1. Pracodawca
  2. Dołuje
  3. SURVITEC SAFETY SOLUTIONS POLAND sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

SURVITEC SAFETY SOLUTIONS POLAND sp. z o.o.

STOBNO, STOBNO 74

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (12) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 12 )

Administrator baz danych

Stobno (pow. policki)
Wygasła: 09.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Rejestracja i aktualizacja produktów w systemach ERP
  • Rejestracja dostawców i administracja bazą danych dostawców
  • Kontrola jakości i spójności danych
  • Porównywanie danych w systemach i ich konsolidacja
  • Współpraca z innymi działami (w międzynarodowym zespole) w celu pozyskania i uzupełniania brakujących informacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator baz danych

Szczecin
Wygasła: 09.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Rejestracja i aktualizacja produktów w systemach ERP
  • Rejestracja dostawców i administracja bazą danych dostawców
  • Kontrola jakości i spójności danych
  • Porównywanie danych w systemach i ich konsolidacja
  • Współpraca z innymi działami (w międzynarodowym zespole) w celu pozyskania i uzupełniania brakujących informacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Payroll Coordinator

Stobno (pow. policki)
Wygasła: 16.10.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Organise and prepare accurate payroll information to meet processing deadlines. Responsible for gathering and summarising data for special report
  • Deliver accurate and timely processing of timesheet information to support payroll process
  • Build effective working relationships within the internal client organisation, delivering high-quality professional services with guidance from senior colleagues
  • Create and ensure compliance with document management system guidelines, ensuring appropriate timekeeping data is recorded and managed
  • Resolve queries from internal customers by providing appropriate payroll information, referring to others where necessary for interpretation of policy and ensuring adherence to data protection and company data access guidelines
  • Initiate and monitor the payroll onboarding and/or offboarding processes, to ensure all payroll files are completed and accurate, checked and delivered efficiently to agreed timelines
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Payroll Coordinator

Lower Silesia
Wygasła: 16.10.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Organise and prepare accurate payroll information to meet processing deadlines. Responsible for gathering and summarising data for special report
  • Deliver accurate and timely processing of timesheet information to support payroll process
  • Build effective working relationships within the internal client organisation, delivering high-quality professional services with guidance from senior colleagues
  • Create and ensure compliance with document management system guidelines, ensuring appropriate timekeeping data is recorded and managed
  • Resolve queries from internal customers by providing appropriate payroll information, referring to others where necessary for interpretation of policy and ensuring adherence to data protection and company data access guidelines
  • Initiate and monitor the payroll onboarding and/or offboarding processes, to ensure all payroll files are completed and accurate, checked and delivered efficiently to agreed timelines
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Finance Administrator

Stobno (pow. policki)
Wygasła: 13.08.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, home office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Resolution of any amounts on the Goods Received Not Invoiced (GRNI) listings, including performing three-way matching to corresponding invoices and purchase orders
  • Working with relevant supply chain, finance departments, and external suppliers to resolve any issues with mismatched quantities delivered or prices agreed/invoiced
  • Reviewing for problem suppliers to understand the cause of any issues and prevent these from occurring going forward
  • A detailed review of any aged/older amounts in line with the Group Designated Levels of Authority and subsequent proposals for write-offs
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Purchase to Pay Associate / Specjalista ds. fakturowania i rozliczeń

Stobno (pow. policki)
Wygasła: 13.08.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, home office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • You will be processing vendor requests for payment according to standard process, reviewing and addressing any invoice queries
  • You will help to maintain supplier files and records and completes standard reports according to reporting schedule
  • You will address and respond to a range of vendor queries using standard office software, producing accurate, professionally formatted letters or emails, memoranda, and routine reports
  • You will run routine reports and carries out all necessary reconciliation activity according to standard process
  • You will ensure your work is carried out to the required quality standards and adherence to external regulatory codes and internal codes of conduct
  • Manage and help in resolving supplier disputes and queries
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Finance Administrator

Lower Silesia
Wygasła: 13.08.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, home office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Resolution of any amounts on the Goods Received Not Invoiced (GRNI) listings, including performing three-way matching to corresponding invoices and purchase orders
  • Working with relevant supply chain, finance departments, and external suppliers to resolve any issues with mismatched quantities delivered or prices agreed/invoiced
  • Reviewing for problem suppliers to understand the cause of any issues and prevent these from occurring going forward
  • A detailed review of any aged/older amounts in line with the Group Designated Levels of Authority and subsequent proposals for write-offs
Pokaż więcej >>
od 4300 do 4500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Inżynier ds. produktu – systemy p-poż.

Dołuje 74, Dołuje (pow. policki)
Wygasła: 18.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Opracowanie i uaktualnianie dokumentacji technicznej produktu,
  • Udział w procesie tworzenia/testowania nowych rozwiązań p-poż dedykowanych na jednostki pływające,
  • Udział w procesie certyfikacji produktów/ obecnych oraz nowo opracowanych,
  • Udział w opracowywaniu materiałów szkoleniowych dot produktów,
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu udoskonalania rozwiązań p-poż
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Finance Administrator

Dołuje 74, Dołuje (pow. policki)
Wygasła: 13.03.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, home office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Resolution of any amounts on the Goods Received Not Invoiced (GRNI) listings, including performing three-way matching to corresponding invoices and purchase orders
  • Working with relevant supply chain, finance departments, and external suppliers to resolve any issues with mismatched quantities delivered or prices agreed/invoiced
  • Reviewing for problem suppliers to understand the cause of any issues and prevent these from occurring going forward
  • A detailed review of any aged/older amounts in line with the Group Designated Levels of Authority and subsequent proposals for write-offs
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service

Stobno (pow. policki)
Wygasła: 29.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of commercial support

Stobno (pow. policki)
Wygasła: 17.05.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Credit Controller

Stobno (pow. policki)
Wygasła: 16.05.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie SURVITEC SAFETY SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.