1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. IMPERIAL CAPITAL sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

IMPERIAL CAPITAL sp. z o.o.

KRAKÓW, UL. WADOWICKA 7

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (33) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 33 )

Dyrektor Finansowy

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje w szczególności rozwój struktur oraz zarządzanie obszarem finansowo-księgowym i obszarem usług / systemów wsparcia w szczególności:
  • Współtworzenie segmentu finansowo-prawnego grupy, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru finansów, kontrolingu, sprawozdawczości, podatków, księgowości i kadr oraz IT i administracji, w tym budowa zespołów oraz rozwijanie kompetencji pracowników
  • Współtworzenie strategii finansowej grupy, w tym odpowiedzialność za monitoring oraz optymalizację rentowność kapitału własnego oraz rentowności operacyjnej na poziomie grupy, poszczególnych segmentów operacyjnych oraz projektów deweloperskich
  • Zarządzanie bieżącą oraz średnioterminową płynnością grupy, a także zarządzanie strukturą zadłużenia oraz optymalizację kosztów finansowania
  • Odpowiedzialność za tworzenie i aktualizację prognoz, modeli finansowych, zestawień płynnościowych oraz budżetów okresowych, sekcyjnych i projektowych
  • Odpowiedzialność za obszar sprawozdawczości oraz realizację formalnych obowiązków informacyjnych, w tym za konsolidację sprawozdań finansowych i budowę schematów rozliczeń intercompany
  • Odpowiedzialność za budowę polityki rachunkowości, strukturyzację planów kont oraz weryfikację poprawność schematów księgowych i księgowań. Odpowiedzialność za budowę stosownych standardów, schematów i procedur oraz nadzór nad ich przestrzeganiem
  • Odpowiedzialność za poprawności rozliczeń podatkowych (w tym w szczególności CIT / VAT / PCC), odpowiedzialność za przygotowywanie dokumentacji i raportowanie cen transferowych oraz schematów podatkowych. Wsparcie w zakresie optymalizacji struktury kapitałowej oraz w zakresie optymalizacji podatkowej
  • Obsługę procesów finansowania przedsięwzięć deweloperskich i spółek operacyjnych, w tym w szczególności w zakresie finansowania realizacji projektów deweloperskich (dominujący model: project finance) oraz finansowania działalności obszaru OPCO (obszar land developmentu, obszar wykonawstwa, obszar sprzedaży i komercjalizacji)
  • Obsługę poszczególnych projektów deweloperskich i grupy w zakresie obowiązków informacyjnych względem dawców finansowania, w tym w zakresie sprawozdawczości i kontrolingu, a także procesów uruchamiania transz finansowania oraz spłat i rozliczenia finansowania
  • Tworzenie modeli, analiz opłacalności, biznes planów i memorandów, w tym udział w tworzeniu i aktualizacji budżetów kosztowych i przychodowych dla poszczególnych projektów deweloperskich
  • Monitoring projektów, w tym kontrolę poprawności dokonywanych rozliczeń finansowych i płatności oraz kontrolę kompletności i zgodności dokumentacji formalno-prawnej
  • Agregację i aktualizację danych projektowych, w tym prowadzenie tabeli inwestycyjnej oraz pozostałych tabel informacyjnych
  • Sporządzanie pozostałych raportów, analiz i zestawień związanych z projektami inwestycyjnym i działalnością grupy
  • Rozwój narzędzi do zbierania, analizy i raportowania danych, w tym wsparcie budowy i rozwoju systemów centralnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna księgowa / księgowy

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 17.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego i rachunkowości
  • kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów
  • prowadzenie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży
  • samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT
  • sporządzanie deklaracji podatkowych oraz plików JPK
  • prowadzenie ewidencji rozrachunków, uzgadnianie rozrachunków, potwierdzanie sald z kontrahentami
  • ewidencja środków trwałych i WNiP oraz dokonywanie od nich odpisów amortyzacyjnych, ewidencja wyposażenia
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
  • sporządzanie sprawozdań GUS i innych
  • kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, itp.)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Project manager ds. realizacji inwestycji deweloperskich

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje kompleksową koordynację i nadzór procesu inwestycyjnego dla wybranych projektów deweloperskich od etapu przygotowawczego do momentu uzyskania pozwolenia na użytkowanie, a także wsparcie pozostałych działów w odniesieniu do fazy przygotowawczej i powykonawczej, w szczególności:
  • Kompleksowe prowadzenie procesu inwestycyjnego, w tym w szczególności pełnienie roli wiodącej w fazie wykonawcze oraz wsparcie w zakresie fazy przygotowawczej i powykonawczej
  • Koordynację i nadzór nad realizacją robót budowlanych, w tym ścisła współpraca z generalnymi wykonawcami, dedykowanymi podwykonawcami, pracowniami architektonicznymi, specjalistami branżowymi, zespołem budowlanym, project monitorami, gestorami, urzędami oraz innymi zewnętrznymi i wewnętrznymi interesariuszami procesu deweloperskiego
  • Prowadzenie procesów przetargowych, w tym współtworzenie sekcji centralnej kontraktacji i kontraktacji projektowej oraz uczestnictwo w procesie optymalizacji kosztowej projektów
  • Prowadzenie procesów odbiorowych, w tym współtworzenie sekcji kontroli jakości
  • Nadzór realizacji oraz tworzenie i stała aktualizacja harmonogramów, kosztorysów i budżetów projektowych, w tym wstępnych budżetów wskaźnikowych, budżetów przedmiarowych oraz budżetów kontraktacyjnych
  • Kontrola zgodności projektów z przyjętym standardem segmentowym oraz weryfikacja i optymalizacja rozwiązań projektowych, a także uczestnictwo w procesie standaryzacji rozwiązań projektowych
  • Weryfikację i opiniowanie dokumentacji projektowej i formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji
  • Wsparcie prac związanych z pozyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, warunków, uzgodnień i decyzji zmierzających do uzyskania pozwoleń na budowę oraz pozwoleń na użytkowanie
  • Sporządzanie okresowych raportów z postępów prac oraz dbałość o przepływ informacji dotyczących projektu
  • Zarządzanie dokumentacją projektową na etapie realizacji oraz w etapie powykonawczym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Project manager ds. przygotowania inwestycji deweloperskich

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje koordynację procesu inwestycyjnego na etapie od identyfikacji nieruchomości do momentu uzyskania pozwolenia na budowę, a także nadzór inwestycji i wsparcie projektowe w okresie późniejszym, w szczególności:
  • - Przygotowywanie analiz dla wskazanych gruntów zgodnie z zakresem due diligence oraz koordynację prac podmiotów zewnętrznych biorących udział w pracach audytowych i przygotowawczych
  • - Współpracę z zewnętrznymi pracowniami architektonicznymi oraz weryfikację i opiniowanie dokumentacji projektowej i formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji
  • - Realizację prac związanych z pozyskaniem wszelkich niezbędnych warunków, uzgodnień i decyzji zmierzających do uzyskania pozwoleń na budowę, w tym czynny udział w postępowaniach administracyjnych na każdym etapie inwestycji
  • - Zarządzanie dokumentacją projektową na etapie przygotowania inwestycji, stała aktualizacja tabeli przygotowania inwestycji, sporządzanie okresowych raportów z postępów prac oraz dbałość o przepływ informacji dotyczących nieruchomości
  • - Wsparcie działu sprzedaży i działu inwestycji w zakresie realizowanych przez nie zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy specjalista ds. kontraktacji i budżetowania

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 24.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Wsparcie procesów przetargowych, w tym kontraktacja projektowa oraz uczestnictwo w procesie optymalizacji kosztowej projektów
  • Tworzenie przedmiarów ilościowych, kosztorysów i budżetów projektowych, w tym wstępnych budżetów wskaźnikowych, budżetów przedmiarowych oraz budżetów kontraktacyjnych
  • Kontrola zgodności projektów z przyjętym standardem segmentowym oraz weryfikacja i optymalizacja rozwiązań projektowych, a także uczestnictwo w procesie standaryzacji rozwiązań projektowych
  • Weryfikację i opiniowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji inwestycji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy architekt

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 24.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Opracowywanie analiz chłonności, koncepcji produktowych / architektonicznych oraz modeli 3D wraz z opracowywaniem raportów due diligence dla wskazanych nieruchomości
  • Tworzenie i rozwój wytycznych architektonicznych i standardów segmentowych, opracowywanie i optymalizacja lokali oraz układów modelowych, opracowywanie rozwiązań technicznych, wizualnych i detali, a także opracowywanie innych elementów obrazujących preferencje produktowe inwestora
  • Współpraca z zewnętrznymi pracowniami architektonicznymi oraz weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji inwestycji
  • Wsparcie działu sprzedaży i działu inwestycji w zakresie realizowanych przez nie zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy specjalista ds. finansowania i sprawozdawczości

