1. Pracodawca
  2. Nadarzyn
  3. RAISEAD POLAND sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

RAISEAD POLAND sp. z o.o.

NADARZYN, UL. PLANTOWA 5 / 106

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (79) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 79 )

Junior Helpdesk Specialist

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.11.2023
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników;
  • Rejestracja zgłoszeń oraz ich terminowa obsługa;
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, oprogramowania, systemów, drukarek, skanerów itd.;
  • Naprawa, modernizacja sprzętu komputerowego;
  • Utrzymywanie aktualnej dokumentacji, spisów, ewidencji urządzeń, obsługa dostaw urządzeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Finance & Administration - SSC VP

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.05.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
dyrektor
Obowiązki:
  • Szukamy doświadczonego managera, dla którego dążenie do procesowej i operacyjnej doskonałości jest niezbędnym standardem organizacyjnym. Idealny kandydat jest liderem, który ma doświadczenie w zarządzaniu działami Finance, wie, jak dbać o motywację oraz rozwój pracowników. Ponad to wykazuje się umiejętnością skutecznego planowania projektowego i wykrywania zagrożeń, a także zarządzania zmianą
  • ✔️ Zadania na stanowisku:
  • ◾️ Zarządzanie i koordynacja projektów, realizacja planów strategicznych i biznesowych firmy:
  • - doskonalenie procesów w obszarze Finance, poprzez dobór odpowiednich narzędzi
  • - proaktywne poszukiwanie rozwiązań dla pojawiających się potrzeb biznesowych
  • - poprawa wydajności i efektywności operacyjnej przy jednoczesnym mierzeniu wyników oraz nadzorowaniu kosztów i wyznaczonych założeń budżetowych
  • - zapewnienie ciągłości operacyjnej niezależnie od zmieniających się okoliczności biznesowych
  • - identyfikowanie zagrożeń i obszarów wymagających poprawy
  • ◾️ Zarządzanie podległymi zespołami Treasury, Accounting i Controlling, zgodnie z celami i strategią biznesową firmy:
  • - pomoc i nadzorowanie rozwoju członków zespołów poprzez motywowanie, kulturę feedbacku, szkolenia oraz wdrażanie planów naprawczych
  • ◾️ Ścisła współpraca z CEO nad rozwojem pozostałych obszarów biznesowych
  • ◾️ Współpraca i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi i współpracującymi zespołami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Buyer (Health & Beauty)

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.05.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Poszukujemy wyjątkowej osoby, która dołączyłaby do naszego zespołu jako Buyer w branży Health&Beauty. Szukamy doświadczonego profesjonalisty, który ma szeroką wiedzę z zakresu nowoczesnych technik zakupowych. W codziennej pracy kluczowe będą umiejętności analityczne, dzięki którym przygotujesz raporty, oraz komunikacyjne, niezbędne podczas negocjacji z dostawcami. Poszukujemy pasjonata branży Health&Beauty, który zna najnowsze trendy oraz jest na bieżąco z wydarzeniami na rynku - tak jak my 😊
  • W zamian oferujemy Ci pracę w kameralnym zespole, gdzie gwarantujemy dużą samodzielność i partnerską współpracę. Dodatkowo osoba na tym stanowisku będzie miała rzeczywisty udział w procesie tworzenia kosmetyków i suplementów diety - to z pewnością zainteresuje osoby, które cenią sobie rozwój i kreatywność w pracy
  • ✔️ Zadania na stanowisku:
  • ▪️ Procesowanie zamówień zgodnie z przyjętą polityką firmy
  • ▪️ Analiza ofert, zapewnienie kompletności oferty, doszczegółowienie specyfikacji materiałów drukowanych, opakowań, komponentów
  • ▪️ Identyfikowanie szans rynkowych i zarządzanie procesem pozyskiwania dostawców
  • ▪️ Monitorowanie cen rynkowych, weryfikowanie i negocjowanie umów z dostawcami
  • ▪️ Potwierdzanie z producentem niezbędnych informacji, tekstów, danych, wymogów do realizacji produkcji
  • ▪️ Prowadzenie na bieżąco ewidencji zamówień, dokumentów księgowych oraz dostaw
  • ▪️ Aktualizacja budżetu, monitorowanie kosztów jednostkowych produktów
  • ▪️ Pozyskiwanie niezbędnej dokumentacji jakościowej i technologicznej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.05.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Dział controllingu w Raisead poszukuje nowego członka zespołu. Szukamy osoby otwartej, która stawia rozwój na pierwszym miejscu i nie boi się wychodzić z inicjatywą. Jesteśmy na etapie budowania i wzmacniania naszego zespołu. Osoba, która do nas dołączy będzie miała okazję wdrażać własne pomysły i tworzyć razem z nami nowe rozwiązania oraz procedury. W codziennej pracy towarzyszy nam podejście „out of the box”, chcemy tworzyć, usprawniać i ulepszać, nie stoimy w miejscu 😊
  • Jeśli chcesz zostać częścią szybko rozwijającej się organizacji i mieć przestrzeń na wprowadzenie swoich niestandardowych pomysłów to zapraszamy do rekrutacji! 🚀
  • ✔️ Zadania na stanowisku:
  • ◾️ Nadzorowanie poprawności alokacji i księgowania kosztów (rodzajowych i projektowych)
  • ◾️ Współudział w tworzeniu procedur i polityk controllingowych w organizacji
  • ◾️ Koordynowanie procesu agregacji danych z księgowości w kilku krajach, współpraca z międzynarodowymi providerami
  • ◾️ Konsolidacja, weryfikacja, analiza i prezentacja danych pozyskiwanych z różnych źródeł (m.in. księgowość, aplikacje dedykowane e-commerce, hurtownie danych, CRMy logistyczne i sprzedażowe)
  • ◾️ Przygotowywanie raportów zarządczych w tym kosztowych, wynikowych, budżetowych, podatkowych i księgowych
  • ◾️ Współudział w tworzeniu skonsolidowanych wyników grupy, raportów cash flow & wealth
  • ◾️ Nadzorowanie procesów w ramach call of stock oraz OSS
  • ◾️ Udział we wdrażaniu automatyzacji, nowych rozwiązań i usprawnień do procesów controllingowych
  • ◾️ Ścisła współpraca z biznesem (produkcja, dystrybucja, logistyka, e-commerce)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 01.04.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Raisead to spółka holdingowa międzynarodowej grupy kapitałowej o polskim pochodzeniu. W ramach organizacji skupiamy działalność różnorodnych biznesów z wielu branż i sektorów. Chociaż domeną naszej działalności jest e-commerce, dzisiaj operujemy także w obszarze marketingu, IT, finansów czy nowych technologii. Od ponad 10 lat z powodzeniem budujemy i globalnie rozwijamy kolejne przedsięwzięcia. Zapewniamy im możliwość szybkiego rozwoju, gwarantując nowatorskie rozwiązania oraz szerokie spectrum specjalistycznej wiedzy i wsparcia z zakresu budowania strategii, zaawansowanych analiz, technologii, finansów, marketingu czy zarządzania. Naszą grupę tworzą utalentowani, ambitni i odważni ludzie, którzy zawsze gotowi są na nowe wyzwania. Razem z nimi, każdego dnia ciężko pracujemy, budując krok po kroku innowacyjne biznesy
  • ✔️ Zadania na stanowisku:
  • ◾️ Nadzorowanie poprawności alokacji i księgowania kosztów (rodzajowych i projektowych)
  • ◾️ Współudział w tworzeniu procedur i polityk controllingowych w organizacji
  • ◾️ Koordynowanie procesu agregacji danych z księgowości w kilku krajach, współpraca z międzynarodowymi providerami
  • ◾️ Konsolidacja, weryfikacja, analiza i prezentacja danych pozyskiwanych z różnych źródeł (m.in. księgowość, aplikacje dedykowane e-commerce, hurtownie danych, CRMy logistyczne i sprzedażowe)
  • ◾️ Przygotowywanie raportów zarządczych w tym kosztowych, wynikowych, budżetowych, podatkowych i księgowych
  • ◾️ Współudział w tworzeniu skonsolidowanych wyników grupy, raportów cash flow & wealth
  • ◾️ Nadzorowanie procesów w ramach call of stock oraz OSS
  • ◾️ Kontrolowanie kosztów stałych i zmiennych, analizowanie danych dotyczących kluczowych wskaźników efektowności (KPI), oraz innych wskaźników operacyjnych
  • ◾️ Weryfikacja sprawozdań finansowych i audytów
  • ◾️ Udział we wdrażaniu automatyzacji, nowych rozwiązań i usprawnień do procesów controllingowych
  • ◾️ Ścisła współpraca z biznesem (produkcja, dystrybucja, logistyka, e-commerce)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Affiliate Manager

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.03.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Szukamy osoby, która może opisać się jako wizjonera i stratega 😊 Kogoś, kto nada konkretny kierunek afiliacji w naszej grupie, ułoży strategię i będzie za nią odpowiedzialny
  • Nasza potrzeba wynika z rozwoju działu Afiliacji, w tym roku planujemy jego dwukrotny rozrost. Nasz biznes rozwija się bardzo dynamicznie
  • ✔️ Sprawdź jakie będą główne zadania naszego Head of Afiliate:
  • ◾️ Budowanie i realizacja strategii rozwoju sieci afiliacyjnej
  • ◾️ Regularne monitorowanie i raportowanie wyników pracy 2-osobowego zespołu
  • ◾️ Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami
  • ◾️ Analiza rynku i otoczenia konkurencyjnego, przegląd statystycznych danych, budowanie wniosków i dostosowywanie strategii kanału w oparciu o nie
  • ◾️ Bieżąca optymalizacja, maksymalizacja efektywności i rentowności prowadzonych działań, przygotowywanie rekomendacji w zakresie portfolio partnerów i wykorzystywanych form współpracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Finance & Administration - SSC VP

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.03.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
dyrektor
Obowiązki:
  • Szukamy doświadczonego managera, dla którego dążenie do procesowej i operacyjnej doskonałości jest niezbędnym standardem organizacyjnym. Idealny kandydat jest liderem, który ma doświadczenie w zarządzaniu działami Finance, wie, jak dbać o motywację oraz rozwój pracowników. Ponad to wykazuje się umiejętnością skutecznego planowania projektowego i wykrywania zagrożeń, a także zarządzania zmianą
  • ✔️ Zadania na stanowisku:
  • ◾️ Zarządzanie i koordynacja projektów, realizacja planów strategicznych i biznesowych firmy:
  • - doskonalenie procesów w obszarze Finance, poprzez dobór odpowiednich narzędzi
  • - proaktywne poszukiwanie rozwiązań dla pojawiających się potrzeb biznesowych
  • - poprawa wydajności i efektywności operacyjnej przy jednoczesnym mierzeniu wyników oraz nadzorowaniu kosztów i wyznaczonych założeń budżetowych
  • - zapewnienie ciągłości operacyjnej niezależnie od zmieniających się okoliczności biznesowych
  • - identyfikowanie zagrożeń i obszarów wymagających poprawy
  • ◾️ Zarządzanie podległymi zespołami Treasury, Accounting i Controlling, zgodnie z celami i strategią biznesową firmy:
  • - pomoc i nadzorowanie rozwoju członków zespołów poprzez motywowanie, kulturę feedbacku, szkolenia oraz wdrażanie planów naprawczych
  • ◾️ Ścisła współpraca z CEO nad rozwojem pozostałych obszarów biznesowych
  • ◾️ Współpraca i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi i współpracującymi zespołami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Logistics Manager

Kielce
Wygasła: 03.03.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
  • Szukamy osoby, która może opisać się jako wizjoner i działacz :) Kogoś, kto nada konkretny kierunek funkcjonowania logistyki w naszej firmie, zapewni najwyższą jakość, zoptymalizuje procesy, ułoży strategię i będzie zdeterminowany, żeby ją wdrożyć. Idealny kandydat jest jednocześnie dobrym liderem, który wie jak zadbać o rozwój i zaangażowanie zespołu
  • Lokalizacja: Kielce, Warszawa, Kraków
  • Umowa : B2B
  • ✔️ Główne obowiązki:
  • ◾️ sprawne i efektywne zarządzanie procesami logistyki/przepływu materiałów:
  • - organizacja działań dystrybucyjnych i logistycznych
  • - wprowadzanie usprawnień w pracy magazynu
  • - utrzymywanie terminów dostaw oraz wysyłek zgodnie z planem
  • - udział w inwentaryzacji
  • - negocjowanie warunków współpracy z kontrahentami
  • ◾️ efektywne zarządzanie zespołem (struktura rozproszona):
  • - planowanie pracy podległego zespołu pracowników magazynów i logistyki
  • - nadzorowanie realizacji celów i wskaźników KPI ustalonych dla działu
  • ◾️ optymalizacja procesów:
  • - opracowywanie i doskonalenie procedur oraz instruktaży
  • - wdrożenie nowych rozwiązań do realizacji
  • ◾️ dbanie o utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami:
  • - współpraca z innymi działami firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Logistics Manager

Kraków
Wygasła: 03.03.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
  • Szukamy osoby, która może opisać się jako wizjoner i działacz :) Kogoś, kto nada konkretny kierunek funkcjonowania logistyki w naszej firmie, zapewni najwyższą jakość, zoptymalizuje procesy, ułoży strategię i będzie zdeterminowany, żeby ją wdrożyć. Idealny kandydat jest jednocześnie dobrym liderem, który wie jak zadbać o rozwój i zaangażowanie zespołu
  • Lokalizacja: Kielce, Warszawa, Kraków
  • Umowa : B2B
  • ✔️ Główne obowiązki:
  • ◾️ sprawne i efektywne zarządzanie procesami logistyki/przepływu materiałów:
  • - organizacja działań dystrybucyjnych i logistycznych
  • - wprowadzanie usprawnień w pracy magazynu
  • - utrzymywanie terminów dostaw oraz wysyłek zgodnie z planem
  • - udział w inwentaryzacji
  • - negocjowanie warunków współpracy z kontrahentami
  • ◾️ efektywne zarządzanie zespołem (struktura rozproszona):
  • - planowanie pracy podległego zespołu pracowników magazynów i logistyki
  • - nadzorowanie realizacji celów i wskaźników KPI ustalonych dla działu
  • ◾️ optymalizacja procesów:
  • - opracowywanie i doskonalenie procedur oraz instruktaży
  • - wdrożenie nowych rozwiązań do realizacji
  • ◾️ dbanie o utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami:
  • - współpraca z innymi działami firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Logistics Manager

Warszawa
Wygasła: 03.03.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
  • Szukamy osoby, która może opisać się jako wizjoner i działacz :) Kogoś, kto nada konkretny kierunek funkcjonowania logistyki w naszej firmie, zapewni najwyższą jakość, zoptymalizuje procesy, ułoży strategię i będzie zdeterminowany, żeby ją wdrożyć. Idealny kandydat jest jednocześnie dobrym liderem, który wie jak zadbać o rozwój i zaangażowanie zespołu
  • Lokalizacja: Kielce, Warszawa, Kraków
  • Umowa : B2B
  • ✔️ Główne obowiązki:
  • ◾️ sprawne i efektywne zarządzanie procesami logistyki/przepływu materiałów:
  • - organizacja działań dystrybucyjnych i logistycznych
  • - wprowadzanie usprawnień w pracy magazynu
  • - utrzymywanie terminów dostaw oraz wysyłek zgodnie z planem
  • - udział w inwentaryzacji
  • - negocjowanie warunków współpracy z kontrahentami
  • ◾️ efektywne zarządzanie zespołem (struktura rozproszona):
  • - planowanie pracy podległego zespołu pracowników magazynów i logistyki
  • - nadzorowanie realizacji celów i wskaźników KPI ustalonych dla działu
  • ◾️ optymalizacja procesów:
  • - opracowywanie i doskonalenie procedur oraz instruktaży
  • - wdrożenie nowych rozwiązań do realizacji
  • ◾️ dbanie o utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami:
  • - współpraca z innymi działami firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior HR Specialist

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • ✔️Zadania na stanowisku:
  • - Tworzenie i uczestniczenie w kluczowych procesach w obszarze People&Culture (m.in. Onboarding, Performance Review, Employee Engagement, Exit Interview)
  • - Ścisła współpraca z managerami w obszarze badania potrzeb zespołów i implementacji rozwiązań
  • - Prowadzenie kompleksowych projektów rekrutacyjnych
  • - Udział w tworzeniu i realizowaniu standardów w zakresie rekrutacji
  • - Planowanie i nadzór projektów HR i inicjatyw zwiększających zaangażowanie pracowników
  • - Umacnianie naszej kultury organizacyjnej oraz wartości poprzez różne wewnętrzne inicjatywy
  • - Budowanie wizerunku pracodawcy poprzez działania EB
  • - Koordynowanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (analiza potrzeb szkoleniowych, organizacja szkoleń, współpraca z firmami szkoleniowymi)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Finance

