1. Pracodawca
  2. Leszno
  3. FLIXHOME sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

FLIXHOME sp. z o.o.

LESZNO, UL. BOHATERÓW WESTERPLATTE 1F / C

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (7) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 7 )

Inżynier budowy

Starowiejska 2, Szczecin
Wygasła: 02.04.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowanie i nadzór nad procesem budowy domów prefabrykowanych
  • Prowadzenie prac zgodnie z harmonogramem i wyznaczonym budżetem
  • Kontrolowanie zgodności wykonywanych prac z prawem budowlanym, normami i sztuką budowlaną
  • Współpraca z zespołem projektowym w celu optymalizacji projektów pod kątem wykonalności i efektywności
  • Rozwiązywanie bieżących problemów i wyzwań budowlanych w czasie rzeczywistym
  • Koordynacja dostawców i nadzór pracy podwykonawców
  • Współpraca z Kierownikiem budowy i Inwestorem
  • Inne zlecone przez przełożonego
Pokaż więcej >>
od 6000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager sprzedaży sieci partnerskiej

Szczecin
Wygasła: 26.03.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca mobilna
menedżer
Obowiązki:
  • Budowa i rozwój sieci partnerskiej (duże miasta w Polsce)
  • Rozwijanie kompetencji sprzedażowych i produktowych sieci
  • Organizacja szkoleń, mentoring, coaching (w tym online)
  • Współtworzenie strategii sprzedażowej firmy
  • Odpowiedzialność za procesy w firmie
  • Dbanie o wizerunek
  • Współpraca z innymi działami
  • Inne zadania zlecane przez przełożonych
Pokaż więcej >>
od 6000 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka architekta

Szczecin
Wygasła: 26.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Nadzór nad procesem uzgodnień dokumentacji projektowej domów prefabrykowanych od etapu koncepcyjnego do finalnej realizacji
  • Praca nad projektami koncepcyjnymi i architektoniczno-budowlanymi domów jednorodzinnych w technologii prefabrykowanej
  • Zapewnienie, że prace projektowe są prowadzone zgodnie z harmonogramem i wyznaczonym zakresem
  • Monitorowanie zgodności z normami budowlanymi oraz przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i jakości
  • Współpraca z zespołem projektowym i realizacyjnym w celu optymalizacji projektów pod kątem wykonalności i efektywności, budżetu
  • Rozwiązywanie bieżących problemów i wyzwań projektowych w czasie rzeczywistym
  • Koordynacja kontaktów z Inwestorami, Branżystami i Podwykonawcami
  • Inne prace zlecone przez przełożonych
Pokaż więcej >>
od 6000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń i administracji

Duńska 73, Szczecin
Wygasła: 08.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie i obieg dokumentów
  • Wystawianie faktur, sprawdzanie i rozliczanie faktur kosztowych, bliska współpraca z biurem księgowym
  • Monitoring płatności i rozliczeń z klientami
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
  • Dbałość o zaopatrzenie biura
  • Archiwizacja dokumentów
  • Prowadzenie recepcji i dbanie o wizerunek firmy
  • Współpraca z innymi działami
  • Inne zadania zlecane przez przełożonych
Pokaż więcej >>
od 5200 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. administrowania dokumentami

Jana Styki 6, Leszno
Wygasła: 13.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Firma FlixHome, oddział w Lesznie, poszukuje specjalisty do spraw administracji dokumentacją. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za skuteczne pozyskiwanie, zarządzanie dokumentacją prowadzonych inwestycji oraz bieżące monitorowanie statusu poszczególnych realizacji (warunki przyłączeniowe, warunku zabudowy, pozwolenia na budowę itp.). Kandydat/ka będzie również wspierał/a zarząd w roli asystenta/ki, zapewniając płynne funkcjonowanie biura
  • Zakres Obowiązków:
  • 1. Pozyskiwanie Dokumentów: Aktywne pozyskiwanie niezbędnych dokumentów dokumentów związanych z przygotowaniem działek do budowy do uzyskania pozwolenia na budowę
  • 2. Zarządzanie Dokumentacją: Efektywne zarządzanie i archiwizacja dokumentów w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami i standardami firmy
  • 3. Wspieranie Zarządu: Asystowanie zarządowi w codziennych zadaniach administracyjnych oraz organizacyjnych
  • 4. Koordynacja Działów: Ścisła współpraca z różnymi działami firmy w celu uzyskania kompleksowej dokumentacji i zapewnienia zgodności z procedurami prawnymi
  • 5.Przygotowywanie Raportów: Tworzenie regularnych raportów dotyczących postępu prac nad dokumentacją oraz zgłaszanie ewentualnych problemów
Pokaż więcej >>
od 4500 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. zakupów i logistyki

Duńska 73, Szczecin
Wygasła: 15.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Realizacja procesu zakupowego (poszukiwanie, negocjacje, realizacja zamówień)
  • Planowanie i organizacja logistyki w zakresie dostaw materiałów, sprzętu na poszczególne budowy
  • Uczestnictwo w budżetowaniu
  • Współpraca z zespołem realizacyjnym, podwykonawcami i innymi działami firmy w celu uzyskania niezbędnych informacji i wsparcia
  • Kontakt z Klientem celem uzgadnianie szczegółów
  • Raportowanie i monitoring procesu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista działu ds. obsługi klienta

Duńska 73, Szczecin
Wygasła: 19.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie wstępnych rozmów handlowych (telefonicznie, mailowo, socjal-media)
  • Przygotowywania kosztorysów i ofert handlowych dla klientów, uwzględniając ich indywidualne potrzeby i wymagania
  • Prowadzenie kalendarza handlowego
  • Współpraca z zespołem sprzedaży i innymi działami firmy w celu uzyskania niezbędnych informacji i wsparcia
  • Kontakt z Klientem i uzgadnianie szczegółów
  • Prowadzenie i sprawdzanie CRM
Pokaż więcej >>
od 4500 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie FLIXHOME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.