1. Pracodawca
  2. Toruń
  3. MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W TORUNIU
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W TORUNIU

Toruń, ul. Grudziądzka 159

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (24) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 24 )

Kierownik Działu Realizacji Inwestycji

Grudziądzka 159, Koniuchy, Toruń
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • 1) Kierowanie i nadzorowanie pracy działu w sposób zapewniający zgodność działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi,
  • 2) Koordynowanie i realizacja powierzonych działowi zadań w sposób zapewniający ich skuteczność i efektywność,
  • 3) Realizacja postanowień Regulaminu Organizacyjnego MZD,
  • 4) Określanie zakresów obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień podległych pracowników,
  • 5) Informowanie, instruowanie oraz szkolenie podwładnych dla prawidłowego wykonywania powierzonych zadań,
  • 6) Systematyczne sprawdzanie merytorycznej i formalnej poprawności prowadzonych postepowań, a w szczególności dokumentów i pism oraz opracowań powstających w dziale,
  • 7) Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, odbiorowych oraz zebraniach istotnych dla prawidłowego funkcjonowania działu,
  • 8) Kontrola, analiz i ocena wyników pracy podwładnych,
  • 9) Inspiracja i wdrażanie niezbędnych usprawnień, efektywnych metod pracy
  • i funkcjonalnej struktury działu w szczególności mających wpływ na obsługę interesantów, w oparciu o analizę ryzyka,
  • 10) Przyjmowanie skarg i wniosków interesantów oraz udział w spotkaniach z przedstawicielami społeczności lokalnych oraz radnymi
  • 11) Nadzór nad realizacją i rozliczeniem inwestycji zapisanych w budżecie, w tym projektów unijnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Utrzymania i Ewidencji Ulic

Grudziądzka 159, Koniuchy, Toruń
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • 1) Kierowanie i nadzorowanie pracy działu w sposób zapewniający zgodność działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi;
  • 2) Koordynowanie i realizacja powierzonych działowi zadań w sposób zapewniający ich skuteczność i efektywność, zwłaszcza zadań remontowych i projektów;
  • 3) Realizacja postanowień Regulaminu Organizacyjnego MZD;
  • 4) Określanie zakresów obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień podległych pracowników;
  • 5) Informowanie, instruowanie oraz szkolenie podwładnych dla prawidłowego wykonywania powierzonych zadań;
  • 6) Systematyczne sprawdzanie merytorycznej i formalnej poprawności prowadzonych postepowań, a w szczególności dokumentów i pism oraz opracowań powstających w dziale;
  • 7) Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, odbiorowych oraz zebraniach istotnych dla prawidłowego funkcjonowania działu;
  • 8) Inicjowanie działań strategicznych i rozwojowych w zakresie remontów i utrzymania ulic;
  • 9) Współudział w tworzeniu i merytoryczna weryfikacja rocznych planów remontów kapitalnych i bieżących na terenie miasta i współpraca z innymi działami w zakresie realizowanych zadań;
  • 10) Nadzorowanie zagadnień związanych z inżynierią ruchu drogowego;
  • 11) Nadzorowanie, opiniowanie i wydawanie zezwoleń związanych z lokalizacją urządzeń w pasie drogowym;
  • 12) Kontrola formalna i rzeczowa realizacji planu budżetu w zakresie remontów dróg;
  • 13) Kontrola, analiz i ocena wyników pracy podwładnych;
  • 14) Inspiracja i wdrażanie niezbędnych usprawnień, efektywnych metod pracy
  • i funkcjonalnej struktury działu w szczególności mających wpływ na obsługę interesantów, w oparciu o analizę ryzyka;
  • 15) Przyjmowanie skarg i wniosków interesantów oraz udział w spotkaniach z przedstawicielami społeczności lokalnych oraz radnymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Utrzymania i Ewidencji Ulic

Toruń
Wygasła: 29.02.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1)Kierowanie i nadzorowanie pracy działu w sposób zapewniający zgodność działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi; 2)Koordynowanie i realizacja powierzonych działowi zadań w sposób zapewniający ich skuteczność i efektywność
  • zwłaszcza zadań remontowych i projektów; 3)Realizacja postanowień Regulaminu Organizacyjnego MZD; 4)Określanie zakresów obowiązków
  • odpowiedzialności i uprawnień podległych pracowników; 5)Informowanie
  • instruowanie oraz szkolenie podwładnych dla prawidłowego wykonywania powierzonych zadań; 6)Systematyczne sprawdzanie merytorycznej i formalnej poprawności prowadzonych postepowań
  • a w szczególności dokumentów i pism oraz opracowań powstających w dziale; 7)Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych
  • odbiorowych oraz zebraniach istotnych dla prawidłowego funkcjonowania działu; 8)Inicjowanie działań strategicznych i rozwojowych w zakresie remontów i utrzymania ulic; 9)Współudział w tworzeniu i merytoryczna weryfikacja rocznych planów remontów kapitalnych i bieżących na terenie miasta i współpraca z innymi działami w zakresie realizowanych zadań; 10)Nadzorowanie zagadnień związanych z inżynierią ruchu drogowego; 11)Nadzorowanie
  • opiniowanie i wydawanie zezwoleń związanych z lokalizacją urządzeń w pasie drogowym; 12)Kontrola formalna i rzeczowa realizacji planu budżetu w zakresie remontów dróg; 13)Kontrola
  • analiz i ocena wyników pracy podwładnych; 14)Inspiracja i wdrażanie niezbędnych usprawnień
  • efektywnych metod pracy i funkcjonalnej struktury działu w szczególności mających wpływ na obsługę interesantów
  • w oparciu o analizę ryzyka; 15)Przyjmowanie skarg i wniosków interesantów oraz udział w spotkaniach z przedstawicielami społeczności lokalnych oraz radnymi
Pokaż więcej >>
od 7 000 do 11 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Realizacji Inwestycji

Toruń
Wygasła: 29.02.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1)Kierowanie i nadzorowanie pracy działu w sposób zapewniający zgodność działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi
  • 2)Koordynowanie i realizacja powierzonych działowi zadań w sposób zapewniający ich skuteczność i efektywność
  • 3)Realizacja postanowień Regulaminu Organizacyjnego MZD
  • 4)Określanie zakresów obowiązków
  • odpowiedzialności i uprawnień podległych pracowników
  • 5)Informowanie
  • instruowanie oraz szkolenie podwładnych dla prawidłowego wykonywania powierzonych zadań
  • 6)Systematyczne sprawdzanie merytorycznej i formalnej poprawności prowadzonych postepowań
  • a w szczególności dokumentów i pism oraz opracowań powstających w dziale
  • 7)Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych
  • odbiorowych oraz zebraniach istotnych dla prawidłowego funkcjonowania działu
  • 8)Kontrola
  • analiz i ocena wyników pracy podwładnych
  • 9)Inspiracja i wdrażanie niezbędnych usprawnień
  • efektywnych metod pracy i funkcjonalnej struktury działu w szczególności mających wpływ na obsługę interesantów
  • w oparciu o analizę ryzyka
  • 10)Przyjmowanie skarg i wniosków interesantów oraz udział w spotkaniach z przedstawicielami społeczności lokalnych oraz radnymi. 11)Nadzór nad realizacją i rozliczeniem inwestycji zapisanych w budżecie
  • w tym projektów unijnych
Pokaż więcej >>
od 7 000 do 11 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Dyrektora

Grudziądzka 159, Koniuchy, Toruń
Wygasła: 08.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Sprawowanie nadzoru, kontroli oraz inicjowanie i koordynacja pracy podległych działów w sposób zapewniający zgodność ich działalności z przepisami prawa i procedurami wewnętrznymi, w szczególności w zakresie:
  • ⦁ Utrzymania i ewidencji ulic:
  • - utrzymanie i remont ulic i chodników, obiektów inżynierskich i urządzeń zabezpieczających ruch na drogach w granicach administracyjnych miasta,
  • - organizacja ruchu na wypadek awarii, zdarzeń losowych, czasowych zamknięć odcinków ulic,
  • - koordynacja robót w pasie drogowym,
  • - prowadzenie okresowych przeglądów stanu dróg,
  • - organizowanie robót interwencyjnych, utrzymaniowych, i zabezpieczających,
  • - nadzór nad utrzymaniem sieci kanalizacji deszczowej,
  • - naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego, pobieranie opłat i kar w zakresie określonym w ustawie o drogach,
  • - ewidencja dróg i obiektów inżynierskich,
  • - utrzymanie i eksploatacja oświetlenia ulic i sygnalizacji świetlnej,
  • - inżynieria ruchu i bezpieczeństwo ruchu drogowego,
  • - uzgodnienia lokalizacji urządzeń i obiektów w pasie drogowym,
  • - wydawanie zezwoleń na zajęcia pasa drogowego;
  • ⦁ Zarządzania pasem drogowym:
  • - prowadzenie całokształtu zadań związanych z obsługą strefy płatnego parkowania,
  • - prowadzenie całokształtu działań dotyczących wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,
  • - prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości na drogach publicznych miasta,
  • - prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem pasa drogowego;
  • ⦁ Współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie spraw dotyczących działalności Zarządu;
  • ⦁ Kontrola procesów remontowych i inwestycyjnych;
  • ⦁ Nadzorowanie systemu roweru miejskiego;
  • ⦁ Wypełnianie innych poleceń zleconych przez Dyrektora MZD
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w Dziale Utrzymania i Ewidencji Ulic

Grudziądzka 159, Koniuchy, Toruń
Wygasła: 30.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1) uzgadnianie projektów drogowych;
  • 2) uzgadnianie planów zabudowy i zagospodarowania terenu;
  • 3) wydawanie zezwoleń na zjazdy w pasach dróg miejskich i uzgadnianie projektów tych zjazdów;
  • 4) przeciwdziałanie niekorzystnym przeobrażeniom środowiska mogącym powstać w wyniku realizacji planowanych inwestycji na sieci drogowej;
  • 5) opiniowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wydawanych przez Wydział Architektury i Budownictwa UM Toruń, uzgadnianie zewnętrznych planów lokalizacyjnych i planów miejscowych w zakresie dróg publicznych, udział w pracach Komisji ds. Bezpieczeństwa i Ruchu Drogowego działającej przy MZD;
  • 6) prowadzenie spraw dot. komunikacji zbiorowej w zakresie wydawania zezwoleń na zatrzymywanie się na przystankach autobusowych i opiniowanie przebiegu linii autobusowej;
  • 7) uzgadnianie i opiniowanie zagadnień dotyczących gospodarki gruntami w pasach drogowych i terenach rezerwowanych pod drogi;
  • 8) tworzenie umów z podmiotami zewnętrznymi oraz prowadzenie spraw związanych z art. 16 ustawy o drogach publicznych;
  • 9) ścisła współpraca z pracownikiem ds. inżynierii ruchu oraz innymi działami w zakresie wykonywanych zadań;
  • 10) przygotowywanie projektów aktów prawnych podejmowanych przez organ stanowiący i wykonawczy w aplikacji Legislator, wymaganej przez organy nadzoru oraz nadzór nad funkcjonowaniem procedury przygotowywania tych dokumentów w ramach swoich kompetencji;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Dyrektora

Grudziądzka 159, Koniuchy, Toruń
Wygasła: 30.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • Sprawowanie nadzoru, kontroli oraz inicjowanie i koordynacja pracy podległych działów w
  • sposób zapewniający zgodność ich działalności z przepisami prawa i procedurami wewnętrznymi, w szczególności w zakresie:
  • 1) Utrzymania i ewidencji ulic:
  • - utrzymanie i remont ulic i chodników, obiektów inżynierskich i urządzeń zabezpieczających ruch na drogach w granicach administracyjnych miasta,
  • - organizacja ruchu na wypadek awarii, zdarzeń losowych, czasowych zamknięć odcinków ulic,
  • - koordynacja robót w pasie drogowym,
  • - prowadzenie okresowych przeglądów stanu dróg,
  • - organizowanie robót interwencyjnych, utrzymaniowych, i zabezpieczających,
  • - nadzór nad utrzymaniem sieci kanalizacji deszczowej,
  • - naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego, pobieranie opłat i kar w zakresie określonym w ustawie o drogach,
  • - ewidencja dróg i obiektów inżynierskich,
  • - utrzymanie i eksploatacja oświetlenia ulic i sygnalizacji świetlnej,
  • - inżynieria ruchu i bezpieczeństwo ruchu drogowego,
  • - uzgodnienia lokalizacji urządzeń i obiektów w pasie drogowym,
  • - wydawanie zezwoleń na zajęcia pasa drogowego;
  • 2) Zarządzania pasem drogowym:
  • - prowadzenie całokształtu zadań związanych z obsługą strefy płatnego parkowania,
  • - prowadzenie całokształtu działań dotyczących wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,
  • - prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości na drogach publicznych miasta,
  • - prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem pasa drogowego;
  • 3) Współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie spraw dotyczących działalności Zarządu;
  • 4) Kontrola procesów remontowych i inwestycyjnych;
  • 5) Nadzorowanie systemu roweru miejskiego;
  • 6) Wypełnianie innych poleceń zleconych przez Dyrektora MZD
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Realizacji Inwestycji

Grudziądzka 159, Koniuchy, Toruń
Wygasła: 30.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • 1) Kierowanie i nadzorowanie pracy działu w sposób zapewniający zgodność działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi,
  • 2) Koordynowanie i realizacja powierzonych działowi zadań w sposób zapewniający ich skuteczność i efektywność,
  • 3) Realizacja postanowień Regulaminu Organizacyjnego MZD,
  • 4) Określanie zakresów obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień podległych pracowników,
  • 5) Informowanie, instruowanie oraz szkolenie podwładnych dla prawidłowego wykonywania powierzonych zadań,
  • 6) Systematyczne sprawdzanie merytorycznej i formalnej poprawności prowadzonych postepowań, a w szczególności dokumentów i pism oraz opracowań powstających w dziale,
  • 7) Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, odbiorowych oraz zebraniach istotnych dla prawidłowego funkcjonowania działu,
  • 8) Kontrola, analiz i ocena wyników pracy podwładnych,
  • 9) Inspiracja i wdrażanie niezbędnych usprawnień, efektywnych metod pracy
  • i funkcjonalnej struktury działu w szczególności mających wpływ na obsługę interesantów, w oparciu o analizę ryzyka,
  • 10) Przyjmowanie skarg i wniosków interesantów oraz udział w spotkaniach z przedstawicielami społeczności lokalnych oraz radnymi
  • 11) Nadzór nad realizacją i rozliczeniem inwestycji zapisanych w budżecie, w tym projektów unijnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor Nadzoru w Dziale Utrzymania i Ewidencji Ulic

Grudziądzka 159, Koniuchy, Toruń
Wygasła: 17.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1) Prowadzenie przeglądów bieżących i okresowych dróg, ulic, placów i parkingów w zakresie stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników;
  • 2) Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego nadzorowanych nawierzchni: typowanie, wycena, kontrolowanie i rozliczanie zleconych robót remontowych;
  • 3) Planowanie miesięcznych remontów w oparciu o ustalony roczny plan rzeczowo-finansowy;
  • 4) Sporządzanie planów rocznych budżetu poprzez przedmiarowanie, kosztorysowanie i wnioskowanie o umieszczenie w zapisie budżetowym;
  • 5) Opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów podstawowych i rozszerzonych, zlecanie tych przeglądów, sporządzanie z nich dokumentacji dla celów przygotowywania planu bieżącego utrzymania obiektów mostowych;
  • 6) Opracowywanie rocznych planów bieżącego utrzymania obiektów mostowych;
  • 7) Dostarczanie informacji o stanie obiektów mostowych niezbędne do opracowania wieloletniego planu remontów i przebudów, analizowanie oraz wnioskowanie o wykonanie niezbędnych czynności na podstawie protokołów przeglądów bieżących drogowych obiektów inżynierskich, przygotowywanie dokumentacji przetargowych;
  • 8) Sporządzanie sprawozdań miesięcznych oraz rocznych w zakresie wykorzystania środków finansowych na bieżące utrzymanie obiektów mostowych;
  • 9) Udział w komisjach przetargowych, odbiorowych, naradach z gestorami sieci podziemnych, spotkaniach z organizacjami społecznymi w sprawach dróg;
  • 10) Informowanie inspektorów odpowiedzialnych za oczyszczanie zimowe i letnie, urządzenia kanalizacji deszczowej oraz za oznakowanie poziome i pionowe o zauważonych nieprawidłowościach;
  • 11) Przekazywanie wykonawcy placu budowy w zakresie prac remontowych jezdni i chodników przy udziale gestorów instalacji podziemnych;
  • 12) Kontrola stanu technicznego wykonanych robót w zakresie odbiorów częściowych i końcowych remontów kapitalnych nawierzchni jezdni i chodników;
  • 13) Prowadzenie dzienników objazdu dróg;
  • 14) Przekazywanie na bieżąco, pracownikowi odpowiedzialnemu za ewidencję dróg, danych do prowadzenia książki drogi;
  • 15) Prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków, notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, udzielanie odpowiedzi zainteresowanym;
  • 16) Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę faktur do zapłacenia;
  • 17) Kompletowanie i przekazywanie do archiwum akt dotyczących spraw załatwionych z podziałem na poszczególne ulice miasta,
  • 18) Kontrola pasów dróg publicznych w zakresie realizacji zjazdów bez zezwolenia Miejskiego Zarządu Dróg oraz przekazywanie informacji o zauważonych nowo wybudowanych zjazdach do pracownika zajmującego się wydawaniem zezwoleń na ich lokalizację
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Dyrektora

Grudziądzka 159, Koniuchy, Toruń
Wygasła: 17.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
dyrektor
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • Sprawowanie nadzoru, kontroli oraz inicjowanie i koordynacja pracy podległych działów w sposób zapewniający zgodność ich działalności z przepisami prawa i procedurami wewnętrznymi, w szczególności w zakresie:
  • 1. Utrzymania i ewidencji ulic:
  • - utrzymanie i remont ulic i chodników, obiektów inżynierskich i urządzeń zabezpieczających ruch na drogach w granicach administracyjnych miasta,
  • - organizacja ruchu na wypadek awarii, zdarzeń losowych, czasowych zamknięć odcinków ulic,
  • - koordynacja robót w pasie drogowym,
  • - prowadzenie okresowych przeglądów stanu dróg,
  • - organizowanie robót interwencyjnych, utrzymaniowych, i zabezpieczających,
  • - nadzór nad utrzymaniem sieci kanalizacji deszczowej,
  • - naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego, pobieranie opłat i kar w zakresie określonym w ustawie o drogach,
  • - ewidencja dróg i obiektów inżynierskich,
  • - utrzymanie i eksploatacja oświetlenia ulic i sygnalizacji świetlnej,
  • - inżynieria ruchu i bezpieczeństwo ruchu drogowego,
  • - uzgodnienia lokalizacji urządzeń i obiektów w pasie drogowym,
  • - wydawanie zezwoleń na zajęcia pasa drogowego;
  • 2. Zarządzania pasem drogowym:
  • - prowadzenie całokształtu zadań związanych z obsługą strefy płatnego parkowania,
  • - prowadzenie całokształtu działań dotyczących wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,
  • - prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości na drogach publicznych miasta,
  • - prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem pasa drogowego;
  • 3. Współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie spraw dotyczących działalności Zarządu;
  • 4. Kontrola procesów remontowych i inwestycyjnych;
  • 5. Nadzorowanie systemu roweru miejskiego;
  • 6. Wypełnianie innych poleceń zleconych przez Dyrektora MZD
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

inspektor nadzoru w dziale Utrzymania i Ewidencji Ulic

Toruń
Wygasła: 26.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1)Prowadzenie przeglądów bieżących i okresowych dróg
  • ulic
  • placów i parkingów w zakresie stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników; 2)Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego nadzorowanych nawierzchni: typowanie
  • wycena
  • kontrolowanie i rozliczanie zleconych robót remontowych; 3)Planowanie miesięcznych remontów w oparciu o ustalony roczny plan rzeczowo-finansowy; 4)Sporządzanie planów rocznych budżetu poprzez przedmiarowanie
  • kosztorysowanie i wnioskowanie o umieszczenie w zapisie budżetowym; 5)Opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów podstawowych i rozszerzonych
  • zlecanie tych przeglądów
  • sporządzanie z nich dokumentacji dla celów przygotowywania planu bieżącego utrzymania obiektów mostowych; 6)Opracowywanie rocznych planów bieżącego utrzymania obiektów mostowych; 7)Dostarczanie informacji o stanie obiektów mostowych niezbędne do opracowania wieloletniego planu remontów i przebudów
  • analizowanie oraz wnioskowanie o wykonanie niezbędnych czynności na podstawie protokołów przeglądów bieżących drogowych obiektów inżynierskich
  • przygotowywanie dokumentacji przetargowych; 8)Sporządzanie sprawozdań miesięcznych oraz rocznych w zakresie wykorzystania środków finansowych na bieżące utrzymanie obiektów mostowych; 9)Udział w komisjach przetargowych
  • odbiorowych
  • naradach z gestorami sieci podziemnych
  • spotkaniach z organizacjami społecznymi w sprawach dróg; 10)Informowanie inspektorów odpowiedzialnych za oczyszczanie zimowe i letnie
  • urządzenia kanalizacji deszczowej oraz za oznakowanie poziome i pionowe o zauważonych nieprawidłowościach; 11)Przekazywanie wykonawcy placu budowy w zakresie prac remontowych jezdni i chodników przy udziale gestorów instalacji podziemnych; 12)Kontrola stanu technicznego wykonanych robót w zakresie odbiorów częściowych i końcowych remontów kapitalnych nawierzchni jezdni i chodników; 13)Prowadzenie dzienników objazdu dróg; 14)Przekazywanie na bieżąco
  • pracownikowi odpowiedzialnemu za ewidencję dróg
  • danych do prowadzenia książki drogi; 15)Prowadzenie ewidencji postulatów
  • wniosków
  • notatek prasowych
  • badanie w terenie zasadności wniosków
  • udzielanie odpowiedzi zainteresowanym; 16)Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę faktur do zapłacenia; 17)Kompletowanie i przekazywanie do archiwum akt dotyczących spraw załatwionych z podziałem na poszczególne ulice miasta
  • 18)Kontrola pasów dróg publicznych w zakresie realizacji zjazdów bez zezwolenia Miejskiego Zarządu Dróg oraz przekazywanie informacji o zauważonych nowo wybudowanych zjazdach do pracownika zajmującego się wydawaniem zezwoleń na ich lokalizację
Pokaż więcej >>
od 4 800 do 6 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent ds. przygotowania inwestycji

Grudziądzka 159, Koniuchy, Toruń
Wygasła: 04.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • 1) Nadzór nad opracowywaniem projektów drogowych lub kubaturowych wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych dla obiektów budowlanych wskazanych przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu, jego Zastępcy i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji
  • 2) Weryfikacja i aktualizacja posiadanej przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu dokumentacji projektowej
  • 3) Uzgadnianie i opiniowanie projektów drogowych. Sprawdzanie dokumentacji, co do zgodności opracowania z zawartymi umowami, kompletności, wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń. Ocena wykonania projektów inwestycyjnych, co do poprawności przyjętych rozwiązań technicznych, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz realizacji ustalonych warunków formalnych
  • 4) Przygotowywanie i koordynowanie fazy projektowej inwestycji drogowych wraz z infrastrukturą służącą eksploatacji drogi w tym:
  • - przekazywanie danych do wniosków o wszczęcie postępowań o zamówienie publiczne zlecanych w zakresie opracowań projektowych;
  • - współdziałanie w uzgadnianiu, nadzorowaniu i odbiorze zlecanych dokumentacji projektowo-kosztorysowych
  • 5) Egzekwowanie warunków umownych związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej
  • 6) Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie faktur do zapłacenia, wystawionych przez wykonawcę projektów
  • 7) Współdziałanie z jednostką projektową w zakresie akceptacji rozwiązań projektowych
  • 8) Organizacja i udział w konsultacjach społecznych opracowań projektowych będących w zakresie swojego działania w formach ustalonych przez Urząd Miasta Torunia w miejscu i czasie wynikającym z umowy o pracę
  • 9) Egzekwowanie od jednostki projektowej wymaganych decyzji administracyjnych, jeżeli są zapisane w zawartych umowach, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, pozwolenia na budowę, zezwoleń na realizację inwestycji drogowej - ZRID, pozwolenia na rozbiórkę obiektów budowlanych, pozwolenia na wycinkę drzew dla planowania zadań inwestycyjnych i inne, w przypadku braku takich umownych zapisów – opracowanie wniosków i występowanie o powyżej wskazane decyzje administracyjne
  • 10) Weryfikowanie kosztorysów inwestorskich na zaplanowane zadania pod względem zgodności z kosztorysem ofertowym lub przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do dokumentacji projektowej
  • 11) Przekazywanie danych do planów rzeczowo-finansowych dla robót inwestycyjnych z zakresu swojego działania
  • 12) Przekazywanie danych dotyczących sprawozdań z realizacji budżetu Miejskiego Zarządu Dróg
  • 13) Współdziałanie w przygotowywaniu porozumień dotyczących zasad, terminów i kosztów usuwania ewentualnych kolizji sieci energetycznej, ciepłowniczej, telekomunikacyjnej, wodociągowej, kanalizacyjnej, oświetleniowej, światłowodowej, informatycznej i innej zlokalizowanych w pasie drogowym z budową danej drogi
  • 14) Zlecanie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wybranych do realizacji zadań z budżetu partycypacyjnego
  • 15) Przygotowywanie odpowiedzi na wpływające pisma dotyczące zakresu swojego działania
  • 16) Współuczestniczenie w postępowaniach dotyczących udzielania zamówień publicznych
  • 17) Współdziałanie z innymi działami i sekcjami Miejskiego Zarządu Dróg
  • 18) Wykonywanie innych doraźnych zadań zleconych przez Dyrektora, jego Zastępcy
  • i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji, a niewynikających z powyższego zakresu czynności
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor Nadzoru w Dziale Utrzymania i Ewidencji Ulic

Grudziądzka 159, Koniuchy, Toruń
Wygasła: 04.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1) Prowadzenie przeglądów bieżących i okresowych dróg, ulic, placów i parkingów w zakresie stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników;
  • 2) Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego nadzorowanych nawierzchni: typowanie, wycena, kontrolowanie i rozliczanie zleconych robót remontowych;
  • 3) Planowanie miesięcznych remontów w oparciu o ustalony roczny plan rzeczowo-finansowy;
  • 4) Sporządzanie planów rocznych budżetu poprzez przedmiarowanie, kosztorysowanie i wnioskowanie o umieszczenie w zapisie budżetowym;
  • 5) Opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów podstawowych i rozszerzonych, zlecanie tych przeglądów, sporządzanie z nich dokumentacji dla celów przygotowywania planu bieżącego utrzymania obiektów mostowych;
  • 6) Opracowywanie rocznych planów bieżącego utrzymania obiektów mostowych;
  • 7) Dostarczanie informacji o stanie obiektów mostowych niezbędne do opracowania wieloletniego planu remontów i przebudów, analizowanie oraz wnioskowanie o wykonanie niezbędnych czynności na podstawie protokołów przeglądów bieżących drogowych obiektów inżynierskich, przygotowywanie dokumentacji przetargowych;
  • 8) Sporządzanie sprawozdań miesięcznych oraz rocznych w zakresie wykorzystania środków finansowych na bieżące utrzymanie obiektów mostowych;
  • 9) Udział w komisjach przetargowych, odbiorowych, naradach z gestorami sieci podziemnych, spotkaniach z organizacjami społecznymi w sprawach dróg;
  • 10) Informowanie inspektorów odpowiedzialnych za oczyszczanie zimowe i letnie, urządzenia kanalizacji deszczowej oraz za oznakowanie poziome i pionowe o zauważonych nieprawidłowościach;
  • 11) Przekazywanie wykonawcy placu budowy w zakresie prac remontowych jezdni i chodników przy udziale gestorów instalacji podziemnych;
  • 12) Kontrola stanu technicznego wykonanych robót w zakresie odbiorów częściowych i końcowych remontów kapitalnych nawierzchni jezdni i chodników;
  • 13) Prowadzenie dzienników objazdu dróg;
  • 14) Przekazywanie na bieżąco, pracownikowi odpowiedzialnemu za ewidencję dróg, danych do prowadzenia książki drogi;
  • 15) Prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków, notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, udzielanie odpowiedzi zainteresowanym;
  • 16) Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę faktur do zapłacenia;
  • 17) Kompletowanie i przekazywanie do archiwum akt dotyczących spraw załatwionych z podziałem na poszczególne ulice miasta,
  • 18) Kontrola pasów dróg publicznych w zakresie realizacji zjazdów bez zezwolenia Miejskiego Zarządu Dróg oraz przekazywanie informacji o zauważonych nowo wybudowanych zjazdach do pracownika zajmującego się wydawaniem zezwoleń na ich lokalizację
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

inspektor nadzoru w dziale Utrzymania i Ewidencji Ulic

Toruń
Wygasła: 15.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1)Prowadzenie przeglądów bieżących i okresowych dróg
  • ulic
  • placów i parkingów w zakresie stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników; 2)Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego nadzorowanych nawierzchni: typowanie
  • wycena
  • kontrolowanie i rozliczanie zleconych robót remontowych; 3)Planowanie miesięcznych remontów w oparciu o ustalony roczny plan rzeczowo-finansowy; 4)Sporządzanie planów rocznych budżetu poprzez przedmiarowanie
  • kosztorysowanie i wnioskowanie o umieszczenie w zapisie budżetowym; 5)Opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów podstawowych i rozszerzonych
  • zlecanie tych przeglądów
  • sporządzanie z nich dokumentacji dla celów przygotowywania planu bieżącego utrzymania obiektów mostowych; 6)Opracowywanie rocznych planów bieżącego utrzymania obiektów mostowych; 7)Dostarczanie informacji o stanie obiektów mostowych niezbędne do opracowania wieloletniego planu remontów i przebudów
  • analizowanie oraz wnioskowanie o wykonanie niezbędnych czynności na podstawie protokołów przeglądów bieżących drogowych obiektów inżynierskich
  • przygotowywanie dokumentacji przetargowych; 8)Sporządzanie sprawozdań miesięcznych oraz rocznych w zakresie wykorzystania środków finansowych na bieżące utrzymanie obiektów mostowych; 9)Udział w komisjach przetargowych
  • odbiorowych
  • naradach z gestorami sieci podziemnych
  • spotkaniach z organizacjami społecznymi w sprawach dróg; 10)Informowanie inspektorów odpowiedzialnych za oczyszczanie zimowe i letnie
  • urządzenia kanalizacji deszczowej oraz za oznakowanie poziome i pionowe o zauważonych nieprawidłowościach; 11)Przekazywanie wykonawcy placu budowy w zakresie prac remontowych jezdni i chodników przy udziale gestorów instalacji podziemnych; 12)Kontrola stanu technicznego wykonanych robót w zakresie odbiorów częściowych i końcowych remontów kapitalnych nawierzchni jezdni i chodników; 13)Prowadzenie dzienników objazdu dróg; 14)Przekazywanie na bieżąco
  • pracownikowi odpowiedzialnemu za ewidencję dróg
  • danych do prowadzenia książki drogi; 15)Prowadzenie ewidencji postulatów
  • wniosków
  • notatek prasowych
  • badanie w terenie zasadności wniosków
  • udzielanie odpowiedzi zainteresowanym; 16)Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę faktur do zapłacenia; 17)Kompletowanie i przekazywanie do archiwum akt dotyczących spraw załatwionych z podziałem na poszczególne ulice miasta
  • 18)Kontrola pasów dróg publicznych w zakresie realizacji zjazdów bez zezwolenia Miejskiego Zarządu Dróg oraz przekazywanie informacji o zauważonych nowo wybudowanych zjazdach do pracownika zajmującego się wydawaniem zezwoleń na ich lokalizację
Pokaż więcej >>
od 4 800 do 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent ds. przygotowywania inwestycji

Toruń
Wygasła: 01.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1)Nadzór nad opracowywaniem projektów drogowych lub kubaturowych wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych dla obiektów budowlanych wskazanych przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu
  • jego Zastępcy i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji. 2)Weryfikacja i aktualizacja posiadanej przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu dokumentacji projektowej. 3)Uzgadnianie i opiniowanie projektów drogowych. Sprawdzanie dokumentacji
  • co do zgodności opracowania z zawartymi umowami
  • kompletności
  • wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń. Ocena wykonania projektów inwestycyjnych
  • co do poprawności przyjętych rozwiązań technicznych
  • zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz realizacji ustalonych warunków formalnych. 4)Przygotowywanie i koordynowanie fazy projektowej inwestycji drogowych wraz z infrastrukturą służącą eksploatacji drogi w tym: - przekazywanie danych do wniosków o wszczęcie postępowań o zamówienie publiczne zlecanych w zakresie opracowań projektowych; - współdziałanie w uzgadnianiu
  • nadzorowaniu i odbiorze zlecanych dokumentacji projektowo-kosztorysowych. 5)Egzekwowanie warunków umownych związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej. 6)Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie faktur do zapłacenia
  • wystawionych przez wykonawcę projektów. 7)Współdziałanie z jednostką projektową w zakresie akceptacji rozwiązań projektowych. 8)Organizacja i udział w konsultacjach społecznych opracowań projektowych będących w zakresie swojego działania w formach ustalonych przez Urząd Miasta Torunia w miejscu i czasie wynikającym z umowy o pracę. 9)Egzekwowanie od jednostki projektowej wymaganych decyzji administracyjnych
  • jeżeli są zapisane w zawartych umowach
  • w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji
  • pozwolenia na budowę
  • zezwoleń na realizację inwestycji drogowej - ZRID
  • pozwolenia na rozbiórkę obiektów budowlanych
  • pozwolenia na wycinkę drzew dla planowania zadań inwestycyjnych i inne
  • w przypadku braku takich umownych zapisów opracowanie wniosków i występowanie o powyżej wskazane decyzje administracyjne. 10)Weryfikowanie kosztorysów inwestorskich na zaplanowane zadania pod względem zgodności z kosztorysem ofertowym lub przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do dokumentacji projektowej. 11)Przekazywanie danych do planów rzeczowo-finansowych dla robót inwestycyjnych z zakresu swojego działania. 12)Przekazywanie danych dotyczących sprawozdań z realizacji budżetu Miejskiego Zarządu Dróg. 13)Współdziałanie w przygotowywaniu porozumień dotyczących zasad
  • terminów i kosztów usuwania ewentualnych kolizji sieci energetycznej
  • ciepłowniczej
  • telekomunikacyjnej
  • wodociągowej
  • kanalizacyjnej
  • oświetleniowej
  • światłowodowej
  • informatycznej i innej zlokalizowanych w pasie drogowym z budową danej drogi. 14)Zlecanie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wybranych do realizacji zadań z budżetu partycypacyjnego. 15)Przygotowywanie odpowiedzi na wpływające pisma dotyczące zakresu swojego działania. 16)Współuczestniczenie w postępowaniach dotyczących udzielania zamówień publicznych. 17)Współdziałanie z innymi działami i sekcjami Miejskiego Zarządu Dróg. 18)Wykonywanie innych doraźnych zadań zleconych przez Dyrektora
  • jego Zastępcy i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji
  • a niewynikających z powyższego zakresu czynności
Pokaż więcej >>
od 3 300 do 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent ds. przygotowywania inwestycji

Toruń
Wygasła: 25.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Nadzór nad opracowywaniem projektów drogowych lub kubaturowych wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych dla obiektów budowlanych wskazanych przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu
  • jego Zastępcy i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji. 2) Weryfikacja i aktualizacja posiadanej przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu dokumentacji projektowej. 3) Uzgadnianie i opiniowanie projektów drogowych. Sprawdzanie dokumentacji
  • co do zgodności opracowania z zawartymi umowami
  • kompletności
  • wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń. Ocena wykonania projektów inwestycyjnych
  • co do poprawności przyjętych rozwiązań technicznych
  • zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz realizacji ustalonych warunków formalnych. 4) Przygotowywanie i koordynowanie fazy projektowej inwestycji drogowych wraz z infrastrukturą służącą eksploatacji drogi w tym: - przekazywanie danych do wniosków o wszczęcie postępowań o zamówienie publiczne zlecanych w zakresie opracowań projektowych; - współdziałanie w uzgadnianiu
  • nadzorowaniu i odbiorze zlecanych dokumentacji projektowo-kosztorysowych. 5) Egzekwowanie warunków umownych związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej. 6) Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie faktur do zapłacenia
  • wystawionych przez wykonawcę projektów. 7) Współdziałanie z jednostką projektową w zakresie akceptacji rozwiązań projektowych. 8) Organizacja i udział w konsultacjach społecznych opracowań projektowych będących w zakresie swojego działania w formach ustalonych przez Urząd Miasta Torunia w miejscu i czasie wynikającym z umowy o pracę. 9) Egzekwowanie od jednostki projektowej wymaganych decyzji administracyjnych
  • jeżeli są zapisane w zawartych umowach
  • w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji
  • pozwolenia na budowę
  • zezwoleń na realizację inwestycji drogowej - ZRID
  • pozwolenia na rozbiórkę obiektów budowlanych
  • pozwolenia na wycinkę drzew dla planowania zadań inwestycyjnych i inne
  • w przypadku braku takich umownych zapisów opracowanie wniosków i występowanie o powyżej wskazane decyzje administracyjne. 10) Weryfikowanie kosztorysów inwestorskich na zaplanowane zadania pod względem zgodności z kosztorysem ofertowym lub przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do dokumentacji projektowej. 11) Przekazywanie danych do planów rzeczowo-finansowych dla robót inwestycyjnych z zakresu swojego działania. 12) Przekazywanie danych dotyczących sprawozdań z realizacji budżetu Miejskiego Zarządu Dróg. 13) Współdziałanie w przygotowywaniu porozumień dotyczących zasad
  • terminów i kosztów usuwania ewentualnych kolizji sieci energetycznej
  • ciepłowniczej
  • telekomunikacyjnej
  • wodociągowej
  • kanalizacyjnej
  • oświetleniowej
  • światłowodowej
  • informatycznej i innej zlokalizowanych w pasie drogowym z budową danej drogi. 14) Zlecanie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wybranych do realizacji zadań z budżetu partycypacyjnego. 15) Przygotowywanie odpowiedzi na wpływające pisma dotyczące zakresu swojego działania. 16) Współuczestniczenie w postępowaniach dotyczących udzielania zamówień publicznych. 17) Współdziałanie z innymi działami i sekcjami Miejskiego Zarządu Dróg. 18) Wykonywanie innych doraźnych zadań zleconych przez Dyrektora
  • jego Zastępcy i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji
  • a niewynikających z powyższego zakresu czynności
Pokaż więcej >>
od 3 500 do 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent ds. przygotowywania inwestycji

Toruń
Wygasła: 11.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Nadzór nad opracowywaniem projektów drogowych lub kubaturowych wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych dla obiektów budowlanych wskazanych przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu
  • jego Zastępcy i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji. 2) Weryfikacja i aktualizacja posiadanej przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu dokumentacji projektowej. 3) Uzgadnianie i opiniowanie projektów drogowych. Sprawdzanie dokumentacji
  • co do zgodności opracowania z zawartymi umowami
  • kompletności
  • wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń. Ocena wykonania projektów inwestycyjnych
  • co do poprawności przyjętych rozwiązań technicznych
  • zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz realizacji ustalonych warunków formalnych. 4) Przygotowywanie i koordynowanie fazy projektowej inwestycji drogowych wraz z infrastrukturą służącą eksploatacji drogi w tym: - przekazywanie danych do wniosków o wszczęcie postępowań o zamówienie publiczne zlecanych w zakresie opracowań projektowych; - współdziałanie w uzgadnianiu
  • nadzorowaniu i odbiorze zlecanych dokumentacji projektowo-kosztorysowych. 5) Egzekwowanie warunków umownych związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej. 6) Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie faktur do zapłacenia
  • wystawionych przez wykonawcę projektów. 7) Współdziałanie z jednostką projektową w zakresie akceptacji rozwiązań projektowych. 8) Organizacja i udział w konsultacjach społecznych opracowań projektowych będących w zakresie swojego działania w formach ustalonych przez Urząd Miasta Torunia w miejscu i czasie wynikającym z umowy o pracę. 9) Egzekwowanie od jednostki projektowej wymaganych decyzji administracyjnych
  • jeżeli są zapisane w zawartych umowach
  • w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji
  • pozwolenia na budowę
  • zezwoleń na realizację inwestycji drogowej - ZRID
  • pozwolenia na rozbiórkę obiektów budowlanych
  • pozwolenia na wycinkę drzew dla planowania zadań inwestycyjnych i inne
  • w przypadku braku takich umownych zapisów opracowanie wniosków i występowanie o powyżej wskazane decyzje administracyjne. 10) Weryfikowanie kosztorysów inwestorskich na zaplanowane zadania pod względem zgodności z kosztorysem ofertowym lub przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do dokumentacji projektowej. 11) Przekazywanie danych do planów rzeczowo-finansowych dla robót inwestycyjnych z zakresu swojego działania. 12) Przekazywanie danych dotyczących sprawozdań z realizacji budżetu Miejskiego Zarządu Dróg. 13) Współdziałanie w przygotowywaniu porozumień dotyczących zasad
  • terminów i kosztów usuwania ewentualnych kolizji sieci energetycznej
  • ciepłowniczej
  • telekomunikacyjnej
  • wodociągowej
  • kanalizacyjnej
  • oświetleniowej
  • światłowodowej
  • informatycznej i innej zlokalizowanych w pasie drogowym z budową danej drogi. 14) Zlecanie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wybranych do realizacji zadań z budżetu partycypacyjnego. 15) Przygotowywanie odpowiedzi na wpływające pisma dotyczące zakresu swojego działania. 16) Współuczestniczenie w postępowaniach dotyczących udzielania zamówień publicznych. 17) Współdziałanie z innymi działami i sekcjami Miejskiego Zarządu Dróg. 18) Wykonywanie innych doraźnych zadań zleconych przez Dyrektora
  • jego Zastępcy i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji
  • a niewynikających z powyższego zakresu czynności
Pokaż więcej >>
od 3 500 do 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

specjalista ds przygotowania inwestycji

Toruń
Wygasła: 25.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1)Opracowywanie lub nadzór nad opracowywaniem projektów drogowych lub kubaturowych wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych dla obiektów budowlanych wskazanych przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu
  • jego Zastępcy i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji. 2)Weryfikacja i aktualizacja posiadanej przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu dokumentacji projektowej. 3)Uzgadnianie i opiniowanie projektów drogowych. Sprawdzanie dokumentacji
  • co do zgodności opracowania z zawartymi umowami
  • kompletności
  • wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń. Ocena wykonania projektów inwestycyjnych
  • co do poprawności przyjętych rozwiązań technicznych
  • zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz realizacji ustalonych warunków formalnych. 4)Przygotowywanie i koordynowanie fazy projektowej inwestycji drogowych wraz z infrastrukturą służącą eksploatacji drogi w tym: - przekazywanie danych do wniosków o wszczęcie postępowań o zamówienie publiczne zlecanych w zakresie opracowań projektowych; - współdziałanie w uzgadnianiu
  • nadzorowaniu i odbiorze zlecanych dokumentacji projektowo-kosztorysowych. 5)Egzekwowanie warunków umownych związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej. 6)Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę projektów faktur do zapłacenia. 7)Współdziałanie z jednostką projektową w zakresie akceptacji rozwiązań projektowych. 8)Organizacja i udział w konsultacjach społecznych opracowań projektowych będących w zakresie swojego działania w formach ustalonych przez Urząd Miasta Torunia w miejscu i czasie wynikającym z umowy o pracę. 9)Współpraca z zespołem do spraw opiniowania dokumentacji projektowej w zakresie wydawania opinii do opracowanej dokumentacji. 10)Organizowanie pracy Komisji Ocen Projektów Inwestycyjnych i udział w jej pracy poprzez między innymi: uzgadnianie
  • weryfikowanie i dokonywanie odbiorów zleconych opracowań dla koordynowanych przez siebie zadań inwestycyjnych. 11)Egzekwowanie ustaleń Komisji Ocen Projektów Inwestycyjnych od jednostek projektowych. 12)Egzekwowanie od jednostki projektowej uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych
  • jeżeli są zapisane w warunkach zawartych umów
  • w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji
  • pozwolenia na budowę
  • zezwoleń na realizację inwestycji drogowej - ZRID
  • pozwolenia na rozbiórkę obiektów budowlanych
  • pozwolenia na wycinkę drzew dla planowania zadań inwestycyjnych i inne
  • w przypadku braku takich umownych zapisów opracowanie wniosków i występowanie o powyżej wskazane decyzje administracyjne. 13)Współdziałanie w opracowywaniu rozwiązań urbanistycznych układów komunikacyjnych miasta. 14)Weryfikowanie kosztorysów inwestorskich na zaplanowane zadania pod względem zgodności z kosztorysem ofertowym lub przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do dokumentacji projektowej oraz pod kątem zgodności z Zarządzeniami obowiązującymi w tym zakresie w Miejskim Zarządzie Dróg w Toruniu w szczególności z Zarządzeniem Nr 121.1.152/15 Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu z dnia 19.10.2015 r. 15)Przekazywanie danych do planów rzeczowo-finansowych dla robót inwestycyjnych z zakresu swojego działania. 16)Przekazywanie danych dotyczących sprawozdań z realizacji budżetu Miejskiego Zarządu Dróg. 17)Współdziałanie w przygotowywaniu porozumień dotyczących zasad
  • terminów i kosztów usuwania ewentualnych kolizji sieci energetycznej
  • ciepłowniczej
  • telekomunikacyjnej
  • wodociągowej
  • kanalizacyjnej
  • oświetleniowej
  • światłowodowej
  • informatycznej i innej zlokalizowanych w pasie drogowym z budową danej drogi. 18)Zlecanie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wybranych do realizacji zadań z budżetu partycypacyjnego. 19)Współdziałanie w realizacji zadań ujętych w Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Bydgosko Toruńskiego Obszaru Funkcjonalnego. 20)Przygotowywanie odpowiedzi na wpływające pisma dotyczące zakresu swojego działania. Prowadzenie bieżącej korespondencji
  • rozpatrywanie postulatów
  • wniosków
  • udzielanie odpowiedzi zainteresowanym. 21)Współuczestniczenie w postępowaniach dotyczących udzielania zamówień publicznych. 22)Współdziałanie z innymi działami i sekcjami Miejskiego Zarządu Dróg. 23)Wykonywanie innych doraźnych zadań zleconych przez Dyrektora
  • jego Zastępcy i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji
  • a niewynikających z powyższego zakresu czynności
Pokaż więcej >>
od 4 000 do 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

specjalista ds utrzymania dróg

Toruń
Wygasła: 21.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1)Prowadzenie przeglądów bieżących i okresowych dróg
  • ulic
  • placów i parkingów w zakresie stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników
  • 2)Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego nadzorowanych nawierzchni: typowanie
  • wycena
  • kontrolowanie i rozliczanie zleconych robót remontowych
  • 3)Opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów podstawowych i rozszerzonych
  • zlecanie tych przeglądów
  • sporządzanie z nich dokumentacji dla celów przygotowywania planu bieżącego utrzymania obiektów mostowych
  • 4)Dostarczanie informacji o stanie obiektów mostowych niezbędne do opracowania wieloletniego planu remontów i przebudów
  • analizowanie oraz wnioskowanie o wykonanie niezbędnych czynności na podstawie protokołów przeglądów bieżących drogowych obiektów inżynierskich
  • przygotowywanie dokumentacji przetargowych
  • 5)Przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz udział w komisjach przetargowych
  • odbiorowych
  • naradach z gestorami sieci podziemnych
  • spotkaniach z organizacjami społecznymi w sprawach dróg
  • 6)Informowanie inspektorów odpowiedzialnych za oczyszczanie zimowe i letnie
  • urządzenia kanalizacji deszczowej oraz za oznakowanie poziome i pionowe o zauważonych nieprawidłowościach
  • 7)Przekazywanie wykonawcy placu budowy w zakresie prac remontowych jezdni i chodników przy udziale gestorów instalacji podziemnych
  • 8)Kontrola stanu technicznego wykonanych robót w zakresie odbiorów częściowych i końcowych remontów kapitalnych nawierzchni jezdni i chodników
  • 9)Prowadzenie dzienników objazdu dróg oraz wykonywanie prac inwentaryzacyjnych
  • 10)Przekazywanie na bieżąco
  • pracownikowi odpowiedzialnemu za ewidencję dróg
  • danych do prowadzenia książki drogi
  • 11)Prowadzenie ewidencji postulatów
  • wniosków
  • notatek prasowych
  • badanie w terenie zasadności wniosków
  • udzielanie odpowiedzi zainteresowanym
  • sporządzanie sprawozdań zbiorowych
  • 12)Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę faktur do zapłacenia
  • 13)Kompletowanie i przekazywanie do archiwum akt dotyczących spraw załatwionych z podziałem na poszczególne ulice miasta
  • 14)Prowadzenie spraw związanych ze szkodami komunikacyjnymi w porozumieniu z ubezpieczycielem
  • 15)Kontrola pasów dróg publicznych w zakresie realizacji zjazdów bez zezwolenia Miejskiego Zarządu Dróg oraz przekazywanie informacji o zauważonych nowo wybudowanych zjazdach do pracownika zajmującego się wydawaniem zezwoleń na ich lokalizację
Pokaż więcej >>
od 4 000 do 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. przygotowania inwestycji

Grudziądzka 159, Koniuchy, Toruń
Wygasła: 11.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1) Opracowywanie lub nadzór nad opracowywaniem projektów drogowych lub kubaturowych wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych dla obiektów budowlanych wskazanych przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu, jego Zastępcy i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji
  • 2) Weryfikacja i aktualizacja posiadanej przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu dokumentacji projektowej
  • 3) Uzgadnianie i opiniowanie projektów drogowych. Sprawdzanie dokumentacji, co do zgodności opracowania z zawartymi umowami, kompletności, wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń. Ocena wykonania projektów inwestycyjnych, co do poprawności przyjętych rozwiązań technicznych, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz realizacji ustalonych warunków formalnych
  • 4) Przygotowywanie i koordynowanie fazy projektowej inwestycji drogowych wraz z infrastrukturą służącą eksploatacji drogi w tym:
  • - przekazywanie danych do wniosków o wszczęcie postępowań o zamówienie publiczne zlecanych w zakresie opracowań projektowych;
  • - współdziałanie w uzgadnianiu, nadzorowaniu i odbiorze zlecanych dokumentacji projektowo-kosztorysowych
  • 5) Egzekwowanie warunków umownych związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej
  • 6) Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę projektów faktur do zapłacenia
  • 7) Współdziałanie z jednostką projektową w zakresie akceptacji rozwiązań projektowych
  • 8) Organizacja i udział w konsultacjach społecznych opracowań projektowych będących w zakresie swojego działania w formach ustalonych przez Urząd Miasta Torunia w miejscu i czasie wynikającym z umowy o pracę
  • 9) Współpraca z zespołem do spraw opiniowania dokumentacji projektowej w zakresie wydawania opinii do opracowanej dokumentacji
  • 10) Organizowanie pracy Komisji Ocen Projektów Inwestycyjnych i udział w jej pracy poprzez między innymi: uzgadnianie, weryfikowanie i dokonywanie odbiorów zleconych opracowań dla koordynowanych przez siebie zadań inwestycyjnych
  • 11) Egzekwowanie ustaleń Komisji Ocen Projektów Inwestycyjnych od jednostek projektowych
  • 12) Egzekwowanie od jednostki projektowej uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych, jeżeli są zapisane w warunkach zawartych umów, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, pozwolenia na budowę, zezwoleń na realizację inwestycji drogowej - ZRID, pozwolenia na rozbiórkę obiektów budowlanych, pozwolenia na wycinkę drzew dla planowania zadań inwestycyjnych i inne, w przypadku braku takich umownych zapisów – opracowanie wniosków i występowanie o powyżej wskazane decyzje administracyjne
  • 13) Współdziałanie w opracowywaniu rozwiązań urbanistycznych układów komunikacyjnych miasta
  • 14) Weryfikowanie kosztorysów inwestorskich na zaplanowane zadania pod względem zgodności z kosztorysem ofertowym lub przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do dokumentacji projektowej oraz pod kątem zgodności z Zarządzeniami obowiązującymi w tym zakresie w Miejskim Zarządzie Dróg w Toruniu w szczególności z Zarządzeniem Nr 121.1.152/15 Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu z dnia 19.10.2015 r
  • 15) Przekazywanie danych do planów rzeczowo-finansowych dla robót inwestycyjnych z zakresu swojego działania
  • 16) Przekazywanie danych dotyczących sprawozdań z realizacji budżetu Miejskiego Zarządu Dróg
  • 17) Współdziałanie w przygotowywaniu porozumień dotyczących zasad, terminów i kosztów usuwania ewentualnych kolizji sieci energetycznej, ciepłowniczej, telekomunikacyjnej, wodociągowej, kanalizacyjnej, oświetleniowej, światłowodowej, informatycznej i innej zlokalizowanych w pasie drogowym z budową danej drogi
  • 18) Zlecanie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wybranych do realizacji zadań z budżetu partycypacyjnego
  • 19) Współdziałanie w realizacji zadań ujętych w Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Bydgosko – Toruńskiego Obszaru Funkcjonalnego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. utrzymania dróg

Grudziądzka 159, Koniuchy, Toruń
Wygasła: 11.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1) Prowadzenie przeglądów bieżących i okresowych dróg, ulic, placów i parkingów w zakresie stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników,
  • 2) Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego nadzorowanych nawierzchni: typowanie, wycena, kontrolowanie i rozliczanie zleconych robót remontowych,
  • 3) Opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów podstawowych i rozszerzonych, zlecanie tych przeglądów, sporządzanie z nich dokumentacji dla celów przygotowywania planu bieżącego utrzymania obiektów mostowych,
  • 4) Dostarczanie informacji o stanie obiektów mostowych niezbędne do opracowania wieloletniego planu remontów i przebudów, analizowanie oraz wnioskowanie o wykonanie niezbędnych czynności na podstawie protokołów przeglądów bieżących drogowych obiektów inżynierskich, przygotowywanie dokumentacji przetargowych,
  • 5) Przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz udział w komisjach przetargowych, odbiorowych, naradach z gestorami sieci podziemnych, spotkaniach z organizacjami społecznymi w sprawach dróg,
  • 6) Informowanie inspektorów odpowiedzialnych za oczyszczanie zimowe i letnie, urządzenia kanalizacji deszczowej oraz za oznakowanie poziome i pionowe o zauważonych nieprawidłowościach,
  • 7) Przekazywanie wykonawcy placu budowy w zakresie prac remontowych jezdni i chodników przy udziale gestorów instalacji podziemnych,
  • 8) Kontrola stanu technicznego wykonanych robót w zakresie odbiorów częściowych i końcowych remontów kapitalnych nawierzchni jezdni i chodników,
  • 9) Prowadzenie dzienników objazdu dróg oraz wykonywanie prac inwentaryzacyjnych,
  • 10) Przekazywanie na bieżąco, pracownikowi odpowiedzialnemu za ewidencję dróg, danych do prowadzenia książki drogi,
  • 11) Prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków, notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, udzielanie odpowiedzi zainteresowanym, sporządzanie sprawozdań zbiorowych,
  • 12) Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę faktur do zapłacenia,
  • 13) Kompletowanie i przekazywanie do archiwum akt dotyczących spraw załatwionych z podziałem na poszczególne ulice miasta,
  • 14) Prowadzenie spraw związanych ze szkodami komunikacyjnymi w porozumieniu z ubezpieczycielem,
  • 15) Kontrola pasów dróg publicznych w zakresie realizacji zjazdów bez zezwolenia Miejskiego Zarządu Dróg oraz przekazywanie informacji o zauważonych nowo wybudowanych zjazdach do pracownika zajmującego się wydawaniem zezwoleń na ich lokalizację
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. przygotowania inwestycji

Grudziądzka 159, Koniuchy, Toruń
Wygasła: 31.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1) Opracowywanie lub nadzór nad opracowywaniem projektów drogowych lub kubaturowych wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych dla obiektów budowlanych wskazanych przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu, jego Zastępcy i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji
  • 2) Weryfikacja i aktualizacja posiadanej przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu dokumentacji projektowej
  • 3) Uzgadnianie i opiniowanie projektów drogowych. Sprawdzanie dokumentacji, co do zgodności opracowania z zawartymi umowami, kompletności, wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń. Ocena wykonania projektów inwestycyjnych, co do poprawności przyjętych rozwiązań technicznych, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz realizacji ustalonych warunków formalnych
  • 4) Przygotowywanie i koordynowanie fazy projektowej inwestycji drogowych wraz z infrastrukturą służącą eksploatacji drogi w tym:
  • - przekazywanie danych do wniosków o wszczęcie postępowań o zamówienie publiczne zlecanych w zakresie opracowań projektowych;
  • - współdziałanie w uzgadnianiu, nadzorowaniu i odbiorze zlecanych dokumentacji projektowo-kosztorysowych
  • 5) Egzekwowanie warunków umownych związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej
  • 6) Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę projektów faktur do zapłacenia
  • 7) Współdziałanie z jednostką projektową w zakresie akceptacji rozwiązań projektowych
  • 8) Organizacja i udział w konsultacjach społecznych opracowań projektowych będących w zakresie swojego działania w formach ustalonych przez Urząd Miasta Torunia w miejscu i czasie wynikającym z umowy o pracę
  • 9) Współpraca z zespołem do spraw opiniowania dokumentacji projektowej w zakresie wydawania opinii do opracowanej dokumentacji
  • 10) Organizowanie pracy Komisji Ocen Projektów Inwestycyjnych i udział w jej pracy poprzez między innymi: uzgadnianie, weryfikowanie i dokonywanie odbiorów zleconych opracowań dla koordynowanych przez siebie zadań inwestycyjnych
  • 11) Egzekwowanie ustaleń Komisji Ocen Projektów Inwestycyjnych od jednostek projektowych
  • 12) Egzekwowanie od jednostki projektowej uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych, jeżeli są zapisane w warunkach zawartych umów, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, pozwolenia na budowę, zezwoleń na realizację inwestycji drogowej - ZRID, pozwolenia na rozbiórkę obiektów budowlanych, pozwolenia na wycinkę drzew dla planowania zadań inwestycyjnych i inne, w przypadku braku takich umownych zapisów – opracowanie wniosków i występowanie o powyżej wskazane decyzje administracyjne
  • 13) Współdziałanie w opracowywaniu rozwiązań urbanistycznych układów komunikacyjnych miasta
  • 14) Weryfikowanie kosztorysów inwestorskich na zaplanowane zadania pod względem zgodności z kosztorysem ofertowym lub przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do dokumentacji projektowej oraz pod kątem zgodności z Zarządzeniami obowiązującymi w tym zakresie w Miejskim Zarządzie Dróg w Toruniu w szczególności z Zarządzeniem Nr 121.1.152/15 Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu z dnia 19.10.2015 r
  • 15) Przekazywanie danych do planów rzeczowo-finansowych dla robót inwestycyjnych z zakresu swojego działania
  • 16) Przekazywanie danych dotyczących sprawozdań z realizacji budżetu Miejskiego Zarządu Dróg
  • 17) Współdziałanie w przygotowywaniu porozumień dotyczących zasad, terminów i kosztów usuwania ewentualnych kolizji sieci energetycznej, ciepłowniczej, telekomunikacyjnej, wodociągowej, kanalizacyjnej, oświetleniowej, światłowodowej, informatycznej i innej zlokalizowanych w pasie drogowym z budową danej drogi
  • 18) Zlecanie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wybranych do realizacji zadań z budżetu partycypacyjnego
  • 19) Współdziałanie w realizacji zadań ujętych w Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Bydgosko – Toruńskiego Obszaru
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor Nadzoru w Dziale Utrzymania i Ewidencji Ulic

Grudziądzka 159, Koniuchy, Toruń
Wygasła: 31.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1) Prowadzenie przeglądów bieżących i okresowych dróg, ulic, placów i parkingów w zakresie stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników,
  • 2) Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego nadzorowanych nawierzchni: typowanie, wycena, kontrolowanie i rozliczanie zleconych robót remontowych,
  • 3) Planowanie miesięcznych remontów w oparciu o ustalony roczny plan rzeczowo-finansowy,
  • 4) Sporządzanie planów rocznych budżetu poprzez przedmiarowanie, kosztorysowanie i wnioskowanie o umieszczenie w zapisie budżetowym,
  • 5) Opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów podstawowych i rozszerzonych, zlecanie tych przeglądów, sporządzanie z nich dokumentacji dla celów przygotowywania planu bieżącego utrzymania obiektów mostowych,
  • 6) Opracowywanie rocznych planów bieżącego utrzymania obiektów mostowych,
  • 7) Dostarczanie informacji o stanie obiektów mostowych niezbędne do opracowania wieloletniego planu remontów i przebudów, analizowanie oraz wnioskowanie o wykonanie niezbędnych czynności na podstawie protokołów przeglądów bieżących drogowych obiektów inżynierskich, przygotowywanie dokumentacji przetargowych,
  • 8) Sporządzanie sprawozdań miesięcznych oraz rocznych w zakresie wykorzystania środków finansowych na bieżące utrzymanie obiektów mostowych,
  • 9) Udział w komisjach przetargowych, odbiorowych, naradach z gestorami sieci podziemnych, spotkaniach z organizacjami społecznymi w sprawach dróg,
  • 10) Informowanie inspektorów odpowiedzialnych za oczyszczanie zimowe i letnie, urządzenia kanalizacji deszczowej oraz za oznakowanie poziome i pionowe o zauważonych nieprawidłowościach,
  • 11) Przekazywanie wykonawcy placu budowy w zakresie prac remontowych jezdni i chodników przy udziale gestorów instalacji podziemnych,
  • 12) Kontrola stanu technicznego wykonanych robót w zakresie odbiorów częściowych i końcowych remontów kapitalnych nawierzchni jezdni i chodników,
  • 13) Prowadzenie dzienników objazdu dróg,
  • 14) Przekazywanie na bieżąco, pracownikowi odpowiedzialnemu za ewidencję dróg, danych do prowadzenia książki drogi,
  • 15) Prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków, notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, udzielanie odpowiedzi zainteresowanym,
  • 16) Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę faktur do zapłacenia,
  • 17) Kompletowanie i przekazywanie do archiwum akt dotyczących spraw załatwionych z podziałem na poszczególne ulice miasta,
  • 18) Zakres obowiązków dotyczy obwodu drogowego nr I i II, obejmuje on: drogi krajowe, drogi publiczne i ulice miasta Torunia na południe od rzeki Wisły, oraz wszystkie obiekty inżynierskie w pasach drogowych w obrębie granic miasta Torunia,
  • 19) Prowadzenie spraw związanych ze szkodami komunikacyjnymi w porozumieniu z ubezpieczycielem,
  • 20) Kontrola pasów dróg publicznych w zakresie realizacji zjazdów bez zezwolenia Miejskiego Zarządu Dróg oraz przekazywanie informacji o zauważonych nowo wybudowanych zjazdach do pracownika zajmującego się wydawaniem zezwoleń na ich lokalizację
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. kanalizacji deszczowej

Grudziądzka 159, Koniuchy, Toruń
Wygasła: 31.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1) Prowadzenie przeglądów bieżących i okresowych dróg, odwodnienia ulic, placów
  • i parkingów w zakresie stanu technicznego oraz prowadzenie związanej z tym dokumentacji
  • 2) Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego nadzorowanych urządzeń odwadniających : typowanie, wycena, kontrolowanie i rozliczanie zleconych robót remontowych
  • 3) Planowanie bieżących remontów i inwestycji w oparciu o ustalony roczny plan rzeczowo-finansowy (kanalizacja deszczowa, rowy odwadniające, podczyszczalnie wód deszczowych)
  • 4) Sporządzanie planów rocznych budżetu poprzez przedmiarowanie, kosztorysowanie
  • i wnioskowanie o umieszczenie w zapisie budżetowym
  • 5) Opiniowanie projektów budowlanych związanych z kanalizacją deszczową przed podjęciem decyzji o budowie
  • 6) Weryfikacja dokumentacji projektowo - kosztorysowej i jej uzgadnianie
  • 7) Wydawanie warunków na odprowadzanie wód opadowych oraz zezwoleń przyłączanie się do sieci kanalizacji deszczowej
  • 8) Prowadzenie ewidencji i spraw związanych z wnoszeniem opłat za korzystanie ze środowiska oraz opłat za użytkowanie gruntów pokrytych wodami
  • 9) Zawieranie umów z użytkownikami kanalizacji deszczowej na wnoszenie opłat z tego tytułu i prowadzenie ich ewidencji
  • 10) Współpraca z Toruńskimi Wodociągami w zakresie przyłączania wpustów ulicznych do sieci kanalizacji ogólnospławnej
  • 11) Udział w komisjach przetargowych, odbiorowych, naradach z gestorami sieci podziemnych, spotkaniach z organizacjami społecznymi w sprawach odwodnienia dróg
  • 12) Informowanie inspektorów odpowiedzialnych za utrzymanie dróg, oczyszczanie zimowe i letnie, oraz za oznakowanie poziome i pionowe o zauważonych nieprawidłowościach
  • 13) Przekazywanie wykonawcy placu budowy w zakresie prac remontowych
  • i inwestycyjnych instalacji kanalizacji deszczowej przy udziale gestorów instalacji podziemnych
  • 14) Kontrola stanu technicznego wykonanych robót w zakresie odbiorów częściowych
  • i końcowych remontów kapitalnych i zadań inwestycyjnych instalacji kanalizacji deszczowej
  • 15) Przekazywanie na bieżąco, pracownikowi odpowiedzialnemu za ewidencję dróg, danych do prowadzenia książki drogi
  • 16) Prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków, notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, udzielanie odpowiedzi zainteresowanym
  • 17) Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę faktur do zapłaty
  • 18) Bieżące prowadzenie ewidencji wykonywanych robót utrzymaniowych w pasie drogowym w swoim obszarze działania oraz kontrola pod kątem właściwego wykorzystania przyznanych na dany rok budżetowy środków oraz wykonywanie sprawozdań w tym zakresie
  • 19) Kompletowanie i przekazywanie do archiwum akt dotyczących spraw załatwionych
  • z podziałem na poszczególne ulice miasta
  • 20) Prowadzenie spraw związanych ze szkodami komunikacyjnymi w porozumieniu
  • z ubezpieczycielem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W TORUNIU, podziel się opinią i pomóż innym.