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 07.12.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
  • Szukamy doświadczonego managera, dla którego dążenie do procesowej i operacyjnej doskonałości jest niezbędnym standardem organizacyjnym. Idealny kandydat jest liderem, który ma doświadczenie w zarządzaniu działami Finance, wie, jak dbać o motywację oraz rozwój pracowników. Ponad to wykazuje się umiejętnością skutecznego planowania projektowego i wykrywania zagrożeń, a także zarządzania zmianą
  • ✔️ Zarządzanie i koordynacja projektów, realizacja planów strategicznych i biznesowych firmy:
  • ✓ doskonalenie procesów w obszarze Finance, poprzez dobór odpowiednich narzędzi
  • ✓ proaktywne poszukiwanie rozwiązań dla pojawiających się potrzeb biznesowych
  • ✓ poprawa wydajności i efektywności operacyjnej przy jednoczesnym mierzeniu wyników oraz nadzorowaniu kosztów i wyznaczonych założeń budżetowych
  • ✓ zapewnienie ciągłości operacyjnej niezależnie od zmieniających się okoliczności biznesowych
  • ✓ identyfikowanie zagrożeń i obszarów wymagających poprawy
  • ✔️ Zarządzanie podległymi zespołami Treasury, Accounting i Controlling, zgodnie z celami i strategią biznesową firmy:
  • ✓ pomoc i nadzorowanie rozwoju członków zespołów poprzez motywowanie, kulturę feedbacku, szkolenia oraz wdrażanie planów naprawczych
  • ✔️Ścisła współpraca i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi i współpracującymi zespołami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka Zarządu

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 26.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Szukamy osoby, która odpowiedzialna będzie za wsparcie zarządu w codziennych zadaniach
  • ✔️Ze swojej strony zapewnimy Ci:
  • ☑️ Bezpośrednią współpracę z wizjonerami, którzy kreują rozwój naszej organizacji
  • ☑️ Jasną ścieżkę kariery i rozwój do roli Project Managera
  • ☑️ Dużą dawkę zaufania i przestrzeni na wdrażanie swoich pomysłów
  • ✔️Główne zadania:
  • ☑️ Zarządzanie międzynarodowymi prywatnymi projektami i zleceniami zarządu
  • ☑️ Nadzorowanie projektów i raportowanie postępów
  • ☑️ Prowadzenie projektów specjalnych np. rozwiązanie problemu, nadzorowanie procesu, współpracę cross-działową
  • ☑️ Prowadzenie rozmaitych researchy i weryfikowanie informacji
  • ☑️ Prowadzenie kalendarza Zarządu
  • ☑️ Organizowanie podróży służbowych i prywatnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Affiliate

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.11.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Szukamy osoby, która może opisać się jako wizjonera i stratega 😊 Kogoś, kto nada konkretny kierunek afiliacji w naszej grupie, ułoży strategię i będzie za nią odpowiedzialny
  • Nasza potrzeba wynika z rozwoju działu Afiliacji, w przyszłym roku planujemy jego dwukrotny rozrost. Nasz biznes rozwija się bardzo dynamicznie
  • ☑️ Sprawdź jakie będą główne zadania naszego Head of Afiliate:
  • 🔹 Budowanie i realizacja strategii rozwoju sieci afiliacyjnej
  • 🔹 Regularne monitorowanie i raportowanie wyników pracy 2-osobowego zespołu
  • 🔹 Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami
  • 🔹 Analiza rynku i otoczenia konkurencyjnego, przegląd statystycznych danych, budowanie wniosków i dostosowywanie strategii kanału w oparciu o nie
  • 🔹 Bieżąca optymalizacja, maksymalizacja efektywności i rentowności prowadzonych działań, przygotowywanie rekomendacji w zakresie portfolio partnerów i wykorzystywanych form współpracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Administrative Assistant

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.11.2022
pełny etat
umowa zlecenie
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Do działu HR & Payroll szukamy osoby, która wesprze nas w codziennych zadaniach Jeśli jesteś
  • osobą dociekliwą, którą cechuje skrupulatność i spostrzegawczość to dobrze odnajdziesz się na tej
  • pozycji! Zależy nam na znalezieniu osoby, która ceni sobie dobrą organizację – na tym stanowisku
  • to klucz do sukcesu 🔑
  • ✔Główne zadania
  • Wsparcie działu HR & Payroll w sprawach administracyjnych:
  • • przygotowywanie dokumentacji pracowniczej i podpisywanie umów
  • • aktualizacja listy pracowników i współpracowników
  • • pomoc w przygotowaniu listy płac
  • • współpraca z firmą zewnętrzną
Pokaż więcej >>
od 3200 do 3500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Prawnik (in-house)

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.11.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Bieżąca i korporacyjna obsługa przedsiębiorstw, w tym spółek polskich i zagranicznych (m.in. przygotowywanie uchwał organów, protokołów zgromadzeń)
  • Przeprowadzanie projektów restrukturyzacyjnych (m.in. połączenia, przekształcenia, nabywanie innych podmiotów) oraz pełnienie nadzoru prawnego nad projektami
  • Sporządzanie, zmiany i opiniowanie umów, porozumień lub innej dokumentacji prawnej
  • Przygotowywanie opinii oraz informacji prawnych
  • Bieżące konsultacje i wsparcie prawne w ramach grupy kapitałowej
  • Współpraca z innymi działami podmiotów grupy kapitałowej oraz zewnętrzną kancelarią
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Executive Assistant

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 26.10.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Szukamy osoby, która odpowiedzialna będzie za wsparcie zarządu w codziennych zadaniach. Jeśli mamy określić najważniejszą umiejętność, której szukamy jest to: pomysłowość, a pożądana cecha: zaradność
  • Zależy nam na znalezieniu osoby, która potrafi podchodzić do zadań nieszablonowo i kreatywnie i nie istnieją dla niej problemy – tylko wyzwania 😊
  • Jeśli dodatkowo możesz określić siebie jako doskonałego organizatora, to szukamy właśnie Ciebie!
  • ✔️Ze swojej strony zapewnimy Ci:
  • ☑️ Bezpośrednią współpracę z wizjonerami, którzy kreują rozwój naszej organizacji
  • ☑️ Jasną ścieżkę kariery i rozwój do roli Project Managera
  • ☑️ Dużą dawkę zaufania i przestrzeni na wdrażanie swoich pomysłów
  • ✔️Główne zadania:
  • ☑️ Zarządzanie międzynarodowymi prywatnymi projektami i zleceniami zarządu
  • ☑️ Nadzorowanie projektów i raportowanie postępów
  • ☑️ Prowadzenie projektów specjalnych np. rozwiązanie problemu, nadzorowanie procesu, współpracę cross-działową
  • ☑️ Prowadzenie rozmaitych researchy i weryfikowanie informacji
  • ☑️ Prowadzenie kalendarza Zarządu
  • ☑️ Organizowanie podróży służbowych i prywatnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Assistant

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.10.2022
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • ☑️ Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura
  • ☑️ Bieżące wsparcie Office Managera w zlecanych zadaniach
  • ☑️ Obsługa floty
  • ☑️ Nadzorowanie projektów i raportowanie postępów
  • ☑️ Research, zbieranie materiałów i porównywanie ofert
  • ☑️ Archiwizacja i nadzorowanie obiegu dokumentów
  • ☑️ Organizowanie podróży służbowych, biletów, imprez, konferencji, prezentów, voucherów i integracji
  • ☑️ Organizowanie upominków, gadżetów i eventów okolicznościowych
  • ☑️ Współpraca z kontrahentami
  • ☑️ Rozliczanie wydatków, opisywanie faktur, pilnowanie procedur
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Treasury Specialist

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.10.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • ☑️ Przygotowanie prognoz cash-flow i raportów realizacji
  • ☑️ Bieżące monitorowanie i planowanie wielowalutowych, zewnętrznych i wewnętrznych przepływów pieniężnych
  • ☑️ Nadzorowanie i planowanie płynności finansowej wszystkich spółek w międzynarodowym holdingu
  • ☑️ Przygotowanie prognoz, analiz i wyjaśnień do odchyleń od poprzednich okresów
  • ☑️ Prowadzenie i nadzorowanie procesów KYC, compliance, AML
  • ☑️ Zarządzanie produktami i relacjami bankowymi w tym ich analiza i dostosowanie do potrzeb biznesu
  • ☑️ Ścisła współpraca z zespołem Controllingu oraz przedstawicielami biznesu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Logistics Manager

Kielce
Wygasła: 07.10.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • ✔️Sprawne i efektywne zarządzanie procesami logistyki/przepływu materiałów:
  • ▪️ organizacja działań dystrybucyjnych i logistycznych
  • ▪️ utrzymywanie terminów dostaw oraz wysyłek zgodnie z planem
  • ▪️ udział w inwentaryzacji
  • ▪️ negocjowanie warunków współpracy z kontrahentami
  • ✔️Efektywne zarządzanie zespołem (struktura rozproszona):
  • ▪️ planowanie pracy podległego zespołu pracowników magazynów i logistyki
  • ▪️ nadzorowanie realizacji celów i wskaźników KPI ustalonych dla działu
  • ✔️Optymalizacja procesów:
  • ▪️ opracowywanie i doskonalenie procedur oraz instruktaży
  • ▪️ wdrożenie nowych rozwiązań do realizacji
  • ✔️Dbanie o utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

Warszawa
Wygasła: 25.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie budżetu e-commerce, budżetu inwestycji oraz analiza ich wykonania
  • Przygotowywanie raportów kosztowych – przypisywanie kosztów do aktywności biznesowych, prezentacja kosztów operacyjnych per projekt, per Holding
  • Tworzenie raportów księgowo/podatkowych – sporządzanie analiz, zestawień oraz prezentacja wyników księgowych w ujęciu miesięcznym podmiotu oraz skonsolidowanym rocznym
  • Kontrolowanie kosztów stałych i zmiennych, analizowanie danych dotyczących kluczowych wskaźników efektowności (KPI), oraz innych wskaźników operacyjnych
  • Analizowanie rentowności sprzedaży produktu
  • Tworzenie i rozwijanie modeli controllingowych wspierających decyzje biznesowe
  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz ich analiza
  • Wspieranie przy kontroli poprawności księgowań i danych controlingowych
  • Ścisła współpraca z zespołem projektowym, księgowym, analitycznym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Financial Specialist

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie płatności i ich realizacja
  • Księgowanie wyciągów bankowych i przygotowanie alokacji
  • Przygotowywanie zestawień sald kont bankowych
  • Bieżąca analiza rozrachunków
  • Współpraca z innymi działami spółki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Operations Manager

Warszawa
Wygasła: 02.09.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca zdalna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • ✔️Koordynacja i kontrola operacji wewnątrz organizacji:
  • ▪️ optymalizacja procesów i kosztów operacyjnych
  • ▪️ rozwój operacji technologicznych e-commerce
  • ✔️Zarządzanie Pionem Operacyjnym w strukturze rozproszonej:
  • ▪️ wspieranie i rozwój zespołu składającego się z Team Lidera, Analityków i PM
  • ✔️Kontrolowanie budżetów:
  • ▪️ współtworzenie budżetów, polityki cenowej oraz strategii sprzedażowej
  • ▪️ przygotowywanie i monitorowanie prognoz kosztowych
  • ✔️Mapowanie, przygotowywanie i usprawnianie procesów organizacyjnych:
  • ▪️ aktywna praca nad ulepszaniem procesu projektowego
  • ▪️ implementowanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie optymalizacji i poprawy procesów logistycznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Prawnik (in-house)

Warszawa
Wygasła: 01.09.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Bieżąca i korporacyjna obsługa przedsiębiorstw, w tym spółek polskich i zagranicznych (m.in. przygotowywanie uchwał organów, protokołów zgromadzeń)
  • Przeprowadzanie projektów restrukturyzacyjnych (m.in. połączenia, przekształcenia, nabywanie innych podmiotów) oraz pełnienie nadzoru prawnego nad projektami
  • Sporządzanie, zmiany i opiniowanie umów, porozumień lub innej dokumentacji prawnej
  • Przygotowywanie opinii oraz informacji prawnych
  • Bieżące konsultacje i wsparcie prawne w ramach grupy kapitałowej
  • Współpraca z innymi działami podmiotów grupy kapitałowej oraz zewnętrzną kancelarią
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

Warszawa
Wygasła: 25.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie budżetu e-commerce, budżetu inwestycji oraz analiza ich wykonania
  • Przygotowywanie raportów kosztowych – przypisywanie kosztów do aktywności biznesowych, prezentacja kosztów operacyjnych per projekt, per Holding
  • Tworzenie raportów księgowo/podatkowych – sporządzanie analiz, zestawień oraz prezentacja wyników księgowych w ujęciu miesięcznym podmiotu oraz skonsolidowanym rocznym
  • Kontrolowanie kosztów stałych i zmiennych, analizowanie danych dotyczących kluczowych wskaźników efektowności (KPI), oraz innych wskaźników operacyjnych
  • Analizowanie rentowności sprzedaży produktu
  • Tworzenie i rozwijanie modeli controllingowych wspierających decyzje biznesowe
  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz ich analiza
  • Wspieranie przy kontroli poprawności księgowań i danych controlingowych
  • Ścisła współpraca z zespołem projektowym, księgowym, analitycznym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna/-y Księgowa/-y

Warszawa
Wygasła: 18.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie ewidencji magazynowej
  • Prowadzenie pełnej księgowości spółek
  • Prowadzenie procedur księgowych i dokumentacji księgowej według obowiązującej w jednostce polityki rachunkowości
  • Zakładanie i prowadzenie ksiąg rachunkowych
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, PIT, VAT
  • Przygotowywanie miesięcznych bilansów, rachunków zysków i strat oraz rocznych sprawozdań finansowych
  • Księgowanie dokumentów kosztowych i przychodowych (PLN, EURO)
  • Wystawianie i rozliczanie faktur sprzedaży eksportowych do krajów UE i poza UE
  • Prowadzenie ewidencji majątku trwałego i naliczanie amortyzacji
  • Bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych
  • Weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i księgowym
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, NBP, GUS) i z innymi działami organizacji w zakresie księgowości
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regulatory Affair Specialist

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie dokumentacji zgłoszeniowej niezbędnej przy wprowadzeniu do obrotu różnych kategorii produktów: suplementów diety, produktów kosmetycznych i wyrobów medycznych
  • Analizowanie i aktywne śledzenie wymogów regulacyjnych w zakresie wprowadzania do obrotu produktów
  • Rejestrowanie produktów w kraju i zagranicą
  • Zarządzanie dokumentacją produktową i jej archiwizacja
  • Aktywny udział w procesie new product development, w tym w zakresie tworzenie i analiza: składów, treści oznakowania z uwzględnieniem najnowszych regulacji prawnych
  • Współpracowanie z działem zakupów w zakresie określania wymogów dokumentacyjnych oraz kontroli standardów jakościowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Data Analyst

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.08.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • budowa nowych, cyklicznie odświeżanych źródeł danych, które są niezbędne do przeprowadzenia analiz
  • budowanie dashboardów w PowerBI od pozyskania danych, przez ich manipulację po wyświetlenie
  • samodzielne projektowanie, tworzenie i rozwijanie wybranych raportów
  • tworzenie kompleksowych analiz na potrzeby kadry zarządzającej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi raportowych
  • współpraca z Działem IT i Pionami Biznesowymi w zakresie rozwoju systemu informacji zarządczej
  • wsparcie w zaplanowaniu i przeprowadzeniu testów A/B
  • przygotowanie analiz benchmarkingowych dla różnych transakcji wewnątrzgrupowych
  • opracowywanie modeli prognostycznych wspierających procesy operacyjne
Pokaż więcej >>
od 7000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Financial Specialist

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 31.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna, praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie płatności i ich realizacja
  • Księgowanie wyciągów bankowych i przygotowanie alokacji
  • Przygotowywanie zestawień sald kont bankowych
  • Bieżąca analiza rozrachunków
  • Współpraca z innymi działami spółki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za przygotowanie budżetu e-commerce, budżetu inwestycji oraz analiza ich wykonania;
  • Przygotowywanie raportów zarządczych kosztowych, przypisywanie kosztów do aktywności biznesowych, prezentacja kosztów operacyjnych per projekt, per Holding;
  • Tworzenie raportów księgowo/podatkowych, sporządzanie analiz, zestawień oraz prezentacja wyników księgowych w ujęciu miesięcznym podmiotu oraz skonsolidowanym rocznym;
  • Kontrola kosztów stałych i zmiennych, analizowanie danych dotyczących kluczowych wskaźników efektowności (KPI) oraz innych wskaźników operacyjnych;
  • Analiza rentowności sprzedaży produktu;
  • Tworzenie i rozwijanie modeli controllingowych wspierających decyzje biznesowe;
  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz ich analiza;
  • Wsparcie przy kontroli poprawności księgowań i danych controlingowych;
  • Ścisła współpraca z zespołem projektowym, księgowym, analitycznym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Helpdesk Specialist

aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.07.2022
pełny etat
umowa zlecenie
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników;
  • Rejestracja zgłoszeń oraz ich terminowa obsługa;
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, oprogramowania, systemów, drukarek, skanerów itd.;
  • Naprawa, modernizacja sprzętu komputerowego;
  • Utrzymywanie aktualnej dokumentacji, spisów, ewidencji urządzeń, obsługa dostaw urządzeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

Grzybowska 62, Wola, Warszawa
Wygasła: 29.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za przygotowanie budżetu e-commerce, budżetu inwestycji oraz analiza ich wykonania;
  • Umiejętność przygotowywania raportów zarządczych:
  • - kosztowy – przypisywanie kosztów do aktywności biznesowych, prezentacja kosztów operacyjnych per projekt, per Holding;
  • - księgowo/podatkowy – sporządzanie analiz, zestawień oraz prezentacja wyników księgowych w ujęciu miesięcznym podmiotu oraz skonsolidowanym rocznym;
  • - kontrola- koszty stałe i zmienne, analizowanie danych dotyczących kluczowych wskaźników efektowności (KPI) oraz innych wskaźników operacyjnych;
  • - sprzedaż – analiza rentowności sprzedaży produktu;
  • Tworzenie i rozwijanie modeli controllingowych wspierających decyzje biznesowe;
  • Umiejętność przygotowywania sprawozdań finansowych oraz ich analiza;
  • Wsparcie przy kontroli poprawności księgowań i danych controlingowych;
  • Ścisła współpraca z zespołem projektowym, księgowym, analitycznym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regulatory Affair Specialist

Grzybowska 62, Wola, Warszawa
Wygasła: 15.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie dokumentacji zgłoszeniowej niezbędnej przy wprowadzeniu do obrotu różnych kategorii produktów: suplementów diety, produktów kosmetycznych i wyrobów medycznych na rynek polski oraz rynki zagraniczne;
  • Analiza i aktywne śledzenie wymogów regulacyjnych w zakresie wprowadzania do obrotu produktów (na rynku polskim i rynkach zagranicznych);
  • Rejestracje produktowe w kraju i zagranicą;
  • Zarządzanie dokumentacją produktową i jej archiwizacja;
  • Aktywny udział w procesie new product development, w tym w zakresie tworzenie i analiza: składów, treści oznakowania z uwzględnieniem najnowszych regulacji prawnych;
  • Współpraca z działem zakupów w zakresie określania wymogów dokumentacyjnych oraz kontroli standardów jakościowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior HR Specialist

Grzybowska 62, Wola, Warszawa
Wygasła: 09.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Kompleksowa realizacja procesów rekrutacyjnych z różnych obszarów m.in. e-commerce, marketing, IT, finanse, księgowość na stanowiska średniego i wyższego szczebla;
  • Ścisła współpraca z Hiring Managerami w tym doradzanie, profilowanie i ustalanie oczekiwań i priorytetów, bieżące wsparcie w obszarze prawa pracy oraz zatrudnienia;
  • Rozwijanie i proponowanie strategii rekrutacyjnych, aktywne pozyskiwanie kandydatów z różnych kanałów;
  • Udział oraz realizacja projektów z obszarów Learning & Development, Employer Branding & Communication;
  • Współpraca z dostawcami usług HR;
  • Dbanie o pozytywny Candidate Experience
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior HR Specialist

Grzybowska 62, Wola, Warszawa
Wygasła: 09.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Redagowanie oraz zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych na portalach internetowych oraz w social mediach;
  • Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska w działach m.in. e-commerce, marketing, IT, logistyka, księgowość w Polsce i za granicą;
  • Budowanie pozytywnego Candidate Experience;
  • Bieżący kontakt z Hiring Managerami pod kątem prowadzonych procesów rekrutacyjnych;
  • Poszukiwanie najlepszych talentów przy użyciu innowacyjnych kanałów m.in sourcing, networking, social media;
  • Udział w dodatkowych projektach z obszaru HR (employer branding, szkolenia, budowanie ścieżek karier)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT Specialist

Grzybowska 62, Wola, Warszawa
Wygasła: 05.06.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników;
  • Rejestracja zgłoszeń oraz ich terminowa obsługa;
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, oprogramowania, systemów, drukarek, skanerów itd.;
  • Naprawa, modernizacja sprzętu komputerowego;
  • Utrzymywanie aktualnej dokumentacji, spisów, ewidencji urządzeń, obsługa dostaw urządzeń;
  • Zapewnienie stabilności aplikacji, w tym trzeciej linii wsparcia w procesie serwisowania aplikacji;
  • Utrzymanie środowisk rozwojowych i przygotowanie zmian na środowiska produkcyjne;
  • Współpraca z dostawcami oprogramowania w celu eliminacji błędów, testowania i instalacji poprawek;
  • Monitorowanie działania infrastruktury, weryfikacja i zgłaszanie usterek do dostawców;
  • Proste prace administracyjne Active Directory;
  • Konfiguracja, rozwiązywanie problemów związanych z sieciami bezprzewodowymi oraz oprogramowaniem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Recruiter

Warszawa
Wygasła: 06.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za całościowy proces rekrutacji i selekcji kandydatów;
  • Ścisła współpraca z Hiring Managerami w tym doradzanie, profilowanie i ustalanie oczekiwań i priorytetów;
  • Rozwijanie i proponowanie strategii rekrutacyjnych, aktywne pozyskiwanie kandydatów z różnych kanałów;
  • Projektowanie procesów rekrutacyjnych, etapów weryfikacji kandydatów;
  • Przygotowywanie raportów rekrutacyjnych;
  • Współpraca z dostawcami usług HR;
  • Dbanie o pozytywny Candidate Experience
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT Specialist

Grzybowska 62, Wola, Warszawa
Wygasła: 29.04.2022
pełny etat
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników;
  • Rejestracja zgłoszeń oraz ich terminowa obsługa;
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, oprogramowania, systemów, drukarek, skanerów itd.;
  • Naprawa, modernizacja sprzętu komputerowego;
  • Utrzymywanie aktualnej dokumentacji, spisów, ewidencji urządzeń, obsługa dostaw urządzeń;
  • Zapewnienie stabilności aplikacji, w tym trzeciej linii wsparcia w procesie serwisowania aplikacji;
  • Utrzymanie środowisk rozwojowych i przygotowanie zmian na środowiska produkcyjne;
  • Współpraca z dostawcami oprogramowania w celu eliminacji błędów, testowania i instalacji poprawek;
  • Monitorowanie działania infrastruktury, weryfikacja i zgłaszanie usterek do dostawców;
  • Proste prace administracyjne Active Directory;
  • Konfiguracja, rozwiązywanie problemów związanych z sieciami bezprzewodowymi oraz oprogramowaniem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Helpdesk Specialist

Grzybowska 62, Wola, Warszawa
Wygasła: 29.04.2022
pełny etat
umowa zlecenie
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników,
  • Rejestracja zgłoszeń oraz ich terminowa obsługa,
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, oprogramowania, systemów, drukarek, skanerów itd.,
  • Naprawa, modernizacja sprzętu komputerowego,
  • Utrzymywanie aktualnej dokumentacji, spisów, ewidencji urządzeń, obsługa dostaw urządzeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

Grzybowska 62, Wola, Warszawa
Wygasła: 06.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za przygotowanie budżetu e-commerce, budżetu inwestycji oraz analiza ich wykonania;
  • Umiejętność przygotowywania raportów zarządczych:
  • - kosztowy – przypisywanie kosztów do aktywności biznesowych, prezentacja kosztów operacyjnych per projekt, per Holding;
  • - księgowo/podatkowy – sporządzanie analiz, zestawień oraz prezentacja wyników księgowych w ujęciu miesięcznym podmiotu oraz skonsolidowanym rocznym;
  • - kontrola- koszty stałe i zmienne, analizowanie danych dotyczących kluczowych wskaźników efektowności (KPI) oraz innych wskaźników operacyjnych;
  • - sprzedaż – analiza rentowności sprzedaży produktu
  • Tworzenie i rozwijanie modeli controllingowych wspierających decyzje biznesowe;
  • Umiejętność przygotowywania sprawozdań finansowych oraz ich analiza;
  • Wsparcie przy kontroli poprawności księgowań i danych kontrolingowych;
  • Ścisła współpraca z zespołem projektowym, księgowym, analitycznym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior HR Specialist

Grzybowska 62, Wola, Warszawa
Wygasła: 06.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Redagowanie oraz zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych na portalach internetowych oraz w social mediach;
  • Poszukiwanie najlepszych talentów przy użyciu innowacyjnych kanałów m.in sourcing, networking, social media;
  • Wsparcie zespołu HR w prowadzeniu kompleksowych projektów rekrutacyjnych;
  • Budowanie pozytywnego Candidate Experience;
  • Udział w dodatkowych projektach z obszaru HR
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Treasury Manager

Warszawa
Wygasła: 02.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
  • Zarządzanie i rozwijanie departamentu Treasury: w tym zespoły (np. płatności, planowania finansowego, Treasury Analysts, relacji z bankami);
  • Zapewnianie rocznego i bieżącego planowania biznesowego, przygotowania prognoz cash-flow i raportów realizacji;
  • Bieżące monitorowanie i planowanie wielowalutowych, zewnętrznych i wewnętrznych przepływów pieniężnych;
  • Nadzorowanie i planowanie płynności finansowej wszystkich spółek w międzynarodowym holdingu;
  • Stała współpraca z przedstawicielami biznesu, w tym produkcji, dystrybucji i międzynarodowej logistyki B2C na kilkunastu rynkach, przy uwzględnieniu stocków i procesów produkcyjnych;
  • Określanie ryzyk i opracowanie scenariuszy dla sytuacji skrajnych;
  • Ścisła współpraca z zespołem Controllingu Finansowego przy rekoncyliacji P&L, uzgadnianiu P&La z bilansami;
  • Zapewnianie terminowych analiz i rekomendacji dla zarządów spółek i przedstawicieli biznesu;
  • Zarządzanie wierzytelnościami i wewnętrznymi rozliczeniami w tym pożyczkami i udziałami;
  • Przygotowanie prognoz, analiz i wyjaśnień do odchyleń od poprzednich okresów;
  • Nadzorowanie procesów KYC compliance, AML;
  • Zarządzanie produktami i relacjami bankowymi w tym ich analiza i dostosowanie do potrzeb biznesu;
  • Wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych, automatyzacji i kontroli w procesach finansowych;
  • Tworzenie procedur, standaryzacja i optymalizacja procesów finansowych;
  • Procesowanie zmian wynikających z zarządzania inwestycjami i uwalnianymi z nich zasobami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Manager

Warszawa
Wygasła: 27.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
menedżer
Obowiązki:
  • Wspieranie bieżących i przyszłych potrzeb biznesowych poprzez tworzenie i realizację strategii HR;
  • Współtworzenie polityki personalnej zgodnie ze strategią firmy oraz bieżące nadzorowanie jej stosowania;
  • Realizowanie projektów w obszarze HR, doskonalenie i optymalizacja istniejących procesów oraz implementacja nowych;
  • Wsparcie merytoryczne oraz doradcze dla biznesu w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi i budowaniu umiejętności przywódczych;
  • Rekomendowanie rozwiązań z zakresu HR w odpowiedzi na pojawiające się potrzeby biznesu;
  • Zarządzanie wszystkimi procesami i zasobami w obszarze HR w tym: rekrutacja, kadry i płace, EB;
  • Tworzenie i wdrażanie procedur, regulaminów i praktyk związanych z obszarem HR;
  • Prowadzenie rekrutacji na stanowiska strategiczne;
  • Przygotowanie raportów i analiz dotyczących wskaźników HR, wyciąganie wniosków oraz rekomendowanie działań rozwojowych;
  • Zarządzanie budżetem HR;
  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami w obszarze HR
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT Systems Administrator

Warszawa
Wygasła: 25.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Administracja i utrzymanie systemów informatycznych działających w oparciu o Microsoft Windows Server, Red Hat Linux;
  • Administracja siecią lokalną i urządzeniami sieciowymi (routery Juniper SRX i przełączniki CISCO);
  • Monitorowanie urządzeń IT;
  • Zapewnienie bezpieczeństwa sieci, środowiska serwerowego;
  • Współpraca w zakresie wdrażania nowych rozwiązań informatycznych;
  • Współpraca w utrzymaniu infrastruktury IT;
  • Współpraca z departamentami biznesowymi w zakresie technologii informatycznych;
  • Świadczenie usług dla innych departamentów, rozwiązywanie incydentów;
  • Naprawa uszkodzeń i modernizacja sieci lokalnej;
  • Udział w projektach aktualnie realizowanych przez Dział Wsparcia Technicznego IT;
  • Praca w ramach II linii wsparcia;
  • Prowadzenie aktualnej dokumentacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Administrative Assistant

Warszawa
Wygasła: 24.03.2022
pełny etat
umowa zlecenie
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie i realizacja operacyjnych i administracyjnych zadań HR;
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (w formie papierowej i elektronicznej);
  • Wprowadzanie oraz aktualizacja baz danych HR;
  • Administrowanie benefitami;
  • Bieżące wsparcie HR Administratora w codziennych obowiązkach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Recruiter

Warszawa
Wygasła: 12.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za całościowy proces rekrutacji i selekcji kandydatów;
  • Ścisła współpraca z Hiring Managerami w tym doradzanie, profilowanie i ustalanie oczekiwań i priorytetów;
  • Rozwijanie i proponowanie strategii rekrutacyjnych, aktywne pozyskiwanie kandydatów z różnych kanałów;
  • Projektowanie procesów rekrutacyjnych, etapów weryfikacji kandydatów;
  • Przygotowywanie raportów rekrutacyjnych;
  • Współpraca z dostawcami usług HR;
  • Dbanie o pozytywny Candidate Experience
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Specjalista ds. płatności i rozliczeń

Warszawa
Wygasła: 05.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie płatności i ich realizacja;
  • Księgowanie wyciągów bankowych i przygotowanie alokacji;
  • Przygotowywanie zestawień sald kont bankowych;
  • Bieżąca analiza rozrachunków;
  • Współpraca z innymi działami spółki w celu pozyskania danych dla prawidłowych rozliczeń z kontrahentami;
  • Realizowanie zleconych zadań ad hoc
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Manager

Warszawa
Wygasła: 10.02.2022
pełny etat
kontrakt B2B
menedżer
Obowiązki:
  • Wpieranie bieżących i przyszłych potrzeb biznesowych poprzez tworzenie i realizację strategii HR;
  • Współtworzenie polityki personalnej zgodnie ze strategią firmy oraz bieżące nadzorowanie jej stosowania;
  • Realizowanie projektów w obszarze HR, doskonalenie i optymalizacja istniejących procesów oraz implementacja nowych;
  • Wsparcie merytoryczne oraz doradcze dla biznesu w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi i budowaniu umiejętności przywódczych;
  • Rekomendowanie rozwiązań z zakresu HR w odpowiedzi na pojawiające się potrzeby biznesu;
  • Zarządzanie wszystkimi procesami i zasobami w obszarze HR w tym: rekrutacja, kadry i płace, EB;
  • Tworzenie i wdrażanie procedur, regulaminów i praktyk związanych z obszarem HR;
  • Prowadzenie rekrutacji na stanowiska strategiczne;
  • Przygotowanie raportów i analiz dotyczących wskaźników HR, wyciąganie wniosków oraz rekomendowanie działań rozwojowych;
  • Zarządzanie budżetem HR;
  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami w obszarze HR
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

SSC Project Manager

Warszawa
Wygasła: 10.02.2022
pełny etat
kontrakt B2B
ekspert
Obowiązki:
  • Równoległe prowadzenie kilku projektów o zasięgu międzynarodowym w obszarze wsparcia biznesu (Finance & Legal);
  • Tworzenie, analiza i modyfikowanie procesów;
  • Bieżąca kontrola i weryfikacja poprawności funkcjonowania procesów i zwiększanie wydajności operacyjnej;
  • Identyfikowanie, konfigurowanie, monitorowanie i raportowanie wyników projektów i ich kluczowych wskaźników efektywności;
  • Kształtowanie i egzekucja projektów transformacyjnych, zarządzanie zmianą;
  • Modelowanie procesów by były proste, spójne, skuteczne i efektywne;
  • Eliminacja operacji i działań w procesach niedodających wartości, przewidywanie i identyfikowanie zagrożeń;
  • Budowanie standardów dla procesów w sposób ciągły, w tym w odpowiedzi na zmiany zachodzące w otoczeniu organizacji, w wymaganiach jej klientów, partnerów, interesariuszy;
  • Centralizowanie operacji;
  • Wspieranie Head of SSC w codziennej i projektowej działalności;
  • Ścisła współpraca z klientami biznesowymi, zbieranie i weryfikowanie potrzeb, stały kontakt z zewnętrznymi partnerami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of SSC (Finance & Legal)

Warszawa
Wygasła: 10.02.2022
pełny etat
kontrakt B2B
menedżer
Obowiązki:
  • Doskonalenie procesów SSC w obszarze Finance&Legal, poprzez dobór odpowiednich narzędzi, proaktywne poszukiwanie rozwiązań dla pojawiających się potrzeb biznesowych;
  • Rozwój organizacji oraz opracowanie i wdrażanie procedur zapewniających wysokie standardy bezpieczeństwa oraz efektywności;
  • Nieustanne podnoszenie jakości świadczonych w ramach SSC usług, w tym przez wprowadzanie standaryzacji, automatyzacji i optymalizacji do procesów;
  • Zarządzanie podległymi zespołami Finance, Legal, R&A i Controlling, zgodnie z celami i strategią biznesową firmy, w tym: odpowiedzialność za motywację, rozwój, szkolenia, alokację zadań;
  • Poprawa wydajności i efektywności operacyjnej przy jednoczesnym mierzeniu wyników oraz nadzorowaniu kosztów i wyznaczonych założeń budżetowych;
  • Zarządzanie i koordynacja projektów, realizacja planów strategicznych i biznesowych firmy, identyfikowanie zagrożeń i obszarów wymagających poprawy, nadawanie priorytetów, wyznaczanie indywidualnych celów dla członków zespołu;
  • Zapewnienie ciągłości operacyjnej niezależnie od zmieniających się okoliczności biznesowych;
  • Analizowanie i kierowanie wszystkimi działaniami obszaru Finance&Legal;
  • Ścisła współpraca i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi i współpracującymi zespołami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

Grzybowska 62, Wola, Warszawa
Wygasła: 22.01.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Preparation and further development of monthly reporting;
  • Active participation in budgeting/forecasting process;
  • Comprehensive analysis of P&L (sales, opex, margins);
  • Analysis of selected balance sheet and cash-flow items (accruals, receivables, payables, intercompany reconciliations);
  • Analysis of variances: actuals vs budget and vs prior periods;
  • Overseeing marketing expenses flow;
  • Supporting management team with financial advice;
  • Development of tools to support financial planning and analysis
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Optimization

Warszawa
Wygasła: 02.01.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie i organizacja pracy działu analityków ze wsparciem TL oraz efektywne delegowanie codziennych zadań;
  • Zarządzanie i organizacja projektów Optimization Department;
  • Kontakt z pozostałymi działami i spółkami w holdingu w ramach optymalizacji konwersji;
  • Analizowanie danych i sugerowanie zmian w procesach w razie potrzeby;
  • Wdrażanie metod usprawniania raportowania;
  • Tworzenie rekomendacji dla biznesu i wspieranie w podejmowaniu decyzji;
  • Nadzór nad planowaniem i przeprowadzaniem testów AB
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Growth

Warszawa
Wygasła: 02.01.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie zespołem optymalizującym kampanie marketingowe (online i offline);
  • Wsparcie zespołu w podejmowaniu kluczowych decyzji optymalizacyjnych;
  • Kreowanie i prowadzenie działań na rzecz rozwoju sprzedaży;
  • Realizacja KPI z zakresu performance (sprzedaż, marża, koszt pozyskania leada itd.);
  • Odpowiedzialność za wyniki działu;
  • Zarządzanie i rozliczanie budżetu reklamowego;
  • Nadzór nad działaniami mediowymi prowadzonymi w ramach różnych kanałów reklamowych: PPC, email marketing, display, social, press, influence marketing, native, SEO, programmatic, direct, mobile i inne;
  • Monitorowanie i analizowanie wyników w celu zwiększenia efektywności kampanii;
  • Poszukiwanie i rozwijanie nowych kanałów sprzedaży pozwalających zwiększyć skalę biznesu;
  • Inicjowanie projektów mających na celu dotarcie do szerszego grona klientów;
  • Analiza ścieżki klienta w celu łączenia działań z poszczególnych kanałów;
  • Wyznaczanie kierunku rozwoju dla poszczególnych kanałów;
  • Ścisła współpraca z działem Relationship w celu budowania wspólnej strategii;
  • Tworzenie procesów i schematów działania mających usprawnić i zautomatyzować optymalizację kampanii;
  • Współpraca z innymi działami firmy oraz z klientem w celu optymalnego wykorzystania dostępnych na rynku możliwości i zwiększenia obecności agencji we wszystkich dostępnych na rynku kanałach marketingowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Creative

Warszawa
Wygasła: 02.01.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie interdyscyplinarnymi zespołami kreatywnymi;
  • Ścisła współpraca z zewnętrznymi działami mediowymi;
  • Weryfikacja działań Zespołu Kreatywnego;
  • Rozliczanie zespołów z wyników ilościowych i jakościowych;
  • Budowanie sieci zewnętrznych usługodawców w ramach produkcji kreacji;
  • Aktywna współpraca z zespołem w celu opracowania najlepszych linii kreatywnych dla nowych i obecnych produktów;
  • Aktywny udział w procesach rekrutacyjnych do podległego zespołu;
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie prowadzonych działań marketingowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Marketing Operations

Warszawa
Wygasła: 02.01.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie zespołem Marketing Operations, nadzór nad wszystkimi projektami i procesami;
  • Optymalizacja współpracy między działami w organizacji;
  • Wdrożenie celów strategicznych, wskaźników KPI i celów biznesowych w podległych zespołach;
  • Negocjacja umów i utrzymywanie relacji z dostawcami technologii;
  • Zarządzanie i skalowanie technologią oraz infrastrukturą;
  • Ocena wydajności procesów po przez zbieranie i analizę danych;
  • Odpowiedzialność za poprawne funkcjonowanie organizacji według wewnętrznych reguł oraz ogólnych regulacji prawnych;
  • Raportowanie przychodów i innych kluczowych wskaźników biznesowych — w tym podsumowanie dla kadry kierowniczej oraz Zarządu;
  • Zarządzanie zmianą oraz edukacja zespołów w tym:
  • o zmiany procesów i zachowań,
  • o zachęcanie liderów do wspierania i inspirowania innowacyjnych styli pracy
  • Zorientowanie liderów i pracowników na efektywne modele pracy i badanie ich uwarunkowań operacyjnych;
  • Wprowadzanie najlepszych praktyk w codziennej pracy zespołów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Relationship Department

Warszawa
Wygasła: 02.01.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem odpowiedzialnym za dbanie o relacje z partnerami biznesowymi;
  • Negocjacje i wsparcie w zawieraniu długoterminowych kontraktów (zarówno z wydawcami, jak i reklamodawcami);
  • Opracowanie i egzekucja strategii rozwoju w zakresie pozyskania nowych partnerów;
  • Stały kontakt z kluczowymi partnerami;
  • Koncentracja na realizacji celów biznesowych oraz ciągłe poszukiwanie nowych kanałów rozwoju biznesu;
  • Pozyskiwanie nowych kontaktów i kontraktów w ramach sieci afiliacyjnej;
  • Nadzór nad rozwojem własnej sieci afiliacyjnej;
  • Monitoring i analiza rynku (potencjalni klienci, partnerzy oraz działania konkurencji);
  • Budowanie pozycji agencji na rynku polskim i zagranicznym;
  • Bieżąca współpraca z teamem mediowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Growth

Kraków
Wygasła: 02.01.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie zespołem optymalizującym kampanie marketingowe (online i offline);
  • Wsparcie zespołu w podejmowaniu kluczowych decyzji optymalizacyjnych;
  • Kreowanie i prowadzenie działań na rzecz rozwoju sprzedaży;
  • Realizacja KPI z zakresu performance (sprzedaż, marża, koszt pozyskania leada itd.);
  • Odpowiedzialność za wyniki działu;
  • Zarządzanie i rozliczanie budżetu reklamowego;
  • Nadzór nad działaniami mediowymi prowadzonymi w ramach różnych kanałów reklamowych: PPC, email marketing, display, social, press, influence marketing, native, SEO, programmatic, direct, mobile i inne;
  • Monitorowanie i analizowanie wyników w celu zwiększenia efektywności kampanii;
  • Poszukiwanie i rozwijanie nowych kanałów sprzedaży pozwalających zwiększyć skalę biznesu;
  • Inicjowanie projektów mających na celu dotarcie do szerszego grona klientów;
  • Analiza ścieżki klienta w celu łączenia działań z poszczególnych kanałów;
  • Wyznaczanie kierunku rozwoju dla poszczególnych kanałów;
  • Ścisła współpraca z działem Relationship w celu budowania wspólnej strategii;
  • Tworzenie procesów i schematów działania mających usprawnić i zautomatyzować optymalizację kampanii;
  • Współpraca z innymi działami firmy oraz z klientem w celu optymalnego wykorzystania dostępnych na rynku możliwości i zwiększenia obecności agencji we wszystkich dostępnych na rynku kanałach marketingowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Optimization

Kraków
Wygasła: 02.01.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie i organizacja pracy działu analityków ze wsparciem TL oraz efektywne delegowanie codziennych zadań;
  • Zarządzanie i organizacja projektów Optimization Department;
  • Kontakt z pozostałymi działami i spółkami w holdingu w ramach optymalizacji konwersji;
  • Analizowanie danych i sugerowanie zmian w procesach w razie potrzeby;
  • Wdrażanie metod usprawniania raportowania;
  • Tworzenie rekomendacji dla biznesu i wspieranie w podejmowaniu decyzji;
  • Nadzór nad planowaniem i przeprowadzaniem testów AB
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Marketing Operations

Kraków
Wygasła: 02.01.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie zespołem Marketing Operations, nadzór nad wszystkimi projektami i procesami;
  • Optymalizacja współpracy między działami w organizacji;
  • Wdrożenie celów strategicznych, wskaźników KPI i celów biznesowych w podległych zespołach;
  • Negocjacja umów i utrzymywanie relacji z dostawcami technologii;
  • Zarządzanie i skalowanie technologią oraz infrastrukturą;
  • Ocena wydajności procesów po przez zbieranie i analizę danych;
  • Odpowiedzialność za poprawne funkcjonowanie organizacji według wewnętrznych reguł oraz ogólnych regulacji prawnych;
  • Raportowanie przychodów i innych kluczowych wskaźników biznesowych — w tym podsumowanie dla kadry kierowniczej oraz Zarządu;
  • Zarządzanie zmianą oraz edukacja zespołów w tym:
  • o zmiany procesów i zachowań,
  • o zachęcanie liderów do wspierania i inspirowania innowacyjnych styli pracy
  • Zorientowanie liderów i pracowników na efektywne modele pracy i badanie ich uwarunkowań operacyjnych;
  • Wprowadzanie najlepszych praktyk w codziennej pracy zespołów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Relationship Department

Kraków
Wygasła: 02.01.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem odpowiedzialnym za dbanie o relacje z partnerami biznesowymi;
  • Negocjacje i wsparcie w zawieraniu długoterminowych kontraktów (zarówno z wydawcami, jak i reklamodawcami);
  • Opracowanie i egzekucja strategii rozwoju w zakresie pozyskania nowych partnerów;
  • Stały kontakt z kluczowymi partnerami;
  • Koncentracja na realizacji celów biznesowych oraz ciągłe poszukiwanie nowych kanałów rozwoju biznesu;
  • Pozyskiwanie nowych kontaktów i kontraktów w ramach sieci afiliacyjnej;
  • Nadzór nad rozwojem własnej sieci afiliacyjnej;
  • Monitoring i analiza rynku (potencjalni klienci, partnerzy oraz działania konkurencji);
  • Budowanie pozycji agencji na rynku polskim i zagranicznym;
  • Bieżąca współpraca z teamem mediowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Creative

Kraków
Wygasła: 02.01.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie interdyscyplinarnymi zespołami kreatywnymi;
  • Ścisła współpraca z zewnętrznymi działami mediowymi;
  • Weryfikacja działań Zespołu Kreatywnego;
  • Rozliczanie zespołów z wyników ilościowych i jakościowych;
  • Budowanie sieci zewnętrznych usługodawców w ramach produkcji kreacji;
  • Aktywna współpraca z zespołem w celu opracowania najlepszych linii kreatywnych dla nowych i obecnych produktów;
  • Aktywny udział w procesach rekrutacyjnych do podległego zespołu;
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie prowadzonych działań marketingowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Prezes - Członek Zarządu

Warszawa
Wygasła: 17.02.2021
pełny etat
kontrakt B2B
prezes
Obowiązki:
  • Pełnienie funkcji Prezesa Zarządu w polskich spółkach zależnych;
  • Nadzór nad działalnością powierzonych podmiotów z perspektywy zgodności modelu biznesowego z założonymi celami;
  • Współpraca z kadrą zarządzającą grupy przy wdrażaniu procesów wewnętrznych i nadzorze nad prawidłowością ich funkcjonowania;
  • Monitorowanie i analiza konkurencji;
  • Nadzorowanie rozliczeń wewnętrznych i procesu obiegu informacji i dokumentów;
  • Reprezentacja kierowanych spółek w relacjach z kontrahentami, bankami, organami, etc.;
  • Wykonywanie innych zadań w zależności od potrzeby biznesowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. HR

Warszawa
Wygasła: 17.02.2021
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych end-to-end;
  • Współpraca z HRBP w zakresie realizowanych projektów rekrutacyjnych;
  • Współpraca z dostawcami usług HR;
  • Dbanie o pozytywne candidat experience;
  • Koordynacja oraz przeprowadzanie onboardingu i offboardingu pracowników;
  • Wsparcie managerów w działaniach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi;
  • Wspieranie realizacji zadań wynikających z systemu komunikacji wewnętrznej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Manager

Warszawa
Wygasła: 04.02.2021
pełny etat
kontrakt B2B
menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie biurami na terenie Polski;
  • Nadzór umów, negocjacja i realizacja kontraktów;
  • Opracowanie i egzekucja procedur i polityk;
  • Monitoring obiegu dokumentów;
  • Realizacja projektów w obszarze administracji;
  • Prowadzenie audytów;
  • Przygotowanie raportów;
  • Zarządzanie zespołem administracji w Warszawie i Krakowie;
  • Obsługa floty;
  • Współpraca z zespołami finansów, HR i IT;
  • Zarządzanie biurami na terenie Polski;
  • Obsługa umów i dokumentów księgowych;
  • Organizacja eventów;
  • Opracowanie i realizacja budżetu;
  • Wspieranie Dyrektora Administracji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Assistant

Warszawa
Wygasła: 29.01.2021
pełny etat
umowa zlecenie
asystent
Obowiązki:
  • Dbanie o porządek w naszym pięknym biurze;
  • Witanie, dbanie i anonsowanie gości;
  • Obsługa spotkań zewnętrznych i wewnętrznych;
  • Skrupulatna obsługa korespondencji, wypełnianie formatek i raportów;
  • Współpraca z naszymi kontrahentami, dostawcami, usługodawcami;
  • Research, zbieranie materiałów i porównywanie ofert;
  • Najróżniejsze zamówienia – spożywcze, biurowe, ale też te zaskakujące i wymagające;
  • Rozliczanie wydatków, opisywanie faktur, pilnowanie procedur;
  • Skanowanie i archiwizowanie;
  • Organizacja podróży, biletów, imprez, konferencji, prezentów, voucherów i integracji;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna Księgowa

Warszawa
Wygasła: 29.01.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych według polskiej ustawy o rachunkowości;
  • Dekretacja i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży;
  • Rozliczanie importu usług;
  • Przygotowanie i uzgodnienia rejestrów do deklaracji VAT;
  • Analiza kont rozrachunków , nadzór nad prawidłowym ich rozliczeniem oraz przeprowadzenie inwentaryzacji sald rozrachunków z kontrahentami;
  • Księgowanie wyciągów bankowych;
  • Księgowanie wynagrodzeń;
  • Księgowanie i rozliczanie udzielonych pożyczek;
  • Przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych;
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych;
  • Mile widziane doświadczenie w rozliczaniu dotacji oraz ulg podatkowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Helpdesk Specialist

Warszawa
Wygasła: 05.01.2021
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników,
  • Rejestracja zgłoszeń oraz ich terminowa obsługa,
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, oprogramowania, systemów, drukarek, skanerów itd.,
  • Naprawa, modernizacja sprzętu komputerowego,
  • Utrzymywanie aktualnej dokumentacji, spisów, ewidencji urządzeń, obsługa dostaw urządzeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Helpdesk Specialist

Kraków
Wygasła: 04.02.2021
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników,
  • Rejestracja zgłoszeń oraz ich terminowa obsługa,
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, oprogramowania, systemów, drukarek, skanerów itd.,
  • Naprawa, modernizacja sprzętu komputerowego,
  • Utrzymywanie aktualnej dokumentacji, spisów, ewidencji urządzeń, obsługa dostaw urządzeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Helpdesk Specialist

Warszawa
Wygasła: 01.01.2021
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Naprawa i modernizacja sprzętu komputerowego;
  • Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników;
  • Rejestracja zgłoszeń oraz ich terminowa obsługa;
  • Utrzymywanie aktualnej dokumentacji, spisów i ewidencji urządzeń;
  • Obsługa dostaw urządzeń;
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, oprogramowania, systemów, drukarek, skanerów itp
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing Operations Manager

Warszawa
Wygasła: 02.12.2020
pełny etat
kontrakt B2B
menedżer
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

CEO Commtree

Warszawa
Wygasła: 29.11.2020
pełny etat
kontrakt B2B
dyrektor
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna/y Księgowa/y

Wioślarska 8, 03-901 Warszawa, Polska
Wygasła: 06.02.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. wsparcia IT

Wioślarska 8, 03-901 Warszawa, Polska
Wygasła: 27.10.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Performance Media Specialist

małopolskie
Wygasła: 25.10.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Media

małopolskie
Wygasła: 17.10.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor HR / Head of People

mazowieckie
Wygasła: 06.10.2019
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Zarządzający - CEO

mazowieckie
Wygasła: 02.10.2019
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Employer Branding Specialist

mazowieckie
Wygasła: 01.09.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Ekspert ds. Rekrutacji

Warszawa
Wygasła: 01.05.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie RAISEAD POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.