1. Pracodawca
  2. Piła
  3. 4 Run sp. z o.o. sp.k.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

4 Run sp. z o.o. sp.k.

Piła, Adama Mickiewicza 95 A

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Specjalista e-commerce

Gdańsk
Wygasła: 05.03.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Aktywny udział w budowaniu i wdrażaniu strategii e-commerce;
  • Nadzorowanie procesów sprzedaży online - ścieżka klienta oraz poprawność funkcjonowania strony;
  • Zarządzanie ofertą sklepu - dodawanie nowych produktów, aktualizacja cen i informacji o produktach oraz landing pages na potrzeby działań marketingowych;
  • Optymalizacja konwersji na podstronach produktowych;
  • Analiza rynku, monitorowanie działań konkurencji oraz trendów w obszarze e-commerce;
  • Prowadzenie kampanii mailingowych i obsługa narzędzi MA;
  • Bieżąca współpraca z innymi działami firmy oraz partnerami zewnętrznymi (głównie Software House, developerzy, agencja SEO);
  • Monitorowanie analityki internetowej – dane dotyczące ruchu na stronie, zachowań i preferencji użytkowników, wdrażanie nowych rozwiązań platformy e-commerce;
  • Zarządzanie polityką sprzedaży e-commerce i poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży;
Pokaż więcej >>
od 7000 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Contentu

pomorskie
Wygasła: 29.12.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Aktywny udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej;
  • Współtworzenie planu marketingowego z uwzględnieniem wszystkich kanałów komunikacji i sprzedaży (social media, paid media, systemy reklamowe, newsletter, www ect.)
  • Tworzenie treści na potrzeby strony www (artykuły, opisy produktów, opisy kategorii ect.) w oparciu o strategie komunikacji;
  • Tworzenie treści na potrzeby newslettera i marketing automation;
  • Prowadzenie kampanii mailingowych i obsługa narzędzi MA;
  • Obsługa kanałów społecznościowych Facebook, Instagram (docelowo również TikTok)
  • Dbanie o spójność komunikacji we wszystkich działaniach;
  • Analiza rynku, monitorowanie działań konkurencji oraz trendów w obszarze marketingu i e-commerce;
  • Bieżąca współpraca z innymi działami firmy oraz partnerami zewnętrznymi;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne