1. Pracodawca
  2. Ostróda
  3. GMINA MIEJSKA OSTRÓDA
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

GMINA MIEJSKA OSTRÓDA

Ostróda, ul. Adama Mickiewicza 24

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (1) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 1 )

Podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami

Ostróda
Wygasła: 27.11.2023
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • 1) prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem zasobem nieruchomości stanowiących własność Gminy zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami i uchwałami Rady Miejskiej w zakresie: sprzedaży nieruchomości zabudowanych
  • niezabudowanych
  • oddawania w użytkowanie wieczyste
  • oddawania w trwały zarząd
  • zrzekania się
  • darowizny
  • zamiany
  • 2) tworzenie gminnego zasobu nieruchomości m.in. poprzez komunalizację
  • zamiany
  • scalanie i podziały
  • odpłatne i nieodpłatne nabywanie od osób fizycznych i prawnych
  • korzystanie z prawa pierwokupu
  • inne czynności prawne
  • 3) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do organizowania i przeprowadzania przetargów na zbycie nieruchomości gruntów
  • i budynków stanowiących własność Gminy
  • 4) przygotowywanie decyzji o oddaniu nieruchomości w trwały zarząd oraz o wygaśnięciu prawa trwałego zarządu na wniosek jednostki organizacyjnej lub z urzędu
  • 5) użytkowanie wieczyste: - aktualizacja opłat rocznych na podstawie wartości nieruchomości określonej przez rzeczoznawcę
  • - przeprowadzanie procedury administracyjnej związanej z przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego na własność nieruchomości
  • 6) prowadzenie całości dokumentacji związanej z korzystaniem z usług rzeczoznawców w zakresie przygotowania zleceń
  • odbioru i weryfikacji wykonanych prac
  • potwierdzenie faktur pod względem merytoryczny
  • 7) przygotowanie całości dokumentacji w tym operatów szacunkowych
  • odpisów z Ksiąg Wieczystych i innych niezbędnych dokumentów w celu zbycia nieruchomości gruntowych zabudowanych i niezabudowanych
  • 8) badanie ksiąg wieczystych dla potrzeb gospodarki mieniem
  • 9) przygotowywanie i składanie wniosków o założenie lub zmianę ksiąg wieczystych
  • 10) przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawach dotyczących gospodarki nieruchomościami
  • 11) przygotowywanie Zarządzeń Burmistrza dotyczących gospodarki nieruchomościami
  • 12) współpraca ze Starostwem Powiatowym w Ostródzie w zakresie wykonywanych zadań
  • 13) współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy Miejskiej Ostróda
  • 14) bieżąca kontrola sposobu użytkowania nieruchomości gminnych oddanych w posiadanie Zależne
  • 15) inne zadania wynikające z ustaw: - Ustawa o gospodarce nieruchomościami i aktów wykonawczych
  • - Ustawa o księgach wieczystych i hipotece
  • - Prawo geodezyjne i kartograficzne
  • - Ustawa o samorządzie gminnym
  • - Ustawa o ochronie praw lokatorów
  • mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu Cywilnego
  • - Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
Pokaż więcej >>
od 3 600 do 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne