Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
- współpraca z intendentem w zakresie jadłospisu zgodnie z obowiązującymi normami żywienia dzieci i młodzieży oraz zasadami zdrowego odżywiania
- samodzielne przygotowanie i porcjowanie produktów potrzebnych do wykonania potraw zgodnie z ustalonym jadłospisem
- wykonanie zaplanowanych potraw
z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i sanitarnych oraz procedury zgodnej z systemem HACCP
- praca zmianowa od poniedziałku do niedzieli
biurowych i gospodarczych do placówki; 5. Prowadzenie dokumentacji przychodów i rozchodów programie komputerowym i przekazywanie rozliczeń do MBFO 6 Dostosowanie diety dla dziewcząt 15-18 lat
1. Bieżące monitorowanie działań związanych z Systemem Kierowania nieletnich przez Ośrodek Rozwoju Edukacji.
2. Utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za procedury zatrzymań i doprowadzeń nieletnich do placówki (sądy
komisariaty policji) i dopełnianie dokumentacji formalnej placówki w obrębie w/w sytuacji.
3. Prowadzenie teczek
korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z podziałem akt oraz instrukcji kancelaryjno-archiwalnej.
4. Prowadzenie archiwum ośrodka z godnie z obowiązującymi przepisami.
5. Podejmowanie działań zgodnie z planem kontroli wewnętrznej: - pilnowania i koordynowania terminów stałych i koniecznych kontroli
- prowadzenia księgi kontroli wewnętrznej.
6. Prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem mieszkania służbowego.
7. Prowadzenie spraw związanych z grupowym ubezpieczeniem pracowników.
8. Prowadzenie ewidencji uczniów/wychowanek i ich teczek osobowych
wydawania legitymacji zaświadczeń
kart ZTM
kopii i duplikatów świadectw szkolnych
prowadzenia meldunków.
9. Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem żywienia wychowanek i informowanie opiekunów o kwotach płatności.
10. Współpraca z wychowawcami klasy w sprawie wystawiania arkusza i świadectw szkolnych w programie komputerowym.
11. Kompletowanie przepisów dotyczących pracy ośrodka.
12. Udziału w pracach komisji przetargowej
inwentaryzacyjnej.
13. Udzielanie interesantom informacji
opieka nad gośćmi
dbania o dobry wizerunek placówki.
14. Przyjmowanie telefonów
poczty i poczty elektronicznej oraz informowania dyrekcji o wszelkich zgłaszanych sprawach służbowych.
15. Przygotowywanie pism
analiz i raportów dla przełożonych.
16. Obsługa komputera i innych urządzeńbiurowych.
17. Prowadzenie kontroli biletów ZTM wydawanych na przejazdy służbowe.
18. Prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i w związku z tym współpraca z ZNP i MBFO oraz kontakt z byłymi oraz obecnymi pracownikami ośrodka w sprawie składania wniosków o pomoc z ZFŚS
Obowiązki:
1. Utrzymanie w czystości i porządku przydzielonych pomieszczeń
łazienek
toalet oraz znajdujących się w nich sprzętów i urządzeń zgodnie z wymogami higieny
2. Bieżące sprzątanie pomieszczeń biurowych: gabinet Dyrektora
gabinet Wicedyrektora
Sekretariat
Pokój Administracyjny
Pokój Wychowawców
Pokój Pedagoga i innych pomieszczeń
Okresowe czynności porządkowe:
1. Zmiana pościeli wg. ustalonego harmonogramu
2. Wieszanie firan
3. Mycie okien (zimą tylko od strony wewnętrznej)
4. Mycie osłon punktów świetlnych
5. Odkurzanie i czyszczenie grzejników centralnego ogrzewania
6. Mycie ławek i stolików uczniowskich oraz biurka nauczyciela w przypadku ich zabrudzenia
7. Mycie tablic lekcyjnych na mokro
8. W przypadku przeprowadzania prac remontowych doprowadzenia pomieszczenia do właściwego stanu użytkowania
1. Utrzymanie w czystości i porządku przydzielonych pomieszczeń
łazienek
toalet oraz znajdujących się w nich sprzętów i urządzeń zgodnie z wymogami higieny.
2. Bieżące sprzątanie pomieszczeń biurowych: gabinet Dyrektora
gabinet Wicedyrektora
Sekretariat
Pokój Administracyjny
Pokój Wychowawców
Pokój Pedagoga i innych pomieszczeń
Okresowe czynności porządkowe:
1. Pranie pościeli wg. ustalonego harmonogramu.
2. Pranie i wieszanie firan
3. Mycie okien (zimą tylko od strony wewnętrznej).
4. Mycie osłon punktów świetlnych.
5. Odkurzanie i czyszczenie grzejników centralnego ogrzewania.
6. Mycie ławek i stolików uczniowskich oraz biurka nauczyciela w przypadku ich zabrudzenia.
7. Mycie tablic lekcyjnych na mokro.
8. W przypadku przeprowadzania prac remontowych doprowadzenia pomieszczenia do właściwego stanu użytkowania