1. Pracodawca
  2. Jaworzno
  3. POWIATOWY URZĄD PRACY W JAWORZNIE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

POWIATOWY URZĄD PRACY W JAWORZNIE

Jaworzno, ul. Północna 9 B

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (10) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 10 )

Referent w Dziale Finansowo-Księgowym

Jaworzno
Wygasła: 19.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim: 1) realizacja zadań w zakresie obsługi budżetu oraz projektów unijnych
  • 2) realizacja dochodów w zakresie obsługi wpłat pracodawców z tytułu zatrudnienia cudzoziemców
  • 3) realizacja dochodów i wydatków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • 4) prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości
  • 5) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej oraz finansowej
  • 6) naliczanie oraz wypłata pracownikom wynagrodzeń oraz innych świadczeń
  • 7) księgowanie naliczonych składek oraz sporządzonych korekt składek na ubezpieczenia zdrowotne za osoby bezrobotnych bez prawa do zasiłku
  • 8) monitorowanie wydatków projektów unijnych zgodnie z wytycznymi
  • sporządzanie sprawozdawczości informacji oraz analiz w tym zakresie
  • 9) obsługa kasowa
  • 10) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy
  • oszczędny i terminowy
  • 11) przestrzeganie przepisów ustawy o finansach publicznych
  • ustawy o rachunkowości
  • prawo zamówień publicznych oraz innych ustaw
  • 12) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • 13) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów
  • 14) sporządzanie korespondencji i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
  • 15) udostępnianie informacji publicznej
  • 16) prawidłowe ewidencjonowanie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu
  • 17) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • 18) współpraca z innymi urzędami
  • instytucjami i organizacjami
  • 19) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie
Pokaż więcej >>
od 3 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent w Dziale Finansowo-Księgowym

Jaworzno
Wygasła: 22.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim: 1) realizacja zadań w zakresie obsługi budżetu oraz projektów unijnych
  • 2) realizacja dochodów w zakresie obsługi wpłat pracodawców z tytułu zatrudnienia cudzoziemców
  • 3) realizacja dochodów i wydatków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • 4) prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości
  • 5) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej oraz finansowej
  • 6) naliczanie oraz wypłata pracownikom wynagrodzeń oraz innych świadczeń
  • 7) księgowanie naliczonych składek oraz sporządzonych korekt składek na ubezpieczenia zdrowotne za osoby bezrobotnych bez prawa do zasiłku
  • 8) monitorowanie wydatków projektów unijnych zgodnie z wytycznymi
  • sporządzanie sprawozdawczości informacji oraz analiz w tym zakresie
  • 9) obsługa kasowa
  • 10) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy
  • oszczędny i terminowy
  • 11) przestrzeganie przepisów ustawy o finansach publicznych
  • ustawy o rachunkowości
  • prawo zamówień publicznych oraz innych ustaw
  • 12) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • 13) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów
  • 14) sporządzanie korespondencji i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
  • 15) udostępnianie informacji publicznej
  • 16) prawidłowe ewidencjonowanie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu
  • 17) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • 18) współpraca z innymi urzędami
  • instytucjami i organizacjami
  • 19) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie
Pokaż więcej >>
od 3 100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy referent w Dziale Rozwoju Zawodowego i Promocji w Centrum AKtywizacji Zawodowej

Jaworzno
Wygasła: 08.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim: 1) świadczenie obsługi punktu informacyjnego w sposób proaktywny oraz udzielanie niezbędnych informacji klientom
  • 2) informowanie zainteresowanych użytkowników o formach wsparcia umożliwiających podjęcie i funkcjonowanie działalności gospodarczej
  • 3) bieżąca analiza rynku pracy-bieżące monitorowanie inicjatyw biznesowych oraz trendów
  • 4) tworzenie planu formy wsparcia dla klientów
  • 5) tworzenie baz danych lokali pod inwestycje oraz jednostek udzielających pomocy przedsiębiorcom
  • 6) stworzenie i utrzymywanie kalendarza spotkań oraz warsztatów
  • 7) należyta dbałość o funkcjonowanie przestrzeni dedykowanej dla projektu
  • ze szczególnym uwzględnieniem stref: informacyjnej
  • co-workingowej i kreatywnej mając na uwadze ich docelowe założenia funkcjonalne
  • 8) współpraca z placówkami oświatowymi
  • w tym szkołami
  • poradniami psychologiczno pedagogicznymi
  • szkolnymi ośrodkami kariery i innymi partnerami rynku pracy
  • 9) współdziałanie z partnerami rynku pracy przy realizacji programów i projektów
  • 10) przygotowywanie raportów na potrzeby projektu
  • 11) wsparcie i pomoc przy tworzeniu prezentacji na warsztaty i konferencje
  • 12) współpraca przy opracowywaniu i realizacji programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy
  • stanowiącego część powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych oraz programów i projektów związanych z promocją zatrudnienia
  • łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową osób bezrobotnych
  • w tym projektów unijnych
  • 13) udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • 14) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie realizowanych zadań
  • 15) opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora
  • 16) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy
  • oszczędny i terminowy
  • 17) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora i Zastępców
  • 18) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych o działalności Urzędu
  • 19) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • 20) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • 21) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów
  • 22) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań
  • 23) udostępnianie informacji publicznej
  • 24) prawidłowe ewidencjonowanie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu
  • 25) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • 26) współpraca z innymi urzędami
  • instytucjami i organizacjami
  • 27) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
  • 28) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie
Pokaż więcej >>
od 3 630 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy referent w Dziale Rozwoju Zawodowego i Promocji w Centrum A

Jaworzno
Wygasła: 25.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim: 1) opracowanie planu i warsztatów dla grup docelowych: młodzieży ostatnich klas w szkołach ponadpodstawowych
  • studentów kończących naukę w szkołach wyższych
  • bezrobotnych planujących otworzyć działalność gospodarczą a także osób prowadzących już działalność gospodarczą
  • 2) prowadzenie warsztatów tematycznych z dziedziny przedsiębiorczości i doradztwa zawodowego dla wyżej wymienionych grup docelowych
  • 3) prowadzenie warsztatów dla młodzieży z wykorzystaniem materiałów dydaktycznych z zakresu przedsiębiorczości w tym rozmaitych gier szkoleniowych
  • 4) świadczenie pomocy we wspieraniu rozwoju zawodowego oraz udzielanie porad zawodowych młodzieży i przedsiębiorcom
  • 5) pomoc mieszkańcom miasta w testowaniu pomysłu na biznes oraz badaniu predyspozycji przedsiębiorczych
  • 6) diagnozowanie
  • rozwijanie i promowanie postaw przedsiębiorczych
  • 7) bieżąca analiza rynku pracy-monitorowanie rozwoju przedsiębiorczości i obecnych trendów panujących w tym obszarze
  • 8) należyta dbałość o funkcjonowanie przestrzeni dedykowanej dla projektu Laboratorium Biznesu
  • ze szczególnym uwzględnieniem stref: co-workingowej i kreatywnej mając na uwadze ich docelowe założenia funkcjonalne; 9) współpraca z placówkami oświatowymi
  • w tym szkołami
  • poradniami psychologiczno pedagogicznymi
  • szkolnymi ośrodkami kariery i innymi partnerami rynku pracy
  • 10) współdziałanie z partnerami rynku pracy przy realizacji programów i projektów
  • 11) organizowanie działań promocyjnych w ramach projektu Laboratorium Biznesu; 12) przygotowywanie raportów na potrzeby projektu Laboratorium Biznesu; 13) tworzenie prezentacji na warsztaty i konferencje; 14) współpraca przy opracowywaniu i realizacji programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy
  • stanowiącego część powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych oraz programów i projektów związanych z promocją zatrudnienia
  • łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową osób bezrobotnych
  • w tym projektów unijnych
  • 15) udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • 16) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie realizowanych zadań
  • 17) opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora
  • 18) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy
  • oszczędny i terminowy
  • 19) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora i Zastępcy
  • 20) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych o działalności Urzędu
  • 21) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • 22) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • 23) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów
  • 24) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań
  • 25) udostępnianie informacji publicznej
  • 26) prawidłowe ewidencjonowanie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu
  • 27) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • 28) współpraca z innymi urzędami
  • instytucjami i organizacjami
  • 29) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
  • 30) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie
Pokaż więcej >>
od 4 100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy specjalista w Dziale Rozwoju Zawodowego i Promocji w Centrum Aktywizacji Zawodowej

Jaworzno
Wygasła: 18.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim: 1) opracowanie planu i warsztatów dla grup docelowych: młodzieży ostatnich klas w szkołach ponadpodstawowych
  • studentów kończących naukę w szkołach wyższych
  • bezrobotnych planujących otworzyć działalność gospodarczą a także osób prowadzących już działalność gospodarczą
  • 2) prowadzenie warsztatów tematycznych z dziedziny przedsiębiorczości i doradztwa zawodowego dla wyżej wymienionych grup docelowych
  • 3) prowadzenie warsztatów dla młodzieży z wykorzystaniem materiałów dydaktycznych z zakresu przedsiębiorczości w tym rozmaitych gier szkoleniowych
  • 4) świadczenie pomocy we wspieraniu rozwoju zawodowego oraz udzielanie porad zawodowych młodzieży i przedsiębiorcom
  • 5) pomoc mieszkańcom miasta w testowaniu pomysłu na biznes oraz badaniu predyspozycji przedsiębiorczych
  • 6) diagnozowanie
  • rozwijanie i promowanie postaw przedsiębiorczych
  • 7) bieżąca analiza rynku pracy-monitorowanie rozwoju przedsiębiorczości i obecnych trendów panujących w tym obszarze
  • 8) należyta dbałość o funkcjonowanie przestrzeni dedykowanej dla projektu Laboratorium Biznesu
  • ze szczególnym uwzględnieniem stref: go-workingowej i kreatywnej mając na uwadze ich docelowe założenia funkcjonalne; 9) współpraca z placówkami oświatowymi
  • w tym szkołami
  • poradniami psychologiczno pedagogicznymi
  • szkolnymi ośrodkami kariery i innymi partnerami rynku pracy
  • 10) współdziałanie z partnerami rynku pracy przy realizacji programów i projektów
  • 11) organizowanie działań promocyjnych w ramach projektu Laboratorium Biznesu; 12) przygotowywanie raportów na potrzeby projektu Laboratorium Biznesu; 13) tworzenie prezentacji na warsztaty i konferencje; 14) współpraca przy opracowywaniu i realizacji programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy
  • stanowiącego część powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych oraz programów i projektów związanych z promocją zatrudnienia
  • łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową osób bezrobotnych
  • w tym projektów unijnych
  • 15) udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • 16) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie realizowanych zadań
  • 17) opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora
  • 18) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy
  • oszczędny i terminowy
  • 19) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora i Zastępcy
  • 20) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych o działalności Urzędu
  • 21) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • 22) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • 23) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów
  • 24) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań
  • 25) udostępnianie informacji publicznej
  • 26) prawidłowe ewidencjonowanie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu
  • 27) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • 28) współpraca z innymi urzędami
  • instytucjami i organizacjami
  • 29) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
  • 30) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie. 4. Warunki pracy na danym stanowisku: a) Praca administracyjno biurowa związana przede wszystkim z obsługą osób bezrobotnych wykonywana w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie w pomieszczeniu spełniającym wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy
  • b) Czas pracy zgodny z 8-godzinną dobową i przeciętną 40 godzinną tygodniową normą czasu pracy
  • c) Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy oraz z obsługą urządzeń biurowych
  • d) Na stanowisku pracy nie występują czynniki niebezpieczne ani szkodliwe dla zdrowia. Spośród czynników uciążliwych może wystąpić głównie obciążenie psychiczne oraz obciążenie statyczne
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Dziale Finansowo-Księgowym

