1. Pracodawca
  2. Oborniki Śląskie
  3. 6-Ścian Biuro Nieruchomości Piotr Laskowski
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

6-Ścian Biuro Nieruchomości Piotr Laskowski

Oborniki Śląskie, ul. Adama Mickiewicza 4

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (6) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 6 )

Agent nieruchomości - Doradca ds. sprzedaży i wynajmu nieruchomości

Plac Konesera 12, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 10.03.2024
pełny etat
umowa zlecenie
umowa agencyjna
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • obsługa oraz utrzymywanie trwałych i dobrych relacji z klientami biura
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie bazy ofert
  • przygotowanie i prezentacja ofert
  • obsługa transakcji sprzedaży i najmu nieruchomości, oferowanie usługi zarządzania najmem
  • współpraca z innymi agentami, deweloperami, zarządcami nieruchomości, doradcami finansowymi i kredytowymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zarządzania Najmem Nieruchomości

Tęczowa 83E, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 29.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • obsługa systemu do zarządzania najmem nieruchomości
  • utrzymywanie relacji z klientami: lokatorami i właścicielami nieruchomości
  • tworzenie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji, prowadzenie kartotek dla obsługiwanych nieruchomości
  • przygotowywanie, zawieranie i rozliczanie umów najmu oraz umów zarządzania najmem
  • obsługa konta bankowego, wykonywanie przelewów, rozliczanie salda, weryfikacja statusu płatności
  • koordynowanie i wspieranie zadań specjalisty ds. utrzymania technicznego,
  • koordynowanie firm współpracujących
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka Biura Nieruchomości

Tęczowa 83E, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 04.05.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • wspieranie bieżącej działalność firmy, w tym przede wszystkim zadań specjalisty ds. zarządzania najmem
  • obsługiwanie recepcji biura, udzielanie informacji telefonicznych i mailowych, przyjmowanie klientów i gości odwiedzających oddział
  • organizowanie sprawnej pracy biura, tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem procedur
  • porządkowanie dokumentacji, kontrolowanie obiegu dokumentów
  • organizowanie zakupów i zamówień
  • fakturowanie i kontrolowanie płatności
  • prowadzenie korespondencji firmowej
  • koordynowanie firm współpracujących
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zarządzania Najmem Nieruchomości

Tęczowa 83E, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 04.05.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • obsługa systemu do zarządzania najmem nieruchomości
  • utrzymywanie relacji z klientami: lokatorami i właścicielami nieruchomości
  • tworzenie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji, prowadzenie kartotek dla obsługiwanych nieruchomości
  • przygotowywanie, zawieranie i rozliczanie umów najmu oraz umów zarządzania najmem
  • obsługa konta bankowego, wykonywanie przelewów, rozliczanie salda, weryfikacja statusu płatności
  • koordynowanie i wspieranie zadań specjalisty ds. utrzymania technicznego,
  • koordynowanie firm współpracujących
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. utrzymania technicznego i odbiorów mieszkań

Tęczowa 83E, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 28.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie inwentaryzacji nieruchomości
  • przekazywanie i odbieranie nieruchomości na podstawie protokołu
  • przeprowadzanie okresowych przeglądów nieruchomości (w tym odczyty liczników, kontrola stanu funkcjonalno-technicznego)
  • dokumentowanie usterek i uszkodzeń wymagających naprawy
  • organizowanie i koordynowanie wykonania napraw i usunięcia usterek; współpraca z firmami zewnętrznymi – wykonawcami zleceń
  • obsługa zgłoszeń gwarancyjnych, w ramach rękojmi oraz ubezpieczeń
  • wykonywanie drobnych regulacji, które nie wymagają wizyty fachowca
  • wspieranie zadań specjalisty ds. zarządzania najmem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca ds. nieruchomości - Agent nieruchomości

Bóżnicza 3, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 20.03.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
umowa agencyjna
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • obsługa oraz utrzymywanie trwałych i dobrych relacji z klientami biura
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie bazy ofert
  • przygotowanie i prezentacja ofert
  • obsługa transakcji sprzedaży i najmu nieruchomości, oferowanie usługi zarządzania najmem
  • współpraca z innymi agentami, deweloperami, zarządcami nieruchomości, doradcami finansowymi i kredytowymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne