1. Pracodawca
  2. Stegna
  3. URZĄD GMINY W STEGNIE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD GMINY W STEGNIE

Stegna, ul. Gdańska 34

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (12) Aktualne ( 1 ) Archiwalne ( 11 )

Inkasent/ parkingowy

Stegna
Ważna do: 23.04.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
  • Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie: https://bip.stegna.pl/wakaty/2/149/inkasent_2F_parkingowy/ Kontrola Stref Płatnego Parkowania w drogach gminnych w miejscowości Stegna i Jantar w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00. Warunki zatrudnienia: - umowa zlecenie od 1.05.2024 r. do 30.09.2024 r
od 27,7 PLN
Ważna do: 23.04.2024

Strażnik Gminny w Straży Gminnej w Stegnie

Stegna
Wygasła: 04.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie: https://bip.stegna.pl/wakaty/2/144/Straznik_Gminny/ Wójt Gminy Stegna Ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko pracy Strażnika Gminnego w Straży Gminnej w Stegnie z dnia 24 listopada 2023 r. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) ochrona porządku i spokoju w miejscach publicznych oraz estetycznego wyglądu obiektów i urządzeń użyteczności publicznej
  • instytucji i zakładów pracy (z wyjątkiem chronionych przez innego rodzaju straże) oraz posesji prywatnych i ich otoczenia; 2) czuwanie nad porządkiem w zakresie określonym przez: ustawę Prawo ochrony środowiska
  • przepisy Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Uchwały Rady Gminy Stegna w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Stegna
  • 3) czuwanie nad porządkiem i kontrolą ruchu drogowego w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym
  • 4) konwojowanie dokumentów
  • przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy; 5) ochrona mienia komunalnego; 6) kontrola prawidłowości oznakowania ulic (w tym znaków drogowych)
  • oświetlenia ulic i posesji
  • prawidłowego zabezpieczenia funkcjonowania punktów oświetleniowych oraz estetyki napisów
  • reklam
  • miejsc plakatowania i ogłoszeń; 7) kontrola przestrzegania przepisów sanitarno- porządkowych
  • o ochronie środowiska oraz przeciwpożarowych i współdziałanie w tym zakresie z właściwymi organami; 8) sprawozdanie z wykonywania zadań i obowiązków przez administratorów i gospodarzy domów; 9) kontrola zabezpieczenia prowadzonych na terenie gminy prac inwestycyjno- remontowych; 10) oddziaływanie na służby i osoby bezpośrednio odpowiedzialne za sprawne funkcjonowanie urządzeń komunalnych i ochrony środowiska celem podniesienia efektywności ich działania; 11) Informowanie o: a) zauważonych awariach w szczególności: w sieci ciepłowniczej
  • telekomunikacyjnej
  • wodno- kanalizacyjnej
  • energetycznej instytucji powołanych do natychmiastowego ich usuwania bądź wyznaczonych w tym celu innych podmiotów oraz administratorów obiektów bądź urządzeń; b) przestępstwach - Policji; c) osobach nieprzytomnych lub innych potrzebujących natychmiastowej pomocy lekarskiej pogotowia ratunkowego. 12) Zabezpieczenie miejsc zdarzeń wymienionych w pkt 2 do czasu przybycia właściwych służb. 13) Realizacja zadań ujętych w Programie opieki nad zwierzętami w tym: a) współpraca w zakresie opracowania i aktualizacja programu; b) współpraca z instytucjami wskazanymi w Programie w zakresie zapobiegania bezdomności zwierząt; c) współpraca ze służbą weterynaryjną i sanitarną w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych i utylizacja padłej zwierzyny; d) inicjowanie działań w zakresie wyłapywania bezdomnych zwierząt i umieszczanie ich w schronisku. Warunki zatrudnienia: w pełnym wymiarze czasu pracy; kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym
  • w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym
  • w czasie trwania zawartej na czas określony
  • nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę
  • odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym; praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego
  • zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu
  • przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności
Pokaż więcej >>
od 4 400 do 4 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko pracy ds. zamówień publicznych

Stegna
Wygasła: 04.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Treść ogłoszenia znajduje sie na stronie Urzędu Gminy w Stegnie: https://bip.stegna.pl/wakaty/2/143/Pracownik_ds__zamowien_publicznych/ Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Przygotowanie oraz prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty
  • dostawy i usługi
  • zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z zajmowanego stanowiska. 3. Udzielanie pomocy referatom i jednostkom organizacyjnym oraz pomocniczym Gminy przy przygotowywaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty
  • dostawy i usługi realizowane w ramach projektów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej i innych źródeł pozabudżetowych. 4. Obsługa BIP
  • platformy e-zamówienia
  • platformy open-nexus w zakresie informacji dotyczących zamówień publicznych. 5. Przygotowywanie projektów uchwał
  • zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków. 6. Sporządzanie rocznego planu postępowań o udzielenie zamówień. 7. Nadzór nad zakupami dokonywanymi w Urzędzie w zakresie zgodności z Prawem Zamówień Publicznych. 8. Prowadzenie korespondencji z Urzędem Zamówień Publicznych w zakresie przewidzianym Prawem zamówień publicznych. 9. Koordynacja działań podejmowanych wspólnie z innymi samorządami i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie zamówień wspólnych. 10. Opracowanie i aktualizacja wewnętrznych aktów prawnych oraz wzorów dokumentacji postępowania w sprawach zamówień publicznych. 11. Analizowanie i przygotowywanie szacowania wartości zamówienia wydatków całego urzędu na bieżący rok w celu zastosowania prawidłowej procedury. 12. Zastępowanie pracownika ds. inwestycji. 13. Wykonywanie innych poleceń wydanych przez Wójta Gminy
  • Z-cę Wójta
  • Sekretarza Gminy oraz Kierownika referatu. Warunki zatrudnienia na stanowisku: - w pełnym wymiarze czasu pracy; - kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym
  • w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym
  • w czasie trwania zawartej na czas określony
  • nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę
  • odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym; - praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego
  • zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu oraz w terenie; - przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności
Pokaż więcej >>
od 4 000 do 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sekretarz Gminy

Stegna
Wygasła: 26.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie: https://bip.stegna.pl/wakaty/2/117/Sekretarz_Gminy/ Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Nadzór nad organizacją Urzędu. 2. Nadzór nad wdrażaniem regulaminów
  • instrukcji
  • procedur
  • zarządzeń i innych aktów wewnętrznych. 3. Nadzorowanie przestrzegania rzetelnego i terminowego załatwiania interpelacji
  • skarg
  • wniosków i petycji. 4. Prowadzenie spraw z zakresu kontroli zarządczej. 5. Nadzorowanie i koordynowanie poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie
  • GOK
  • polegające na współpracy w zakresie wykonywania zadań. 6. Opracowywanie zakresów czynności poszczególnych stanowisk pracy oraz rozstrzyganie ewentualnych sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami. 7. Nadzór nad przestrzeganiem poprawności formalno-prawnej przygotowywanych dokumentów (zgodność z instrukcją kancelaryjną
  • Kodeksem Postepowania Administracyjnego
  • regulaminami). 8. Opracowywanie projektów regulaminu organizacyjnego Urzędu
  • systemu wynagradzania stosowanego w Urzędzie
  • regulaminu pracy oraz innych związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu. 9. Opracowywanie projektów zarządzeń Wójta oraz projektów uchwał Rady Gminy w sprawach należących do Sekretarza Gminy. 10. Zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa. 11. Zapewnienie właściwej organizacji pracy i sprawnego funkcjonowania urzędu
  • wdrażanie nowoczesnych technik pracy. 12. Nadzorowanie czasu pracy pracowników urzędu i dbanie by przepisy prawa
  • porządku i dyscypliny pracy były przestrzegane. 13. Organizacja pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne referaty i samodzielne stanowiska
  • nadzór nad właściwym przepływem informacji publicznych
  • analiza warunków pracy w Urzędzie
  • podejmowanie inicjatywy ich usprawnienia. 14. Organizowanie pracy i nadzór nad pracą praktykantów i stażystów. 15. Współpraca z sołectwami
  • współorganizowanie zebrań wiejskich oraz organizowanie pracy i nadzór nad opiekunami poszczególnych sołectw. 16. Organizowanie i nadzorowanie w porozumieniu z Wójtem naborów na wolne urzędnicze stanowisko pracy oraz organizowanie i nadzorowanie przebiegu służby przygotowawczej. 17. Inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych. 18. Zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego
  • obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy. 19. Pełnienie funkcji i realizacja zadań Administratora Bezpieczeństwa Informacji. 20. Nadzorowanie prac związanych z przeprowadzeniem wyborów i referendów. 21. Koordynowanie właściwego przygotowania materiałów pod obrady sesji Rady Gminy Stegna. 22. Wdrażanie uchwał Rady i nadzór nad ich wykonaniem. 23. Współdziałanie z Radą i jej Komisjami. 24. Przygotowywanie dokumentów z zakresu organizacji Urzędu (statut
  • regulaminy
  • zarządzenia) oraz zmian tych dokumentów. 25. Współpraca z sąsiednimi gminami. 26. Współdziałanie z organami kontroli państwowej oraz organami ścigania 27. Nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych skierowanych do Wójta przez organy kontroli zewnętrznej. 28. Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt. 29. Kontrola pomieszczeń biurowych w zakresie zabezpieczenia dokumentów
  • pieczęci
  • druków i komputerów. 30. Przeprowadzanie bieżących kontroli wewnętrznych w Urzędzie Gminy. 31. Udzielanie pracownikom instruktażu w zakresie organizacji pracy
  • funkcjonowania Urzędu
  • trybu załatwiania spraw obywateli oraz współdziałania z Radą Gminy w zakresie wykonywania jej zadań. 32. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta w ramach udzielonego upoważnienia. Warunki zatrudnienia: - w pełnym wymiarze czasu pracy; - pierwsza umowa z kandydatem zostanie zawarta na 1 rok; - praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego
  • zmienne tempo pracy; - wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagrodzenia pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r
  • poz. 1960) oraz Zarządzeniem Nr 178/2021 Wójta Gminy Stegna z dnia 16 grudnia 2021 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Stegnie. - praca w siedzibie Urzędu związana z bezpośrednim kontaktem z klientem
  • ale wymagająca również wyjazdów służbowych oraz wyjazdów w teren; - przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności; - Sekretarz nie ma prawa tworzenia partii politycznych ani przynależności do nich
Pokaż więcej >>
od 2 950 do 8 340 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. funduszu sołeckiego i gospodarki komunalnej w referacie gospodarki odpadami i ochrony środowiska

Stegna
Wygasła: 16.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy: https://bip.stegna.pl/wakaty/2/115/Pracownik_ds_funduszu_soleckiego_i_gospodarki_komunalnej/ Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Podejmowanie działań zmierzających do prawidłowego segregowania odpadów komunalnych: inicjowania kampanii informacyjnej i edukacyjnej opracowywanie ulotek
  • współpraca ze szkołami w zakresie współorganizowania konkursów
  • prelekcji dla dzieci szkolnych; inicjowanie działań zmierzających do upowszechnienia selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; b) Współudział w kontrolach u właścicieli posesji przeprowadzanych przez Straż Gminną; c) Weryfikacja deklaracji składanych przez mieszkańców dotyczących ustalenia opłat za wywóz nieczystości; d) Księgowanie deklaracji w programie informatycznym i nanoszenie aktualizacji; e) Prowadzenie ewidencji: właścicieli nieruchomości niezamieszkałych
  • na których powstają odpady komunalne; właścicieli gospodarstw domowych objętych gminnym systemem gospodarki odpadami; zgłaszanych interwencji. 2. Prowadzenie spraw dot. realizacji zadań finansowanych z Funduszu sołeckiego ; a) gromadzenie całej dokumentacji dot. realizacji zadań z podziałem na poszczególne sołectwa; b) przyjmowanie wniosków przyjętych do realizacji uchwałą Zebrania Wiejskiego; c) współudział w opiniowaniu wniosków d) koordynowanie realizacji zadań przyjętych do wykonania we współpracy z innymi pracownikami oraz jednostkami pomocniczymi; e) współpraca z sołectwami w zakresie uzgodnienia sposobu realizacji planowanych zadań oraz rozliczenia wykonanych zadań; f) sporządzanie wykazu środków trwałych
  • które w wyniku zrealizowanych zadań zostały rozliczone; g) kontrola stanu technicznego obiektów powstających w ramach funduszu sołeckiego (przeglądy techniczne
  • atesty); 3. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie gospodarowania odpadami i ochrony środowiska. 4. Organizacja sprzątnięcia
  • wywozu i unieszkodliwiania z terenów publicznych zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt oraz współdziałanie z przedsiębiorcami prowadzącymi działalność w tym zakresie. 5. Współpraca w przygotowywaniu projektów uchwał
  • zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu czynności. 6. Współpraca w rozliczanie otrzymanych dotacji na zadania realizowane w ramach zakresu czynności. 7. Zastępowanie pracownika ds. gospodarki komunalnej. 8. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją. 9. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy. 10. Przygotowanie pod względem merytorycznym
  • legalności i zgodności z ustawą ozamówieniach publicznych spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem. 11. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta
  • Zastępcę Wójta
  • Skarbnika Gminy
  • Sekretarza Gminy
  • Kierownika referatu
Pokaż więcej >>
od 3 900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. opłat i rozliczeń należności w referacie podatków i opłat lokalnych

Stegna
Wygasła: 16.09.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie: https://bip.stegna.pl/wakaty/2/116/pracownik_ds_oplat_i_rozliczen_naleznosci_na_zastepstwo/ Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Księgowanie wpłat i windykacja nieterminowych wpłat opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 2. Obliczanie wysokości prowizji za inkaso opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 3. Rozliczanie sołtysów z zainkasowanej gotówki w zakresie zobowiązań objętych zakresem czynności. 4. Nadzorowanie inkasa należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 5. Dokonywanie zwrotu nadpłat podatnikom zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 1997 r. Ordynacja podatkowa. 6. Opisywanie podań o umorzenie zobowiązań z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz odroczenie i rozłożenie na raty zobowiązań z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 7. Miesięczne uzgadnianie księgowych przypisów i odpisów z wymiarowym rejestrem przypisów i odpisów. 8. Miesięczne uzgadniania wpływów z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 9. Sporządzanie sprawozdań z zadań objętych zakresem czynności. 10. Przygotowywanie miesięcznych zestawień w zakresie ubezpieczeń pracowników: PZU i SUPRA BROKERS. 11. Wydawanie informacji w zakresie Funduszu Ubezpieczeń Społecznych Rolników. 12. Prowadzenie spraw dotyczących opłaty miejscowej w zakresie: a) informowania kwaterodawców o obowiązku poboru opłaty miejscowej
  • b) zawieranie porozumień z inkasentami opłaty miejscowej. c) wydawanie kwitariuszy i przyjmowanie kwitariuszy d) rozliczanie kwitariuszy e) naliczanie prowizji inkasentom 13. Księgowanie wpłat podatku od nieruchomości od osób fizycznych miejscowość Junoszyno. 14. Windykacja nieterminowych wpłat w podatku od nieruchomości zgodnie z zakresem 15. Prowadzenie postepowań w zakresie likwidacji nadpłat oraz postępowań z zaległościami przedawnionymi. 16. Wydawanie zaświadczeń o zaleganiu i niezaleganiu. 17. Weryfikacja nieruchomości pod kątem prawidłowości opodatkowania podatkiem od nieruchomości na podstawie: a) bazy podatników podatku od nieruchomości; b) ewidencji budynków i gruntów; c) rejestrów ogólnodostępnych (Krajowy Rejestr Sądowy
  • Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej
  • księgi wieczyste i inne); d) stron internetowych i innych ogłoszeń prasowych; e) obserwacja w terenie. 18. Zgromadzenie materiału dowodowego celem przeprowadzenia postępowania podatkowego dotyczących zweryfikowanych nieruchomości. 19. Uczestniczenie w kontrolach podatkowych. 20. Przygotowywanie projektów pism
  • uchwał
  • zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków. 21. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań finansowych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy. 22. Kontrola pod względem merytorycznym legalności i zgodności z ustawą prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.. 23. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją. 24. Zastępowanie pracownika ds. podatków oraz pracownika ds. opłat i rozliczeń należności. 25. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy
  • Zastępcę Wójta lub Sekretarza Gminy oraz Kierownika referatu. Warunki zatrudnienia: - w pełnym wymiarze czasu pracy; - praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego
  • zmienne tempo pracy; - praca w siedzibie Urzędu oraz na terenie Gminy
Pokaż więcej >>
od 3 900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. promocji, turystyki i sportu (stanowisko samodzielne)

Stegna
Wygasła: 05.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie: https://bip.stegna.pl/wakaty/2/114/Pracownik_ds__promocji_2C_turystyki_i_sportu/ Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Przygotowywanie kalendarza imprez kulturalnych i rozgrywek sportowych na sezon letni. 2. Udział w targach turystycznych. 3. Udział w organizacji imprez w okresie sezonu letniego. 4. Badanie ruchu turystycznego. 5. Przygotowanie i zagospodarowanie plaż oraz kąpielisk strzeżonych
  • w tym: a) opracowanie planu zagospodarowania plaż; b) przygotowanie przetargów na dzierżawę plaż; 6. Współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi samorządami w zakresie: a) przygotowania dokumentacji do opracowania strategii rozwoju turystyki; b) organizowanie narad i spotkań w zakresie przygotowania do sezonu letniego. 7. Monitoring możliwości rozwoju turystyki w gminie poprzez współfinansowanie przedsięwzięć mających na celu rozwój turystyki ze źródeł pozabudżetowych w zakresie: a) współpracy z innymi państwami w zakresie realizacji wspólnych programów o zasięgu transgranicznym; b) współpraca z partnerami zagranicznymi; c) poszukiwanie partnerów zagranicznych. 8. Współtworzenie przy współpracy z innymi jednostkami gazetki wczasowej. 9. Prowadzenie strony internetowej Gminy Stegna
  • w tym: a) administrowanie for internetowych; b) prowadzenie działu aktywności; c) bieżąca aktualizacja i koordynacja działań poszczególnych pracowników nad aktualizacją udostępnionych linków. 10. Aktualizacja BIP. 11. Wykonywanie zadań administratora moderatora forum internetowego. 12. Współorganizowanie konkursów szkolnych
  • międzyszkolnych
  • wojewódzkich itp. 13. Obsługa Centrum Informacji Turystycznej w zakresie: a) udzielania informacji turystom
  • b) przyjmowanie zgłoszeń i wniosków
  • i przekazanie merytorycznym pracownikom Urzędu Gminy
  • c) udostępnianie aktów normatywnych i innych aktów prawnych: - nieodpłatnie do wglądu i do pobrania w formie elektronicznej; - odpłatne udostępnianie wydruków aktów normatywnych i innych aktów prawnych 14. Współpraca z klubami sportowymi i stowarzyszeniami w zakresie krzewienia sportu wśród dzieci
  • młodzieży i osób dorosłych. 15. Prowadzenie postępowań w zakresie udzielania zezwoleń na imprezy masowe. 16. Terminowe dostarczanie zestawień do prawidłowego wystawiania faktur VAT w celu rozliczenia podatku od towarów i usług. 17. Przygotowywanie projektów uchwał
  • zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków 18. Zastępowanie pracownika ds. informatyki. 18. Kontrola pod względem merytorycznym
  • legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych spraw w zakresie zajmowanego stanowiska. 19. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy. 20. Rozliczanie otrzymanych i udzielanych dotacji na zadania realizowane w ramach zakresu czynności 21. Inne polecenia zlecone przez Wójta Gminy
  • Z-cę Wójta i Sekretarza Gminny. Warunki zatrudnienia: - w pełnym wymiarze czasu pracy; - kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym
  • w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym
  • w czasie trwania zawartej na czas określony
  • nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę
  • odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym; - praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego
  • zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu oraz w terenie
  • - przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności
Pokaż więcej >>
od 3 900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. społecznych i oświaty w referacie społeczno-organizacyjnym

Stegna
Wygasła: 26.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie: https://bip.stegna.pl/wakaty/2/112/Pracownik_ds__spolecznych_i_oswiaty_w_referacie_spoleczno-organizacyjnym/ Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Prowadzenie postępowań związanych z przygotowaniem zawodowym młodocianych. 2. Współpraca z placówkami oświatowymi w zakresie aktualizacji danych w Systemie Informacji Oświatowej. 3. Przeliczanie subwencji oświatowej na poszczególne placówki oświatowe na podstawie danych z SIO oraz metryczki z Ministerstwa Finansów. 4. Rozliczanie dotacji otrzymanych na realizacje programów oświatowych oraz w zakresie opieki nad dziećmi do lat 3. 5. Wykonywanie zadań w zakresie działalności gospodarczej: 1) Prowadzenie spraw z zakresu działalności gospodarczej wynikających z ustawy o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy oraz z aktów wykonawczych do tej ustawy w szczególności: a) wpis do centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG)
  • b) zmiany wpisu w CEIDG
  • c) wpis w CEIDG informacji o zawieszeniu działalności gospodarczej
  • d) wpis w CEIDG informacji o wznowieniu działalności gospodarczej
  • e) wykreślenie wpisu w CEIDG oraz wydawanie potwierdzenia ich przyjęcia. 2) Przekształcenie w/w wniosków w formę dokumentu elektronicznego
  • podpisywanie ich przy użyciu podpisu elektronicznego
  • a następnie przesyłanie do CEIDG. 3) Gromadzenie
  • przechowywanie i archiwizowanie w/w wniosków. 4) wpisywanie w CEIDG informacji o uzyskaniu
  • cofnięciu
  • utracie i wygaśnięciu uprawnień wynikających z zezwoleń i licencji. 5) Prowadzenie działalności promocyjnej skierowanej do przedsiębiorców oraz osób fizycznych planujących rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie możliwości pozyskania dofinansowania ze środków pomocowych. 6) Rejestracja działalności gospodarczej w systemie CEIDG. 7) Wydawanie potwierdzeń przyjęcia wniosków CEIDG. 8) Przyjmowanie wniosków VAT-R oraz formularzy zgłoszeniowych możliwych do złożenia z wnioskiem CEIDG-1. 9) Sprawdzanie statusu wniosków CEIDG-1 wprowadzonych do systemu. 10) Poświadczanie danych ze zbioru gminnej ewidencji działalności gospodarczej. 11) Wykonywanie czynności urzędowo-technicznych polegających za zapewnieniu zainteresowanym dostępu do: - wglądu do Polskiej Klasyfikacji Działalności
  • - urzędowych formularzy wniosków wymaganych ustawą. 6. Prowadzenia ewidencji: a) innych obiektów
  • w których są świadczone usługi turystyczne
  • b) instytucji kultury. 7. Sporządzania zeznań świadków w sprawie stażu pracy w gospodarstwie rolnym. 8. Prowadzenia punktu potwierdzania profilu zaufania dla umożliwienia przesyłania korespondencji systemem e-puap. 9. Przekazywanie drogą elektroniczną korespondencji do instytucji państwowych i samorządowych za pomocą systemu e-puap. 10. Zarządzanie sprawozdawczością w zakresie dokonania obowiązku sporządzania sprawozdań Gminy do GUS. 11. Prowadzenia kroniki gminnej. 12. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem licencji na przewóz osób taksówkami w zakresie określonym ustawą o transporcie drogowym i spraw związanych z wydaniem zezwoleń na transport osób autobusami. 13. Wykonywanie zadań w zakresie informacji niejawnej: a) wykonywanie zadań w zakresie uzyskanych pełnomocnictw odnośnie administrowania informacją niejawną; b) prowadzenie rejestru dokumentów zawierających informacje niejawne; c) opracowanie planu ochrony informacji niejawnych w Urzędzie i nadzorowanie jej realizacji; d) szkolenie pracowników i okresowa kontrola ewidencji materiałów i obiegu dokumentów; e) zapewnienie ochrony systemów i sieci teleinformatycznych
  • w których są przetwarzane dane; f) rejestracja i zabezpieczanie dokumentów i informacji stanowiących tajemnicę służbową w ramach ustalonego zakresu czynności; g) zapewnienie ochrony dokumentów przetwarzanych na zajmowanym stanowisku. 14. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją. 15. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy. 16. Kontrola pod względem merytorycznym
  • legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem. 17. Zastępowanie pracownika ds. oświaty. 18. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy
  • Z-cę Wójta i Sekretarza Gminy
Pokaż więcej >>
od 3 900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. budżetu w referacie budżetowo-księgowym

Stegna
Wygasła: 25.04.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie: https://bip.stegna.pl/wakaty/2/111/Pracownik_ds__budzetu_w_referacie_budzetowo-ksiegowym_na_zastepstwo_za_nieobecnego_pracownika/ Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Komputerowe księgowanie Budżetu Gminy oraz prowadzenie księgi budżetu. 2. Prowadzenie księgowej ewidencji pozabilansowej środków trwałych i Budżetu Gminy. 3. Rozliczanie konta sumy do wyjaśnienia. 4. Bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • środków trwałych w użytkowaniu
  • wartości niematerialnych i prawnych oraz rozliczanie inwentaryzacji. 5. Analityczne uzgadnianie konta dochodów Urzędu Gminy z pracownikiem na stanowisku ds. budżetu 6. Sporządzanie zbiorczej sprawozdawczości Budżetu Gminy oraz sprawozdań statystycznych. 7. Prowadzenie ewidencji zdarzeń gospodarczych z udziałem środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej. 9. Przygotowanie i przekazanie do publicznej wiadomości: a) kwartalnych informacji o wykonaniu budżetu Gminy (NDS)
  • b) rocznych informacji (NDS oraz kwot wykorzystanych środków z UE). 10. Zastępowanie pracownika ds. finansów oraz pracownika ds. budżetu w zakresie podatku VAT. 11. Gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku. 12. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy
  • Z-cę Wójta
  • Sekretarza Gminy i Kierownika referatu. Warunki zatrudnienia: - w pełnym wymiarze czasu pracy; - praca na czas zastępstwa za nieobecnego pracownika
  • - praca administracyjno-biurowa
  • zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu
Pokaż więcej >>
od 3 600 do 3 900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. kadr i płac w referacie społeczno-organizacyjnym

Stegna
Wygasła: 19.04.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu: https://bip.stegna.pl/wakaty/2/110/Pracownik_ds_kadr_i_plac/ Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Gromadzenie i przygotowywanie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników
  • dyrektorów i kierownika jednostek organizacyjnych podległych gminie oraz dyrektora GOK. 2. Gromadzenie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli zewnętrznych oraz książki kontroli zewnętrznych. 3. Zapewnienie materiałów do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych. 4. Rejestracja
  • kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
  • chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy. 5. Przygotowanie umów zleceń i umów dla pracowników Urzędu Gminy oraz pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych
  • prac interwencyjnych
  • oraz pozostałych umów. 6. Przygotowanie projektów wewnętrznych zarządzeń i instrukcji. 7. Kompletowanie wniosków emerytalno rentowych. 8. Prowadzenie kontroli warunków pracy. 9. Naliczanie wynagrodzeń z tytułu: - osobowego funduszu płac pracowników administracji
  • robót publicznych i prac interwencyjnych
  • - umowy zlecenia i umowy o dzieło
  • - zasiłku chorobowego
  • - prowizji sołtysów. 10. Rozliczanie z Powiatowym Urzędem Pracy pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i interwencyjnych. 11. Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników; 12. Terminowe rozliczanie i sporządzanie deklaracji dotyczących należnych składek
  • podatków i ubezpieczeń. 13. Naliczanie ryczałtów za samochody zgodnie z umowami i oświadczeniami pracowników o przebiegu kilometrów. 14. Sporządzanie listy wynagrodzenia za inkaso opłaty miejscowej. 15. Planowanie i rozliczanie wydatków na zabezpieczenie wynagrodzeń dla pracowników. 16. Naliczanie i sporządzanie list płac dla pracowników Urzędu oraz osób zatrudnianych w ramach prac interwencyjnych oraz umów zleceń i umów o dzieło dla pracowników Urzędu. 17. Wydawanie zaświadczeń
  • poświadczeń i druków w sprawach dotyczących wynagrodzeń i wysokości składek i zadłużeń. 18. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją. 19. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy. Kontrola pod względem merytorycznym
  • legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem. Zastępowanie pracownika ds. obsługi Rady Gminy. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy
  • Z-cę Wójta i Sekretarza Gminy
Pokaż więcej >>
od 3 800 do 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. kadr i płac w referacie społeczno-organizacyjnym

Stegna
Wygasła: 28.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Treść ogłoszenia znajduje się na stronie: https://bip.stegna.pl/wakaty/2/109/Pracownik_ds_kadr_i_plac/ Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Gromadzenie i przygotowywanie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników
  • dyrektorów i kierownika jednostek organizacyjnych podległych gminie oraz dyrektora GOK. 2. Gromadzenie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli zewnętrznych oraz książki kontroli zewnętrznych. 3. Zapewnienie materiałów do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych. 4. Rejestracja
  • kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
  • chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy. 5. Przygotowanie umów zleceń i umów dla pracowników Urzędu Gminy oraz pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych
  • prac interwencyjnych
  • oraz pozostałych umów. 6. Przygotowanie projektów wewnętrznych zarządzeń i instrukcji. 7. Kompletowanie wniosków emerytalno rentowych. 8. Prowadzenie kontroli warunków pracy. 9. Naliczanie wynagrodzeń z tytułu: - osobowego funduszu płac pracowników administracji
  • robót publicznych i prac interwencyjnych
  • - umowy zlecenia i umowy o dzieło
  • - zasiłku chorobowego
  • - prowizji sołtysów. 10. Rozliczanie z Powiatowym Urzędem Pracy pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i interwencyjnych. 11. Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników; 12. Terminowe rozliczanie i sporządzanie deklaracji dotyczących należnych składek
  • podatków i ubezpieczeń. 13. Naliczanie ryczałtów za samochody zgodnie z umowami i oświadczeniami pracowników o przebiegu kilometrów. 14. Sporządzanie listy wynagrodzenia za inkaso opłaty miejscowej. 15. Planowanie i rozliczanie wydatków na zabezpieczenie wynagrodzeń dla pracowników. 16. Naliczanie i sporządzanie list płac dla pracowników Urzędu oraz osób zatrudnianych w ramach prac interwencyjnych oraz umów zleceń i umów o dzieło dla pracowników Urzędu. 17. Wydawanie zaświadczeń
  • poświadczeń i druków w sprawach dotyczących wynagrodzeń i wysokości składek i zadłużeń. 18. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją. 19. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy. 20. Kontrola pod względem merytorycznym
  • legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem. 21. Zastępowanie pracownika ds. obsługi Rady Gminy. 22. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy
  • Z-cę Wójta i Sekretarza Gminy
Pokaż więcej >>
od 3 800 do 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. kadr i płac w referacie społeczno-organizacyjnym

Stegna
Wygasła: 14.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie https://bip.stegna.pl/wakaty/2/108/Pracownik_ds_kadr_i_plac/ Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Gromadzenie i przygotowywanie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników
  • dyrektorów i kierownika jednostek organizacyjnych podległych gminie oraz dyrektora GOK. 2. Gromadzenie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli zewnętrznych oraz książki kontroli zewnętrznych. 3. Zapewnienie materiałów do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych. 4. Rejestracja
  • kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
  • chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy. 5. Przygotowanie umów zleceń i umów dla pracowników Urzędu Gminy oraz pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych
  • prac interwencyjnych
  • oraz pozostałych umów. 6. Przygotowanie projektów wewnętrznych zarządzeń i instrukcji. 7. Kompletowanie wniosków emerytalno rentowych. 8. Prowadzenie kontroli warunków pracy. 9. Naliczanie wynagrodzeń z tytułu: - osobowego funduszu płac pracowników administracji
  • robót publicznych i prac interwencyjnych
  • - umowy zlecenia i umowy o dzieło
  • - zasiłku chorobowego
  • - prowizji sołtysów. 10. Rozliczanie z Powiatowym Urzędem Pracy pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i interwencyjnych. 11. Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników; 12. Terminowe rozliczanie i sporządzanie deklaracji dotyczących należnych składek
  • podatków i ubezpieczeń. 13. Naliczanie ryczałtów za samochody zgodnie z umowami i oświadczeniami pracowników o przebiegu kilometrów. 14. Sporządzanie listy wynagrodzenia za inkaso opłaty miejscowej. 15. Planowanie i rozliczanie wydatków na zabezpieczenie wynagrodzeń dla pracowników. 16. Naliczanie i sporządzanie list płac dla pracowników Urzędu oraz osób zatrudnianych w ramach prac interwencyjnych oraz umów zleceń i umów o dzieło dla pracowników Urzędu. 17. Wydawanie zaświadczeń
  • poświadczeń i druków w sprawach dotyczących wynagrodzeń i wysokości składek i zadłużeń. 18. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją. 19. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy. 20. Kontrola pod względem merytorycznym
  • legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem. 21. Zastępowanie pracownika ds. obsługi Rady Gminy. 22. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy
  • Z-cę Wójta i Sekretarza Gminy
Pokaż więcej >>
od 3 800 do 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne