1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. TEATR ROZMAITOŚCI
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

TEATR ROZMAITOŚCI

Warszawa, ul. Marszałkowska 8

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (6) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 6 )

Specjalista / Specjalistka ds. finansowo-księgowych

Marszałkowska 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • prowadzenie ewidencji księgowej dowodów księgowych i innych dokumentów stanowiących podstawę do dokonania zapisów księgowych w księgach Teatru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi, w szczególności polityką rachunkowości Teatru oraz planem kont,
  • • wystawianie faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zawartymi umowami,
  • • prowadzenie spraw związanych z obowiązkami Teatru jako podatnika, w szczególności podatku VAT, CIT i PCC,
  • • analiza projektów umów zawieranych przez Teatr pod kątem skutków podatkowo-księgowych,
  • • udział w zamykaniu roku obrotowego oraz sporządzaniu sprawozdań budżetowych oraz sprawozdania finansowego
Pokaż więcej >>
od 7500 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalistka/ta ds. finansowych inwestycji/kontroler finansowy

Marszałkowska 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Nadzorowanie i wykonywanie obowiązków rachunkowo-księgowych związanych z prowadzoną inwestycją budowy nowej siedziby Teatru, w tym m.in. sporządzanie sprawozdań merytorycznych i finansowych dotyczących realizowanej inwestycji, udział w przygotowaniu planu finansowo-rzeczowego na kolejne lata budżetowe ścisła współpraca z komórkami organizacyjnymi Teatru, Biurem Kultury m. st. Warszawy, Inżynierem Kontraktu
  • sporządzanie sprawozdań z wykonania planu finansowego, zestawień, informacji, wniosków i innych dokumentów dotyczących planowania i realizacji budżetu na podstawie wytycznych Organizatora – m. st. Warszawy, Biura Kultury m st. Warszawy,
  •  monitorowanie wykonania budżetu w powiązaniu z umową inwestycyjną, umową na prace budowlane i harmonogramem prac budowlanych oraz pozostałym i umowami i przetargami
  • weryfikacja rozliczeń przekazywanych przez Inżyniera Kontraktu,
  • bieżąca analiza kosztów,
  • rejestracja wniosków o prace dodatkowe,
  • kontrola nad terminowymi płatnościami dla Generalnego Wykonawcy,
  • rozliczenie końcowe inwestycji,
  • koordynacja wymiany informacji między podmiotami zaangażowanymi w proces inwestycji,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
  • archiwizowanie dokumentów (grupowanie, dokumentowanie, oznaczanie),
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalistka/Specjalista ds. płac

Warszawa
Wygasła: 07.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i osób zatrudnionych w ramach umówcywilno-prawnych,
  • Naliczanie obciążeń publiczno-prawnych, w tym składek ZUS, PPK i zaliczek pdof oraz innych potrąceń,
  • Prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej,
  • Sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego i prowadzenie z nimi rozliczeń,
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych, w tym IFTAdruków ERP-7,
  • Sporządzanie korekt ZUS,
  • Księgowanie list płac i wyciągów bankowych ich dotyczących,
  • Sporządzanie zestawień płacowych na wewnętrzne potrzeby jednostki,
  • Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu,
  • Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępczyni/Zastępca kierownika działu administracji

Marszałkowska 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • wsparcie kierownika działu w prowadzeniu całości spraw dotyczących użytkowania, najmu oraz dzierżawy budynków i lokali TR Warszawa i wiążących się z tym zobowiązań i należności;
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie zapewnienia prawidłowego funkcjonowania TR Warszawa w obszarze administracyjnym
  • prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem pism, zapytań ofertowych i umów dotyczących gospodarowania majątkiem TR Warszawa
  • wsparcie kierownika działu w sporządzaniu projektów planów rzeczowo – finansowych oraz raportów, zestawień, wydatków;
  • nadzór i współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie: sprzątania, ochrony, ubezpieczenia mienia, IT, usuwania usterek;
  • planowanie i kontrola floty samochodów;
  • przygotowywanie pism, zapytań ofertowych i umów;
  • zapewnienie ciągłości pracy działu w tym organizowanie sprawnej pracy biura (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur) oraz zarządzanie zespołem pod nieobecność kierownika działu;
  • bieżąca współpraca z innymi działami TR Warszawa
Pokaż więcej >>
od 6500 do 7500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/Specjalistka ds. finansowo-księgowych

Marszałkowska 8
Wygasła: 14.03.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
od 5000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starsza/-y księgowa/-y

Warszawa
Wygasła: 07.04.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne