Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pracownik w Dziale Finansowo-Księgowym ds. finansowo-księgowych
Bolesława Chrobrego 7, Włochy, Warszawa
Wygasła: 26.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• dekretowanie i ewidencja dokumentów finansowo-księgowych w programie ZSI „Finanse i Księgowość” zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości określoną w Zakładzie,
• prowadzenie analitycznej ewidencji pozabilansowej planu wydatków budżetowych roku bieżącego,
• przygotowanie na podstawie danych wynikających z ewidencji księgowej zestawień i opracowań niezbędnych do sporządzenia sprawozdań budżetowych i sprawozdawczości opisowej z wykonania planu finansowego,
• terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków, dochodów i sprawozdań finansowych,
• przygotowywanie poleceń przelewów w systemie bankowości elektronicznej na podstawie zatwierdzonych dokumentów
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami i usługami w nieruchomościach mieszkalnych
użytkowych i na terenach; sporządzanie wycen dokumentacji
kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarem robót; weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych; sporządzanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych i danych wyjściowych prac weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych; nadzorowanie
sprawdzanie i odbiór dokumentacji projektowej instalacji sanitarnych; nadzór nad wykonaniem okresowych przeglądów i badań instalacji sanitarnych; sporządzanie ocen i opinii w zakresie stanu technicznego instalacji sanitarnej i urządzeń; nadzór nad realizacja umów na roboty i usługi oraz prawidłowością prowadzonej konserwacji urządzeń w budynkach w zakresie sanitarnym; udział w komisjach technicznych i sporządzanie z nich protokołów i innych dokumentów; uczestnictwo w komisjach i procedurach przetargowych związanych z realizacją robót i usług; uzyskiwanie zgód i zezwoleń wymaganych prawem budowlanym oraz warunków i umów od dostawców; współdziałanie w zakresie prowadzenia sprawozdawczości w zakresie realizowanych robót i usług
Kierownik Działu Eksploatacji i Zamówień Publicznych
Warszawa
Wygasła: 10.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Opracowywanie projektów zarządzeń
pism ogólnych
regulaminów
instrukcji i wszelkich innych wewnętrznych aktów prawnych z zakresu realizowania zadań przyporządkowanych dla Działu Eksploatacji i Zamówień Publicznych; opracowywanie materiałów do planu finansowego i innych planów oraz sprawozdań i analiz; nadzór nad wykonywaniem zadań przez podległych pracowników Działu Eksploatacji i Zamówień publicznych
a w szczególności w zakresie: sprecyzowania zakresów obowiązków
czynności i uprawnień dla poszczególnych pracowników podległego działu; utrzymania terenów zewnętrznych w zakresie urządzonej zieleni na nieruchomościach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy; realizacji działań związanych z zarządzaniem lokalami użytkowymi
garażami i powierzchniami reklamowymi
będącymi w zasobach Zakładu; realizacji zadań związanych z dzierżawą nieruchomości; prowadzenia spraw i koordynacja działań w zakresie udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz zamówień nie objętych Prawem Zamówień Publicznych
do których należy stosować art. 44 ustawy o finansach publicznych
w tym przyjmowanie zleceń z komórek organizacyjnych na przeprowadzenie postepowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz weryfikacja wniosków z komórek organizacyjnych Zakładu; prawidłowego i terminowego rozliczania umów
egzekucją zobowiązań wykonawców z tytułu gwarancji
Pracownik w Dziale Eksploatacji i Zamówień Publicznych - Kierownik Działu Eksploatacji i Zamówień Publicznych
Bolesława Chrobrego 7, Włochy, Warszawa
Wygasła: 12.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
• opracowywanie projektów zarządzeń, pism ogólnych, regulaminów, instrukcji i wszelkich innych wewnętrznych aktów prawnych z zakresu realizowania zadań przyporządkowanych dla Działu Eksploatacji i Zamówień Publicznych;
• opracowywanie materiałów do planu finansowego i innych planów oraz sprawozdań i analiz;
• nadzór nad wykonywaniem zadań przez podległych pracowników Działu Eksploatacji i Zamówień publicznych, a w szczególności w zakresie:
- sprecyzowania zakresów obowiązków, czynności i uprawnień dla poszczególnych pracowników podległego działu;
- utrzymania terenów zewnętrznych w zakresie urządzonej zieleni na nieruchomościach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy;
- realizacji działań związanych z zarządzaniem lokalami użytkowymi, garażami i powierzchniami reklamowymi, będącymi w zasobach Zakładu;
- realizacji zadań związanych z dzierżawą nieruchomości;
- prowadzenia spraw i koordynacja działań w zakresie udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz zamówień nie objętych Prawem Zamówień Publicznych, do których należy stosować art. 44 ustawy o finansach publicznych, w tym przyjmowanie zleceń z komórek organizacyjnych na przeprowadzenie postepowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz weryfikacja wniosków z komórek organizacyjnych Zakładu;
- prawidłowego i terminowego rozliczania umów, egzekucją zobowiązań wykonawców z tytułu gwarancji, rękojmi oraz naruszania warunków umowy
• sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie zatrudniania i wynagradzania,
• udział w przygotowaniu projektu planu finansowego w zakresie zatrudniania i wynagradzania,
• sporządzanie wszelkich dokumentów księgowych z zakresu zatrudniania i wynagradzania,
• prowadzenie Zakładowej Składnicy Akt,
• wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Organizacji i Kadr
Praca na stanowisku związana jest ze znajomością m. in. następujących aktów prawnych: ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa Kodeks pracy, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawa o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej, Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie szczegółowych zasad udzielania urlopu wypoczynkowego, ustalania i wypłacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu pieniężnego za urlop, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020r., ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami i usługami w nieruchomościach mieszkalnych
użytkowych i na terenach; sporządzanie wycen dokumentacji
kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarem robót; weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych; sporządzanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych i danych wyjściowych prac weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych; nadzorowanie
sprawdzanie i odbiór dokumentacji projektowej instalacji sanitarnych; nadzór nad wykonaniem okresowych przeglądów i badań instalacji sanitarnych; sporządzanie ocen i opinii w zakresie stanu technicznego instalacji sanitarnej i urządzeń; nadzór nad realizacja umów na roboty i usługi oraz prawidłowością prowadzonej konserwacji urządzeń w budynkach w zakresie sanitarnym; udział w komisjach technicznych i sporządzanie z nich protokołów i innych dokumentów; uczestnictwo w komisjach i procedurach przetargowych związanych z realizacją robót i usług; uzyskiwanie zgód i zezwoleń wymaganych prawem budowlanym oraz warunków i umów od dostawców; współdziałanie w zakresie prowadzenia sprawozdawczości w zakresie realizowanych robót i usług
odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych
- prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej
- sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS
deklaracji PIT i PFRON
- sporządzanie raportów do GUS
ZUS
Urzędów Skarbowych i PFRON
- obsługa egzekucji komorniczych i administracyjnych z wynagrodzeń pracowników
- wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
- obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw płacowych
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i kontrola dyscypliny pracy
- prowadzenie akt osobowych pracowników oraz ewidencji kadrowych
- przygotowywanie dokumentów do zawierania umów cywilno-prawnych (zlecenia
o dzieło) i prowadzenie ich ewidencji
- prowadzenie gospodarki odzieżą roboczą
ochronną i sprzętem ochrony osobistej pracowników Zakładu
- przygotowywanie i realizacja szkoleń oraz rozwoju zawodowego pracowników
- prowadzenie oraz aktualizacja BIP
- współpraca z placówkami świadczącymi usługi medycyny pracy
firmami szkoleniowymi itp
- sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie zatrudniania i wynagradzania
- udział w przygotowaniu projektu planu finansowego w zakresie zatrudniania i wynagradzania
- sporządzanie wszelkich dokumentów księgowych z zakresu zatrudniania i wynagradzania
- prowadzenie Zakładowej Składnicy Akt
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Organizacji i Kadr.
Praca na stanowisku związana jest ze znajomością m. in. następujących aktów prawnych: ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych
ustawa o pracownikach samorządowych
ustawa Kodeks pracy
rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych
ustawa o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej
Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie szczegółowych zasad udzielania urlopu wypoczynkowego
ustalania i wypłacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu pieniężnego za urlop
rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020r
ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
instrukcji i wszelkich innych wewnętrznych aktów prawnych z zakresu realizowania zadań przyporządkowanych dla Działu Administracji
- nadzór nad wykonywaniem zadań przez podległych pracowników Działu Administracji
a w szczególności w zakresie:
1) utrzymania należytego porządku i czystości na administrowanych nieruchomościach
2) przygotowywania dokumentacji da zawarcia umów najmu lokali mieszkalnych;
3) określania wymiaru opłat za najem lokali mieszkalnych
w tym ich odpowiedniej regulacji na podstawie polityki czynszowej m.st. Warszawy;
4) wykorzystywania lokali przez osoby zamieszkujące
w tym realizacji projektu Poznaj swojego najemcę;
5) przejmowania lokali i rozliczania najemców ze zwalnianych lokali; przygotowywania wypowiedzeń umów najmu lokali mieszkalnych w zakresie przewidzianym w ustawie o ochronie praw lokatorów (...) z wyjątkiem wypowiedzeń z tytułu zwłoki z zapłatą czynszu lub innych opłat za używanie lokalu mieszkalnego;
6) przygotowywania niezbędnych dokumentów do radcy prawnego celem skierowania spraw do sądu oraz prowadzeniem rejestru spraw sądowych;
7) prowadzenia zbioru dokumentów dotyczących lokali i budynków mieszkalnych
8) prowadzenia elektronicznej bazy danych w systemie ewidencji lokali i budynków SEIZBIL w zakresie (modułach) określonym w Zarządzeniu Dyrektora
dotyczącym funkcjonowania systemu informatycznego SEIZBIL w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
- organizacja pracy w dziale
w tym właściwe przydzielanie zadań podległym pracownikom;
- nadzór merytoryczny nad wprowadzanymi informacjami na stronę internetową ZGN w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w zakresie Działu Administracji;
- przygotowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w zakresie kompetencji Działu Administracji;
- analiza zaangażowania środków w ramach planu finansowego jednostki oraz wydatków w ramach przyznanych limitów i zawartych umów;
- przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji do zawarcia umów w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach oraz zapewnienia dostaw mediów oraz usług mieszkańcom