1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. FOSHER INVESTMENTS sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

FOSHER INVESTMENTS sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. TOWAROWA 28

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

Business Administrator z językiem francuskim

Syców
Wygasła: 29.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • odpowiedzialność za administrację biznesową oraz przepływ informacji między działem zakupów i sprzedaży
  • kontrola realizacji zamówień między spółkami zależnymi a dostawcami
  • zapewnienie jakości przekazywanych informacji i przestrzeganie terminów (dostaw, płatności)
  • przyczynianie się do rozwoju procedur i metod w administracji biznesowej
  • archiwizacja dokumentów, prowadzenie profilu dostawcy
  • utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych
  • organizowanie podróży biznesowych
  • inne zadania administracyjne
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Administrator z językiem francuskim

Syców
Wygasła: 29.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • odpowiedzialność za administrację biznesową oraz przepływ informacji między działem zakupów i sprzedaży
  • kontrola realizacji zamówień między spółkami zależnymi a dostawcami
  • zapewnienie jakości przekazywanych informacji i przestrzeganie terminów (dostaw, płatności)
  • przyczynianie się do rozwoju procedur i metod w administracji biznesowej
  • archiwizacja dokumentów, prowadzenie profilu dostawcy
  • utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych
  • organizowanie podróży biznesowych
  • inne zadania administracyjne
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager ds. logistyki

Wrocław
Wygasła: 06.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Poszukujemy managera ds.logistyki na platformę logistyczną Geodis we Wrocławiu. Osoba będzie odpowiedzialna za nadzór nad ruchem inbound and outbound oraz kosztami z nim związanymi, zarządzaniem procesem dostaw towarów do sklepów, śledzeniem i monitorowaniem dostaw i dystrybucji poprzez operatora logistycznego
  • Odpowiedzialna rola w organizacji, kandydat musi być niezwykle zorganizowany, zmotywowany, zaangażowany w powierzone mu zadania
  • Główne zadania :
  • • Kontrola kosztów: śledzenie kosztów operacyjnych i wydajności dostawcy usług logistycznych (produktywność, optymalizacja itp.)
  • • Zaopatrzenie: śledzenie i koordynowanie dostaw inbound i outbound z działem zaopatrzenia spółek zależnych/ kooperantów w celu zapewnienia dostępności produktów w magazynie
  • • Planowanie: śledzenie odbioru towarów i kontrola procesu Milk run zaproponowaego przez dostawcę, organizacja przyjęć i dostaw do sklepów, zarządzanie stanem magazynowym, ustalanie i raportowanie działań wobec dostawcy uslug logistycznych, biura sourcingowego i spółek zależnych/kooperantów (dział zaopatrzenia, koordynatorzy logistyki) w celu świadczenia najwyższej jakości usług
  • • Wydajność: śledzenie poziomu usług dostawcy i proponowanie ulepszeń, śledzenie czasu realizacji dostawy od dostawcy do sklepu, śledzenie poziomu zapasów, wejścia i wyjścia produktów w celu zapewnienia dostępności towarów i zarządzania kosztami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Syców
Wygasła: 06.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • odpowiedzialność za administrację biznesową, przepływ informacji między działem zakupów i sprzedaży;
  • kontrola realizacji zamówień, będąc łącznikiem między spółkami zależnymi a dostawcami;
  • zapewnienie jakości przekazywanych informacji i przestrzeganie terminów (dostaw, płatności);
  • przyczynianie się do rozwoju procedur i metod w administracji biznesowej;
  • archiwizacja dokumentów, prowadzenie profilu dostawcy;
  • utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych;
  • organizowanie podróży biznesowych;
  • inne zadania administracyjne
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie FOSHER INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.