Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kompleksowa obsługa pracowników i zleceniobiorców w zakresie kadrowo-płacowym. Prowadzenie dokumentacji personalnej od momentu zatrudnienia pracownika do rozwiązania umowy o pracę/umowy zlecenia. Rozliczanie czasu pracy. Naliczanie składek ZUS
PDOF oraz składek PPK. Przygotowywanie deklaracji ZUS
podatkowych oraz sprawozdań GUS. Zapewnienie legalności zatrudnienia cudzoziemców oraz weryfikacja legalności ich pobytu w Polsce. Rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło. Realizacja obiegu dokumentów finansowych. Obsługa interesantów. Praca od poniedziałku do piatku
Zapewnienie usług opiekuńczych oraz usług asystenckich dla osób starszych oraz osób z niepełnosprawnością w ich domach
zgodnie z otrzymanym zleceniem od klienta zewnętrznego (duża część pracy to komunikacja telefoniczna z opiekunami
podopiecznymi
ich rodzinami oraz klientem). Aktywne pozyskiwanie opiekunów środowiskowych do realizacji usług opiekuńczych na terenie Gdańska. Monitorowanie jakości realizowanych usług opiekuńczych i asystenckich i terminowego ich dostarczania (praca w terenie
czasami w trudnych środowiskach). Przydzielanie zadań na realizację usług
organizowanie zastępstw. Przygotowywanie comiesięcznych sprawozdań z zakresu realizacji usług opiekuńczych i asystentury (obsługa programu Excel oraz dedykowanego programu do koordynacji usługami opiekuńczymi)
z niepełnosprawnością w ich domach.
Wykonywanie zakupów
przygotowanie posiłków
organizacja wizyt lekarskich.
Pielęgnacja podopiecznych.
Bieżacy kontakt z koordynatorami.
Praca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6.00-22.00 (według grafiku)
uzupełnianie środków higienicznych
obsługa klientów
wydawanie paragonów
obsługa prostej kasy fiskalnej i terminala płatniczego (przeszkolenie)
bieżący kontakt z koordynatorem (zgłaszanie problemów technicznych
awarii
nieobecności
zapotrzebowania na środki czystości). Praca od poniedziałku do niedzieli
kontrola nad dokumentacją)
Kierowanie usługami meblowymi (pozyskiwanie mebli od darczyńców
przekazywanie mebli potrzebującym przy współpracy z MOPR w Gdańsku
tworzenie grafiku pracy kierowców
rozliczanie czasu pracy
kontrola nad dokumentacją). Kierowanie usługami porządkowych i szaletami miejskimi (tworzenie grafików i organizacja zastępstw
kontrola czystości szaletów miejskich oraz nadzór nad pracą osób w nich zatrudnionych
kontrolowanie terminów przeglądów
ubezpieczeń
przyjmowanie zgłoszeń o awariach i zlecanie napraw
zaopatrzenie szaletów w środki czystości). Tworzenie i nadzór nad dokumentacją zawiązaną z realizowanym zadaniem (m in. miesięczne rozliczenia finansowe
opis faktur). Współpraca z innymi działami Spółdzielni (m.in. Dział Kadr i Płac
Dział Administracyjno- Gospodarczy). Praca o charakterze biurowo- terenowym. Praca od poniedziałku do piątku