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 23.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje w szczególności wsparcie procesów finansowania projektów deweloperskich, raportowania i kontrolingu
  • Współtworzenie segmentu finansowo-prawnego grupy, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru finansowania, sprawozdawczości zarządczej oraz kontrolingu finansowego i operacyjnego
  • Obsługę procesów finansowania przedsięwzięć deweloperskich i spółek operacyjnych, w tym w szczególności w zakresie finansowania realizacji projektów deweloperskich (dominujący model: project finance) oraz finansowania działalności obszaru OPCO (obszar land developmentu, obszar sprzedaży i najmu, obszar generalnego wykonawstwa)
  • Monitoring oraz obsługę poszczególnych projektów inwestycyjnych i grupy w zakresie obowiązków informacyjnych względem dawców finansowania, w tym w zakresie prezentacji, kontroli oraz procesów uruchamiania transz finansowania i spłat finansowania
  • Tworzenie modeli finansowych, analiz opłacalności, biznes planów i memorandów, w tym udział w tworzeniu i aktualizacji budżetów kosztowych i przychodowych dla poszczególnych projektów
  • Monitoring projektów, w tym kontrolę poprawności dokonywanych rozliczeń finansowych i płatności oraz kontrolę kompletności i poprawności dokumentacji formalno-prawnej i operacyjnej
  • Agregację i aktualizację danych projektowych, w tym sprawozdawczość zarządcza oraz prowadzenie tabeli inwestycyjnej, tabeli płynnościowej oraz pozostałych tabel informacyjnych
  • Sporządzanie pozostałych raportów, analiz i zestawień związanych z projektami inwestycyjnym i działalnością grupy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor ds. rozwoju i kontrolingu

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 23.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje w szczególności rozwój struktur oraz zarządzanie obszarem finansowania projektów deweloperskich, raportowania i kontrolingu, a także wsparcie procesów transakcyjnych oraz procesów strukturyzacji działalności operacyjnej i rozwoju systemów centralnych
  • Współtworzenie segmentu finansowo-prawnego grupy, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru finansowania, sprawozdawczości zarządczej oraz kontrolingu finansowego i operacyjnego, standaryzacji procesów oraz budowy systemów centralnych
  • Obsługę procesów transakcyjnych oraz procesów finansowania przedsięwzięć deweloperskich i spółek operacyjnych, w tym w szczególności w zakresie sprzedaży aktywów nieruchomościowych do inwestorów instytucjonalnych (dominujący segment: living), finansowania realizacji projektów deweloperskich (dominujący model: project finance) oraz finansowania działalności obszaru OPCO (obszar land developmentu, obszar sprzedaży i najmu, obszar generalnego wykonawstwa)
  • Monitoring oraz obsługę poszczególnych projektów inwestycyjnych i grupy w zakresie obowiązków informacyjnych względem dawców finansowania, w tym w zakresie prezentacji, kontroli oraz procesów uruchamiania transz finansowania i spłat finansowania
  • Tworzenie modeli finansowych, analiz opłacalności, biznes planów i memorandów, w tym udział w tworzeniu i aktualizacji budżetów kosztowych i przychodowych dla poszczególnych projektów
  • Monitoring projektów, w tym kontrolę poprawności dokonywanych rozliczeń finansowych i płatności oraz kontrolę kompletności i poprawności dokumentacji formalno-prawnej i operacyjnej
  • Agregację i aktualizację danych projektowych, w tym sprawozdawczość zarządcza oraz prowadzenie tabeli inwestycyjnej, tabeli płynnościowej oraz pozostałych tabel informacyjnych
  • Sporządzanie pozostałych raportów, analiz i zestawień związanych z projektami inwestycyjnym i działalnością grupy
  • Wsparcie w zakresie optymalizacji struktury kapitałowej, optymalizacji podatkowej oraz optymalizacji kosztów finansowania i zarządzania bieżącą oraz średnioterminową płynnością
  • Rozwój narzędzi do zbierania, analizy i raportowania danych, w tym budowa i rozwój systemów centralnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Project manager ds. realizacji inwestycji deweloperskich

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 02.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje kompleksową koordynację i nadzór procesu inwestycyjnego dla wybranych projektów deweloperskich od etapu przygotowawczego do momentu uzyskania pozwolenia na użytkowanie, a także wsparcie pozostałych działów w odniesieniu do fazy przygotowawczej i powykonawczej, w szczególności:
  • Kompleksowe prowadzenie procesu inwestycyjnego, w tym w szczególności pełnienie roli wiodącej w fazie wykonawcze oraz wsparcie w zakresie fazy przygotowawczej i powykonawczej
  • Koordynację i nadzór nad realizacją robót budowlanych, w tym ścisła współpraca z generalnymi wykonawcami, dedykowanymi podwykonawcami, pracowniami architektonicznymi, specjalistami branżowymi, zespołem budowlanym, project monitorami, gestorami, urzędami oraz innymi zewnętrznymi i wewnętrznymi interesariuszami procesu deweloperskiego
  • Prowadzenie procesów przetargowych, w tym współtworzenie sekcji centralnej kontraktacji i kontraktacji projektowej oraz uczestnictwo w procesie optymalizacji kosztowej projektów
  • Prowadzenie procesów odbiorowych, w tym współtworzenie sekcji kontroli jakości
  • Nadzór realizacji oraz tworzenie i stała aktualizacja harmonogramów, kosztorysów i budżetów projektowych, w tym wstępnych budżetów wskaźnikowych, budżetów przedmiarowych oraz budżetów kontraktacyjnych
  • Kontrola zgodności projektów z przyjętym standardem segmentowym oraz weryfikacja i optymalizacja rozwiązań projektowych, a także uczestnictwo w procesie standaryzacji rozwiązań projektowych
  • Weryfikację i opiniowanie dokumentacji projektowej i formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji
  • Wsparcie prac związanych z pozyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, warunków, uzgodnień i decyzji zmierzających do uzyskania pozwoleń na budowę oraz pozwoleń na użytkowanie
  • Sporządzanie okresowych raportów z postępów prac oraz dbałość o przepływ informacji dotyczących projektu
  • Zarządzanie dokumentacją projektową na etapie realizacji oraz w etapie powykonawczym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor ds. kontrolingu i rozwoju

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 14.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje w szczególności rozwój struktur oraz zarządzanie obszarem kontrolingu i raportowania, a także wsparcie procesów transakcyjnych oraz procesów finansowania przedsięwzięć deweloperskich, w szczególności:
  • Współtworzenie segmentu finansowo-prawnego grupy, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru sprawozdawczości zarządczej oraz kontrolingu finansowego i operacyjnego, standaryzacji procesów oraz budowy systemów centralnych
  • Wsparcie procesów transakcyjnych i procesów finansowania przedsięwzięć deweloperskich, w tym w szczególności w zakresie sprzedaży aktywów nieruchomościowych do inwestorów instytucjonalnych (segment living) oraz finansowania realizacji projektów deweloperskich (model project finance)
  • Agregację i aktualizację danych projektowych, w tym prowadzenie tabeli inwestycyjnej, tabeli płynnościowej oraz pozostałych tabel informacyjnych
  • Monitoring projektów, w tym kontrolę poprawności dokonywanych rozliczeń finansowych i płatności oraz kontrolę kompletności i poprawności dokumentacji formalno-prawnej i operacyjnej
  • Tworzenie modeli finansowych i analiz opłacalności, w tym udział w tworzeniu i aktualizacji budżetów kosztowych i przychodowych dla poszczególnych projektów
  • Sporządzanie pozostałych raportów, analiz i zestawień związanych z projektami inwestycyjnym i działalnością grupy
  • Rozwój narzędzi do zbierania, analizy i raportowania danych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Project manager ds. przygotowania inwestycji deweloperskich

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 14.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje koordynację procesu inwestycyjnego na etapie od identyfikacji nieruchomości do momentu uzyskania pozwolenia na budowę, a także nadzór inwestycji i wsparcie projektowe w okresie późniejszym, w szczególności:
  • - Przygotowywanie analiz dla wskazanych gruntów zgodnie z zakresem due diligence oraz koordynację prac podmiotów zewnętrznych biorących udział w pracach audytowych i przygotowawczych
  • - Współpracę z zewnętrznymi pracowniami architektonicznymi oraz weryfikację i opiniowanie dokumentacji projektowej i formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji
  • - Realizację prac związanych z pozyskaniem wszelkich niezbędnych warunków, uzgodnień i decyzji zmierzających do uzyskania pozwoleń na budowę, w tym czynny udział w postępowaniach administracyjnych na każdym etapie inwestycji
  • - Zarządzanie dokumentacją projektową na etapie przygotowania inwestycji, stała aktualizacja tabeli przygotowania inwestycji, sporządzanie okresowych raportów z postępów prac oraz dbałość o przepływ informacji dotyczących nieruchomości
  • - Wsparcie działu sprzedaży i działu inwestycji w zakresie realizowanych przez nie zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor ds. kontrolingu i rozwoju

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 24.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje w szczególności rozwój struktur oraz zarządzanie obszarem kontrolingu i raportowania, a także wsparcie procesów transakcyjnych oraz procesów finansowania przedsięwzięć deweloperskich, w szczególności:
  • Współtworzenie segmentu finansowo-prawnego grupy, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru sprawozdawczości zarządczej oraz kontrolingu finansowego i operacyjnego, standaryzacji procesów oraz budowy systemów centralnych
  • Wsparcie procesów transakcyjnych i procesów finansowania przedsięwzięć deweloperskich, w tym w szczególności w zakresie sprzedaży aktywów nieruchomościowych do inwestorów instytucjonalnych (segment living) oraz finansowania realizacji projektów deweloperskich (model project finance)
  • Agregację i aktualizację danych projektowych, w tym prowadzenie tabeli inwestycyjnej, tabeli płynnościowej oraz pozostałych tabel informacyjnych
  • Monitoring projektów, w tym kontrolę poprawności dokonywanych rozliczeń finansowych i płatności oraz kontrolę kompletności i poprawności dokumentacji formalno-prawnej i operacyjnej
  • Tworzenie modeli finansowych i analiz opłacalności, w tym udział w tworzeniu i aktualizacji budżetów kosztowych i przychodowych dla poszczególnych projektów
  • Sporządzanie pozostałych raportów, analiz i zestawień związanych z projektami inwestycyjnym i działalnością grupy
  • Rozwój narzędzi do zbierania, analizy i raportowania danych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna księgowa / księgowy

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 17.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego i rachunkowości
  • kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów
  • prowadzenie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży
  • samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT
  • sporządzanie deklaracji podatkowych oraz plików JPK
  • prowadzenie ewidencji rozrachunków, uzgadnianie rozrachunków, potwierdzanie sald z kontrahentami
  • ewidencja środków trwałych i WNiP oraz dokonywanie od nich odpisów amortyzacyjnych, ewidencja wyposażenia
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
  • sporządzanie sprawozdań GUS i innych
  • kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, itp.)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna księgowa / księgowy

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 29.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego i rachunkowości
  • kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów
  • prowadzenie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży
  • samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT
  • sporządzanie deklaracji podatkowych oraz plików JPK
  • prowadzenie ewidencji rozrachunków, uzgadnianie rozrachunków, potwierdzanie sald z kontrahentami
  • ewidencja środków trwałych i WNiP oraz dokonywanie od nich odpisów amortyzacyjnych, ewidencja wyposażenia
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
  • sporządzanie sprawozdań GUS i innych
  • kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, itp.)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Architekt

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 25.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmował będzie zarówno współpracę z zewnętrznymi pracowniami architektonicznymi, w tym weryfikację oraz koordynację ich działań, jak również samodzielne opracowywanie dokumentacji projektowej oraz wsparcie działów wewnętrznych, w szczególności:
  • Tworzenie i rozwój wytycznych architektonicznych i standardów segmentowych, opracowywanie i optymalizacja lokali oraz układów modelowych, opracowywanie rozwiązań technicznych, wizualnych i detali, a także opracowywanie innych elementów obrazujących preferencje produktowe
  • Współpraca z zewnętrznymi pracowniami architektonicznymi oraz weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji inwestycji
  • Samodzielne opracowywanie analiz chłonności, koncepcji architektonicznych, projektów budowlanych, projektów wykonawczych oraz wizualizacji – dla wybranych projektów
  • Wsparcie działu sprzedaży i działu inwestycji w zakresie realizowanych przez nie zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Project manager ds. przygotowania inwestycji deweloperskich

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 25.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje koordynację procesu inwestycyjnego na etapie od identyfikacji nieruchomości do momentu uzyskania pozwolenia na budowę, a także nadzór inwestycji i wsparcie projektowe w okresie późniejszym, w szczególności:
  • - Przygotowywanie analiz dla wskazanych gruntów zgodnie z zakresem due diligence oraz koordynację prac podmiotów zewnętrznych biorących udział w pracach audytowych i przygotowawczych
  • - Współpracę z zewnętrznymi pracowniami architektonicznymi oraz weryfikację i opiniowanie dokumentacji projektowej i formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji
  • - Realizację prac związanych z pozyskaniem wszelkich niezbędnych warunków, uzgodnień i decyzji zmierzających do uzyskania pozwoleń na budowę, w tym czynny udział w postępowaniach administracyjnych na każdym etapie inwestycji
  • - Zarządzanie dokumentacją projektową na etapie przygotowania inwestycji, stała aktualizacja tabeli przygotowania inwestycji, sporządzanie okresowych raportów z postępów prac oraz dbałość o przepływ informacji dotyczących nieruchomości
  • - Wsparcie działu sprzedaży i działu inwestycji w zakresie realizowanych przez nie zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor ds. kontrolingu i rozwoju

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 22.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje w szczególności rozwój struktur oraz zarządzanie obszarem kontrolingu i raportowania, a także wsparcie procesów transakcyjnych oraz procesów finansowania przedsięwzięć deweloperskich, w szczególności:
  • Współtworzenie segmentu finansowo-prawnego grupy, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru sprawozdawczości zarządczej oraz kontrolingu finansowego i operacyjnego, standaryzacji procesów oraz budowy systemów centralnych
  • Wsparcie procesów transakcyjnych i procesów finansowania przedsięwzięć deweloperskich, w tym w szczególności w zakresie sprzedaży aktywów nieruchomościowych do inwestorów instytucjonalnych (segment living) oraz finansowania realizacji projektów deweloperskich (model project finance)
  • Agregację i aktualizację danych projektowych, w tym prowadzenie tabeli inwestycyjnej, tabeli płynnościowej oraz pozostałych tabel informacyjnych
  • Monitoring projektów, w tym kontrolę poprawności dokonywanych rozliczeń finansowych i płatności oraz kontrolę kompletności i poprawności dokumentacji formalno-prawnej i operacyjnej
  • Tworzenie modeli finansowych i analiz opłacalności, w tym udział w tworzeniu i aktualizacji budżetów kosztowych i przychodowych dla poszczególnych projektów
  • Sporządzanie pozostałych raportów, analiz i zestawień związanych z projektami inwestycyjnym i działalnością grupy
  • Rozwój narzędzi do zbierania, analizy i raportowania danych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor ds. kontrolingu i rozwoju

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 08.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje w szczególności rozwój struktur oraz zarządzanie obszarem kontrolingu i raportowania, a także wsparcie procesów transakcyjnych oraz procesów finansowania przedsięwzięć deweloperskich, w szczególności:
  • Współtworzenie segmentu finansowo-prawnego grupy, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru sprawozdawczości zarządczej oraz kontrolingu finansowego i operacyjnego, standaryzacji procesów oraz budowy systemów centralnych
  • Wsparcie procesów transakcyjnych i procesów finansowania przedsięwzięć deweloperskich, w tym w szczególności w zakresie sprzedaży aktywów nieruchomościowych do inwestorów instytucjonalnych (segment living) oraz finansowania realizacji projektów deweloperskich (model project finance)
  • Agregację i aktualizację danych projektowych, w tym prowadzenie tabeli inwestycyjnej, tabeli płynnościowej oraz pozostałych tabel informacyjnych
  • Monitoring projektów, w tym kontrolę poprawności dokonywanych rozliczeń finansowych i płatności oraz kontrolę kompletności i poprawności dokumentacji formalno-prawnej i operacyjnej
  • Tworzenie modeli finansowych i analiz opłacalności, w tym udział w tworzeniu i aktualizacji budżetów kosztowych i przychodowych dla poszczególnych projektów
  • Sporządzanie pozostałych raportów, analiz i zestawień związanych z projektami inwestycyjnym i działalnością grupy
  • Rozwój narzędzi do zbierania, analizy i raportowania danych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna księgowa/księgowy

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 27.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego i rachunkowości
  • kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów
  • prowadzenie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży;
  • samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT
  • sporządzanie deklaracji podatkowych oraz plików JPK
  • prowadzenie ewidencji rozrachunków, uzgadnianie rozrachunków, potwierdzanie sald z kontrahentami
  • ewidencja środków trwałych i WNiP oraz dokonywanie od nich odpisów amortyzacyjnych, ewidencja wyposażenia
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
  • sporządzanie sprawozdań GUS i innych
  • kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, itp.)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny Architekt/Architekt Prowadzący

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 21.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmował będzie zarówno współpracę z zewnętrznymi pracowniami architektonicznymi, w tym weryfikację oraz koordynację ich działań, jak również samodzielne opracowywanie dokumentacji projektowej oraz wsparcie działów wewnętrznych, w szczególności:
  • Tworzenie i rozwój wytycznych architektonicznych i standardów segmentowych, opracowywanie i optymalizacja lokali oraz układów modelowych, opracowywanie rozwiązań technicznych, wizualnych i detali, a także opracowywanie innych elementów obrazujących preferencje produktowe
  • Współpraca z zewnętrznymi pracowniami architektonicznymi oraz weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji inwestycji
  • Samodzielne opracowywanie analiz chłonności, koncepcji architektonicznych, projektów budowlanych, projektów wykonawczych oraz wizualizacji – dla wybranych projektów
  • Wsparcie działu sprzedaży i działu inwestycji w zakresie realizowanych przez nie zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 26.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Nadzór nad obiegiem informacji i dokumentów w biurze
  • Skanowanie, kompletowanie i archiwizacja dokumentów
  • Planowanie i realizacja zaopatrzenia firmy w artykuły biurowe
  • Wsparcie administracyjne wszystkich działów w firmie
  • Organizacja wizyt gości
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. infrastruktury i środowiska oraz instalacji

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 26.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje kompleksowe wsparcie działu przygotowania inwestycji oraz project managerów odpowiedzialnych za realizację inwestycji deweloperskich w segmencie mieszkaniowym i PRS w zakresie obszaru infrastruktury i środowiska oraz obszaru instalacyjnego, w szczególności:
  • Przygotowywanie analiz dla wskazanych gruntów zgodnie z zakresem due diligence, w tym w szczególności w zakresie istniejącego i wymaganego uzbrojenia terenu (energia, gaz, ciepło, woda, ścieki, wody opadowe, telekomunikacja…), przyłączeń do dróg publicznych (infrastruktura drogowa, umowy zobowiązujące…) oraz środowiska
  • Udział w tworzeniu analiz chłonności i koncepcji projektowych oraz weryfikacja i opiniowanie dokumentacji i rozwiązań projektowych, a także tworzenie wytycznych w zakresie infrastruktury i środowiska
  • Realizacja prac związanych z pozyskaniem niezbędnych informacji i warunków technicznych, oświadczeń, uzgodnień, projektów oraz zgód i decyzji w odniesieniu do obszaru infrastruktury i środowiska
  • Współpraca z zewnętrznymi jednostkami projektowymi i specjalistami branżowymi w odniesieniu do obszaru infrastruktury i środowiska oraz obszaru instalacji
  • Optymalizacja rozwiązań technicznych na etapie projektowym oraz weryfikacja prac na etapie wykonawczym w odniesieniu do obszaru infrastruktury i środowiska. W tym wsparcie merytoryczne w zakresie doboru rozwiązań oraz opracowywania projektów warsztatowych i objaśnień
  • Optymalizacja rozwiązań technicznych na etapie projektowym oraz weryfikacja prac na etapie wykonawczym w odniesieniu do obszaru instalacyjnego. W tym wsparcie merytoryczne w zakresie doboru rozwiązań oraz opracowywania projektów warsztatowych i objaśnień
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy architekt ( Segment Mieszkaniowy / Segment PRS )

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 13.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmował będzie zarówno współpracę z zewnętrznymi pracowniami architektonicznymi, w tym weryfikację oraz koordynację ich działań, jak również samodzielne opracowywanie dokumentacji projektowej oraz wsparcie działów wewnętrznych, w szczególności:
  • Tworzenie i rozwój wytycznych architektonicznych i standardów segmentowych, opracowywanie i optymalizacja lokali oraz układów modelowych, opracowywanie rozwiązań technicznych, wizualnych i detali, a także opracowywanie innych elementów obrazujących preferencje produktowe
  • Współpraca z zewnętrznymi pracowniami architektonicznymi oraz weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji inwestycji
  • Samodzielne opracowywanie analiz chłonności, koncepcji architektonicznych, projektów budowlanych, projektów wykonawczych oraz wizualizacji – dla wybranych projektów
  • Wsparcie działu sprzedaży i działu inwestycji w zakresie realizowanych przez nie zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży w Biurze Sprzedaży Dewelopera

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 23.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • kompleksowa obsługa Klientów w procesie sprzedaży mieszkań,
  • przygotowywanie ofert w Biurze Sprzedaży i prezentacja mieszkań na terenach inwestycji,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
  • kompletowanie dokumentów do umów deweloperskich/przedwstępnych i końcowych z Klientami,
  • prowadzenie negocjacji z Klientami,
  • udział w planowaniu i realizacji działań marketingowych – w tym Targach Mieszkaniowych,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. przygotowania inwestycji deweloperskich

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 25.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje całościową koordynację procesu inwestycyjnego na etapie od identyfikacji nieruchomości do momentu uzyskania pozwolenia na budowę i obejmuje w szczególności:
  • Przygotowywanie analiz dla wskazanych gruntów zgodnie z zakresem due diligence oraz koordynację prac podmiotów zewnętrznych biorących udział w pracach audytowych
  • Udział w tworzeniu analiz chłonności i koncepcji projektowych, jak również nadzór pracowni architektonicznych oraz weryfikację i opiniowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji inwestycji
  • Realizację prac związanych z pozyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji zmierzających do uzyskania pozwoleń na budowę, w tym czynny udział w postępowaniach administracyjnych na każdym etapie inwestycji
  • Zarządzanie dokumentacją projektową na etapie przygotowania inwestycji, stała aktualizacja tabeli przygotowania inwestycji, sporządzanie okresowych raportów z postępów prac oraz dbałość o przepływ informacji dotyczących nieruchomości, w tym w szczególności ciągła współpraca z działem wykonawczym i sprzedażowym
  • Wsparcie procesu tworzenia analiz opłacalności inwestycji, w tym udział w tworzeniu wstępnych harmonogramów projektowych oraz budżetów kosztowych i przychodowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Inwestycyjny

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 16.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Zwiększanie wartości biznesu i realny wpływ na jego rozwój poprzez:
  • Przygotowanie oraz prowadzenie procesów inwestycyjnych w klasycznym segmencie deweloperskim oraz PRS
  • Planowanie, uzgodnienia, kontrola na procesem uzyskiwania pozwoleń na budowę, uzgadniania i kontrola prac projektowych, tworzenie harmonogramów
  • Kontrola nad całością procesów w realizowanych inwestycjach
  • Pozyskiwanie nowych inwestycji, analiza ich potencjału i rentowności
  • Bieżąca współpraca z zespołami projektantów, wykonawców, kontrahentów i partnerów Firmy
  • Zarządzanie Działem Inwestycji
  • Bezpośrednia współpraca z właścicielem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. rachunkowości (bilansista)

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 04.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Sporządzanie bilansów, sprawozdań finansowych, raportów, deklaracji podatkowych (CIT, VAT,PIT),
  • Samodzielne sporządzanie sprawozdania finansowego skonsolidowanego oraz sprawozdania finansowego głównej spółki w grupie,
  • Przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,
  • Sporządzanie bilansów, rozliczeń podatkowych i niezbędnych zestawień finansowych na potrzeby banków i instytucji finansowych,
  • Współpraca z biegłym rewidentem,
  • Przygotowywanie raportów i analiz finansowych, głównie na potrzeby Zarządu, audytorów
  • Uczestnictwo w przygotowaniu dokumentacji cen transferowych,
  • Udział w procesie zamknięcia miesiąca
  • Bieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnych i podatkowych
  • Ścisła współpraca z Zarządem,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Sprzedaży Mieszkań i Obsługi Klienta

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 04.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • kompleksowa obsługa Klientów w procesie sprzedaży mieszkań,
  • przygotowywanie ofert w Biurze Sprzedaży i prezentacja mieszkań na terenach inwestycji,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
  • kompletowanie dokumentów do umów deweloperskich/przedwstępnych i końcowych z Klientami,
  • prowadzenie negocjacji z Klientami,
  • udział w planowaniu i realizacji działań marketingowych – w tym Targach Mieszkaniowych,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Menedżer ds. pozyskiwania gruntów i inwestycji

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 14.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
menedżer
Obowiązki:
  • Pozyskiwanie gruntów i działek pod inwestycje oraz budowę nowych obiektów
  • Weryfikacja stanu prawnego nieruchomości
  • Kompletowanie materiałów oraz tworzenie prezentacji dotyczących nowych lokalizacji
  • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z podmiotami związanymi z rynkiem nieruchomości
  • Monitorowanie zmian na rynku nieruchomości oraz działań konkurencji
  • Weryfikacja stanu prawnego działek i nieruchomości, nadzór nad przestrzeganiem procedur administracyjnych
  • Udział w przetargach, kontakt z urzędami
  • Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń na adaptację gruntów;
  • Analiza potencjalnych nieruchomości gruntowych m.in. lokalizacja, komunikacja, plany miejscowe i inne uwarunkowania
  • Koordynacja procesu negocjacji związanych z zakupem nieruchomości
  • Prowadzenie działań formalno-prawnych związanych z zakupem gruntu/ nieruchomości
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/ Księgowy

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 03.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
menedżer
Obowiązki:
  • Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Wystawianie faktur sprzedaży – księgowanie i dekretowanie tych dokumentów,
  • Bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych pod kątem rachunkowym i formalno-merytorycznym,
  • Ewidencjonowanie i rozliczanie operacji bankowych,
  • Ewidencja środków trwałych wraz z amortyzacją,
  • Uzgadnianie i weryfikacja poprawności sald rozrachunków w kontrahentami,
  • Prace związane z zamknięciem miesiąca i roku obrotowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Menedżer ds. pozyskiwania gruntów i inwestycji

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 01.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
menedżer
Obowiązki:
  • Pozyskiwanie gruntów i działek pod inwestycje oraz budowę nowych obiektów
  • Weryfikacja stanu prawnego nieruchomości
  • Kompletowanie materiałów oraz tworzenie prezentacji dotyczących nowych lokalizacji
  • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z podmiotami związanymi z rynkiem nieruchomości
  • Monitorowanie zmian na rynku nieruchomości oraz działań konkurencji
  • Weryfikacja stanu prawnego działek i nieruchomości, nadzór nad przestrzeganiem procedur administracyjnych
  • Udział w przetargach, kontakt z urzędami
  • Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń na adaptację gruntów;
  • Analiza potencjalnych nieruchomości gruntowych m.in. lokalizacja, komunikacja, plany miejscowe i inne uwarunkowania
  • Koordynacja procesu negocjacji związanych z zakupem nieruchomości
  • Prowadzenie działań formalno-prawnych związanych z zakupem gruntu/ nieruchomości
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Prawnik

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 01.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • obsługa prawna spółki w zakresie bieżącej działalności,
  • tworzenie i analiza formalno-prawna dokumentacji związanej z obsługiwanym obszarem, tj. umów zawieranych przez spółkę, przygotowywanie opinii prawnych, pism administracyjnych i zaangażowanie w ustalanie stanu faktycznego procesów z obsługiwanego zakresu,
  • sporządzanie raportów i zestawień zgodnie z wytycznymi zarządu,
  • reprezentowanie spółek przed organami administracyjnymi,
  • obsługa umów z bankami,
  • koordynacja i kontrola procesów związanych urzędami tj. wydział architektury, KRS, KW, nadzór budowlany
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Inżynier Budowy

Wadowicka 7, Kraków
Wygasła: 29.01.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • obsługa Klientów w procesie odbiorów i przekazywania mieszkań;
  • prowadzenie procesu zmian lokatorskich we współpracy z architektem i generalnym wykonawcą;
  • obsługa posprzedażowa Klientów – zgłoszeń na podstawie rękojmi;
  • budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami;
  • przygotowywanie zapytań ofertowych;
  • analiza otrzymywanych ofert
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie IMPERIAL CAPITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.