1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. EXPERT KRAK sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

EXPERT KRAK sp. z o.o.

KRAKÓW, UL. MACKIEWICZA 17 A / 12

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (10) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 10 )

Przedstawiciel handlowy

dolnośląskie
Wygasła: 04.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Osiąganie celów biznesowych w wyznaczonym regionie sprzedaży poprzez aktywną sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa aktualnych klientów, odzyskiwanie klientów utraconych oraz prowadzenie działań marketingowych. Analiza i monitorowanie działań klientów i dostawców oraz bieżąca ocena sytuacji rynkowej w branży kontaktologicznej i optycznej. Monitorowanie płatności. Rozliczanie się z bieżących wyników pracy
  • Bezpośredni kontakt z klientami firmy poprzez odbywanie regularnych spotkań w podległym terytorium, szkolenia klientów w podległym terytorium
  • Sprzedaż produktów i usług firmy Zeiss w wysokości przewidzianej w planie sprzedaży poprzez pozyskiwanie zamówień od klientów byłych, obecnych i nowych
  • Budowanie i rozwijanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy i aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów
  • Przygotowywanie optymalnych ofert sprzedażowych dla klientów – osiąganie średniej marży założonej przez właściciela
  • Nadzór nad płatnościami/monitorowanie zadłużonych klientów
  • Kontrola kosztów i wydatków związanych ze sprzedażą np. koszty wysyłki zamówień, koszty paliwa itp
  • Aktywne promowanie firmy i efektywna „sprzedaż” akcji marketingowych
  • Monitorowanie i analiza rynku w podległym terytorium i rozpoznawanie potrzeb klientów, udział w targach i sympozjach optyczno-okulistycznych
  • Monitorowanie i analiza działalności konkurencji
  • Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami firmy poprzez wymianę informacji ważnych dla prawidłowego i efektywnego funkcjonowania firmy
Pokaż więcej >>
od 3500 do 15000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

opolskie
Wygasła: 12.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

dolnośląskie
Wygasła: 12.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

śląskie
Wygasła: 12.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

śląskie
Wygasła: 03.11.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Osiąganie celów biznesowych w wyznaczonym regionie sprzedaży poprzez aktywną sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa aktualnych klientów, odzyskiwanie klientów utraconych oraz prowadzenie działań marketingowych. Analiza i monitorowanie działań klientów i dostawców oraz bieżąca ocena sytuacji rynkowej w branży kontaktologicznej i optycznej. Monitorowanie płatności. Rozliczanie się z bieżących wyników pracy
  • Bezpośredni kontakt z klientami firmy poprzez odbywanie regularnych spotkań w podległym terytorium, szkolenia klientów w podległym terytorium
  • Sprzedaż produktów i usług firmy Zeiss w wysokości przewidzianej w planie sprzedaży poprzez pozyskiwanie zamówień od klientów byłych, obecnych i nowych
  • Budowanie i rozwijanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy i aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów
  • Przygotowywanie optymalnych ofert sprzedażowych dla klientów – osiąganie średniej marży założonej przez właściciela
  • Nadzór nad płatnościami/monitorowanie zadłużonych klientów
  • Kontrola kosztów i wydatków związanych ze sprzedażą np. koszty wysyłki zamówień, koszty paliwa itp
  • Aktywne promowanie firmy i efektywna „sprzedaż” akcji marketingowych
  • Monitorowanie i analiza rynku w podległym terytorium i rozpoznawanie potrzeb klientów, udział w targach i sympozjach optyczno-okulistycznych
  • Monitorowanie i analiza działalności konkurencji
  • Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami firmy poprzez wymianę informacji ważnych dla prawidłowego i efektywnego funkcjonowania firmy
Pokaż więcej >>
od 3500 do 15000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

opolskie
Wygasła: 03.11.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Osiąganie celów biznesowych w wyznaczonym regionie sprzedaży poprzez aktywną sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa aktualnych klientów, odzyskiwanie klientów utraconych oraz prowadzenie działań marketingowych. Analiza i monitorowanie działań klientów i dostawców oraz bieżąca ocena sytuacji rynkowej w branży kontaktologicznej i optycznej. Monitorowanie płatności. Rozliczanie się z bieżących wyników pracy
  • Bezpośredni kontakt z klientami firmy poprzez odbywanie regularnych spotkań w podległym terytorium, szkolenia klientów w podległym terytorium
  • Sprzedaż produktów i usług firmy Zeiss w wysokości przewidzianej w planie sprzedaży poprzez pozyskiwanie zamówień od klientów byłych, obecnych i nowych
  • Budowanie i rozwijanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy i aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów
  • Przygotowywanie optymalnych ofert sprzedażowych dla klientów – osiąganie średniej marży założonej przez właściciela
  • Nadzór nad płatnościami/monitorowanie zadłużonych klientów
  • Kontrola kosztów i wydatków związanych ze sprzedażą np. koszty wysyłki zamówień, koszty paliwa itp
  • Aktywne promowanie firmy i efektywna „sprzedaż” akcji marketingowych
  • Monitorowanie i analiza rynku w podległym terytorium i rozpoznawanie potrzeb klientów, udział w targach i sympozjach optyczno-okulistycznych
  • Monitorowanie i analiza działalności konkurencji
  • Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami firmy poprzez wymianę informacji ważnych dla prawidłowego i efektywnego funkcjonowania firmy
Pokaż więcej >>
od 3500 do 15000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

dolnośląskie
Wygasła: 03.11.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Osiąganie celów biznesowych w wyznaczonym regionie sprzedaży poprzez aktywną sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa aktualnych klientów, odzyskiwanie klientów utraconych oraz prowadzenie działań marketingowych. Analiza i monitorowanie działań klientów i dostawców oraz bieżąca ocena sytuacji rynkowej w branży kontaktologicznej i optycznej. Monitorowanie płatności. Rozliczanie się z bieżących wyników pracy
  • Bezpośredni kontakt z klientami firmy poprzez odbywanie regularnych spotkań w podległym terytorium, szkolenia klientów w podległym terytorium
  • Sprzedaż produktów i usług firmy Zeiss w wysokości przewidzianej w planie sprzedaży poprzez pozyskiwanie zamówień od klientów byłych, obecnych i nowych
  • Budowanie i rozwijanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy i aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów
  • Przygotowywanie optymalnych ofert sprzedażowych dla klientów – osiąganie średniej marży założonej przez właściciela
  • Nadzór nad płatnościami/monitorowanie zadłużonych klientów
  • Kontrola kosztów i wydatków związanych ze sprzedażą np. koszty wysyłki zamówień, koszty paliwa itp
  • Aktywne promowanie firmy i efektywna „sprzedaż” akcji marketingowych
  • Monitorowanie i analiza rynku w podległym terytorium i rozpoznawanie potrzeb klientów, udział w targach i sympozjach optyczno-okulistycznych
  • Monitorowanie i analiza działalności konkurencji
  • Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami firmy poprzez wymianę informacji ważnych dla prawidłowego i efektywnego funkcjonowania firmy
Pokaż więcej >>
od 3500 do 15000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

wielkopolskie
Wygasła: 25.06.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Osiąganie celów biznesowych w wyznaczonym regionie sprzedaży poprzez aktywną sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa aktualnych klientów, odzyskiwanie klientów utraconych oraz prowadzenie działań marketingowych. Analiza i monitorowanie działań klientów i dostawców oraz bieżąca ocena sytuacji rynkowej w branży kontaktologicznej i optycznej. Monitorowanie płatności. Rozliczanie się z bieżących wyników pracy
  • Bezpośredni kontakt z klientami firmy poprzez odbywanie regularnych spotkań w podległym terytorium, szkolenia klientów w podległym terytorium
  • Sprzedaż produktów i usług firmy Zeiss w wysokości przewidzianej w planie sprzedaży poprzez pozyskiwanie zamówień od klientów byłych, obecnych i nowych
  • Budowanie i rozwijanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy i aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów
  • Przygotowywanie optymalnych ofert sprzedażowych dla klientów – osiąganie średniej marży założonej przez właściciela
  • Nadzór nad płatnościami/monitorowanie zadłużonych klientów
  • Kontrola kosztów i wydatków związanych ze sprzedażą np. koszty wysyłki zamówień, koszty paliwa itp
  • Aktywne promowanie firmy i efektywna „sprzedaż” akcji marketingowych
  • Monitorowanie i analiza rynku w podległym terytorium i rozpoznawanie potrzeb klientów, udział w targach i sympozjach optyczno-okulistycznych
  • Monitorowanie i analiza działalności konkurencji
  • Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami firmy poprzez wymianę informacji ważnych dla prawidłowego i efektywnego funkcjonowania firmy
Pokaż więcej >>
od 3500 do 15000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

kujawsko-pomorskie
Wygasła: 25.06.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Osiąganie celów biznesowych w wyznaczonym regionie sprzedaży poprzez aktywną sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa aktualnych klientów, odzyskiwanie klientów utraconych oraz prowadzenie działań marketingowych. Analiza i monitorowanie działań klientów i dostawców oraz bieżąca ocena sytuacji rynkowej w branży kontaktologicznej i optycznej. Monitorowanie płatności. Rozliczanie się z bieżących wyników pracy
  • Bezpośredni kontakt z klientami firmy poprzez odbywanie regularnych spotkań w podległym terytorium, szkolenia klientów w podległym terytorium
  • Sprzedaż produktów i usług firmy Zeiss w wysokości przewidzianej w planie sprzedaży poprzez pozyskiwanie zamówień od klientów byłych, obecnych i nowych
  • Budowanie i rozwijanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy i aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów
  • Przygotowywanie optymalnych ofert sprzedażowych dla klientów – osiąganie średniej marży założonej przez właściciela
  • Nadzór nad płatnościami/monitorowanie zadłużonych klientów
  • Kontrola kosztów i wydatków związanych ze sprzedażą np. koszty wysyłki zamówień, koszty paliwa itp
  • Aktywne promowanie firmy i efektywna „sprzedaż” akcji marketingowych
  • Monitorowanie i analiza rynku w podległym terytorium i rozpoznawanie potrzeb klientów, udział w targach i sympozjach optyczno-okulistycznych
  • Monitorowanie i analiza działalności konkurencji
  • Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami firmy poprzez wymianę informacji ważnych dla prawidłowego i efektywnego funkcjonowania firmy
Pokaż więcej >>
od 3500 do 15000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

zachodniopomorskie
Wygasła: 25.06.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Osiąganie celów biznesowych w wyznaczonym regionie sprzedaży poprzez aktywną sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa aktualnych klientów, odzyskiwanie klientów utraconych oraz prowadzenie działań marketingowych. Analiza i monitorowanie działań klientów i dostawców oraz bieżąca ocena sytuacji rynkowej w branży kontaktologicznej i optycznej. Monitorowanie płatności. Rozliczanie się z bieżących wyników pracy
  • Bezpośredni kontakt z klientami firmy poprzez odbywanie regularnych spotkań w podległym terytorium, szkolenia klientów w podległym terytorium
  • Sprzedaż produktów i usług firmy Zeiss w wysokości przewidzianej w planie sprzedaży poprzez pozyskiwanie zamówień od klientów byłych, obecnych i nowych
  • Budowanie i rozwijanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy i aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów
  • Przygotowywanie optymalnych ofert sprzedażowych dla klientów – osiąganie średniej marży założonej przez właściciela
  • Nadzór nad płatnościami/monitorowanie zadłużonych klientów
  • Kontrola kosztów i wydatków związanych ze sprzedażą np. koszty wysyłki zamówień, koszty paliwa itp
  • Aktywne promowanie firmy i efektywna „sprzedaż” akcji marketingowych
  • Monitorowanie i analiza rynku w podległym terytorium i rozpoznawanie potrzeb klientów, udział w targach i sympozjach optyczno-okulistycznych
  • Monitorowanie i analiza działalności konkurencji
  • Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami firmy poprzez wymianę informacji ważnych dla prawidłowego i efektywnego funkcjonowania firmy
Pokaż więcej >>
od 3500 do 15000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie EXPERT KRAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.