1. Pracodawca
  2. Lądek-Zdrój
  3. URZĄD MIASTA I GMINY LĄDEK-ZDRÓJ
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD MIASTA I GMINY LĄDEK-ZDRÓJ

Lądek-Zdrój, Rynek 31

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

stanowisko ds. oświaty

Lądek-Zdrój
Wygasła: 20.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • wg zarządzenia Burmistrza Lądka Zdroju w sprawie naboru na stanowisko ds. oświaty
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

stanowisko ds.oświaty

Lądek-Zdrój
Wygasła: 15.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) Nadzór nad opracowywaniem arkuszy organizacyjnych placówek oświatowych i przygotowywanie ich do zatwierdzenia przez burmistrza
  • 2) Przygotowywanie projektu ocen pracy dyrektorów placówek oświatowych
  • 1) Współpraca z organem sprawującym nadzór pedagogiczny nad placówkami oświaty
  • 2) Przygotowywanie konkursów na stanowisko dyrektorów szkół i przedszkola
  • 3) Przygotowywanie dokumentów kadrowych dotyczących wynagrodzeń dyrektorów jednostek oświatowych
  • 4) Przygotowywanie projektów aktów prawnych (uchwały
  • zarządzenia) związanych ze sprawami oświaty
  • 5) Organizacja dowozu dzieci i uczniów do szkół
  • nadzór nad wykonywaniem usługi transportowej przez przewoźnika
  • weryfikacja ilości kilometrów zrealizowanych na potrzeby dowozu dzieci do jednostek oświatowych
  • 6) Realizacja procedur związanych z uzyskiwaniem przez nauczycieli stopni awansu zawodowego
  • 7) Koordynowanie wypłat świadczeń zdrowotnych nauczycieli oraz środków na dofinansowanie dokształcania nauczycieli
  • 8) Nadzorowanie realizacji obowiązku nauki
  • 9) Prowadzenie spraw dotyczących przygotowania zawodowego młodocianych w zakresie określonym w ustawie Prawo oświatowe
  • 10) Składanie wniosków i rozliczanie dotacji oświatowych
  • weryfikacja prawidłowości danych będących podstawą do naliczenia subwencji oświatowej
  • 11) Realizacja
  • we współpracy z dyrektorami jednostek oświatowych
  • obowiązku organu prowadzącego
  • określonego w art. 30a ustawy Karta Nauczyciela
  • 12) Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań gminy
  • określonych w ustawie o opiece nad dziećmi do lat 3
  • 13) Prowadzenie sprawozdawczości w ramach Systemu Informacji Oświatowej; 14) Prowadzenie sprawozdawczości wobec Kuratorium Oświaty i innych instytucji;
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

Lądek-Zdrój
Wygasła: 18.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) realizacja zadań własnych gminy i zadań zleconych gminie z zakresu administracji rządowej w sprawach pomocy społecznej określonych w przepisach o pomocy społecznej; 2) prowadzenie innych spraw z upoważnienia Burmistrza
  • jeżeli przepis szczególny tak stanowi; 3) reprezentowanie Ośrodka na zewnątrz; 4) kierowanie statutową działalnością Ośrodka; 5) prowadzenie gospodarki finansowej w oparciu o przepisy ustawy o finansach publicznych; 6) organizowanie obsługi administracyjnej Ośrodka oraz dbanie o jego mienie; 7) przyznawanie i wypłacanie świadczeń przewidzianych w ustawie o pomocy społecznej; 8) przyznawanie i wypłacanie świadczeń przewidzianych w ustawie o systemie oświaty; 9) organizowanie pracy socjalnej dla wspierania osób i rodzin w celu przezwyciężenia trudnych sytuacji życiowych; 10) współpraca z organami gminy; 11) tworzenie warunków organizacyjnych funkcjonowania pomocy społecznej
  • w tym rozbudowy niezbędnej infrastruktury socjalnej; 12) prowadzenie analiz i ocen zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej; 13) opracowywanie i realizacja gminnej strategii rozwiązywania problemów społecznych; 14) pobudzanie społecznej aktywności w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób i rodzin; 15) prowadzenie ośrodków wsparcia - domów dziennego pobytu oraz świetlicy opiekuńczo-wychowawczej; 16) udzielanie pomocy i prowadzenie programów zapobiegających wykluczeniu społecznemu; 17) praca socjalna skierowana na pomoc osobom i rodzinom we wzmocnieniu lub odzyskaniu zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie oraz na tworzenie warunków sprzyjających temu celowi; 18) prowadzenie postepowań wobec dłużników alimentacyjnych oraz w sprawach zaliczek alimentacyjnych; 19) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci; 20) zapewnienie funkcjonowania adekwatnej
  • skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

stanowisko ds. gospodarki komunalnej i inwestycji

Lądek-Zdrój
Wygasła: 10.02.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Prowadzenie spraw z zakresu oświetlenia drogowego i parkowego. 2. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki wodno-ściekowej. 3. Planowanie i prowadzenie spraw związanych z zadaniami inwestycyjnych i remontowymi gminy dotyczącymi: a) zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
  • w tym przydomowych oczyszczalni ścieków; b) oświetlenia drogowego i parkowego; c) gminnych obiektów oświatowych; d) parków miejskich (z wyłączeniem spraw związanych z zielenią miejską); e) gminnych terenów i obiektów użyteczności publicznej
  • w tym budynku Ratusza (w tym obiektów Ochotniczych Straży Pożarnych); 4. Prowadzenie postępowań zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawców dla prowadzonych zadań; 5. Prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia terenów i obiektów gminnych w energię elektryczną
  • gazową
  • cieplną
  • sieć telekomunikacyjną; 6. Prowadzenie innych zadań inwestycyjno-remontowo przypisanych na podstawie polecenia służbowego Burmistrza. 7. Wykonywanie innych poleceń Burmistrza i bezpośredniego przełożonego wynikających ze stosunku pracy; 8. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji celowej na dofinansowanie kosztów inwestycji służących gospodarce wodnej oraz sposobu jej rozliczania; 9. Koordynacja działań w zakresie opracowania
  • realizacji i monitorowania gminnego programu opieki nad zabytkami oraz gminnej ewidencji zabytków; 10. Koordynacja spraw związanych z udzielaniem pomocy organizacyjnej i finansowej (dotacji) właścicielom obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków województwa dolnośląskiego i gminnej ewidencji zabytków; 11. Zastępowanie pracownika ds. drogownictwa i inwestycji podczas jego nieobecności
Pokaż więcej >>
od 3 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne