1. Pracodawca
  2. Sławków
  3. MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Sławków
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Sławków

Sławków, ul. Kościelna 11

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 2 ) Archiwalne ( 0 )

Starszy specjalista pracy socjalnej-koordynator

Sławków
Ważna do: 30.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Koordynowanie pracą pracowników socjalnych oraz asystentów rodziny
  • oraz pracą Zespołu Pomocy Środowiskowej w Ośrodku Pomocy Społecznej. Realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej. Zakres obowiązków na stanowisku Starszy specjalista pracy socjalnej - Koordynator: 1.Koordynowanie pracą Zespołu Pomocy Środowiskowej
  • w tym koordynowanie realizacją zadań oraz instruowanie pracowników socjalnych i asystentów rodziny w zakresie związanym z wykonywaniem przydzielonych im zadań. 2.Analiza i weryfikacja wywiadów środowiskowych przeprowadzonych w ramach zadań zleconych i własnych gminy
  • sprawdzanie kompletności dokumentacji przygotowanej przez pracowników terenowych. 3.Ustalanie potrzeb oraz współudział w kształtowaniu polityki społecznej środowiska lokalnego. 4.Ocena realizacji i skuteczności udzielonej pomocy
  • nadzór pracy w terenie. 5.Kontrola wewnętrzna w podległym zespole pracowników socjalnych i asystentów rodziny. 6.Koordynowanie pracy podległych pracowników socjalnych i asystentów rodziny z innymi komórkami organizacyjnymi Ośrodka. 7.Nadzór nad sprawozdaniami z zakresu realizacji zadań z pomocy społecznej. 8.Nadzór nad prawidłowością i terminowością sporządzonych w ramach zespołu sprawozdań i analiz. 9.Współdziałanie z instytucjami i organizacjami w podejmowaniu przedsięwzięć zmierzających do pełnej realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej. 10.Inicjowanie nowych form i metod wsparcia dla klientów pomocy społecznej. 11.Monitorowanie projektów i zadań realizowanych przez pracowników socjalnych i asystentów rodziny Ośrodka
  • 12.Współpraca z ośrodkami wsparcia w zakresie świadczonych przez nich usług dla klientów MOPS. 13.Doskonalenie metod pracy środowiskowej. 14.Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób
  • rodzin
  • grup i środowisk społecznych. 15.Współdziałanie i współpraca z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych
  • łagodzenie skutków ubóstwa. 16.Inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin. 17.Współuczestniczenie w inspirowaniu
  • opracowaniu
  • wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia w mieście. 18.Opracowywanie prognoz
  • analiz
  • informacji oraz sprawozdań merytorycznych z zakresu prowadzonych spraw jak również sprawozdań z realizacji budżetu. 19.Planowanie potrzeb w zakresie świadczeń realizowanych przez Zespół
  • współudział w opracowywaniu planów finansowych Ośrodka poprzez sporządzanie i przedkładanie do Zespołu Finasowo-Księgowego materiałów planistycznych do budżetu. 20.Znajomość Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Miasta Sławkowa
  • wnioskowanie o dokonywanie niezbędnych korekt w strategii
  • wynikających z aktualnych potrzeb w zakresie problemów społecznych. 21.Realizacja założeń Programów przyjętych przez Miasto Sławków. 22.Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych przyznających
  • odmownych z pomocy społecznej
  • projektów zaświadczeń z pomocy społecznej
  • projektów informacji przeznaczonych dla środków komunikacji publicznej w zakresie zadań zespołu jak również koordynacja prac związanych z rozpatrywaniem odwołań od decyzji administracyjnych w zakresie pomocy społecznej. 23.Nadzór nad zawieraniem i realizacją kontraktów socjalnych. 24.Dokonywanie podziału miasta na rejony dla zapewnienia prawidłowej obsługi mieszkańców przez pracowników socjalnych. 25.Udzielanie klientom pełnej informacji o przysługujących im prawach i świadczeniach w zakresie pomocy społecznej
  • zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 26.Zgłaszanie do Zespołu Obsługi Administracyjnej konieczności przeprowadzania procedury przetargowej na podstawie obowiązujących przepisów prawa
  • sporządzanie pisemnego zapotrzebowania zespołu w urządzenia techniczne będące składnikami majątku obrotowego i inne materiały biurowe. 27.Współpraca z Zespołem Obsługi Administracyjnej w zakresie przedkładania projektów umów
  • porozumień
  • uchwał
  • instrukcji
  • regulaminów i zarządzeń w zakresie merytorycznym obejmującym zakres pracy zespołu pomocy środowiskowej. 28.Współpraca z koordynatorem usług opiekuńczych w zakresie realizowanych usług opiekuńczych
  • specjalistycznych usług opiekuńczych w tym specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi. 29.Realizacja zadań wynikających z art.29
  • art.30
  • art.31
  • art.33 ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa. 30.Zgłaszanie potrzeb w zakresie szkoleń zawodowych swoich i podległych pracowników. 31.Realizowanie zadań związanych z kontrolą zarządczą. 32.Przestrzeganie zasad etycznych oraz propagowanie zasady wśród pracowników socjalnych
  • przeciwdziałanie mobbingowi
  • zgłaszanie wszelkie przejawów mobbingu kierownikowi Ośrodka. 33.Przetwarzanie danych osobowych świadczeniobiorców w programie informatyczny TT-POMOC
  • w celu przyznawania świadczeń z pomocy społecznej
  • użytkowanie programu zgodnie z przeznaczeniem oraz nadzór nad sporządzaniem i przekazywaniem obowiązujących sprawozdań do Urzędu Wojewódzkiego za pomocą aplikacji CAS. 34.Realizacja prac społecznie użytecznych: a) opracowywanie rocznego planu potrzeb w zakresie organizacji prac społecznie użytecznych oraz innych dokumentów mających wpływ na realizację tego zadania
  • b) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Będzinie oraz z jednostkami organizacyjnymi z terenu Miasta Sławkowa w zakresie realizacji prac społecznie użytecznych
  • c) prowadzenie obsługi administracjo-kancelaryjnej w zakresie realizacji prac społecznie użytecznych (sporządzanie list wypłat
  • wniosku o refundację
  • prowadzenie teczek osobowych uczestników prac społecznie użytecznych
  • sporządzanie zaświadczeń o wysokości osiągniętego przychodu z prac społecznie użytecznych). 34.Nadzór nad prawidłowym stosowaniem instrukcji kancelaryjnej i rzeczowym wykazem akt obowiązującym w zakładzie pracy przez pracowników socjalnych
  • przygotowywanie akt wytwarzanych przez zespół do archiwizacji
  • współpraca w w/w zakresie z pracownikiem Zespołu Obsługi Administracyjnej odpowiedzialnym za archiwizację dokumentów. 35.Sprawowanie kontroli w zakresie poprawności merytorycznej procesu postępowania w sprawach prowadzonych przez Zespół Pomocy Środowiskowej. 36.Uczestnictwo w pracach Zespołu Interdyscyplinarnego
  • monitorowanie prac nad efektywnym wprowadzaniem wdrażanego modelu interwencji w przemocy domowej. 37.Naliczanie odpłatności za pobyt podopiecznych w domu pomocy społecznej. 38. Kontrola i zatwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji dotyczącej: a)realizacji zadań z pomocy społecznej (noty
  • faktury
  • rachunki za posiłki
  • pochówek
  • schronienie i inne niezbędne dla realizacji zadań z ustawy o pomocy społecznej
  • oraz koszty postępowania egzekucyjnego
  • administracyjnego w ramach świadczeń z pomocy społecznej)
  • b)pobytu dzieci w placówkach opiekuńczo-wychowawczych jak również w rodzinie zastępczej
  • c)odpłatności za pobyt podopiecznych w domu pomocy społecznej
  • d)zatwierdzania faktur i rachunków potwierdzających zakup dla pracowników socjalnych i asystentów rodziny biletów jednorazowych
  • e)list wypłat za prace społecznie użyteczne. 39.Przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 40.Wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika Ośrodka. Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku: a)miejsce pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sławkowie
  • b)umowa o pracę na czas określony (zgodnie z art. 251 KP możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony)
  • c)wymiar czasu pracy 1 etat
  • d)wynagrodzenie składa się z obligatoryjnych elementów: - miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego od 5 150
  • 00 zł
  • - dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% wynagrodzenia zasadniczego zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych)
  • - dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13-stki zgodnie z ustawą o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej)
  • - nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (75%-400% zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych)
  • e)pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku
  • dofinansowanie wyjazdu dzieci
  • zapomoga losowa
  • zapomoga socjalna
  • pomoc rzeczowa oraz finansowa związana ze zwiększonymi wydatkami w okresie zimowym)
  • f)możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej
  • pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki
  • g)możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie. Umowa o pracę na czas określony - 6 miesięcy Wszelkie niezbędne informacje znajdują się pod linkiem: https://bip.mops.slawkow.pl/bipkod/34269024
Pokaż więcej >>
od 5 150 PLN
Ważna do: 30.04.2024

pracownik socjalny

Sławków
Ważna do: 30.04.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków na stanowisku pracownika socjalnego: przeprowadzanie wywiadów środowiskowych
  • prowadzenie pracy socjalnej z wykorzystaniem metod pracy socjalnej
  • praca socjalna ze środowiskiem lokalnym przy współdziałaniu z organizacjami i społecznościami lokalnymi
  • udzielanie wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych oraz informowanie o dostępnych formach pomocy
  • prowadzenie postępowań administracyjnych spraw realizowanych przez zespół
  • przygotowanie projektów postanowień
  • decyzji w sprawach prowadzonych przez zespół
  • bieżące dokumentowanie wykonanych działań w zakresie pracy socjalnej w tym kontraktów socjalnych w programie do obsługi pomocy społecznej
  • zadania zlecone przez przełożonych wg. potrzeb. Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku: a)miejsce pracy: Sławków (praca w biurze i w terenie)
  • b)umowa o pracę na czas określony
  • w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy
  • c)wymiar czasu pracy 1 etat
  • d)wynagrodzenie składa się z obligatoryjnych elementów: - miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego od 4 500
  • 00 zł brutto
  • - dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% wynagrodzenia zasadniczego zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych)
  • - dodatku dla pracowników socjalnych w wysokości 400 brutto zł
  • - dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13-stki zgodnie z ustawą o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej)
  • - nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (75%-400% zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych)
  • e)pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku
  • dofinansowanie wyjazdu dzieci
  • zapomoga losowa
  • zapomoga socjalna
  • pomoc rzeczowa oraz finansowa związana ze zwiększonymi wydatkami w okresie zimowym)
  • f)możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej
  • pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki
  • g)możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie. Godziny pracy: 07:00 - 15:00 Umowa o pracę w zastępstwie: 06.05.2024-05.08.2024 przeprowadzanie wywiadów środowiskowych
  • prowadzenie pracy socjalnej z wykorzystywaniem metod pracy socjalnej
  • udzielanie wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych oraz informowanie o dostępnych formach pomocy
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach realizowanych przez Zespół Pomocy Środowiskowej. Wszelkie niezbędne informacje znajdują się pod linkiem: https://bip.mops.slawkow.pl/bipkod/34269024
Pokaż więcej >>
od 4 900 PLN
Ważna do: 30.04.2024
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Sławków, podziel się opinią i pomóż innym.