1. Pracodawca
  2. Łódź
  3. OPG PROPERTY PROFESSIONALS sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

OPG PROPERTY PROFESSIONALS sp. z o.o.

ŁÓDŹ, UL. ROOSEVELTA 8

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (6) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 6 )

Asystent / Asystentka - Pracownik biurowy

Franklina Delano Roosevelta 8, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 15.03.2024
część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Wykonywanie ogólnych zadań biurowych, takich jak przyjmowanie telefonów, prowadzenie korespondencji, organizowanie spotkań i rezerwowanie sal konferencyjnych
  • Przygotowywanie i segregowanie dokumentów oraz materiałów biurowych
  • Obsługa urządzeń biurowych
  • Archiwizowanie dokumentacji i dbanie o porządek w archiwum
  • Zajmowanie się zamówieniami biurowymi, w tym zarządzanie zapasami materiałów biurowych
  • Współpraca z innymi pracownikami biura w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania firmy
  • Obsługa poczty i kurierów
  • Wsparcie przy organizacji imprez firmowych lub branżowych
  • Prowadzenie bieżącej dokumentacji i prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników
  • Wspieranie działań administracyjnych
  • Dekorowanie przestrzeni biura
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka kierownika projektu

Franklina Delano Roosevelta 8, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 13.03.2024
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie w zarządzaniu projektami budowlanymi: przebudowy powierzchni biurowych (fit – out), mieszkaniowymi, usługowo - handlowymi (mixed-used) czy też dot. rewitalizacji
  • Wsparcie w obszarze optymalizacji kosztowej, zakresowej a także merytorycznej
  • Udział w procesie przygotowywania budżetów do projektów
  • Współpraca z podwykonawcami i udział w negocjacjach umowy na prace projektowe lub roboty budowlane i instalacyjne
  • Nadzór, weryfikacja oraz koordynacja prowadzonych prac
  • Pomoc w organizacji przetargów
  • Kontrola usuwanych usterek pod kątem formalnym i technicznym oraz odbiory prac
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka kierownika projektu

Franklina Delano Roosevelta 8, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 20.12.2023
pełny etat, część etatu
umowa zlecenie
kontrakt B2B
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie w zarządzaniu projektami budowlanymi: przebudowy powierzchni biurowych (fit – out), mieszkaniowymi, usługowo - handlowymi (mixed-used) czy też dot. rewitalizacji
  • Wsparcie w obszarze optymalizacji kosztowej, zakresowej a także merytorycznej
  • Udział w procesie przygotowywania budżetów do projektów
  • Współpraca z podwykonawcami i udział w negocjacjach umowy na prace projektowe lub roboty budowlane i instalacyjne
  • Nadzór, weryfikacja oraz koordynacja prowadzonych prac
  • Pomoc w organizacji przetargów
  • Kontrola usuwanych usterek pod kątem formalnym i technicznym oraz odbiory prac
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka kierownika projektu

Franklina Delano Roosevelta 8, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 19.03.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie w zarządzaniu projektami budowlanymi: przebudowy powierzchni biurowych (fit – out), mieszkaniowymi, usługowo - handlowymi (mixed-used) czy też dot. rewitalizacji
  • Wsparcie w obszarze optymalizacji kosztowej, zakresowej a także merytorycznej
  • Udział w procesie przygotowywania budżetów do projektów
  • Współpraca z podwykonawcami i udział w negocjacjach umowy na prace projektowe lub roboty budowlane i instalacyjne
  • Nadzór, weryfikacja oraz koordynacja prowadzonych prac
  • Pomoc w organizacji przetargów
  • Nadzór nad procesem zgłoszenia usterek w ramach gwarancji obiektu
  • Prowadzenie korespondencji i rejestrów związanych z serwisem gwarancyjnym na poszczególnych projektach
  • Kontrola usuwanych usterek pod kątem formalnym i technicznym oraz odbiory prac
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales and Marketing Specialist

Łódź
Wygasła: 24.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • sprzedaż mieszkań i lokali usługowych w inwestycji deweloperskiej,
  • koordynowanie strategii marketingowej,
  • nadzorowanie przygotowania wzorów dokumentów sprzedażowych,
  • obsługa sprzedażowa i posprzedażowa,
  • nawiązywanie relacji z klientem,
  • zarządzenie budżetem marketingowym,
  • współpraca z pośrednikami finansowymi, architektami i kancelarią notarialną,
  • bieżąca analiza i monitoring konkurencji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. realizacji inwestycji budowlanych

Łódź
Wygasła: 28.08.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Nazwa stanowiska
  • Junior Project Manager
  • Opis stanowiska:
  • Poszukujemy zorganizowanej i odpowiedzialnej osoby, która wesprze nasz Dział Przygotowania i Realizacji Inwestycji. Oferujemy pracę przy angażujących projektach biurowych i mieszkaniowych. Zapewniamy elastyczny model zatrudnienia oraz biuro w najmodniejszej przestrzeni w Łodzi – OFF Piotrkowska Center. Poszukujemy osoby, mającej doświadczenie zawodowe w zarządzaniu przedsięwzięciami budowalnymi lub też takiej, które takie doświadczenie chce zdobyć - mile widziani absolwenci i studenci ostatniego roku na kierunkach związanych z budownictwem. Czas spędzony przy projekcie może zostać wliczony do dziennika praktyk celem uzyskania uprawnień konstrukcyjno-budowlanych
  • Obowiązki
  • • Pomoc w organizacji przetargów
  • • Przygotowanie, kompletowanie i kontrola niezbędnej dokumentacji formalno-prawnej
  • • Pomoc przy tworzeniu budżetu i cash flow inwestycji
  • • Obliczanie i przekazywanie wskaźników dotyczących inwestycji Kierownikowi Działu oraz Dyrektorowi Zarządzającemu,
  • • Koordynacja prac między architektami, wykonawcami, inspektorami nadzoru inwestorskiego, dostawcami wyposażenia oraz prawnikami
  • • Planowanie prac zgodnie z przyjętym harmonogramem
  • • Prowadzenie kontroli prawidłowości wykonanych prac
  • • Nadzorowanie usuwania usterek
  • • Udział w odbiorach technicznych i finansowych robót
  • • Koordynacja prac związanych z przekazaniem budynku do użytkowania
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie OPG PROPERTY PROFESSIONALS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.