1. Pracodawca
  2. Łódź
  3. KANCELARIA NOTARIALNA MAŁGORZATA RUDZKA
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

KANCELARIA NOTARIALNA MAŁGORZATA RUDZKA

Łódź, ul. Aleja T. Kościuszki 107/109

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (1) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 1 )

Główny Księgowy

aleja Tadeusza Kościuszki 107/109, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 24.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie rachunkowości jednostki – Sądu Rejonowego dla Łodzi – Śródmieścia w Łodzi;
  • Nadzorowanie gospodarki środkami budżetowymi, ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości wydatkowania środków oraz zawierania umów z punktu widzenia przepisów finansowych;
  • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, w celu realizacji rozliczeń publicznoprawnych oraz pozostałych, stosownie do ogólnych norm prawa oraz uregulowań wewnętrznych;
  • Zatwierdzanie wykonania dyspozycji środkami pieniężnymi;
  • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
  • Prawidłowe gospodarowanie sumami na zlecenie i sumami depozytowymi oraz depozytami wartościowymi;
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowo-księgowych;
  • Opracowanie w porozumieniu z Dyrektorem Sądu wewnętrznych dokumentów i zarządzeń niezbędnych do prawidłowego działania w zakresie rachunkowości;
  • Kontrola windykacji należności;
  • Opracowanie w porozumieniu z Dyrektorem Sądu projektu planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki;
  • Rozliczanie inwentaryzacji majątku Sądu;
  • Przygotowanie analiz, sprawozdań budżetowych i finansowych oraz innych bieżących informacji;
  • Realizacja zadań związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, w szczególności przeprowadzania służby przygotowawczej i ocen okresowych dla pracowników;
  • Rozdział pracy podległym pracownikom, zgodnie z ich zakresami czynności, sprawowanie kontroli i nadzoru nad prawidłowością i terminowością wykonywanych prac;
  • Kontrola kancelarii komorniczych, podległych Sądowi Rejonowemu dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi;
  • Wykonywanie innych zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych należą do kompetencji Głównego Księgowego
Pokaż więcej >>
od 8500 do 13400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne