Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (9)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 9 )
Specjalista pracy z rodziną
Kluczbork
Wygasła: 11.04.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
W zakresie pieczy zastępczej:
udzielanie poradnictwa rodzinnego;
dokonywanie okresowej oceny sytuacji dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej
kompletowanie niezbędnej dokumentacji nt. dziecka oraz przekazywanie jej wskazanej rodzinie zastępczej;
współpraca ze szkołami;
W zakresie pomocy dla cudzoziemców:
udzielanie informacji dotyczącej pomocy określonej w programie;
współdziałanie z cudzoziemcem oraz wsparcie go w kontaktach ze środowiskiem lokalnym
prowadzenie innych uzgodnionych działań wynikających z indywidualnej sytuacji życiowej cudzoziemca;
uzgadnianie z cudzoziemcem programu oraz wspieranie go w okresie jego realizacji;
Pozostałe:
sprawozdawczość związana z realizacją zadań;
współpraca z Sądem Rejonowym w Kluczborku;
współpraca ze środowiskiem kuratorów;
przekazywanie informacji do sądu o całokształcie sytuacji dziecka umieszczonego w rodzinnej pieczy zastępczej;
dokonywanie okresowej oceny rodzin zastępczych
informowanie sądu o możliwości powrotu dziecka do rodziny biologicznej;
zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną;
praca w programach (m.in. POMOST STD
CAS);
prowadzenie rejestrów w zakresie wynikającym z realizowanych zadań oraz zapisów ustawowych;
W zakresie usamodzielnień:
udzielanie poradnictwa rodzinnego
informowanie w zakresie przysługujących praw
i obowiązków usamodzielniających się wychowanków;
prowadzenie spraw osób pełnoletnich opuszczających schroniska dla nieletnich
zakłady poprawcze
specjalne ośrodki szkolno-wychowawcze
całodobowe placówki opiekuńczo wychowawcze oraz inne osoby uprawnione
w zakresie pomocy
mającej na celu usamodzielnienie i integrację ze środowiskiem;
opiniowanie wniosków o wypłatę świadczeń na zagospodarowanie
usamodzielnienie
kontynowanie nauki oraz kontrola zrealizowanych świadczeń;
współpraca z opiekunami usamodzielnienia oraz usamodzielniającymi się wychowankami w zakresie realizacji indywidualnych programów usamodzielnienia;
wymiana informacji i dokumentów m.in. z MOW
MOS
SOSW
PCPR dotyczących usamodzielnień
ustalanie uprawnień do świadczeń;
koordynowanie indywidualnego programu usamodzielnienie poprzez:
ustalenie planów i możliwości życiowych usamodzielnianego;
udzielanie informacji
wskazówek i pomocy w zakresie rozwiazywania spraw życiowych
skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań;
udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej;
Do zadań na stanowisku psychologa należeć będzie:
1) poradnictwo psychologiczne (w tym w zakresie interwencji kryzysowej) dla ofiary przemocy
sprawców przemocy
rodzin będących w kryzysie
dzieci i młodzieży;
2) prowadzenie poradnictwa i terapii dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą
i ich dzieci
dzieci umieszczonych w pieczy zstępczej oraz usamodzielniających się wychowanków z pieczy zastępczej;
3) dokonywanie okresowej oceny sytuacji dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej);
4) dokonywanie okresowej oceny rodzin zastępczych (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej);
5) prowadzenie kwalifikacji osób kandydujących do pełnienia rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej);
6) diagnoza i terapia osób będących w kryzysie;
7) prowadzenie dokumentacji z zakresu interwencji kryzysowej;
8) przyjmowanie zgłoszeń w ramach interwencji kryzysowej na numer przydzielonego telefonu komórkowego;
9) prowadzanie niezbędnych badań psychologicznych;
10) prowadzenie ewidencji osób korzystających z pomocy;
11) bieżące wprowadzanie danych do programu informatycznego oraz przygotowywanie sprawozdawczości;
12) współpraca z radcą prawnym
policją
sądem
prokuraturą
OPS
Domami Dziecka
i instytucjami działającymi na rzecz rodziny i dziecka
Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną w Kluczborku;
Do zadań na stanowisku psychologa należeć będzie:
1) poradnictwo psychologiczne (w tym w zakresie interwencji kryzysowej) dla ofiary przemocy
sprawców przemocy
rodzin będących w kryzysie
dzieci i młodzieży;
2) prowadzenie poradnictwa i terapii dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą
i ich dzieci
dzieci umieszczonych w pieczy zstępczej oraz usamodzielniających się wychowanków z pieczy zastępczej;
3) dokonywanie okresowej oceny sytuacji dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej);
4) dokonywanie okresowej oceny rodzin zastępczych (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej);
5) prowadzenie kwalifikacji osób kandydujących do pełnienia rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej);
6) diagnoza i terapia osób będących w kryzysie;
7) prowadzenie dokumentacji z zakresu interwencji kryzysowej;
8) przyjmowanie zgłoszeń w ramach interwencji kryzysowej na numer przydzielonego telefonu komórkowego;
9) prowadzanie niezbędnych badań psychologicznych;
10) prowadzenie ewidencji osób korzystających z pomocy;
11) bieżące wprowadzanie danych do programu informatycznego oraz przygotowywanie sprawozdawczości;
12) współpraca z radcą prawnym
policją
sądem
prokuraturą
OPS
Domami Dziecka
i instytucjami działającymi na rzecz rodziny i dziecka
Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną w Kluczborku;
Do zadań na stanowisku psychologa należeć będzie:
1) poradnictwo psychologiczne (w tym w zakresie interwencji kryzysowej) dla ofiary przemocy
sprawców przemocy
rodzin będących w kryzysie
dzieci i młodzieży;
2) prowadzenie poradnictwa i terapii dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą
i ich dzieci
dzieci umieszczonych w pieczy zstępczej oraz usamodzielniających się wychowanków z pieczy zastępczej;
3) dokonywanie okresowej oceny sytuacji dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej);
4) dokonywanie okresowej oceny rodzin zastępczych (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej);
5) prowadzenie kwalifikacji osób kandydujących do pełnienia rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej);
6) diagnoza i terapia osób będących w kryzysie;
7) prowadzenie dokumentacji z zakresu interwencji kryzysowej;
8) przyjmowanie zgłoszeń w ramach interwencji kryzysowej na numer przydzielonego telefonu komórkowego;
9) prowadzanie niezbędnych badań psychologicznych;
10) prowadzenie ewidencji osób korzystających z pomocy;
11) bieżące wprowadzanie danych do programu informatycznego oraz przygotowywanie sprawozdawczości;
12) współpraca z radcą prawnym
policją
sądem
prokuraturą
OPS
Domami Dziecka
i instytucjami działającymi na rzecz rodziny i dziecka
Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną w Kluczborku;
Do zadań na stanowisku pracownika socjalnego należeć będzie:
1) współpraca z asystentami rodzinnymi i pracownikami socjalnymi ośrodków pomocy społecznej;
2) udział w przygotowywaniu programów pomocy rodzinie oraz strategii rozwiązywania problemów społecznych
3) prowadzenie poradnictwa dla rodzin zastępczych
4) dokonywanie okresowej oceny sytuacji dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej
5) przekazywanie informacji do sądu
6) prowadzenie naboru do pełnienia funkcji rodziny zastępczej zawodowej
niezawodowej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej)
7) kierowanie na szkolenia kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej)
8) sporządzanie wykazu niezbędnych szkoleń dla rodzin zastępczych w celu podniesienia ich kwalifikacji na podstawie rozeznanych potrzeb (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej)
9) organizowanie dla rodzin zastępczych oraz prowadzących rodzinne domy dziecka pomocy wolontariuszy (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej)
10) sporządzanie informacji statystycznych i analiz;
11) ścisła współpraca z psychologiem
radcą prawnym oraz koordynatorami ds. pieczy zastępczej;
12) współpraca z: placówkami opiekuńczo wychowawczymi
policją
szkołami
Specjalnym Ośrodkiem Szkolno Wychowawczym w Kluczborku
Świetlicą Socjoterapeutyczną
w Kluczborku oraz innymi stowarzyszeniami działającym na terenie powiatu kluczborskiego na rzecz dziecka i rodziny
Sądem Rejonowym w Kluczborku
środowiskiem kuratorów
współpraca z wybranymi grupami społecznymi
13) Udzielanie i organizowanie poradnictwa dla klientów PCPR osób zagrożonych przemocą
ofiar przemocy oraz sprawców przemocy;
14) sporządzanie Niebieskiej Karty;
15) obsługa Powiatowego Ośrodka Interwencji Kryzysowej (POIK);
16) wydanie stosownych decyzji administracyjnych (OIK
Do zadań na stanowisku pracownika socjalnego należeć będzie:
1) współpraca z asystentami rodzinnymi i pracownikami socjalnymi ośrodków pomocy społecznej;
2) udział w przygotowywaniu programów pomocy rodzinie oraz strategii rozwiązywania problemów społecznych
3) prowadzenie poradnictwa dla rodzin zastępczych
4) dokonywanie okresowej oceny sytuacji dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej
5) przekazywanie informacji do sądu
6) prowadzenie naboru do pełnienia funkcji rodziny zastępczej zawodowej
niezawodowej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej)
7) kierowanie na szkolenia kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej)
8) sporządzanie wykazu niezbędnych szkoleń dla rodzin zastępczych w celu podniesienia ich kwalifikacji na podstawie rozeznanych potrzeb (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej)
9) organizowanie dla rodzin zastępczych oraz prowadzących rodzinne domy dziecka pomocy wolontariuszy (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej)
10) sporządzanie informacji statystycznych i analiz;
11) ścisła współpraca z psychologiem
radcą prawnym oraz koordynatorami ds. pieczy zastępczej;
12) współpraca z: placówkami opiekuńczo wychowawczymi
policją
szkołami
Specjalnym Ośrodkiem Szkolno Wychowawczym w Kluczborku
Świetlicą Socjoterapeutyczną
w Kluczborku oraz innymi stowarzyszeniami działającym na terenie powiatu kluczborskiego na rzecz dziecka i rodziny
Sądem Rejonowym w Kluczborku
środowiskiem kuratorów
współpraca z wybranymi grupami społecznymi
13) Udzielanie i organizowanie poradnictwa dla klientów PCPR osób zagrożonych przemocą
ofiar przemocy oraz sprawców przemocy;
14) sporządzanie Niebieskiej Karty;
15) obsługa Powiatowego Ośrodka Interwencji Kryzysowej (POIK);
16) wydanie stosownych decyzji administracyjnych (OIK
Do zadań na stanowisku psychologa należeć będzie:
1) poradnictwo psychologiczne (w tym w zakresie interwencji kryzysowej) dla ofiary przemocy
sprawców przemocy
rodzin będących w kryzysie
dzieci i młodzieży;
2) prowadzenie poradnictwa i terapii dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą
i ich dzieci
dzieci umieszczonych w pieczy zstępczej oraz usamodzielniających się wychowanków z pieczy zastępczej;
3) dokonywanie okresowej oceny sytuacji dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej);
4) dokonywanie okresowej oceny rodzin zastępczych (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej);
5) prowadzenie kwalifikacji osób kandydujących do pełnienia rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej);
6) diagnoza i terapia osób będących w kryzysie;
7) prowadzenie dokumentacji z zakresu interwencji kryzysowej;
8) przyjmowanie zgłoszeń w ramach interwencji kryzysowej na numer przydzielonego telefonu komórkowego;
9) prowadzanie niezbędnych badań psychologicznych;
10) prowadzenie ewidencji osób korzystających z pomocy;
11) bieżące wprowadzanie danych do programu informatycznego oraz przygotowywanie sprawozdawczości;
12) współpraca z radcą prawnym
policją
sądem
prokuraturą
OPS
Domami Dziecka
i instytucjami działającymi na rzecz rodziny i dziecka
Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną w Kluczborku;
Do zadań na stanowisku pracownika socjalnego należeć będzie:
1) współpraca z asystentami rodzinnymi i pracownikami socjalnymi ośrodków pomocy społecznej;
2) udział w przygotowywaniu programów pomocy rodzinie oraz strategii rozwiązywania problemów społecznych
3) prowadzenie poradnictwa dla rodzin zastępczych
4) dokonywanie okresowej oceny sytuacji dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej
5) przekazywanie informacji do sądu
6) prowadzenie naboru do pełnienia funkcji rodziny zastępczej zawodowej
niezawodowej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej)
7) kierowanie na szkolenia kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej)
8) sporządzanie wykazu niezbędnych szkoleń dla rodzin zastępczych w celu podniesienia ich kwalifikacji na podstawie rozeznanych potrzeb (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej)
9) organizowanie dla rodzin zastępczych oraz prowadzących rodzinne domy dziecka pomocy wolontariuszy (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej)
10) sporządzanie informacji statystycznych i analiz;
11) ścisła współpraca z psychologiem
radcą prawnym oraz koordynatorami ds. pieczy zastępczej;
12) współpraca z: placówkami opiekuńczo wychowawczymi
policją
szkołami
Specjalnym Ośrodkiem Szkolno Wychowawczym w Kluczborku
Świetlicą Socjoterapeutyczną
w Kluczborku oraz innymi stowarzyszeniami działającym na terenie powiatu kluczborskiego na rzecz dziecka i rodziny
Sądem Rejonowym w Kluczborku
środowiskiem kuratorów
współpraca z wybranymi grupami społecznymi
13) kierowanie do placówek instytucjonalnych Domów Pomocy Społecznej
14) wydanie stosownych decyzji administracyjnych
15) przeprowadzanie kontroli w DPS w Kluczborku
Gierałcicach w ramach sprawowanego przez PCPR nadzoru merytorycznego
Zgodnie ze stanowiskiem
Do zadań na stanowisku pracownika socjalnego należeć będzie:
1) współpraca z asystentami rodzinnymi i pracownikami socjalnymi ośrodków pomocy społecznej;
2) udział w przygotowywaniu programów pomocy rodzinie oraz strategii rozwiązywania problemów społecznych
3) prowadzenie poradnictwa dla rodzin zastępczych
4) dokonywanie okresowej oceny sytuacji dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej
5) przekazywanie informacji do sądu
6) prowadzenie naboru do pełnienia funkcji rodziny zastępczej zawodowej
niezawodowej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej)
7) kierowanie na szkolenia kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej)
8) sporządzanie wykazu niezbędnych szkoleń dla rodzin zastępczych w celu podniesienia ich kwalifikacji na podstawie rozeznanych potrzeb (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej)
9) organizowanie dla rodzin zastępczych oraz prowadzących rodzinne domy dziecka pomocy wolontariuszy (w ramach zespołu ds. pieczy zastępczej)
10) sporządzanie informacji statystycznych i analiz;
11) ścisła współpraca z psychologiem
radcą prawnym oraz koordynatorami ds. pieczy zastępczej;
12) współpraca z: placówkami opiekuńczo wychowawczymi
policją
szkołami
Specjalnym Ośrodkiem Szkolno Wychowawczym w Kluczborku
Świetlicą Socjoterapeutyczną
w Kluczborku oraz innymi stowarzyszeniami działającym na terenie powiatu kluczborskiego na rzecz dziecka i rodziny
Sądem Rejonowym w Kluczborku
środowiskiem kuratorów
współpraca z wybranymi grupami społecznymi
13) kierowanie do placówek opiekuńczo-wychowawczych oraz resocjalizacyjnych
14) przygotowywanie stosownych decyzji administracyjnych
15) merytoryczny nadzór nad działalnością Centrum Administracyjnej Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Bogacicy