1. Pracodawca
  2. Lipinki Łużyckie
  3. URZĄD GMINY LIPINKI ŁUŻYCKIE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD GMINY LIPINKI ŁUŻYCKIE

Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Inspektor ds. wodociągów i kanalizacji

Lipinki Łużyckie
Wygasła: 18.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) sporządzanie umów na dostawę wody i odprowadzanie ścieków; 2) prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem prawidłowego funkcjonowania wodociągu; 3) pozyskiwanie funduszy pozabudżetowych na modernizację i budowę sieci wodno-kanalizacyjnej; 4) prowadzenie spraw dotyczący melioracji gruntów; 5) nadzór w terenie nad eksploatacją sieci kanalizacji sanitarnych i przydomowych oczyszczalni ścieków stanowiących własność gminy; 6) opracowywanie warunków technicznych przyłącza do sieci kanalizacyjnej i sieci wodociągowej; 7) opracowywanie propozycji stawek opłat za wodę i odprowadzenie ścieków; 8) prowadzenie spraw dotyczących oświetlenia ulicznego
  • cmentarnictwa; 9) prowadzenie spraw dotyczących miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  • studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego Gminy Lipinki Łużyckie; 10) przygotowywanie zapytań ofertowych do kwoty 130.000 złotych
Pokaż więcej >>
od 5 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik referatu infrastruktury

Lipinki Łużyckie
Wygasła: 17.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) prowadzenie nadzoru nad prawidłową
  • sprawną i zgodną z przepisami prawa realizacją zadań na podległych stanowiskach pracy; 2) opracowywanie projektów zakresów czynności dla pracowników Referatu Infrastruktury; 3) prowadzenie spraw dotyczących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz strategii rozwoju gminy; 4) planowanie i nadzór nad przygotowywaniem dokumentacyjnym inwestycji i remontów w tym na potrzeby zamówień publicznych oraz pozyskiwanie środków na inwestycje i remonty z dostępnych funduszy pozabudżetowych; 5) nadzór nad realizacją oraz rozliczeniem zadań inwestycyjno-remontowych w szczególności wodno-kanalizacyjnych oraz związanych z budownictwem; 6) opracowywanie propozycji stawek opłat za wodę i odprowadzanie ścieków
  • sporządzanie umów na dostawę wody i odprowadzanie ścieków; 7) prowadzenie spraw dotyczących melioracji gruntów; 8) prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem oraz nadzór w terenie nad eksploatacją i prawidłowym funkcjonowaniem komunalnej sieci wodociągowej oraz komunalnej sieci kanalizacyjnej wraz z oczyszczalnią ścieków i przydomowych oczyszczalni stanowiących własność gminy; 9) opracowywanie warunków technicznych przyłączy do sieci kanalizacyjnej i sieci wodociągowej; 10) prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków; 11) prowadzenie spraw dotyczących oświetlenia ulicznego; 12) nadzór oraz zlecanie prac porządkowych pracownikom gospodarczym; 13) nadzór nad pracownikami gminy wykonującymi prace na stacjach uzdatniania wody i pompowni wody oraz oczyszczalni ścieków; 14) odpowiedzialność za przechowywanie kompletu kluczy do budynków SUW
  • oczyszczalni ścieków i pompowni wody na terenie Gminy oraz nadzór nad podręcznym magazynem materiałów; 15) nadzór nad funkcjonowaniem kotłowni w budynku Urzędu Gminy; 16) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań; 17) współpraca przy kontrolach wykonywanych przez Urząd Gminy; 18) przygotowywanie projektów aktów prawnych (zarządzeń
  • uchwał
  • decyzji) wynikające z zajmowanego stanowiska; 19) przygotowywanie materiałów do przetargów objętych prawem zamówień publicznych oraz stosowanie procedur zamówień poniżej progów ustawowych
  • wynikających z zajmowanego stanowiska; 20) pomoc w organizacji i obsługa festynów
  • wydarzeń i uroczystości gminnych; 21) udział w zebraniach wiejskich; 22) zastępstwo na stanowisku ds. rozliczeń gospodarki wodno-ściekowej
Pokaż więcej >>
od 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor do spraw podatków

Lipinki Łużyckie
Wygasła: 17.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) sporządzanie wymiaru zobowiązań podatkowych w zakresie podatku rolnego
  • leśnego
  • od nieruchomości i od środków transportowych (osoby fizyczne i prawne); 2) prowadzenie kontroli podatkowej w zakresie w/w podatków; 3) prowadzenie czynności sprawdzających u podatników dot. prawidłowości i rzetelności danych wykazywanych w zeznaniach i informacjach; 4) kontrola i rozliczanie sołtysów inkasentów zobowiązań pieniężnych
  • sporządzanie listy do wypłaty z tytułu inkasa zgodnie z obowiązującą Uchwałą Rady Gminy; 5) prowadzenie ewidencji podatników podatku rolnego
  • leśnego
  • od nieruchomości i od środków transportowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; 6) wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym (o wielkości użytków rolnych) w oparciu o akta podatkowe; 7) prowadzenie postępowania przygotowawczego w zakresie spraw karno-skarbowych w stosunku do osób
  • które naruszyły przepisy o podatkach; 8) sprawozdawczość miesięczna w systemie SHRIMP Ministerstwo Finansów oraz systemie SRPP Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz sporządzanie innych sprawozdań w zakresie podatków
  • które ustawowo ciążą na samorządzie gminnym w zakresie prowadzonej ewidencji; 9) sprawozdawczość budżetowa w zakresie podatków; 10) prowadzenie rejestru i ewidencji podatników (osoby prawne i fizyczne); 11) przygotowanie projektów aktów prawnych (zarządzenia
  • uchwały
  • decyzje) wynikające z zajmowanego stanowiska; 12) przygotowywanie oraz opracowywanie materiałów do projektu budżetu w zakresie dochodów z tytułu podatków lokalnych; 13) przygotowywanie decyzji w sprawach dotyczących stosowania ulg podatkowych tj. umorzenia
  • rozłożenia na raty lub odroczenia terminów płatności wyżej wymienionych podatków; 14) współpraca przy kontrolach wykonywanych przez pracowników Urzędu Gminy; 15) udział w zebraniach wiejskich;
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne