1. Pracodawca
  2. Gryfice
  3. GREEN TEAM POLSKA sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

GREEN TEAM POLSKA sp. z o.o.

GRYFICE, UL. NIEPODLEGŁOŚCI 75

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (18) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 18 )

Asystent / Asystentka ds. zakupów

Niepodległości 75, Gryfice
Wygasła: 10.02.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
assistant
Obowiązki:
  • Assist with following up on Supplier Scorecards
  • Assist with reviewing SOP on Quality descriptions/ Inventory parts/ pallets etc
  • Benchmarking prices on help material and other “raw – materials”
  • Order different kinds of help materials
  • Create Supplier Agreements in IFS
  • Control master data on suppliers and purchased parts in IFS
  • Make sure GT manuals/ material specifications and relevant instructions is sent out to suppliers
  • Coordinate that external suppliers receive, pallets/ bags/ labels etc
  • Claim handling on suppliers and customers in season 1/10 – 31/12
  • Participate on the different audit that we have and preparing for audits
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Księgowości

Niepodległości 75, Gryfice
Wygasła: 27.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Green Team Polska poszukuje Asystenta Księgowości z pasją do kontroli, który odegra kluczową rolę w naszej organizacji w Gryficach
  • Asystent Księgowości będzie współdziałał z innymi działami, takimi jak produkcja, planowanie, sprzedaż i logistyka w firmie
  • Asystent księgowości, jest proaktywny i będzie chciał poprowadzić nasz dział finansowy do kolejnego kroku w Polsce
  • Kluczowymi zadaniami będą:
  • - Wystawianie faktur sprzedaży
  • - Przetwarzanie faktur zakupu i obsługa płatności
  • - Obsługa płatności kartą kredytową
  • - Miesięczne raportowanie i analiza (przedpłaty, uzgadnianie rachunków bankowych)
  • - Prowadzenie wykazu środków trwałych – amortyzacja
  • - Raport zliczający (stan zapasów)
  • - Sprawozdawczość NBP
  • - Rozliczanie delegacji pracowniczych
  • - Rozliczenie kilometrówek
  • - Akta osobowe
  • - Raportowanie GUS (urząd statystyczny)
  • - Pełne konta
  • - Uzgadnianie rachunków księgi głównej VAT
  • - Zakupy w biurze i stołówce
  • - Zarządzanie biurem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounting Assistant

Niepodległości 75, Gryfice
Wygasła: 09.07.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, hybrid work
assistant
Obowiązki:
  • Green Team Polska is looking for an accounting assistant with a sense of controlling to play a key role in our organization in Gryfice, Poland
  • The accounting assistant interacts with other departments such as supply and production, planning, sales, and logistics within the company
  • The accountant assistant has the basic skills in order, are proactive and will like to take our finance department to the next step in Poland
  • Key tasks will be:
  • - Issuing sales invoices
  • - Processing purchase invoices and handling payments
  • - Handling credit card payments
  • - Monthly reporting and analysis (prepayments, bank reconciliation)
  • - Fixed assets – depreciation
  • - Counting report (stock status)
  • - NBP reporting
  • - Settlement of employee delegations
  • - Settlement of employee Mileage
  • - Personal files
  • - GUS reporting (statistics office)
  • - Full accounts
  • - Reconciliation of VAT general ledger accounts
  • - Office and canteen purchases
  • - Office management
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Purchasing assistant for S&OP

Niepodległości 75, Gryfice
Wygasła: 27.05.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, hybrid work
assistant
Obowiązki:
  • Assist with following up on Supplier Scorecards
  • Assist with reviewing SOP on Quality descriptions/ Inventory parts/ pallets etc
  • Benchmarking prices on help material and other “raw – materials”
  • Order labels when it is ready from Sales and have it sent to correct
  • production places
  • Order Logs
  • Create Supplier Agreements in IFS
  • Control master data on suppliers and purchased parts in IFS
  • Make sure GT manuals/ material specifications and relevant instructions is sent out to suppliers
  • Coordinate that external suppliers receive, pallets/ bags/ labels etc
  • Claim handling on suppliers in season
  • Claim handling on customers in season 1/10 – 31/1
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Coordinator

Niepodległości 75, Gryfice
Wygasła: 25.05.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Sales support for external sales
  • Salesforce coordination and structure
  • Coordinating labels with sales and customer
  • Analyzing prices, customers, and competition
  • Offers to customers
  • General support to Major accounts & KAM
  • Be present at meetings with Major Accounts creating professional relations
  • Reports to the Sales Director
  • Traveling on a regular basis app. 10 – 20 days yearly
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

S & OP Coordinator

Niepodległości 75, Gryfice
Wygasła: 09.03.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, home office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Sales support, pre-calculation on transport, checking master data, customer visits
  • Prepare reports and analysis when needed
  • Cooperate with Production Managers and purchase to prepare loading plans
  • Monitor production progress on all orders for the loading grounds
  • Share load plans, booking of transports and shipping documents with freight forwarders
  • Plan optimal loading based on existing orders and delivery locations
  • Prepare and maintain delivery status
  • Prepare shipping documents such as CMR, load notes, custom papers, phyto documents and invoices
  • Delivery follow-up and feedback to the seller, purchaser in case of deviations
  • Delivery coordination with production, transport, purchaser, and seller
  • Reporting of discrepancies in relation to orders and quality procedures
  • Reports to the S&OP Director
  • Traveling on a regular basis app. 10 – 20 days yearly
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa - Kadrowa

Gryfice
Wygasła: 31.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych, zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowymi
  • Rzetelne i terminowe sporządzenie dokumentów wymaganych przepisami prawa
  • Współtworzenie deklaracji podatkowych oraz JPK
  • Kontrola prawidłowości dokumentacji pod względem rachunkowym i podatkowym
  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów (faktury zakupowe, sprzedażowe, wyciągi bankowe)
  • Bieżące analizowanie i weryfikowanie zapisów księgowych
  • Współuczestniczenie w przeprowadzanych kontrolach oraz audytach
  • Współpracowanie z instytucjami zewnętrznymi takimi jak US, ZUS, GUS, NBP
  • Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • Udział w procesach zamknięcia miesiąca, kwartału, roku i raportowanie do spółki matki
  • Monitorowanie zmian prawa podatkowego i finansowego
  • Inicjowanie rozwiązań optymalizujących procesy księgowe
  • Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z wymogami prawa pracy
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy
  • Sporządzanie umów cywilnoprawnych
  • Sporządzanie oraz wysyłanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń i wyrejestrowań pracowników do ubezpieczeń ZUS
  • Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów-zlecenia
  • Rozliczanie delegacji polskich i zagranicznych
Pokaż więcej >>
od 7000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Assistant

zachodniopomorskie
Wygasła: 23.10.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Supply Chain Coordinator

zachodniopomorskie
Wygasła: 25.08.2019
Umowa zlecenie
Specjalista
od 3000 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Supply Chain Assistant

Tymiankowa 3, 78-132 Korzystno
Wygasła: 03.08.2019
Pełny etat
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Supply Chain Assistant

Kołobrzeg
Wygasła: 17.05.2019
Asystent
od 6000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Supply Chain Manager

Kołobrzeg
Wygasła: 03.02.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounting assistant

Kołobrzeg
Wygasła: 12.10.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Supply Chain Coordinator

zachodniopomorskie
Wygasła: 01.07.2018
Specjalista
od 4000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Supply Chain Coordinator

Kołobrzeg, Korzystno (pow. kołobrzeski)
Wygasła: 31.07.2017
Specjalista
od 4000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounting Assistant

Korzystno (pow. kołobrzeski), Kołobrzeg
Wygasła: 13.03.2017
Asystent
od 4000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounting Assistant

Kołobrzeg
Wygasła: 19.08.2016
Asystent
od 4000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Supply Chain Coordinator

Kołobrzeg
Wygasła: 17.08.2016
Specjalista
od 6000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne