1. Pracodawca
  2. Wrocław
  3. MATRIX LUBRICANTS POLAND sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

MATRIX LUBRICANTS POLAND sp. z o.o.

WROCŁAW, UL. BARTŁOMIEJA STRACHOWSKIEGO 7A / 6-I

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (7) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 7 )

Specjalista ds. obsługi klienta

Wrocław
Wygasła: 09.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Jeśli jesteś osobą zorientowaną na klienta, zorganizowaną i widzisz się na stanowisku, na którym współpracujesz z działem sprzedaży, logistyki i produkcji, chcesz pracować w młodej, dynamicznej firmie dającej możliwość rozwoju Twojej kariery, to ta oferta pracy jest dla Ciebie!
  • Jako pracownik działu obsługi klienta zadbasz o to, aby działy sprzedaży, logistyki i produkcji dobrze ze sobą współpracowały. Klienci będą wysyłać do Ciebie swoje pytania i zamówienia na produkty. Zadbasz o to, aby były one prawidłowo i w sposób ustrukturyzowany przekazywane do odpowiednich osób. Wszystkie niezbędne informacje będziesz wprowadzać i znajdować w naszym systemie ERP (Exact Online). Posłuży Ci on między innymi do:
  • - Wprowadzania zamówień, informowania klientów i zlecania dostaw;
  • - Sprawdzania stanów magazynowych;
  • - Utrzymywania kontroli nad terminami realizacji zamówień;
  • - Rezerwowania transportów;
  • - Nadzorowania, które zapytania od klientów oczekują nadal na odpowiedź;
  • - Rozpatrywania sporów i przekazywania ich do odpowiednich działów
  • Jako pracownik działu obsługi klienta będziesz dobrze orientować się w tym co dzieje się w firmie i czego potrzebują nasi klienci. Dzięki swoim umiejętnościom interpersonalnym, wysokiej kulturze osobistej i znakomitym zdolnościom komunikacyjnym zadbasz o to, abyśmy budowali dobre relacje z naszymi klientami. U nas też nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem. Pozwól sobie być w pełni kreatywną osobą, która wymyśla rozwiązania w tego typu sytuacjach. Na tym stanowisku nie obawiasz się sięgnąć po telefon i kiedy trzeba, zadzwonić do klientów i dostawców. Ponieważ masz dobrze zorganizowany i uporządkowany sposób pracy, dzięki Tobie odpowiednie działy wiedzą dokładnie co się w danej chwili dzieje. Będziesz brać aktywny udział w naszych cotygodniowych konsultacjach, podczas których jasno określisz punkty sporne i wyzwania, które wymagają dalszych działań
  • W naszej firmie twoja ścieżka kariery może rozwinąć się na wiele sposobów. W nadchodzących latach do działu dołączy więcej pracowników, a Ty możesz spostrzec to jako wyzwanie, aby nauczyć nowe koleżanki i kolegów tych samych standardów, wartości i procesów. Krok w kierunku Kierownika Działu Obsługi Klienta może brzmieć jak kolejne wyzwanie dla Ciebie! Możesz również czuć się całkowicie jak w domu jako Pracownik Działu Obsługi Klienta i z każdym rokiem coraz bardziej zagłębiać się w możliwości, które daje to stanowisko. Osoba na tym stanowisku chętnie włącza nowe osoby do swojego zespołu i wdraża je we wszystko, czego się nauczyła, aby również one mogły działać skutecznie i wnosić wartość dodaną. W swoim zakresie obowiązków możesz oczekiwać następujących zadań:
  • - Współpraca z działami wewnętrznymi i magazynem zewnętrznym w celu zapewnienia dobrej i uporządkowanej komunikacji;
  • - Przetwarzanie przychodzących zamówień;
  • - Monitorowanie i realizacja tych zamówień;
  • - Utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami zagranicznymi, w szczególności z Europy Wschodniej;
  • - Obsługiwanie ewentualnych wąskich gardeł w odniesieniu do czasu dostawy;
  • - Kontrola stanu zapasów;
  • - Zarządzanie zakupami;
  • - Organizacja transportów krajowych i międzynarodowych;
Pokaż więcej >>
od 4000 do 5200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi klienta

Wygasła: 07.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Jeśli jesteś osobą zorientowaną na klienta, zorganizowaną i widzisz się na stanowisku, na którym współpracujesz z działem sprzedaży, logistyki i produkcji, chcesz pracować w młodej, dynamicznej firmie dającej możliwość rozwoju Twojej kariery, to ta oferta pracy jest dla Ciebie!
  • Jako pracownik działu obsługi klienta zadbasz o to, aby działy sprzedaży, logistyki i produkcji dobrze ze sobą współpracowały. Klienci będą wysyłać do Ciebie swoje pytania i zamówienia na produkty. Zadbasz o to, aby były one prawidłowo i w sposób ustrukturyzowany przekazywane do odpowiednich osób. Wszystkie niezbędne informacje będziesz wprowadzać i znajdować w naszym systemie ERP (Exact Online). Posłuży Ci on między innymi do:
  • - Wprowadzania zamówień, informowania klientów i zlecania dostaw;
  • - Sprawdzania stanów magazynowych;
  • - Utrzymywania kontroli nad terminami realizacji zamówień;
  • - Rezerwowania transportów;
  • - Nadzorowania, które zapytania od klientów oczekują nadal na odpowiedź;
  • - Rozpatrywania sporów i przekazywania ich do odpowiednich działów
  • Jako pracownik działu obsługi klienta będziesz dobrze orientować się w tym co dzieje się w firmie i czego potrzebują nasi klienci. Dzięki swoim umiejętnościom interpersonalnym, wysokiej kulturze osobistej i znakomitym zdolnościom komunikacyjnym zadbasz o to, abyśmy budowali dobre relacje z naszymi klientami. U nas też nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem. Pozwól sobie być w pełni kreatywną osobą, która wymyśla rozwiązania w tego typu sytuacjach. Na tym stanowisku nie obawiasz się sięgnąć po telefon i kiedy trzeba, zadzwonić do klientów i dostawców. Ponieważ masz dobrze zorganizowany i uporządkowany sposób pracy, dzięki Tobie odpowiednie działy wiedzą dokładnie co się w danej chwili dzieje. Będziesz brać aktywny udział w naszych cotygodniowych konsultacjach, podczas których jasno określisz punkty sporne i wyzwania, które wymagają dalszych działań
  • W naszej firmie twoja ścieżka kariery może rozwinąć się na wiele sposobów. W nadchodzących latach do działu dołączy więcej pracowników, a Ty możesz spostrzec to jako wyzwanie, aby nauczyć nowe koleżanki i kolegów tych samych standardów, wartości i procesów. Krok w kierunku Kierownika Działu Obsługi Klienta może brzmieć jak kolejne wyzwanie dla Ciebie! Możesz również czuć się całkowicie jak w domu jako Pracownik Działu Obsługi Klienta i z każdym rokiem coraz bardziej zagłębiać się w możliwości, które daje to stanowisko. Osoba na tym stanowisku chętnie włącza nowe osoby do swojego zespołu i wdraża je we wszystko, czego się nauczyła, aby również one mogły działać skutecznie i wnosić wartość dodaną. W swoim zakresie obowiązków możesz oczekiwać następujących zadań:
  • - Współpraca z działami wewnętrznymi i magazynem zewnętrznym w celu zapewnienia dobrej i uporządkowanej komunikacji;
  • - Przetwarzanie przychodzących zamówień;
  • - Monitorowanie i realizacja tych zamówień;
  • - Utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami zagranicznymi, w szczególności z Europy Wschodniej;
  • - Obsługiwanie ewentualnych wąskich gardeł w odniesieniu do czasu dostawy;
  • - Kontrola stanu zapasów;
  • - Zarządzanie zakupami;
  • - Organizacja transportów krajowych i międzynarodowych;
Pokaż więcej >>
od 4600 do 5150 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier Sprzedaży

mazowieckie
Wygasła: 05.09.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • utrzymywanie i budowanie relacji z klientami
  • przygotowywanie ofert dla nowych i potencjalnych klientów
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • rozpoznawanie rynku sprzedaży
  • prowadzenie szkoleń dla klientów
Pokaż więcej >>
od 5500 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier Sprzedaży

warmińsko-mazurskie
Wygasła: 05.09.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • utrzymywanie i budowanie relacji z klientami
  • przygotowywanie ofert dla nowych i potencjalnych klientów
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • rozpoznawanie rynku sprzedaży
  • prowadzenie szkoleń dla klientów
Pokaż więcej >>
od 5500 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier Sprzedaży

lubelskie
Wygasła: 05.09.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • utrzymywanie i budowanie relacji z klientami
  • przygotowywanie ofert dla nowych i potencjalnych klientów
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • rozpoznawanie rynku sprzedaży
  • prowadzenie szkoleń dla klientów
Pokaż więcej >>
od 5500 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier Sprzedaży

podlaskie
Wygasła: 05.09.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • utrzymywanie i budowanie relacji z klientami
  • przygotowywanie ofert dla nowych i potencjalnych klientów
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • rozpoznawanie rynku sprzedaży
  • prowadzenie szkoleń dla klientów
Pokaż więcej >>
od 5500 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inside Sales Engineer

Bartłomieja Strachowskiego 7a
Wygasła: 27.08.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie MATRIX LUBRICANTS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.