obowiązki:
  • Zapewnienie realizacji wskaźników operacyjnych i kosztowych w Regionie (5 rynków) poprzez funkcjonalne przełożenie na wszystkie centra dystrybucji i obiekty magazynowe oraz bliską współpracę z menedżerami jednostek lokalnych; monitorowanie i zapewnienie standardów logistyczno-operacyjnych zgodnych z wymogami Grupy
  • Strategia i planowanie operacyjne, zapewnianie ciągłości biznesowej (w okresach pików sprzedażowych, promocji i kampanii ... ) oraz w sytuacjach szczególnych (przenoszenie procesów, otwarcia nowych placówek); opracowywanie i wdrażanie planów awaryjnych; kierowanie i facilitowanie przepływu asortymentu między lokalizacjami w regionie i poza regionem zgodnie z planem dostaw i potrzebami biznesu
  • Partnerska współpraca z Klientami wewnętrznymi, odpowiadanie na potrzeby z uwzględnieniem rytmu i specyfiki pracy sieci retailowej (stacjonarnej i ecommerce)
  • Reprezentowanie funkcji i perspektywy logistycznej i operacyjnej na poziomie Regionalnego Zespołu Zarządzającego, pełnienie roli „łącznika” pomiędzy serwisem logistycznym (centra dystrybucji) i klientami wewnętrznymi (zespół sprzedaży, menedżerowie marek) oraz HQ w celu szerszego spojrzenia na całość procesów biznesowych, wspieranie procesów biznesowych poprzez podnoszenie efektywności operacji
  • Identyfikowanie obszarów do zmian i usprawnień (wydajność, efektywność, czas realizacji usług, jakość usług, rozwiązania technologiczne…)
  • Zarządzanie projektami między działowymi mającymi na celu optymalizację procesów logistycznych wspierających wyniki sprzedażowe i wpływających na satysfakcję konsumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Logistics Regional Sales & Operations Manager (Europa Centralna)

zachodniopomorskie
Wygasła: 17.11.2021
pełny etat
umowa o pracę
menedżer
Obowiązki:
  • Zapewnienie realizacji wskaźników operacyjnych i kosztowych w Regionie (5 rynków) poprzez funkcjonalne przełożenie na wszystkie centra dystrybucji i obiekty magazynowe oraz bliską współpracę z menedżerami jednostek lokalnych; monitorowanie i zapewnienie standardów logistyczno-operacyjnych zgodnych z wymogami Grupy
  • Strategia i planowanie operacyjne, zapewnianie ciągłości biznesowej (w okresach pików sprzedażowych, promocji i kampanii ... ) oraz w sytuacjach szczególnych (przenoszenie procesów, otwarcia nowych placówek); opracowywanie i wdrażanie planów awaryjnych; kierowanie i facilitowanie przepływu asortymentu między lokalizacjami w regionie i poza regionem zgodnie z planem dostaw i potrzebami biznesu
  • Partnerska współpraca z Klientami wewnętrznymi, odpowiadanie na potrzeby z uwzględnieniem rytmu i specyfiki pracy sieci retailowej (stacjonarnej i ecommerce)
  • Reprezentowanie funkcji i perspektywy logistycznej i operacyjnej na poziomie Regionalnego Zespołu Zarządzającego, pełnienie roli „łącznika” pomiędzy serwisem logistycznym (centra dystrybucji) i klientami wewnętrznymi (zespół sprzedaży, menedżerowie marek) oraz HQ w celu szerszego spojrzenia na całość procesów biznesowych, wspieranie procesów biznesowych poprzez podnoszenie efektywności operacji
  • Identyfikowanie obszarów do zmian i usprawnień (wydajność, efektywność, czas realizacji usług, jakość usług, rozwiązania technologiczne…)
  • Zarządzanie projektami między działowymi mającymi na celu optymalizację procesów logistycznych wspierających wyniki sprzedażowe i wpływających na satysfakcję konsumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Menedżer Kliniki

wielkopolskie
Wygasła: 06.10.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Menedżer
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Distribution Center Manager

łódzkie
Wygasła: 16.10.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Menedżer
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Distribution Center Manager

mazowieckie
Wygasła: 16.10.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Menedżer
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager/Doradca Techniczno Handlowy (rozwiązania antykorozyjne dla klientów przemysłowych, producentów maszyn, konstrukcji stalowych)

mazowieckie
Wygasła: 13.03.2021
Pełny etat
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager/Doradca Techniczno Handlowy (rozwiązania antykorozyjne dla klientów przemysłowych, producentów maszyn, konstrukcji stalowych)

warmińsko-mazurskie
Wygasła: 13.03.2021
Pełny etat
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager/Doradca Techniczno Handlowy (rozwiązania antykorozyjne dla klientów przemysłowych, producentów maszyn, konstrukcji stalowych)

łódzkie
Wygasła: 13.03.2021
Pełny etat
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca Techniczo-Handlowy – produkty ochrony antykorozyjnej

świętokrzyskie
Wygasła: 13.03.2021
Pełny etat
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager/Doradca Techniczno Handlowy (rozwiązania antykorozyjne dla klientów przemysłowych, producentów maszyn, konstrukcji stalowych)

lubelskie
Wygasła: 13.03.2021
Pełny etat
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager/Doradca Techniczno Handlowy (rozwiązania antykorozyjne dla klientów przemysłowych, producentów maszyn, konstrukcji stalowych)

podlaskie
Wygasła: 13.03.2021
Pełny etat
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager/Doradca Techniczno Handlowy (rozwiązania antykorozyjne dla klientów przemysłowych, producentów maszyn, konstrukcji stalowych)

lubuskie
Wygasła: 13.03.2021
Pełny etat
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager/Doradca Techniczno Handlowy (rozwiązania antykorozyjne dla klientów przemysłowych, producentów maszyn, konstrukcji stalowych)

dolnośląskie
Wygasła: 13.03.2021
Pełny etat
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager/Doradca Techniczno Handlowy (rozwiązania antykorozyjne dla klientów przemysłowych, producentów maszyn, konstrukcji stalowych)

podkarpackie
Wygasła: 13.03.2021
Pełny etat
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager/Doradca Techniczno Handlowy (rozwiązania antykorozyjne dla klientów przemysłowych, producentów maszyn, konstrukcji stalowych)

śląskie
Wygasła: 13.03.2021
Pełny etat
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager/Doradca Techniczno Handlowy (rozwiązania antykorozyjne dla klientów przemysłowych, producentów maszyn, konstrukcji stalowych)

zachodniopomorskie
Wygasła: 13.03.2021
Pełny etat
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager/Doradca Techniczno Handlowy (rozwiązania antykorozyjne dla klientów przemysłowych, producentów maszyn, konstrukcji stalowych)

kujawsko-pomorskie
Wygasła: 13.03.2021
Pełny etat
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager/Doradca Techniczno Handlowy (rozwiązania antykorozyjne dla klientów przemysłowych, producentów maszyn, konstrukcji stalowych)

opolskie
Wygasła: 13.03.2021
Pełny etat
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager/Doradca Techniczno Handlowy (rozwiązania antykorozyjne dla klientów przemysłowych, producentów maszyn, konstrukcji stalowych)

małopolskie
Wygasła: 13.03.2021
Pełny etat
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager/Doradca Techniczno Handlowy (rozwiązania antykorozyjne dla klientów przemysłowych, producentów maszyn, konstrukcji stalowych)

pomorskie
Wygasła: 13.03.2021
Pełny etat
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager/Doradca Techniczno Handlowy (rozwiązania antykorozyjne dla klientów przemysłowych, producentów maszyn, konstrukcji stalowych)

wielkopolskie
Wygasła: 13.03.2021
Pełny etat
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Business Partner

Mokotowska 49a/2, 00-549 Warszawa, Polska
Wygasła: 10.01.2020
Pełny etat
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of HR / Senior HR Business Partner

Mokotowska 49a/2, 00-549 Warszawa, Polska
Wygasła: 05.12.2019
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Human Resources

mazowieckie
Wygasła: 25.07.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny Księgowy

Warszawa
Wygasła: 06.04.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. administracji i rekrutacji

Warszawa
Wygasła: 05.07.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Konsultant ds. rekrutacji Executive Search

Warszawa
Wygasła: 11.04.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. administracji i rekrutacji

Warszawa
Wygasła: 05.04.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konsultant ds. rekrutacji

Warszawa
Wygasła: 11.11.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Researcher

Warszawa
Wygasła: 19.04.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Researcher

Warszawa
Wygasła: 13.10.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Manager (Recruitment & Employer Branding)

Warszawa
Wygasła: 04.03.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Konsultant - Executive Search

Warszawa
Wygasła: 26.02.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Realizacji Projektów

Tczew
Wygasła: 23.07.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Rekrutacji

Tczew
Wygasła: 23.07.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Product Manager

Warszawa
Wygasła: 01.07.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Menedżer ds. Komunikacji Korporacyjnej i Marketingowej

Warszawa
Wygasła: 28.05.2015
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

pomorskie
Wygasła: 24.05.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Rekrutacji

pomorskie
Wygasła: 13.05.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Programista w Dziale IT

Tczew
Wygasła: 24.04.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Learning & Development Manager (w dziale HR)

Warszawa
Wygasła: 08.03.2015
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie HUMAN TO BUSINESS KATARZYNA GRZYBOWSKA-TOMASZEK, podziel się opinią i pomóż innym.