1. Pracodawca
  2. Gniezno
  3. URZĄD MIEJSKI W GNIEŹNIE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD MIEJSKI W GNIEŹNIE

Gniezno, ul. Lecha 6

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Referent Projektowanego Wydziału Inwestycji Społecznych

Lecha 6, Gniezno
Wygasła: 25.01.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowanie i realizacja inwestycji, modernizacji i remontów oświatowych, społecznych, sportowych i mieszkaniowych, w tym w szczególności sporządzanie wycen inwestorskich na opracowanie dokumentacji projektowej występowanie o uzyskanie decyzji w zakresie ochrony środowiska, organizowanie procedur do wykonania projektów budowlano – wykonawczych wraz z niezbędnymi materiałami potrzebnymi do wszczęcia procedur przetargowych na roboty i usługi, nadzór nad wykonaniem dokumentacji projektowej, sprawdzenie i odbiór dokumentacji, uzgodnienia branżowe, przygotowywanie zgłoszenia zamiaru budowy, pozwolenie na budowę, opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych prowadzenie postępowań przetargowych mających na celu wyłonienie wykonawcy,
  • współpraca w zakresie przygotowania i wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez gminę, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Projektowanego Wydziału Inwestycji Społecznych

Wygasła: 14.02.2021
pełny etat
umowa o pracę
dyrektor
Obowiązki:
  • Kierowanie pracami Wydziału Inwestycji Społecznych w zakresie realizacji zadań,
  • w szczególności:
  • 1) planowanie, przygotowanie i realizacja inwestycji, modernizacji i remontów oświatowych, społecznych, sportowych i mieszkaniowych,
  • 2) współpraca w zakresie przygotowania i wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez gminę, zgodnie
  • z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • 3) zapewnienie prawidłowego, zgodnego z przepisami prawa i procedurami wewnętrznymi i terminowego wykonywania zadań przez podległe komórki organizacyjne,
  • 4) zapewnienie prawidłowej, sprawnej obsługi klientów,
  • 5) planowanie i organizowanie pracy podległych komórek,
  • 6) opracowywanie wniosków do projektów programów w zakresie rozwoju społeczno-gospodarczego miasta i realizacja przyjętych programów oraz sporządzanie sprawozdań z ich realizacji,
  • 7) opracowywanie wniosków do projektu budżetu miasta i wniosków do zmiany budżetu,
  • 8) dysponowanie środkami pieniężnymi na podstawie pełnomocnictw udzielonych
  • przez Prezydenta, do wysokości kwot określonych w budżecie,
  • 9) przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
  • 10) przygotowywanie projektów uchwał i realizacja przyjętych uchwał Rady Miasta,
  • 11) przygotowywanie opracowań sporządzanych na potrzeby Rady Miasta Gniezna,
  • 12) przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta i realizacja zarządzeń wydanych przez Prezydenta,
  • 13) współdziałanie z innymi komórkami Urzędu i jednostkami organizacyjnymi Miasta Gniezna,
  • 14) sporządzanie sprawozdań, zestawień i informacji dotyczących pracy podległej komórki,
  • 15) uczestnictwo w sesjach i posiedzeniach komisji Rady Miasta Gniezna zgodnie
  • z dyspozycją Prezydenta,
  • 16) wykonywanie zarządzeń Prezydenta Miasta Gniezna,
  • 17) współdziałanie z organami administracji publicznej, organizacjami społecznymi
  • i organizacjami pozarządowymi,
  • 18) udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i sporządzanie odpowiedzi na wnioski,
  • 19) ustalanie zadań i ich podział między stanowiska pracy, tak aby wykorzystać
  • je właściwie i zachować równomierne obciążenie, opracowywanie zakresów czynności dla podległych pracowników, organizowanie pracy w sposób zapewniający efektywne wykorzystanie czasu pracy,
  • 20) nadzór na podległymi pracownikami, w tym w szczególności w zakresie przestrzegania postanowień regulaminów obowiązujących w Urzędzie, dyscypliny pracy, tajemnicy służbowej, terminowego i prawidłowego załatwiania spraw przez podległych pracowników, ochrony danych osobowych,
  • 21) dokonywanie ocen okresowych podległych pracowników,
  • 22) zapewnienie przestrzegania przepisów bhp, regulaminu pracy i innych zarządzeń Prezydenta z zakresu prawa pracy,
  • 23) dekretowanie i rozdzielanie otrzymanej korespondencji,
  • 24) odpowiadanie za kompletność i aktualność zasobów internetowych zgodnie
  • z zakresem zadań podległej komórki, w szczególności Biuletynu Informacji Publicznej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne