1. Pracodawca
  2. Tarnowskie Góry
  3. GMINA TARNOWSKIE GÓRY
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

GMINA TARNOWSKIE GÓRY

Tarnowskie Góry, ul. Rynek 4

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Inspektor Nadzoru Inwestorskiego

Piastowska 8, Tarnowskie Góry
Wygasła: 20.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres podstawowych zadań i obowiązków inspektora nadzoru określa art. 25 ustawy Prawo Budowlane (obowiązki inspektora nadzoru)
  • Ponadto do obowiązków inspektora nadzoru w MZUiM należeć będzie m.in.: nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w pasach drogowych prowadzonymi na zlecenie MZUiM, w zakresie określonym w przepisach prawa budowlanego oraz sprawdzanie obmiarów i rozliczeń kosztorysowych nadzorowanych robót drogowych; prowadzenie nadzoru nad robotami związanymi z montażem nowego i bieżącym utrzymaniem oznakowania pionowego i poziomego oraz innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. Sprawdzanie obmiarów i rozliczeń kosztorysowych nadzorowanych robót; prowadzenie nadzoru oraz koordynacja nad robotami obcych gestorów sieci zlokalizowanych w pasach drogowych dróg gminnych z ramienia MZUiM; odbiór robót prowadzonych przez MZUiM oraz udział w odbiorach robót budowlanych wykonywanych w pasach drogowych przez innych inwestorów, w tym nadzór nad prawidłowym przywróceniem pasa drogowego zgodnie z warunkami podanymi przez MZUiM; udział w wizjach związanych z interwencjami dotyczącymi stanu technicznego dróg i oznakowania; przekazywanie ternu budowy wykonawcom i nadzór nad prawidłowym wykonaniem i zabezpieczeniem robót, udział w odbiorach robót; prowadzenie okresowych przeglądów dróg i obiektów inżynierskich (w oparciu o art. 62 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 ustawy Prawo Budowlane oraz art. 20 pkt 10 ustawy o drogach publicznych) w tym: sporządzanie protokołów kontroli okresowych rocznych i pięcioletnich zgodnie z instrukcją obowiązującą w MZUiM; przyjmowanie interwencji mieszkańców oraz prowadzenie ewidencji zgłaszanych interwencji; przygotowywanie odpowiedzi na interwencje, petycje, skargi, wnioski mieszkańców i interpelacje Radnych Rady Miejskiej, posłów, senatorów; udział w pracach komisji przetargowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik techniczny ds. utrzymania i remontów dróg wewnętrznych

Piastowska 8, Tarnowskie Góry
Wygasła: 20.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań (wykonywanie zadań wynikających z administracji
  • i utrzymania dróg gminnych):
  • - dokonywanie systematycznych przeglądów stanu technicznego dróg wewnętrznych gminnych na terenie miasta, przygotowywanie raportów o bieżącym stanie dróg,
  • - prowadzenie i kontrola realizacji robót drogowych w obrębie dróg wewnętrznych,
  • - dokonywanie wizji w terenie,
  • - prowadzenie prac inwestycyjnych i remontowych w tym: przekazywanie terenu budowy,
  • kontrola nad przestrzeganiem zakresu zleconych robót , kontrola nad prawidłowością zabezpieczenia robót , udział w odbiorach robót,
  • - przyjmowanie obmiarów, kosztorysów wraz z protokołami odbioru od wykonawców, przekazywanie do sprawdzenia inspektorowi nadzoru,
  • - kompletowanie dokumentacji kosztorysowej powykonawczej (protokół odbioru robót, kosztorys,obmiar i faktura ), dopilnowanie pod względem złożenia wszystkich podpisów i przekazanie do księgowości, dokonywanie kontroli obmiarów robót drogowych,
  • - przeciwdziałanie awariom powstającym w pasie drogowym poprzez: przekazywanie informacji o awariach gestorom urządzeń w pasie drogowym, zlecanie remontów cząstkowych nawierzchni jezdni i chodników, prowadzenie ewidencji awaryjnie zajmowanego pasa drogowego,
  • - przygotowywanie opinii i uzgodnień dotyczących planowanych prac, uzgadnianie przebiegu sieci w pasie drogowym dróg wewnętrznych,
  • - prowadzenie bazy danych (ewidencji dróg) w zakresie parametrów technicznych dróg wewnętrznych,
  • - prowadzenie ewidencji stanu technicznego dróg wewnętrznych,
  • - zlecanie oraz prowadzenie ewidencji zleceń robót drogowych (bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni, chodników),
  • - kontrola prawidłowości wykonywania robót prowadzonych przez obcych Inwestorów w pasach drogowych dróg wewnętrznych,
  • - uzgadnianie , opiniowanie projektów organizacji ruchu dla zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym,
  • - przyjmowanie interwencji mieszkańców oraz prowadzenie ewidencji zgłaszanych interwencji,
  • - przygotowywanie odpowiedzi na interwencje, skargi, wnioski, petycje mieszkańców i interpelacje Radnych Rady Miejskiej, posłów i senatorów,
  • - udział w pracach komisji przetargowych,
  • - przyjmowanie wniosków oraz prowadzenie spraw o odszkodowanie za szkody wynikłe ze złego stanu nawierzchni dróg,
  • - przeprowadzanie postępowań wyjaśniających, zbieranie dowodów, przedkładanie dyrektorowi wraz z propozycją rozstrzygnięcia w drodze ugody lub odmowy uwzględnienia roszczeń odszkodowawczych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne