1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY WŁOCHY M.ST. WARSZAWY
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY WŁOCHY M.ST. WARSZAWY

Warszawa, ul. Bolesława Chrobrego 7

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (12) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 12 )

Pracownik w Dziale Organizacji i Kadr ds. Kadr i Płac

Bolesława Chrobrego 7, Włochy, Warszawa
Wygasła: 25.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • samodzielne sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • • prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej,
  • • sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS, deklaracji PIT i PFRON,
  • • sporządzanie raportów do GUS, ZUS, Urzędów Skarbowych i PFRON,
  • • obsługa egzekucji komorniczych i administracyjnych z wynagrodzeń pracowników,
  • • wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym,
  • • obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw płacowych,
  • • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i kontrola dyscypliny pracy,
  • • prowadzenie akt osobowych pracowników oraz ewidencji kadrowych,
  • • przygotowywanie dokumentów do zawierania umów cywilno-prawnych (zlecenia, o dzieło) i prowadzenie ich ewidencji,
  • • prowadzenie gospodarki odzieżą roboczą, ochronną i sprzętem ochrony osobistej pracowników Zakładu,
  • • przygotowywanie i realizacja szkoleń oraz rozwoju zawodowego pracowników,
  • • prowadzenie oraz aktualizacja BIP,
  • • współpraca z placówkami świadczącymi usługi medycyny pracy, firmami szkoleniowymi itp.,
  • • sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie zatrudniania i wynagradzania,
  • • udział w przygotowaniu projektu planu finansowego w zakresie zatrudniania i wynagradzania,
  • • sporządzanie wszelkich dokumentów księgowych z zakresu zatrudniania i wynagradzania,
  • • Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Organizacji i Kadr
  • Praca na stanowisku związana jest ze znajomością m. in. następujących aktów prawnych: ustawa o podatku dochodowym od osób
  • fizycznych, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa Kodeks pracy, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania
  • pracowników samorządowych, ustawa o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej,
  • Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie szczegółowych zasad udzielania urlopu wypoczynkowego, ustalania
  • i wypłacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu pieniężnego za urlop, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie
  • wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minim
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik w Dziale Finansowo-Księgowym ds. finansowo-księgowych

Bolesława Chrobrego 7, Włochy, Warszawa
Wygasła: 26.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • dekretowanie i ewidencja dokumentów finansowo-księgowych w programie ZSI „Finanse i Księgowość” zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości określoną w Zakładzie,
  • • prowadzenie analitycznej ewidencji pozabilansowej planu wydatków budżetowych roku bieżącego,
  • • przygotowanie na podstawie danych wynikających z ewidencji księgowej zestawień i opracowań niezbędnych do sporządzenia sprawozdań budżetowych i sprawozdawczości opisowej z wykonania planu finansowego,
  • • terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków, dochodów i sprawozdań finansowych,
  • • przygotowywanie poleceń przelewów w systemie bankowości elektronicznej na podstawie zatwierdzonych dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor Nadzoru ds. Sanitarnych

Warszawa
Wygasła: 10.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami i usługami w nieruchomościach mieszkalnych
  • użytkowych i na terenach; sporządzanie wycen dokumentacji
  • kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarem robót; weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych; sporządzanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych i danych wyjściowych prac weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych; nadzorowanie
  • sprawdzanie i odbiór dokumentacji projektowej instalacji sanitarnych; nadzór nad wykonaniem okresowych przeglądów i badań instalacji sanitarnych; sporządzanie ocen i opinii w zakresie stanu technicznego instalacji sanitarnej i urządzeń; nadzór nad realizacja umów na roboty i usługi oraz prawidłowością prowadzonej konserwacji urządzeń w budynkach w zakresie sanitarnym; udział w komisjach technicznych i sporządzanie z nich protokołów i innych dokumentów; uczestnictwo w komisjach i procedurach przetargowych związanych z realizacją robót i usług; uzyskiwanie zgód i zezwoleń wymaganych prawem budowlanym oraz warunków i umów od dostawców; współdziałanie w zakresie prowadzenia sprawozdawczości w zakresie realizowanych robót i usług
Pokaż więcej >>
od 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Eksploatacji i Zamówień Publicznych

Warszawa
Wygasła: 10.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Opracowywanie projektów zarządzeń
  • pism ogólnych
  • regulaminów
  • instrukcji i wszelkich innych wewnętrznych aktów prawnych z zakresu realizowania zadań przyporządkowanych dla Działu Eksploatacji i Zamówień Publicznych; opracowywanie materiałów do planu finansowego i innych planów oraz sprawozdań i analiz; nadzór nad wykonywaniem zadań przez podległych pracowników Działu Eksploatacji i Zamówień publicznych
  • a w szczególności w zakresie: sprecyzowania zakresów obowiązków
  • czynności i uprawnień dla poszczególnych pracowników podległego działu; utrzymania terenów zewnętrznych w zakresie urządzonej zieleni na nieruchomościach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy; realizacji działań związanych z zarządzaniem lokalami użytkowymi
  • garażami i powierzchniami reklamowymi
  • będącymi w zasobach Zakładu; realizacji zadań związanych z dzierżawą nieruchomości; prowadzenia spraw i koordynacja działań w zakresie udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz zamówień nie objętych Prawem Zamówień Publicznych
  • do których należy stosować art. 44 ustawy o finansach publicznych
  • w tym przyjmowanie zleceń z komórek organizacyjnych na przeprowadzenie postepowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz weryfikacja wniosków z komórek organizacyjnych Zakładu; prawidłowego i terminowego rozliczania umów
  • egzekucją zobowiązań wykonawców z tytułu gwarancji
  • rękojmi oraz naruszania warunków umowy
Pokaż więcej >>
od 7 000 do 8 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik w Dziale Technicznym - Inspektor Nadzoru ds. Sanitarnych

Bolesława Chrobrego 7, Włochy, Warszawa
Wygasła: 12.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami i usługami w nieruchomościach mieszkalnych, użytkowych i na terenach;
  • • sporządzanie wycen dokumentacji, kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarem robót;
  • • weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych;
  • • sporządzanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych i danych wyjściowych prac
  • • weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych;
  • • nadzorowanie, sprawdzanie i odbiór dokumentacji projektowej instalacji sanitarnych;
  • • nadzór nad wykonaniem okresowych przeglądów i badań instalacji sanitarnych;
  • • sporządzanie ocen i opinii w zakresie stanu technicznego instalacji sanitarnej i urządzeń;
  • • nadzór nad realizacja umów na roboty i usługi oraz prawidłowością prowadzonej konserwacji urządzeń w budynkach w zakresie sanitarnym;
  • • udział w komisjach technicznych i sporządzanie z nich protokołów i innych dokumentów;
  • • uczestnictwo w komisjach i procedurach przetargowych związanych z realizacją robót i usług;
  • • uzyskiwanie zgód i zezwoleń wymaganych prawem budowlanym oraz warunków i umów od dostawców;
  • • współdziałanie w zakresie prowadzenia sprawozdawczości w zakresie realizowanych robót i usług
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik w Dziale Eksploatacji i Zamówień Publicznych - Kierownik Działu Eksploatacji i Zamówień Publicznych

Bolesława Chrobrego 7, Włochy, Warszawa
Wygasła: 12.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • • opracowywanie projektów zarządzeń, pism ogólnych, regulaminów, instrukcji i wszelkich innych wewnętrznych aktów prawnych z zakresu realizowania zadań przyporządkowanych dla Działu Eksploatacji i Zamówień Publicznych;
  • • opracowywanie materiałów do planu finansowego i innych planów oraz sprawozdań i analiz;
  • • nadzór nad wykonywaniem zadań przez podległych pracowników Działu Eksploatacji i Zamówień publicznych, a w szczególności w zakresie:
  • - sprecyzowania zakresów obowiązków, czynności i uprawnień dla poszczególnych pracowników podległego działu;
  • - utrzymania terenów zewnętrznych w zakresie urządzonej zieleni na nieruchomościach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy;
  • - realizacji działań związanych z zarządzaniem lokalami użytkowymi, garażami i powierzchniami reklamowymi, będącymi w zasobach Zakładu;
  • - realizacji zadań związanych z dzierżawą nieruchomości;
  • - prowadzenia spraw i koordynacja działań w zakresie udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz zamówień nie objętych Prawem Zamówień Publicznych, do których należy stosować art. 44 ustawy o finansach publicznych, w tym przyjmowanie zleceń z komórek organizacyjnych na przeprowadzenie postepowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz weryfikacja wniosków z komórek organizacyjnych Zakładu;
  • - prawidłowego i terminowego rozliczania umów, egzekucją zobowiązań wykonawców z tytułu gwarancji, rękojmi oraz naruszania warunków umowy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. Kadr, Płac i Archiwizacji

Warszawa
Wygasła: 10.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Samodzielne sporządzanie list płac
  • odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych
  • prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej
  • sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS
  • deklaracji PIT i PFRON
  • sporządzanie raportów do GUS
  • ZUS
  • Urzędów Skarbowych i PFRON
  • obsługa egzekucji komorniczych i administracyjnych z wynagrodzeń pracowników
  • wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
  • obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw płacowych
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i kontrola dyscypliny pracy
  • prowadzenie akt osobowych pracowników oraz ewidencji kadrowych
  • przygotowywanie dokumentów do zawierania umów cywilno-prawnych (zlecenia
  • o dzieło) i prowadzenie ich ewidencji
  • prowadzenie gospodarki odzieżą roboczą
  • ochronną i sprzętem ochrony osobistej pracowników Zakładu
  • przygotowywanie i realizacja szkoleń oraz rozwoju zawodowego pracowników
  • prowadzenie oraz aktualizacja BIP
  • współpraca z placówkami świadczącymi usługi medycyny pracy
  • firmami szkoleniowymi itp
  • sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie zatrudniania i wynagradzania
  • udział w przygotowaniu projektu planu finansowego w zakresie zatrudniania i wynagradzania
  • sporządzanie wszelkich dokumentów księgowych z zakresu zatrudniania i wynagradzania
  • prowadzenie Zakładowej Składnicy Akt
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Organizacji i Kadr
Pokaż więcej >>
od 5 000 do 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik w Dziale Organizacji i Kadr ds. Kadr, Płac i Archiwizacji

Bolesława Chrobrego 7, Włochy, Warszawa
Wygasła: 11.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • samodzielne sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • • prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej,
  • • sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS, deklaracji PIT i PFRON,
  • • sporządzanie raportów do GUS, ZUS, Urzędów Skarbowych i PFRON,
  • • obsługa egzekucji komorniczych i administracyjnych z wynagrodzeń pracowników,
  • • wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym,
  • • obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw płacowych,
  • • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i kontrola dyscypliny pracy,
  • • prowadzenie akt osobowych pracowników oraz ewidencji kadrowych,
  • • przygotowywanie dokumentów do zawierania umów cywilno-prawnych (zlecenia, o dzieło) i prowadzenie ich ewidencji,
  • • prowadzenie gospodarki odzieżą roboczą, ochronną i sprzętem ochrony osobistej pracowników Zakładu,
  • • przygotowywanie i realizacja szkoleń oraz rozwoju zawodowego pracowników,
  • • prowadzenie oraz aktualizacja BIP,
  • • współpraca z placówkami świadczącymi usługi medycyny pracy, firmami szkoleniowymi itp.,
  • • sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie zatrudniania i wynagradzania,
  • • udział w przygotowaniu projektu planu finansowego w zakresie zatrudniania i wynagradzania,
  • • sporządzanie wszelkich dokumentów księgowych z zakresu zatrudniania i wynagradzania,
  • • prowadzenie Zakładowej Składnicy Akt,
  • • wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Organizacji i Kadr
  • Praca na stanowisku związana jest ze znajomością m. in. następujących aktów prawnych: ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa Kodeks pracy, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawa o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej, Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie szczegółowych zasad udzielania urlopu wypoczynkowego, ustalania i wypłacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu pieniężnego za urlop, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020r., ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor Nadzoru ds. Sanitarnych

Warszawa
Wygasła: 04.05.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami i usługami w nieruchomościach mieszkalnych
  • użytkowych i na terenach; sporządzanie wycen dokumentacji
  • kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarem robót; weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych; sporządzanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych i danych wyjściowych prac weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych; nadzorowanie
  • sprawdzanie i odbiór dokumentacji projektowej instalacji sanitarnych; nadzór nad wykonaniem okresowych przeglądów i badań instalacji sanitarnych; sporządzanie ocen i opinii w zakresie stanu technicznego instalacji sanitarnej i urządzeń; nadzór nad realizacja umów na roboty i usługi oraz prawidłowością prowadzonej konserwacji urządzeń w budynkach w zakresie sanitarnym; udział w komisjach technicznych i sporządzanie z nich protokołów i innych dokumentów; uczestnictwo w komisjach i procedurach przetargowych związanych z realizacją robót i usług; uzyskiwanie zgód i zezwoleń wymaganych prawem budowlanym oraz warunków i umów od dostawców; współdziałanie w zakresie prowadzenia sprawozdawczości w zakresie realizowanych robót i usług
Pokaż więcej >>
od 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. Kadr, Płac i Archiwizacji

Warszawa
Wygasła: 22.04.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Samodzielne sporządzanie list płac
  • odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych
  • prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej
  • sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS
  • deklaracji PIT i PFRON
  • sporządzanie raportów do GUS
  • ZUS
  • Urzędów Skarbowych i PFRON
  • obsługa egzekucji komorniczych i administracyjnych z wynagrodzeń pracowników
  • wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
  • obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw płacowych
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i kontrola dyscypliny pracy
  • prowadzenie akt osobowych pracowników oraz ewidencji kadrowych
  • przygotowywanie dokumentów do zawierania umów cywilno-prawnych (zlecenia
  • o dzieło) i prowadzenie ich ewidencji
  • prowadzenie gospodarki odzieżą roboczą
  • ochronną i sprzętem ochrony osobistej pracowników Zakładu
  • przygotowywanie i realizacja szkoleń oraz rozwoju zawodowego pracowników
  • prowadzenie oraz aktualizacja BIP
  • współpraca z placówkami świadczącymi usługi medycyny pracy
  • firmami szkoleniowymi itp
  • sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie zatrudniania i wynagradzania
  • udział w przygotowaniu projektu planu finansowego w zakresie zatrudniania i wynagradzania
  • sporządzanie wszelkich dokumentów księgowych z zakresu zatrudniania i wynagradzania
  • prowadzenie Zakładowej Składnicy Akt
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Organizacji i Kadr
Pokaż więcej >>
od 5 000 do 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. Kadr, płac i Archiwizacji

Warszawa
Wygasła: 06.04.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • - samodzielne sporządzanie list płac
  • odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych
  • - prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej
  • - sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS
  • deklaracji PIT i PFRON
  • - sporządzanie raportów do GUS
  • ZUS
  • Urzędów Skarbowych i PFRON
  • - obsługa egzekucji komorniczych i administracyjnych z wynagrodzeń pracowników
  • - wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
  • - obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw płacowych
  • - prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i kontrola dyscypliny pracy
  • - prowadzenie akt osobowych pracowników oraz ewidencji kadrowych
  • - przygotowywanie dokumentów do zawierania umów cywilno-prawnych (zlecenia
  • o dzieło) i prowadzenie ich ewidencji
  • - prowadzenie gospodarki odzieżą roboczą
  • ochronną i sprzętem ochrony osobistej pracowników Zakładu
  • - przygotowywanie i realizacja szkoleń oraz rozwoju zawodowego pracowników
  • - prowadzenie oraz aktualizacja BIP
  • - współpraca z placówkami świadczącymi usługi medycyny pracy
  • firmami szkoleniowymi itp
  • - sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie zatrudniania i wynagradzania
  • - udział w przygotowaniu projektu planu finansowego w zakresie zatrudniania i wynagradzania
  • - sporządzanie wszelkich dokumentów księgowych z zakresu zatrudniania i wynagradzania
  • - prowadzenie Zakładowej Składnicy Akt
  • - wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Organizacji i Kadr. Praca na stanowisku związana jest ze znajomością m. in. następujących aktów prawnych: ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • ustawa o pracownikach samorządowych
  • ustawa Kodeks pracy
  • rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych
  • ustawa o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej
  • Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie szczegółowych zasad udzielania urlopu wypoczynkowego
  • ustalania i wypłacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu pieniężnego za urlop
  • rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020r
  • ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Administracji

Warszawa
Wygasła: 05.04.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - opracowywanie projektów zarządzeń
  • pism ogólnych
  • regulaminów
  • instrukcji i wszelkich innych wewnętrznych aktów prawnych z zakresu realizowania zadań przyporządkowanych dla Działu Administracji
  • - nadzór nad wykonywaniem zadań przez podległych pracowników Działu Administracji
  • a w szczególności w zakresie: 1) utrzymania należytego porządku i czystości na administrowanych nieruchomościach
  • 2) przygotowywania dokumentacji da zawarcia umów najmu lokali mieszkalnych; 3) określania wymiaru opłat za najem lokali mieszkalnych
  • w tym ich odpowiedniej regulacji na podstawie polityki czynszowej m.st. Warszawy; 4) wykorzystywania lokali przez osoby zamieszkujące
  • w tym realizacji projektu Poznaj swojego najemcę; 5) przejmowania lokali i rozliczania najemców ze zwalnianych lokali; przygotowywania wypowiedzeń umów najmu lokali mieszkalnych w zakresie przewidzianym w ustawie o ochronie praw lokatorów (...) z wyjątkiem wypowiedzeń z tytułu zwłoki z zapłatą czynszu lub innych opłat za używanie lokalu mieszkalnego; 6) przygotowywania niezbędnych dokumentów do radcy prawnego celem skierowania spraw do sądu oraz prowadzeniem rejestru spraw sądowych; 7) prowadzenia zbioru dokumentów dotyczących lokali i budynków mieszkalnych
  • 8) prowadzenia elektronicznej bazy danych w systemie ewidencji lokali i budynków SEIZBIL w zakresie (modułach) określonym w Zarządzeniu Dyrektora
  • dotyczącym funkcjonowania systemu informatycznego SEIZBIL w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy - organizacja pracy w dziale
  • w tym właściwe przydzielanie zadań podległym pracownikom; - nadzór merytoryczny nad wprowadzanymi informacjami na stronę internetową ZGN w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w zakresie Działu Administracji; - przygotowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w zakresie kompetencji Działu Administracji; - analiza zaangażowania środków w ramach planu finansowego jednostki oraz wydatków w ramach przyznanych limitów i zawartych umów; - przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji do zawarcia umów w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach oraz zapewnienia dostaw mediów oraz usług mieszkańcom
Pokaż więcej >>
od 7 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie "ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY WŁOCHY M.ST. WARSZAWY", podziel się opinią i pomóż innym.