1. Pracodawca
  2. Toruń
  3. PRES MENADŻER BURDACH I WSPÓLNICY sp. j
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

PRES MENADŻER BURDACH I WSPÓLNICY sp. j

TORUŃ, UL. WŁADYSŁAWA BRONIEWSKIEGO 4 / 111

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (12) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 12 )

Prawnik / Prawniczka - Aplikant / Aplikantka w spółkach deweloperskich

Broniewskiego 4, Bielany, Toruń
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa prawna organów Spółek
  • Przygotowywanie projektów uchwał, umów i aneksów
  • Przygotowywanie, redagowanie pism oraz projektów innych dokumentów
  • Analiza pod kątem prawnym i weryfikacja dokumentacji związanej z prowadzonymi procesami inwestycyjnymi
  • Analiza wybranych zagadnień podatkowych
  • Prowadzenie spraw związanych z polisami ubezpieczeniowymi
  • Monitorowanie zmian przepisów prawnych związanych z działalnością deweloperską i budownictwem mieszkaniowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk finansowy

Bydgoszcz
Wygasła: 19.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Bieżąca analiza i kontrola przepływów finansowych (CF);
  • Przygotowywanie raportów zarządczych, wraz z ich analizą i wyjaśnieniami;
  • Analiza potrzeb finansowych (kredyty, leasingi);
  • Współpraca z bankami i innymi instytucjami finansowymi: w tym przygotowanie wniosków;
  • Udział w przygotowywaniu budżetów, prognoz wyników finansowych oraz weryfikowanie ich wykonania;
  • Analiza i wyjaśnianie odchyleń budżetowych;
  • Udział w rozwijaniu narzędzi analitycznych służących podejmowaniu decyzji biznesowych;
  • Udział w procesie akceptacji faktur, weryfikacja zasadności faktur;
  • Wsparcie procesu zarządzania projektami inwestycyjnymi, monitorowanie kosztów oraz ocena efektywności;
  • Planowanie sprzedaży realizowanych inwestycji;
  • Zarządzanie systemem Deweloper – księgowanie wpłat;
  • Analiza sprzedaży;
  • Współpraca z innymi działami dewelopera przy przygotowaniu dokumentów sprzedażowych;
  • Inne wymagane analizy finansowe na potrzeby Zarządu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk finansowy

Toruń
Wygasła: 19.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Bieżąca analiza i kontrola przepływów finansowych (CF);
  • Przygotowywanie raportów zarządczych, wraz z ich analizą i wyjaśnieniami;
  • Analiza potrzeb finansowych (kredyty, leasingi);
  • Współpraca z bankami i innymi instytucjami finansowymi: w tym przygotowanie wniosków;
  • Udział w przygotowywaniu budżetów, prognoz wyników finansowych oraz weryfikowanie ich wykonania;
  • Analiza i wyjaśnianie odchyleń budżetowych;
  • Udział w rozwijaniu narzędzi analitycznych służących podejmowaniu decyzji biznesowych;
  • Udział w procesie akceptacji faktur, weryfikacja zasadności faktur;
  • Wsparcie procesu zarządzania projektami inwestycyjnymi, monitorowanie kosztów oraz ocena efektywności;
  • Planowanie sprzedaży realizowanych inwestycji;
  • Zarządzanie systemem Deweloper – księgowanie wpłat;
  • Analiza sprzedaży;
  • Współpraca z innymi działami dewelopera przy przygotowaniu dokumentów sprzedażowych;
  • Inne wymagane analizy finansowe na potrzeby Zarządu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca Klienta ds. sprzedaży mieszkań deweloperskich

Bydgoszcz
Wygasła: 11.11.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa Klientów pozyskanych działaniami marketingowymi PRES oraz we własnym zakresie,
  • Aktywna prezentacja i sprzedaż oferty dewelopera (m.in.: odpowiadanie na maile, telefony i zapytania Klientów),
  • Ustalanie warunków sprzedaży z Klientem zgodnie z cennikami i pozostałymi warunkami zatwierdzonymi przez Zarząd,
  • Kompletowanie dokumentów, załączników, zawieranie umów rezerwacyjnych, umów deweloperskich, umów przedwstępnych i przeniesienia własności,
  • Współpraca przy przygotowaniu dokumentów sprzedażowych dla nowych inwestycji (w tym m. in. komplet dokumentów wymaganych ustawą deweloperską jak: prospekt informacyjny, umowa deweloperska, standard wykończenia lokali, harmonogram sprzedaży),
  • Współpraca z bankami w zakresie obsługi rachunków powierniczych, indywidualnych kredytów hipotecznych,
  • Reprezentowanie spółki przed notariuszem i bankami w ramach udzielonego pełnomocnictwa,
  • Monitorowanie działań marketingowych – współpraca przy tworzeniu treści ogłoszeń, reklam, materiałów promocyjnych,
  • Analiza konkurencji i rynku nieruchomości,
  • Realizacja celów sprzedażowych,
  • Przekazywanie raportów sprzedażowych do działu finansowego i Zarządu,
  • Przekazywanie do działu marketingu informacji dotyczących źródeł pozyskania Klientów, w tym prowadzenie i obsługa systemu CRM,
  • Wprowadzanie i zarządzanie informacjami związanymi z obsługą klienta w firmowym systemie do obsługi lokali,
  • Koordynowanie prac związanych z wykończeniem mieszkań pokazowych, bądź pod klucz, w ramach podpisanych umów z Klientami,
  • Koordynowanie praz związanych z aranżowaniem i wykańczaniem części wspólnych inwestycji,
  • Aktywny udział w targach mieszkaniowych oraz innych wydarzeniach promujących inwestycje,
  • Prowadzenie Klienta przez cały proces inwestycyjny,
  • Weryfikacja projektów mieszkań przed wprowadzeniem oferty do sprzedaży,
  • Analiza potrzeb i oczekiwań Klientów,
  • Udział w odbiorach lokali przed przekazaniem kluczy, bieżące wyłapywanie podczas wizyt na budowach usterek i innych niedociągnięć oraz zgłaszanie ich kierownictwu budów i Zarządowi
Pokaż więcej >>
od 2000 do 50000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca Klienta ds. sprzedaży mieszkań deweloperskich

Toruń
Wygasła: 11.11.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa Klientów pozyskanych działaniami marketingowymi PRES oraz we własnym zakresie,
  • Aktywna prezentacja i sprzedaż oferty dewelopera (m.in.: odpowiadanie na maile, telefony i zapytania Klientów),
  • Ustalanie warunków sprzedaży z Klientem zgodnie z cennikami i pozostałymi warunkami zatwierdzonymi przez Zarząd,
  • Kompletowanie dokumentów, załączników, zawieranie umów rezerwacyjnych, umów deweloperskich, umów przedwstępnych i przeniesienia własności,
  • Współpraca przy przygotowaniu dokumentów sprzedażowych dla nowych inwestycji (w tym m. in. komplet dokumentów wymaganych ustawą deweloperską jak: prospekt informacyjny, umowa deweloperska, standard wykończenia lokali, harmonogram sprzedaży),
  • Współpraca z bankami w zakresie obsługi rachunków powierniczych, indywidualnych kredytów hipotecznych,
  • Reprezentowanie spółki przed notariuszem i bankami w ramach udzielonego pełnomocnictwa,
  • Monitorowanie działań marketingowych – współpraca przy tworzeniu treści ogłoszeń, reklam, materiałów promocyjnych,
  • Analiza konkurencji i rynku nieruchomości,
  • Realizacja celów sprzedażowych,
  • Przekazywanie raportów sprzedażowych do działu finansowego i Zarządu,
  • Przekazywanie do działu marketingu informacji dotyczących źródeł pozyskania Klientów, w tym prowadzenie i obsługa systemu CRM,
  • Wprowadzanie i zarządzanie informacjami związanymi z obsługą klienta w firmowym systemie do obsługi lokali,
  • Koordynowanie prac związanych z wykończeniem mieszkań pokazowych, bądź pod klucz, w ramach podpisanych umów z Klientami,
  • Koordynowanie praz związanych z aranżowaniem i wykańczaniem części wspólnych inwestycji,
  • Aktywny udział w targach mieszkaniowych oraz innych wydarzeniach promujących inwestycje,
  • Prowadzenie Klienta przez cały proces inwestycyjny,
  • Weryfikacja projektów mieszkań przed wprowadzeniem oferty do sprzedaży,
  • Analiza potrzeb i oczekiwań Klientów,
  • Udział w odbiorach lokali przed przekazaniem kluczy, bieżące wyłapywanie podczas wizyt na budowach usterek i innych niedociągnięć oraz zgłaszanie ich kierownictwu budów i Zarządowi
Pokaż więcej >>
od 2000 do 50000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa / Księgowy

Broniewskiego 4, Bielany, Toruń
Wygasła: 13.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • kontrola, dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych,
  • przygotowywanie przelewów,
  • przygotowywanie zestawień i raportów na bieżące potrzeby,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • wprowadzanie i rozliczanie wyciągów bankowych,
  • uzgodnienie obrotów kont analitycznych i syntetycznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent ds. administracyjnych

Broniewskiego 4, 87-100 Toruń, Polska
Wygasła: 13.10.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. reklamacji i zmian lokatorskich

Broniewskiego 4, 87-100 Toruń, Polska
Wygasła: 18.09.2019
Pełny etat
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. marketingu

Broniewskiego 4, 87-100 Toruń, Polska
Wygasła: 23.08.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Księgowy

Toruń
Wygasła: 05.04.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy księgowy

Toruń
Wygasła: 11.11.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. przygotowania inwestycji

Toruń
Wygasła: 09.11.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie PRES MENADŻER BURDACH I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA, podziel się opinią i pomóż innym.