1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. TCL BELGIUM SOCIETE ANONYME S. A. ODDZIAŁ W POLSCE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

TCL BELGIUM SOCIETE ANONYME S. A. ODDZIAŁ W POLSCE

WARSZAWA, UL. ALEJE JEROZOLIMSKIE 178

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (38) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 38 )

HR & Administration Assistant

Aleje Jerozolimskie 178, Włochy, Warszawa
Wygasła: 05.01.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
assistant
Obowiązki:
  • Supporting the recruitment process by screening, scheduling, interviewing candidates
  • Supporting the onboarding and off boarding process
  • Assisting with registration a deregistration of company benefits
  • Preparation, archiving and segregation of HR & company documents
  • Help with organizing events, celebrations for the team
  • Manage incoming/outgoing mail and courier services
  • Greet, assist and direct candidates/new hires/visitors to the appropriate staff member
  • Ordering of office supplies
  • Supervision over the flow of invoices and entering them into the system
  • Organization of visits, meetings and business trips
  • Assist at meetings, drafting minutes where necessary
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Business Partner

Aleje Jerozolimskie 178, Włochy, Warszawa
Wygasła: 31.12.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1. Payroll in connection with local payroll firms for Poland and Czech Republic:
  • - Collect and process variable payroll elements (entries, exits, leaves, sick leave, etc.)
  • - Communicate the elements to the payroll firms and prepare calculation simulations
  • - Process post payroll items related to accounting
  • 2. Employee Administration:
  • - Prepare contracts, amendments
  • - Follow registrations and visits to occupational medicine
  • - Update the HR systems and ensure the quality of the data
  • - Registration a deregistration of company benefits: private medical care, lunch card
  • - Manage the onboarding and off boarding process
  • - Cooperate with external providers regarding visa applications and work permits for expats, registering in the Warsaw office district
  • 3. Recruitment and integration of employees:
  • - Manage recruitment processes: from defining needs to formalizing the job offer
  • - Write and distribute job offers, screening, scheduling, interviewing candidates
  • - Cooperate with recruitment agencies
  • - Organize of the integration plan, conduct of interviews during the trial period
  • 4. Training plan:
  • - Define the necessary actions in collaboration with managers and management
  • - Organize training: from registration to evaluation of the training
  • - Be in charge of the budget for EE
  • 5. Advise and support managers and employees:
  • - Ensure compliance with legal obligations
  • - Participate in business meetings and take action if HR issues
  • - Develop HR skills: presentation of subject on HR and managerial themes
  • - Organize the company’s integration events
  • 6. Supervise the office Management
  • - Order office supplies
  • - Manage badge access, car fleet, mobile phones, company’s apartments
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. Marketingu

Aleje Jerozolimskie 178, Włochy, Warszawa
Wygasła: 03.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie marketingowe skoncentrowane głównie na działaniach BTL
  • bliska współpraca z działem Marketingu, Sprzedaży, Produktu
  • wsparcie działu Marketingu w procesach administracyjnych
  • współpraca z kluczowymi partnerami i agencjami reklamowymi
  • zarządzanie contentem
  • wsparcie przy organizacji wydarzeń branżowych, spotkań, konferencji
  • przygotowywanie prezentacji, prowadzenie kampanii i programów marketingowych
  • wsparcie w realizacji strategii marketingowej, przygotowywanie tłumaczeń, badań, raportów, analiz marketingowych/branżowych
  • monitorowanie trendów rynkowych w zakresie cen, PR, mediów społecznościowych
  • uczestniczenie w ustalaniu i kontrolowaniu kosztów z budżetu Marketingu
  • zarządzanie zapasami produktów marketingowych, współpraca z merchendiserami w zakresie materiałów POS
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inventory Manager

Aleje Jerozolimskie 178, Włochy, Warszawa
Wygasła: 20.11.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • 1) EU Master data optimization
  • - Focus on material master data, back conditions, pricing procedure, Cognos master data, plant & storage location etc
  • - Align business pain points, requirements with EU business stakeholders. Investigate root causes, and design specs and business expectations. Form documentation eventually
  • - Potential solution investigation with SAP consultant
  • - Align implement timeline for sub-project, attend HQ monthly project review meeting if necessary
  • - Monitor project status and send weekly implement report
  • - Master data for history clean-up checking after go-live
  • - Follow new rule to create the master data if necessary, BC, pricing procedure
  • - Support SA & logistics team for new plant and SL for order handling in 2022
  • 2) Process management
  • - Investigate AS-IS L5 E2E process of OTC based on sales order type dimensions
  • - Organize sales teams and finance teams to training these processes
  • - Get feedback from user and identify process pain points, form TO-BE L5 flow
  • - Form final business requirements and output list, and align with stakeholders
  • - Life-cycle management for requirements in process level
  • 3) System trainings
  • - Design the system operation document with team together. Cover SAP SD, FICO, MM etc
  • - Organize the training with SA & Finance
  • - System demo and educate for colleagues with team members together
  • 4) EU Digital Project
  • - Regularly interview with business managers or key users in Supply chain, Finance, Aftersales, HR, Marketing business lines
  • - Form business requirement list and involve with IT consultant for potential solution discussion
  • - Set timeline of project plan
  • - Monitor project implement status by sending reports
  • - Get feedback from user operations actively
  • 5) IT System Maintain
  • - Support SA handle sales operation issues, support finance on monthly end closing issues
  • - EDI of PO 850, invoice 810 daily issue operation
  • - New customer EDI set-up, coordinate with open text, IT and EU customers
  • - Master data creation and extension
  • - CMS management
  • 6) Inventory Management
  • - Reconcile Inventory in SAP
  • - Purchase inventory issue of PO & GR follow with supply chain team
  • - Sales inventory stock issue of SO issue follow
  • - Check & correct stock location of inventory in SAP
  • 7) Support for Accounting Department
  • - Control and allocate to cost centers the cash expenses
  • - Support AR functions of finance monthly end closing
  • - Support credit limit project in 2022
  • - AR BNP customer credit limit set-up with France AR team together
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

After-sales Accountant

Aleje Jerozolimskie 178, Włochy, Warszawa
Wygasła: 20.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Sporządzanie not kredytowych we współpracy z asystentami sprzedaży
  • Sprawdzanie i zatwierdzanie zamówień od Serwisu Posprzedażowego
  • Przetwarzanie płatności od dostawców usług posprzedażowych, monitorowanie statusu faktur i płatności
  • Wprowadzanie faktur do systemu oraz rejestracja płatności
  • Pomoc w przygotowaniu raportów analizy kosztów dla Serwisu Posprzedażowego
  • Uzgadnianie sald
  • Monitorowanie budżetu
  • Wsparcie w przygotowaniu deklaracji VAT
  • Wsparcie w projektach dotyczących usług posprzedażowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent w dziale Finansów

Aleje Jerozolimskie 178, Włochy, Warszawa
Wygasła: 17.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Tworzenie i modyfikacja danych podstawowych w systemie SAP (dane podstawowe klientów, dostawców, materiałów), z zapewnieniem ich jakości i spójności
  • Wsparcie w zarządzaniu zapasami poprzez księgowanie dokumentów materiałowych w SAP
  • Wsparcie w naliczaniu rabatów
  • Monitorowanie i weryfikacja elektronicznych zamówień od klientów
  • Wsparcie w kontroli cen (wprowadzanie cen w Excelu oraz w systemie SAP)
  • Przygotowywanie i przesyłanie raportów
  • Współpraca i kontakt z pracownikami innych działów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. Marketingu

Aleje Jerozolimskie 178, Włochy, Warszawa
Wygasła: 14.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie marketingowe skoncentrowane głównie na działaniach BTL
  • bliska współpraca z działem Marketingu, Sprzedaży, Produktu
  • wsparcie działu Marketingu w procesach administracyjnych
  • współpraca z kluczowymi partnerami i agencjami reklamowymi
  • zarządzanie contentem
  • wsparcie przy organizacji wydarzeń branżowych, spotkań, konferencji
  • przygotowywanie prezentacji, prowadzenie kampanii i programów marketingowych
  • wsparcie w realizacji strategii marketingowej, przygotowywanie tłumaczeń, badań, raportów, analiz marketingowych/branżowych
  • monitorowanie trendów rynkowych w zakresie cen, PR, mediów społecznościowych
  • uczestniczenie w ustalaniu i kontrolowaniu kosztów z budżetu Marketingu
  • zarządzanie zapasami produktów marketingowych, współpraca z merchendiserami w zakresie materiałów POS
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent ds. Administracji Sprzedaży i Logistyki

Aleje Jerozolimskie 178, Włochy, Warszawa
Wygasła: 06.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • przetwarzanie zamówień w systemie SAP
  • przetwarzanie zamówień w CRM
  • współpraca z działem finansowym, działem sprzedaży, fabryką, przewoźnikami
  • wystawianie faktur, not obciążeniowych/kredytowych, dystrybucja dokumentów dla działu sprzedaży i klientów
  • kontakt z klientami poprzez udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania
  • wystawianie w systemie not kredytowych serwisowych dla Polski i krajów bałtyckich
  • koordynowanie i planowanie wysyłek do klientów we współpracy z fabryką i centrami logistycznymi
  • zbieranie informacji o dostępności produktów i ich dostawie
  • przygotowywanie instrukcji wysyłki i ich dystrybucja do fabryki
  • optymalizacja załadunku ciężarówek
  • koordynowanie procesu załadunku i dostawy we współpracy ze spedycją i magazynem
  • sprawdzanie dokumentów przewozowych (CMR)
  • sprawdzanie i akceptowanie faktur transportowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Finance Assistant

Aleje Jerozolimskie 178, Włochy, Warszawa
Wygasła: 31.08.2022
full-time
umowa o pracę
assistant
Obowiązki:
  • Price control
  • • Controlling and releasing sales orders blocked due to wrong price or missing price for France, Benelux, Spain,
  • • Helping to maintain the excel price list for France, Benelux, Spain (and other countries if deemed necessary) and liaising with SAP controller for maintenance in SAP,
  • • Before month end, sending the billing to the key account managers of France, Benelux, Spain in order for them to check the invoice prices
  • Smartsheet control
  • • Making sure that items posted in SAP via concur are properly maintained in smartsheet ( France, Spain, Benelux, and random check for other countries such as EE, Nordics, Baltics, UK, Poland)
  • • Alerting on the expense amounts on a weekly basis
  • AR
  • •Collecting the invoices from the customer
  • •Dispatching to the person in charge of posting in SAP
  • •Checking smartsheet regularly in order to get the documents posted on time
  • •Helping to prepare the payment request with all the supporting documents with respect of the due date shown on the invoices
  • •Posting documents in SAP
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Technical Support Specialist

Aleje Jerozolimskie 178, Włochy, Warszawa
Wygasła: 31.08.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Define and manage product range and its technical specifications
  • Monitor of all stages of product development and ensuring that it meets European market and end user expectations
  • Develop and maintain of close relationships with product R&D and factories in China and business entities in Europe
  • Manage product technical and safety documentation
  • Support sales & marketing team in product and product technology understanding, supporting product marketing communication, and conducting regular product trainings
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administration & HR Assistant

Aleje Jerozolimskie 178, Włochy, Warszawa
Wygasła: 28.08.2022
full-time
umowa o pracę
assistant
Obowiązki:
  • Manage incoming/outgoing mail and courier services
  • Greet, assist and direct candidates/new hires/visitors to the appropriate staff member
  • Ordering of office supplies
  • Supervision over the flow of invoices and entering them into the system
  • Organization of visits, meetings and business trips
  • Assist at meetings, drafting minutes where necessary
  • Supporting the recruitment process by screening, scheduling, interviewing candidates
  • Supporting the onboarding and off boarding process
  • Assisting with registration a deregistration of company benefits
  • Preparation, archiving and segregation of HR & company documents
  • Help with organizing events, celebrations for the team
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Technical Support Specialist

Aleje Jerozolimskie 178, Włochy, Warszawa
Wygasła: 11.08.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Define and manage product range and its technical specifications
  • Monitor of all stages of product development and ensuring that it meets European market and end user expectations
  • Develop and maintain of close relationships with product R&D and factories in China and business entities in Europe
  • Manage product technical and safety documentation
  • Support sales & marketing team in product and product technology understanding, supporting product marketing communication, and conducting regular product trainings
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administration & HR Assistant

Aleje Jerozolimskie 178, Włochy, Warszawa
Wygasła: 06.08.2022
full-time
umowa o pracę
assistant
Obowiązki:
  • Manage incoming/outgoing mail and courier services
  • Greet, assist and direct candidates/new hires/visitors to the appropriate staff member
  • Ordering of office supplies
  • Supervision over the flow of invoices and entering them into the system
  • Organization of visits, meetings and business trips
  • Assist at meetings, drafting minutes where necessary
  • Supporting the recruitment process by screening, scheduling, interviewing candidates
  • Supporting the onboarding and off boarding process
  • Assisting with registration a deregistration of company benefits
  • Preparation, archiving and segregation of HR & company documents
  • Help with organizing events, celebrations for the team
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Administration Assistant

Aleje Jerozolimskie 178, Włochy, Warszawa
Wygasła: 04.06.2022
full-time
umowa o pracę
assistant
Obowiązki:
  • Creating credit notes in collaboration with After-Sales service department
  • Responding to After-Sales service and customers inquiries
  • Distributing credit notes to customers and After -Sales service department
  • Following up weekly and monthly reports on After-Sales service credit notes entry level
  • Finance support: Accruals
  • Creating commercial credit notes in collaboration with Sales and Finance departments
  • Following up status of credit note requests in SMARTSHEET system
  • Supporting with reconciliation customers and suppliers accounts payable at month end
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Technical Support Specialist

Aleje Jerozolimskie 178, Włochy, Warszawa
Wygasła: 01.06.2022
full-time
umowa o pracę
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Define and manage product range and its technical specifications
  • Monitor of all stages of product development and ensuring that it meets European market and end user expectations
  • Develop and maintain of close relationships with product R&D and factories in China and business entities in Europe
  • Manage product technical and safety documentation
  • Support sales & marketing team in product and product technology understanding, supporting product marketing communication, and conducting regular product trainings
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Refurbish and second life specialist

Żyrardów
Wygasła: 30.04.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Find and benchmark potential refurbishing companies in Poland, UK and in other EU countries
  • Audit and activity follow up of selected companies
  • Timely management of any anomaly from Goods Receipt to Product final refurbishing
  • Responsible for the application of the TCL policy by service partners
  • Responsible from the good receipt of pallets till the closure of the refurbishing
  • Responsible to supervise the refurbished spare parts till hand over to the warehouse under after sales procedures
  • Responsible to supervise the refurbished products pallets till their sales
  • Responsible to monitor, audit the stock of Refurbished Products
  • Analysis and statistics about the refurbishing activity
  • Administrative reporting to check each repair till its validation
  • Payment follow up with finance department
  • Regular business review with refurbishing companies
  • Constant audit for process optimization
  • In collaboration with management, define and follow up the policy of second life for products and spare parts
  • Responsible for the compliance of TCL policies with the repairability index european regulation ( documents, price policy, spare parts availability…)
  • => Repair index files finalization and distribution
  • => Audit of repair index files actual availability on commercial websites
  • => Refurbished spare parts sales policy
  • => Ensure that all contents for self repair support are available for online distribution
  • Responsible to set up the refurbished spare parts distribution to consumers and independant repairer
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technical product manager

Aleje Jerozolimskie 178, Włochy, Warszawa
Wygasła: 27.04.2022
full-time
umowa o pracę
team manager
Obowiązki:
  • Define and manage product range and its technical specifications
  • Monitor of all stages of product development and ensuring that it meets European market and end user expectations
  • Develop and maintain of close relationships with product R&D and factories in China and business entities in Europe
  • Manage product technical and safety documentation
  • Support sales & marketing team in product and product technology understanding, supporting product marketing communication, and conducting regular product trainings
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Planning & Logistics Specialist

Aleje Jerozolimskie 178, Włochy, Warszawa
Wygasła: 20.03.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Checking with the planner & factory product availability date
  • Providing KAMs with availability/delivery info
  • Optimizing truck loadings (order split per truck; maximum truck fulfillment)
  • Manage trucks with forwarders
  • Coordinating loadings (forwarder & warehouse)
  • Checking & accepting transport invoices; registering transport invoices for operated shipments
  • Preparing EE monthly logistic reports for HQ for whole EE region (once a month) in charge of Transportation Tender (quotation from forwarders) and registering all offers for TV,TES,MDA
  • Preparing SAP sales reports required by direct boss & KAMs (upon request)
  • Leading and coordinating contacts with carriers, solve problems in cooperation
  • Preparing KPI delivery report monthly
  • Preparing weekly report of all shipment’s status for EE
  • Preparing monthly POD report
  • Preparing other Logistic & KPI reports on request
  • Participating in weekly operational calls with factory team and reporting logistic issues for EE
  • Preparing weekly shipment plan for EE
  • Managing allocation process for TES category, updating stocks on monthly basis and supplying info on weekly basis
  • Supporting SCM with allocation process, backup in case of absence or holidays
  • Participating in allocation calls with different regions
  • Supporting with allocation process in CRM system
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

AR & Controlling Accountant

Aleje Jerozolimskie 178, Włochy, Warszawa
Wygasła: 02.02.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Checking and recording incoming payment on regular basis
  • Ensure the reconciliation between bank statement and bookings
  • Verifying and clearing valid or unauthorized deductions
  • Sending statement to customers and obtaining payment confirmation before payments fall due
  • Resolving disputes with customers
  • Reporting & preparing the ageing report
  • Responsible for AR insurance related issues, such as Customer Credit Limit application and maintenance, shipment control, possible loss notification and loss claims, etc
  • Conducting regular ageing analysis, improving the process efficiency and DSO
  • Preparing management analysis report and hold the meeting with country managers on monthly basis, deliver improvement advice from finance perspective
  • Managing the customers back condition rate and monitoring the customer’s accrual & the spendings
  • Cut-off Price management and control
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

White Goods Key Account Manager PL

Aleje Jerozolimskie 178, Włochy, Warszawa
Wygasła: 05.01.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Achieve the quarterly KPIs ( Revenue , profit, product mix) and the sales objectives for the Polish market
  • Follow our Sales Book guidelines
  • Define the strategy and retail policy by segment and product, as well as area of influence
  • Prepare and sign trade / retail agreements
  • Develop long term business plans with customers (1-2 years)
  • Negotiate pricing, product range, category, terms of sale, payment terms, rebates, back conditions, returns, communications, etc
  • Work with marketing team to manage product display, range listing, stock allocation from central warehouse to store, Manage the external Field sales and follow up in store retail marketing (store presence, branded walls, POS, etc.)
  • Anticipate market trends, identify future range needs
  • Collect information about our competitors
  • Identify needs and trends for products and markets in relation to Product Management and Marketing services
  • Follow on weekly basis the 3 months sales forecast and transmit to the Supply Chain in China
  • In collaboration with the Product Management, ensure that sales are in line with expectations: analyze and simulate the sales, based on market research and standard tools
  • Negotiate to optimize prices and quantities in line with the profitability objectives
  • Establish relationships with customers and generate sustainable business value long-term
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

AR & Controlling Accountant

Aleje Jerozolimskie 178, Włochy, Warszawa
Wygasła: 02.01.2022
full-time
umowa na zastępstwo
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Checking and recording incoming payment on regular basis, ensure the reconciliation between bank statement and bookings;
  • Verifying and clearing valid or unauthorized deductions;
  • Sending statement to customers and obtaining payment confirmation before payments fall due;
  • Resolving disputes with customers;
  • Responsible for AR insurance related issues, such as Customer Credit Limit application and maintenance, shipment control, Possible loss notification and Loss claims, etc;
  • Conducting regular ageing analysis, improving the process efficiency and DSO;
  • Preparing management analysis report and hold the meeting with country managers on monthly basis, deliver improvement advice from finance perspective;
  • Managing the customers back condition rate and monitoring the customer’s accrual;
  • Cut-off Price management and control;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technik Serwisu TV

Adama Mickiewicza 31/41, 96-300 Żyrardów, Polska
Wygasła: 08.05.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technical Product Manager MDA & A/C

al. Jerozolimskie 178, 02-486 Warszawa, Polska
Wygasła: 08.05.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior AP Accountant

al. Jerozolimskie 178, 02-486 Warszawa, Polska
Wygasła: 05.05.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Młodszy specjalista (Junior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

TV Workshop Technician

Adama Mickiewicza 31/41, 96-300 Żyrardów, Polska
Wygasła: 04.03.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recycling Center Supervisor

Adama Mickiewicza 31, 96-300 Żyrardów, Polska
Wygasła: 06.02.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior AP Accountant

al. Jerozolimskie 178, 02-486 Warszawa, Polska
Wygasła: 29.12.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

AR & Controlling Accountant

al. Jerozolimskie 178, 02-486 Warszawa, Polska
Wygasła: 24.10.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Spare Parts Coordinator

mazowieckie
Wygasła: 15.08.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Care Manager

Warszawa
Wygasła: 06.07.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounts Receivable Accountant

Warszawa
Wygasła: 05.07.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Logistic & Sales Administration Specialist - German market

Warszawa
Wygasła: 07.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounts Payable Accountant

Warszawa
Wygasła: 16.05.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Spare Parts Coordinator

Żyrardów
Wygasła: 02.05.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Logistic & Sales Administration Specialist - German market

Warszawa
Wygasła: 01.11.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Controller

Warszawa
Wygasła: 27.09.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Administration Specialist-German market

Warszawa
Wygasła: 27.09.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Manager- Senior KAM Poland

Warszawa
Wygasła: 27.09.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie TCL BELGIUM SOCIETE ANONYME SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE, podziel się opinią i pomóż innym.