Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie właściwego postępowania nad dokumentacją i właściwego nią zarządzania oraz w zakresie odpowiedniego jej przygotowania do przekazania do składnicy akt;
Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do składnicy akt na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych;
Przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji;
Inicjowanie brakowania dokumentacji, udział w jej komisyjnym brakowaniu i przekazanie wybrakowanej dokumentacji do zniszczenia, po uprzednim uzyskaniu zgody miejscowo właściwego archiwum państwowego;
Przyjmowanie zgłoszeń pacjentów zarówno osobiście, telefonicznie jak i pisemnie oraz ustalanie terminów świadczenia usług;
Sprawdzanie uprawnień do świadczeń;
Kierowanie pacjentów i przekazywanie ich dokumentów do właściwych gabinetów specjalistycznych;
Prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji zdrowotnej pacjentów;
Wykonywanie kserokopii kartotek z leczenia pacjentów, pobieranie opłat za wykonane kserokopie oraz regularne przekazywanie pobranych kwot do Kasy Szpitala;
Czuwanie nad obiegiem akt i dokumentów między poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Szpitala;
Prowadzenie listy kolejkowej pacjentów;
Współpracowanie z personelem medycznym w zakresie przepływu informacji i udostępniania dokumentacji w celu sprawnej obsługi pacjentów;
administrowanie nieruchomościami, obiektami i budynkami będącymi w użytkowaniu SPZOZ oraz zgodne z przepisami gospodarowania mieniem,
nadzór nad organizacją i planowaniem infrastruktury terenów szpitalnych, nadzór nad realizacją inwestycji, remontów, konserwacją obiektów, urządzeń technicznych i aparatury medycznej Szpitala oraz sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad racjonalnej gospodarki materiałowej, a także wdrażanie efektywnych rozwiązań technicznych i organizacyjnych mających na celu obniżenie kosztów utrzymania,
nadzór nad gospodarką odpadami Szpitala,
nadzór techniczny nad realizacja zadań inwestycyjnych,
nadzór nad opracowaniem dokumentacji techniczno-kosztorysowej oraz prawidłowym zawieraniem umów z poszczególnymi wykonawcami zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym prowadzonych zamówień w formie przetargu
Prowadzenie całości spraw związanych z obsługą sekretariatu Szpitala (rejestrowanie poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa poczty elektronicznej, odbieranie telefonów),
Dbanie o sprawny i prawidłowy obieg dokumentów oraz przepływ informacji;
Prowadzenie rejestrów zarządzeń Dyrektora,
Przygotowywanie raportów i analiz,
Utrzymywanie kontaktów z instytucjami oraz urzędami,
Kontakt z personelem medycznym w sprawach administracyjnych oraz związanych z grafikami,
Redagowanie oraz rozsyłanie pism wewnętrznych i zewnętrznych,
Zarządzanie dostawami materiałów biurowych, przygotowanie i składanie zamówień,
Prowadzenie książek kontroli zewnętrznych i kontroli sanitarnych,
Kompletowanie aktów normatywnych i przekazywanie właściwym komórkom w zakresach ich dotyczących,
Prowadzenie spraw formalno – prawnych szpitala (statutu, regulaminu organizacyjnego, innych regulaminów i instrukcji wewnętrznych, protokołów pokontrolnych, decyzji pokontrolnych),
Obsługa posiedzeń rady społecznej i spotkań,
Analiza skarg i wniosków dotyczących organizacji i jakości usług medycznych świadczonych w szpitalu,
Prowadzenie harmonogramów i dokumentacji związanych ze stażami i praktykami
Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie diagnozowania, rozpoznawania i leczenia pacjentów Szpitala
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Salowa/salowy
Bielsko-Biała
Wygasła: 16.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Utrzymanie czystości miejsca pracy - szpitala
higiena oraz dezynfekcja urządzeń medycznych oraz pomieszczeń w obszarze sal chorych i bloków operacyjnych
segregowanie i zbieranie bielizny oraz transportowanie jej do miejsca przeznaczenia
utylizacja odpadów medycznych. Praca w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej. Praca od pon. do ndz. godziny do uzgodnienia.
Umowa o pracę na czas określony
Specjalista w Dziale Administracyjno-Eksploatacyjnym
Bielsko-Biała, śląskie
Wygasła: 23.10.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
Tworzenie zapytań ofertowych dla realizowanych zakupów inwestycyjnych rzeczowych i remontowych, w tym postępowań zakupowych zgodnie z regulaminem wewnętrznym;
Przygotowywanie danych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na prace projektowo-kosztorysowe/ roboty budowlane oraz materiałów przetargowych dla oferentów oraz przekazywanie ich do Sekcji Zamówień Publicznych;
Udział przy opracowywaniu planu zadań remontowych i inwestycyjnych;
Opracowywanie harmonogramu prac inwestycyjnych;
Przygotowywanie niezbędnych wniosków w procesie budowlanym;
Udział w czynnościach inspekcyjnych w celu stwierdzenia prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych;
Analiza dokumentacji projektowej;
Nadzorowanie procesu powstawania dokumentacji technicznej;
Raportowanie realizacji budżetu oraz realizowanych zadań;
Nadzór nad budżetem realizowanych inwestycji oraz kontrola wydatkowania środków;
Udział w rozliczaniu środków wydatkowanych ze źródeł zewnętrznych ze szczególnym uwzględnieniem kwalifikowalności wydatków;
Identyfikowanie i sygnalizowanie zagrożeń i odchyleń w trakcie realizacji projektu;
Udział w niezbędnych inwentaryzacjach budynków i sprzętu technicznego;
Udział w przeglądach rocznych infrastruktury technicznej;
Znajomość prowadzenia Książek Obiektów Budowlanych;
Inne zadania będące w zakresie działu administracyjno – eksploatacyjnego
Specjalista ds. Technicznych w Dziale Administracyjno-Eksploatacyjnym
Bielsko-Biała
Wygasła: 05.01.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
Dążenie do utrzymania pełnej sprawności i gotowości eksploatacyjnej budynków i urządzeń technicznych szpitala;
Diagnostyka i analiza awarii;
Pozyskiwanie ofert i tworzenie analiz porównawczych;
Prowadzenie rozmów negocjacyjnych z dostawcami, rozliczanie i prowadzenie dokumentacji, ewidencji w formie elektronicznej;
Udział w przygotowywaniu rocznych planów w zakresie konserwacji, remontów, przeglądów instalacji/systemów/urządzeń w oparciu o analizę sprawności technicznej, urządzeń, instalacji, itd;
Analiza rynku i prowadzenie gospodarki oszczędnych zakupów, bieżąca wycena i monitorowanie cen usług i dostaw;
Opracowywanie i przedstawianie do akceptacji planów zaopatrzenia i ich realizacja;
Przygotowywanie analiz zużycia;
Udział w postępowaniach przetargowych;
Nadzór nad logistyką dostaw;
Monitoring umów pod względem terminu obowiązywania oraz wartości w nich określonych;
Prowadzenie ewidencji wartościowej i ilościowej środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
Naliczanie amortyzacji i umorzenia środków trwałych;
Rozliczanie spisów inwentaryzacyjnych;
Weryfikacja dokumentów pod względem formalno–rachunkowym;
Dekretacja dokumentów finansowo-księgowych;
Wprowadzenie dokumentów do systemu księgowego;
Okresowe uzgadnianie kont księgowych oraz rachunków bankowych;
Rozliczanie kosztów działalności na poszczególne komórki organizacyjne;
Sporządzanie wewnętrznych sprawozdań kosztowych;
Udział w opracowywaniu kosztów procedur medycznych oraz ich aktualizacja;