1. Pracodawca
  2. Krosno Odrzańskie
  3. GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE

Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa

Parkowa 1, Krosno Odrzańskie
Wygasła: 19.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • 1. Opracowywanie projektów decyzji, postanowień, zarządzeń Burmistrza, uchwał Rady Miejskiej
  • 2. Prowadzenie wymaganej dokumentacji administracyjnej dla wydawanych decyzji dla spraw określonych niniejszym zakresem
  • 3. Prowadzenie wymaganej dokumentacji dla postępowania z zakresu zamówień publicznych
  • 4. Prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy
  • a) ustalanie uprawnień do lokalu osób pozostających po śmierci najemcy lub po wyprowadzeniu się najemcy,
  • b) zamiana lokali mieszkalnych,
  • c) dokonywanie analiz i ocen potrzeb mieszkaniowych oraz możliwości ich zaspokojenia,
  • d) sporządzanie i aktualizacja list na wynajem lokali mieszkalnych,
  • e) opracowywanie wieloletnich programów gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy
  • 5. Obsługa i uczestnictwo w działalności Społecznej Komisji Mieszkaniowej
  • 6. Prowadzenie spraw dotyczących ustalania stawek czynszu za najem lokali mieszkalnych i użytkowych
  • 7. Prowadzenie spraw z zakresu wynajmu lokali w razie klęski żywiołowej
  • 8. Prowadzenie spraw dotyczących utrzymania budynków i lokali mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego gminy
  • 9. Prowadzenie spraw w zakresie Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB) dotyczącej źródeł ciepła i źródeł spalania paliw
  • 10. Wprowadzanie faktur i dokumentów księgowych do Budżetu 24
  • 11. Prowadzenie wymaganej dokumentacji dla procedur wynikających z prawa zamówień publicznych
  • w odniesieniu do zakupów i zamówień dokonywanych na stanowisku pracy
  • 12. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych przy obsłudze i przetwarzaniu bazy danych osobowych i współpraca z administratorem bezpieczeństwa informacji Urzędu
  • 13. Realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, w tym przekazywanie materiałów do publikacji w Biuletynie informacji Publicznej Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • 14. Wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza lub Naczelnika Wydziału
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Naczelnik Wydziału Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego

Parkowa 1, Krosno Odrzańskie
Wygasła: 21.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Koordynowanie i nadzorowanie prac Wydziału Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego. Więcej informacji w zakresie powierzonych obowiązków na stronie:
  • https://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/wakaty/282/97/Naczelnik_Wydzialu/
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne