1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. MIĘDZYZAKŁADOWA PRACOWNICZA SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA SAM-81
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

MIĘDZYZAKŁADOWA PRACOWNICZA SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA SAM-81

WARSZAWA, UL. ORLA 6B

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (14) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 14 )

Referent ds. administracji

Warszawa
Wygasła: 30.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Znajomość dokumentów wewnętrznych takich jak Statut Spółdzielni i regulaminy
  • Przyjmowanie zgłoszeń mieszkańców zasobów Spółdzielni o awariach i podejmowanie natychmiastowych działań mających na celu jak najszybsze usunięcie awarii
  • Przyjmowanie wniosków, skarg i zażaleń od mieszkańców zasobów Spółdzielni dotyczących działalności działu Administracji Spółdzielni
  • Przygotowywanie i uzgadnianie dokumentacji przetargowych, udział w pracach komisji przetargowych oraz przygotowywanie umów z kontrahentami
  • Wprowadzanie zmian opłat czynszowych do programu czynsze i media
  • Znajomość problematyki odczytów mierników radiowych, ich rozliczania i reklamacji wadliwych urządzeń
  • Opisywanie merytoryczne faktur dotyczących zakupu towarów i usług do celów związanych z bieżącym zarządzaniem nieruchomościami i weryfikacja pod kątem zgodności z zawartymi umowami
  • Wystawianie faktur za reklamę, dzierżawę, korzystanie z części wspólnych nieruchomości i in. zgodnie z obowiązującymi w regulaminami Spółdzielni
  • Przygotowywanie odpowiedzi na pisma, reklamacje, wnioski i zapytania kierowane do Spółdzielni dotyczące zakresu działania działu administracji
  • Wykonywanie innych zadań związanych z funkcjonowaniem Spółdzielni zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
od 5100 do 5200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. instalacji sanitarnych

Orla 6B, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.11.2023
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres odpowiedzialności:
  • Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie:
  • 1 nadzoru:
  • a)nad bieżącą, prawidłową eksploatacją, konserwacją i utrzymaniem w prawidłowym stanie urządzeń i instalacji sanitarnych, gazowych i wentylacyjnych w budynkach i na nieruchomościach zarządzanych przez Zamawiającego,
  • b) nad robotami wykonywanymi przez konserwatorów i działającymi na zlecenie Zamawiającego firm branży sanitarnej, w tym w zakresie prawidłowości wykonywanych robót, ich odbioru i rozliczenia,
  • c) technicznego nad robotami w zakresie instalacji, sieci i urządzeń sanitarnych, gazowych i wentylacyjnych budynków i nieruchomości zarządzanych przez Zamawiającego,
  • d) nad wykonaniem przeglądów i kontroli wynikających z przepisów prawa w zakresie instalacji, sieci i urządzeń sanitarnych, gazowych i wentylacyjnych,
  • 2) udział w przeglądach gwarancyjnych oraz w bieżących przeglądach kontrolnych i ocenie stanu technicznego urządzeń i instalacji sanitarnych, gazowych i wentylacyjnych, ich elementów, w celu wykonania weryfikacji i określenia pilności dokonania napraw, remontu lub wymiany, przygotowania i przeprowadzania odbiorów nadzorowanych robót remontowych w zakresie instalacji, sieci i urządzeń sanitarnych, gazowych i wentylacyjnych,
  • 3) uczestniczenie w komisyjnym odbiorze robót remontowych i konserwacyjnych dotyczących instalacji,
  • 4) kontrolowanie zgodności realizowanych robót z dokumentacją techniczną, ustalonym w umowie lub zleceniu zakresem robót, przepisami, Polskimi Normami oraz aktualnymi zasadami wiedzy technicznej,
  • 5) sporządzanie zestawienia potrzeb do planów remontowych i przygotowanie danych do sprawozdań w zakresie instalacji, sieci i urządzeń sanitarnych, w tym udział w tworzeniu rocznych i wieloletnich planów remontowych w branży sanitarnej,
  • 6) sporządzanie kosztorysów dodatkowych robót dotyczących remontów instalacji, sieci i urządzeń sanitarnych,
  • 7) przyjmowanie i weryfikacja zgłoszenia usterek gwarancyjnych i pogwarancyjnych, oraz pełnienie nadzoru nad ich usuwaniem,
  • 8) prowadzenie na bieżąco rejestru usterek gwarancyjnych, przesyłanych drogą elektroniczną przez firmę konserwującą,
  • 9)udział w przygotowywaniu materiałów przetargowych w zakresie branży sanitarnej w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz kontroli przygotowanych materiałów pod względem ich poprawności, w tym kompletności, przed ich zamieszczeniem w ogłoszeniu o przetargu,
  • 10) ocenianie projektów wykonawczych w zakresie branży sanitarnej pod względem ich kompletności, poprawności i wyceny, oraz przedstawianie Zamawiającemu w formie pisemnej zastrzeżeń, uwag, propozycji zmian, lub propozycji odmowy przyjęcia projektu z uzasadnieniem
Pokaż więcej >>
od 2845 do 3252 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik działu księgowości

Orla 6B, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Księgowanie wyciągów bankowych \i uzgadnianie na bieżąco sald z kontem
  • Sporządzanie wykazów zadłużeń lokali za opłaty eksploatacyjne, wysyłanie wezwań do zapłaty,
  • Ewidencja nakazów zapłaty i prowadzenia rozliczeń z kontami
  • Rozliczanie mediów: zimnej wody, ciepłej wody, uzdatnionej wody oraz centralnego ogrzewania zgodnie z regulaminem obowiązującym w tym zakresie w zastępstwie,
  • Księgowanie obciążeń za media na poszczególne lokale w budynkach administrowanych przez Spółdzielnię w zastępstwie,
  • Naliczanie i ewidencjonowanie odsetek od nieterminowych wpłat opłat eksploatacyjnych,
  • Prowadzenie kasy Spółdzielni w zastępstwie,
  • Dekretowanie i księgowanie dowodów oraz wykonywanie rozrachunków kont 201 faktur zakupu dotyczących – zakupu usług ochrony, mediów: zimnej wody, paliwa gazowego, energii cieplnej i
  • Sporządzanie wykazów zadłużeń z tytułu opłat eksploatacyjnych według klatek schodowych i całego budynku,
  • Sporządzanie raz w roku potwierdzeń sald dla lokali usługowych oraz informacji o saldach dla lokali mieszkalnych i garaży, wyjaśnianie różnić z właścicielami lokali,
  • Uzgadnianie sald z właścicielami lokali na bieżąco,
  • Sporządzanie pism w sprawach dotyczących zadłużenia za lokale kierowanych do Spółdzielni
  • Prowadzenie na bieżąco rejestru prowadzonych spraw sądowych,
  • Wystawianie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach dla lokali wyodrębnionych,
  • Przygotowywanie dokumentów dla Kancelarii Prawnej w celu skierowania pozwu o wydanie nakazu zapłaty,
  • Współpraca z biegłymi sądowymi powoływanymi w sprawach sądowych o wydanie nakazów zapłaty w związku z zadłużeniami z tytułu opłat eksploatacyjnych,
  • Współpraca z firmami audytorskimi i lustratorami w zakresie sporządzania raportów niezbędnych do przeprowadzenia badania sprawozdań finansowych oraz lustracji pełnej Spółdzielni,
  • Sporządzanie raportów z modułu Czynsze dla Zarządu i Rady Nadzorczej,
  • Wykonywanie poleceń Kierownika Działu Finansowo - Księgowego oraz Zastępcy Głównego Księgowego,
  • Inne zlecone przez Zarząd Spółdzielni
Pokaż więcej >>
od 4500 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konserwator Robót Ogólnobudowlanych

Warszawa
Wygasła: 18.07.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Naprawa, montaż, wymiana i regulacja: zamków, zawiasów, progów, pochwytów, samozamykaczy, blokad, rygli w drzwiach wejściowych na klatki schodowe, do piwnic i pomieszczeń technicznych
  • Usuwanie i naprawa pęknięć i ubytków na ścianach w mieszkaniach objętych gwarancją, na klatkach schodowych, w pomieszczeniach technicznych i w garażach
  • Odnawianie mieszkań i innych pomieszczeń po zalaniach powstałych w wyniku awarii instalacji wody lub CO, podtopień, przecieków dachów, balkonów, parkingów lub tarasów
  • Wykonywanie remontów balkonów, usuwanie przecieków, wykonywanie i naprawa izolacji na balkonach, układanie terakoty, malowanie balustrad
  • Malowanie i renowacja ścian i stropów wewnątrz budynków i na elewacji
  • Wykonywanie zleconych napraw i regulacji okien i drzwi w mieszkaniach objętych gwarancją
  • Wykonywanie prowizorycznych daszków zabezpieczających prace na rusztowaniach, balkonach lub dachach
  • Wykonywanie wszelkich prac stolarskich i ciesielskich
  • Ustawianie rusztowań zgodnie z nabytymi umiejętnościami i sztuką budowlaną
  • Wykonywanie napraw dachów spadzistych wykonanych z blachy oraz płaskich wykonanych z pap termozgrzewalnych, wymiana lub naprawa obróbek blacharskich na dachach, parapetach, balkonach i tarasach
  • Naprawa kominów kratek, żaluzji i wywiewek
  • Montaż i naprawa płotków przeciwśniegowych, ław kominiarskich, drabinek i kotew dachowych, zabezpieczeń przeciwko ptakom
  • Usuwanie sopli i nawisów śnieżnych w okresie zimowym
  • Naprawa i renowacja terenu, ciągów pieszych, naprawa przepustów podziemnych i przyłączy do budynków, naprawa ułożenia nawierzchni i obrzeży chodników i dróg osiedlowych
  • Naprawa, konserwacja i renowacja zabawek na placu zabaw
  • Wymiana piasku w piaskownicach
  • Naprawa i konserwacja sprzętu do konserwacji budynków
  • Wykonywanie prac ślusarskich i spawalniczych, montaż ogrodzeń
  • Naprawa pokryć dachowych, obróbek blacharskich, ław kominiarskich oraz naprawa kominów i uzupełnianie kratek wentylacyjnych
  • Naprawa innych elementów budynku będących w konserwacji administracji lub przyjętych do naprawy osobnymi decyzjami np. Zarządu spółdzielni
  • Wykonywanie nasadzeń drzew i krzewów
  • Zgłaszanie dostrzeżonych usterek i wad w budynkach i ich otoczeniu, szczególnie takich, które mogą stanowić zagrożenie dla mieszkańców i innych użytkowników
  • Wykonywanie innych prac zleconych przez kierownika administracji
  • Wszystkie prace mają być uprzednio zlecone i uzgodnione
  • Wszelkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, stosując właściwe zabezpieczenie (kaski, uprzęże, linki asekuracyjne) i odzież ochronną
  • APLIKACJĘ W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE PROSIMY DOSTARCZYĆ DO SIEDZIBY SPÓŁDZIELNI PRZY UL. ORLEJ 6B W WARSZAWIE LUB PRZESŁAĆ DROGĄ ELEKTRONICZNĄ NA ADRES: sam81@onet.pl W TERMINIE DO DNIA 15.07.2022 R. DO GODZINY 14:00
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Administracji

mazowieckie
Wygasła: 25.03.2021
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracji do rozliczeń mediów

Orla 6B
Wygasła: 03.10.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konserwator robót ogólnobudowlanych

Marki
Wygasła: 05.10.2018
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konserwator robót ogólnobudowlanych

Marki, Warszawa
Wygasła: 11.08.2018
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Administracji

Warszawa
Wygasła: 03.09.2017
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konserwator instalacji sanitarnych i gazowych

Warszawa
Wygasła: 16.02.2017
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konserwator instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i instalacji gazowej

Warszawa, Marki
Wygasła: 03.01.2017
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator Nieruchomości Mieszkalnych

Warszawa
Wygasła: 16.03.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Administratora - Zaopatrzeniowiec

Warszawa
Wygasła: 16.12.2015
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Administracji

Warszawa
Wygasła: 06.10.2015
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie MIĘDZYZAKŁADOWA PRACOWNICZA SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA "SAM-81", podziel się opinią i pomóż innym.