1. Pracodawca
  2. Płock
  3. POWIAT PŁOCKI
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

POWIAT PŁOCKI

Płock, ul. Bielska 59

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

Inspektor ds. płac i kadr w Sekcji Finansowej

Płock
Wygasła: 03.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Inspektora ds. płac i kadr będzie należało między innymi: 1. organizowanie i przeprowadzanie naborów do pracy oraz selekcjonowanie kandydatów do pracy; 2. kompleksowe prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy; 3. przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy w tym na podstawie umów cywilnoprawnych oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; 4. prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności badań lekarskich i szkoleń BHP
  • 5. sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia i wynagradzani (GUS)
  • 6. tworzenie regulaminów organizacyjnych i innych
  • zarządzeń
  • regulaminów itp.; 7. prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych; 8. naliczanie świadczeń związanych z pracą pracowników Zakładu
  • sporządzanie list płac i rozliczanie wynagrodzeń; 9 planowanie i organizowanie szkoleń
  • dokształceń i doskonalenia zawodowego pracowników; 10. organizowanie i przeprowadzanie ocen okresowych; 11. rozliczanie zasiłków i świadczeń z ubezpieczenia społecznego. 12. prowadzenie prawidłowej ewidencji rozliczeniowej z ZUS. 13. rozliczenia podatkowe. 14. wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i dochodach pracowników. 15. zakup ubrań roboczych dla pracowników sekcji technicznej ZDP w Płocku oraz prowadzenie kartotek z tym związanych. 16. przygotowywanie i realizacja przelewów związanych z płatnościami w zakresie bieżącej działalności jednostki. 17. organizowanie służby przygotowawczej dla pracowników podejmujących po raz pierwszy zatrudnienie na stanowisku urzędniczym. 18. przygotowywanie i rozliczanie dokumentów związanych ze świadczeniem pracy na podstawie umów cywilnoprawnych. 19. prowadzenie spraw związanych z przechodzeniem pracowników na emeryturę lub rentę. 20. tworzenie planu urlopów i prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych pracowników Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku. 21. prowadzenie spraw i rozliczeń z zakresu Pracowniczych Planów Kapitałowych. 22. nadzór nad wprowadzaniem przepisów w zakresie ochrony danych osobowych
  • oraz monitorowanie czynności przetwarzania danych osobowych pod względem zgodności z przepisami i regulacjami w tym zakresie
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Sekcji Technicznej

Płock
Wygasła: 18.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Do głównych zadań osób zatrudnionych na tych stanowiskach będzie należało między innymi: a) gromadzenie
  • przetwarzanie i udostępnianie informacji o drogach publicznych; b) prowadzenie ewidencji dróg
  • obiektów mostowych
  • tuneli
  • przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom; c) opracowywanie projektów uchwał; d)zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych e) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie powierzonych obowiązków f)przygotowywanie uzgodnień: projektów decyzji o warunkach zabudowy/ lokalizacji inwestycji celu publicznego
  • projektów planów zagospodarowania przestrzennego i projektów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie kompetencji zarządu drogi g)wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków służbowych h) współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg i) przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę rozbudowę lub przebudowę dróg powiatowych j) współpraca związana z przygotowaniem wniosków o pozyskanie środków zewnetrznych k) współpraca związana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego l) bezpośrednia obsługa petentów
  • przyjmowanie korespondencji złożonej przez interesantów
  • udzielanie informacji o sposobie
  • trybie załatwiania spraw urzedowych m) prowadzenie procedury związanej z wydawaniem zezwoleń w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową
  • przebudową
  • remontem
  • utrzymaniem i ochroną dróg n) prowadzenie procedury z wiązanej z wydawaniem zezwoleń dotyczących lokalizowania w czasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds. zamówień publicznych w Sekcji Technicznej

Płock
Wygasła: 24.02.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • a) przygotowywanie kompletnej dokumentacji postępowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych lub wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień; b) sporządzanie projektów umów w zakresie zamówień publicznych; c) prowadzenie rejestru zamówień publicznych; d) bieżąca współpraca z bazami drogowymi Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku w sprawie udzielania zamówień publicznych; e) przygotowywanie sprawozdań i analiz dotyczących zamówień publicznych; f) bezpośrednia obsługa petentów
  • przyjmowanie korespondencji złożonej przez interesantów
  • udzielanie informacji o sposobie
  • trybie załatwiania spraw urzędowych
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Sekcji Technicznej

Płock
Wygasła: 15.02.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Do głównych zadań osób zatrudnionych na tych stanowiskach będzie należało między innymi: a) gromadzenie
  • przetwarzanie i udostępnianie informacji o drogach publicznych; b) prowadzenie ewidencji dróg
  • obiektów mostowych
  • tuneli
  • przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom; c) opracowywanie projektów uchwał; d)zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych e) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie powierzonych obowiązków f)przygotowywanie uzgodnień: projektów decyzji o warunkach zabudowy/ lokalizacji inwestycji celu publicznego
  • projektów planów zagospodarowania przestrzennego i projektów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie kompetencji zarządu drogi g)wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków służbowych h) współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg i) przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę rozbudowę lub przebudowę dróg powiatowych j) współpraca związana z przygotowaniem wniosków o pozyskanie środków zewnetrznych k) współpraca związana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego l) bezpośrednia obsługa petentów
  • przyjmowanie korespondencji złożonej przez interesantów
  • udzielanie informacji o sposobie
  • trybie załatwiania spraw urzedowych m) prowadzenie procedury związanej z wydawaniem zezwoleń w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową
  • przebudową
  • remontem
  • utrzymaniem i ochroną dróg n) prowadzenie procedury z wiązanej z wydawaniem zezwoleń dotyczących lokalizowania w czasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne