Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (17)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 17 )
Kierownik działu jakości
Podgórna 104, Brodnica
Wygasła: 25.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Opracowywanie, wdrażanie i utrzymanie systemów zarządzania jakością zgodnych z normami i standardami branżowymi
Planowanie, koordynowanie i przeprowadzanie audytów jakości wewnętrznych i zewnętrznych
Opracowywanie i realizowanie strategii ciągłego doskonalenia, monitorowanie postępów w osiąganiu celów jakościowych
Zapewnienie szkoleń i wsparcia dla pracowników w zakresie TQM, umiejętności rozwiązywania problemów i narzędzi jakości
Współpraca z innymi działami w celu identyfikacji, analizy i eliminacji przyczyn problemów jakości
Nadzorowanie działań związanych z kontrolą jakością, takich jak kontrola procesów, inspekcje produktów i działania korygujące
Współpraca z dostawcami w celu zapewnienia, że dostarczane produkty spełniają nasze wymagania jakościowe
Rozpatrywanie reklamacji klientów, analiza ich przyczyn, wdrażanie działań naprawczych oraz monitorowanie skuteczności tych działań w celu zapobiegania przyszłym reklamacjom
Opracowywanie i wdrażanie strategii zapobiegania reklamacjom poprzez doskonalenie procesów produkcyjnych, kontrolę jakości i komunikację z klientami
Opracowywanie, wdrażanie i utrzymanie systemów zarządzania jakością zgodnych z normami i standardami branżowymi
Planowanie, koordynowanie i przeprowadzanie audytów jakości wewnętrznych i zewnętrznych
Opracowywanie i realizowanie strategii ciągłego doskonalenia, monitorowanie postępów w osiąganiu celów jakościowych
Zapewnienie szkoleń i wsparcia dla pracowników w zakresie TQM, umiejętności rozwiązywania problemów i narzędzi jakości
Współpraca z innymi działami w celu identyfikacji, analizy i eliminacji przyczyn problemów jakości
Nadzorowanie działań związanych z kontrolą jakością, takich jak kontrola procesów, inspekcje produktów i działania korygujące
Współpraca z dostawcami w celu zapewnienia, że dostarczane produkty spełniają nasze wymagania jakościowe
Rozpatrywanie reklamacji klientów, analiza ich przyczyn, wdrażanie działań naprawczych oraz monitorowanie skuteczności tych działań w celu zapobiegania przyszłym reklamacjom
Opracowywanie i wdrażanie strategii zapobiegania reklamacjom poprzez doskonalenie procesów produkcyjnych, kontrolę jakości i komunikację z klientami