Jaworzno
Wygasła: 04.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) realizacja zadań w zakresie obsługi budżetu oraz projektów unijnych
  • 2) realizacja dochodów w zakresie obsługi wpłat pracodawców z tytułu zatrudnienia cudzoziemców
  • 3) realizacja dochodów i wydatków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • 4) prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości
  • 5) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej oraz finansowej
  • 6) naliczanie oraz wypłata pracownikom wynagrodzeń oraz innych świadczeń
  • 7) księgowanie naliczonych składek oraz sporządzonych korekt składek na ubezpieczenia zdrowotne za osoby bezrobotnych bez prawa do zasiłku
  • 8) monitorowanie wydatków projektów unijnych zgodnie z wytycznymi
  • sporządzanie sprawozdawczości i informacji oraz analiz w tym zakresie
  • 9) obsługa kasowa
  • 10) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy
  • oszczędny i terminowy
  • 11) przestrzeganie przepisów ustawy o finansach publicznych
  • ustawy o rachunkowości
  • prawo zamówień publicznych oraz innych ustaw
  • 12) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • 13) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów
  • 14) sporządzanie korespondencji i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
  • 15) udostępnianie informacji publicznej
  • 16) prawidłowe ewidencjonowanie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu
  • 17) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • 18) współpraca z innymi urzędami
  • instytucjami i organizacjami
  • 19) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie
Pokaż więcej >>
od 3 100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy referent w dziale rozwoju zawodowego i promocji w Centrum Aktywizacj Zawodowej

Jaworzno
Wygasła: 21.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim: 1) świadczenie obsługi punktu informacyjnego w sposób proaktywny oraz udzielanie niezbędnych informacji klientom
  • 2) informowanie zainteresowanych użytkowników o formach wsparcia umożliwiających podjęcie i funkcjonowanie działalności gospodarczej
  • 3) bieżąca analiza rynku pracy-bieżące monitorowanie inicjatyw biznesowych oraz trendów
  • 4) tworzenie planu formy wsparcia dla klientów
  • 5) tworzenie baz danych lokali pod inwestycje oraz jednostek udzielających pomocy przedsiębiorcom
  • 6) stworzenie i utrzymywanie kalendarza spotkań oraz warsztatów
  • 7) należyta dbałość o funkcjonowanie przestrzeni dedykowanej dla projektu
  • ze szczególnym uwzględnieniem stref: informacyjnej
  • co-workingowej i kreatywnej mając na uwadze ich docelowe założenia funkcjonalne
  • 8) współpraca z placówkami oświatowymi
  • w tym szkołami
  • poradniami psychologiczno pedagogicznymi
  • szkolnymi ośrodkami kariery i innymi partnerami rynku pracy
  • 9) współdziałanie z partnerami rynku pracy przy realizacji programów i projektów
  • 10) przygotowywanie raportów na potrzeby projektu
  • 11) wsparcie i pomoc przy tworzeniu prezentacji na warsztaty i konferencje
  • 12) współpraca przy opracowywaniu i realizacji programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy
  • stanowiącego część powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych oraz programów i projektów związanych z promocją zatrudnienia
  • łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową osób bezrobotnych
  • w tym projektów unijnych
  • 13) udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • 14) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie realizowanych zadań
  • 15) opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora
  • 16) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy
  • oszczędny i terminowy
  • 17) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora i Zastępców
  • 18) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych o działalności Urzędu
  • 19) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • 20) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • 21) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów
  • 22) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań
  • 23) udostępnianie informacji publicznej
  • 24) prawidłowe ewidencjonowanie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu
  • 25) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • 26) współpraca z innymi urzędami
  • instytucjami i organizacjami
  • 27) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
  • 28) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie
Pokaż więcej >>
od 3 630 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy specjalista w dziale rozwoju zawodowego i promocji w Centrum Aktywizacji Zawodowej

Jaworzno
Wygasła: 06.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim: 1) opracowanie planu i warsztatów dla grup docelowych: młodzieży ostatnich klas w szkołach ponadpodstawowych
  • studentów kończących naukę w szkołach wyższych
  • bezrobotnych planujących otworzyć działalność gospodarczą a także osób prowadzących już działalność gospodarczą
  • 2) prowadzenie warsztatów tematycznych z dziedziny przedsiębiorczości i doradztwa zawodowego dla wyżej wymienionych grup docelowych
  • 3) prowadzenie warsztatów dla młodzieży z wykorzystaniem materiałów dydaktycznych z zakresu przedsiębiorczości w tym rozmaitych gier szkoleniowych
  • 4) świadczenie pomocy we wspieraniu rozwoju zawodowego oraz udzielanie porad zawodowych młodzieży i przedsiębiorcom
  • 5) pomoc mieszkańcom miasta w testowaniu pomysłu na biznes oraz badaniu predyspozycji przedsiębiorczych
  • 6) diagnozowanie
  • rozwijanie i promowanie postaw przedsiębiorczych
  • 7) bieżąca analiza rynku pracy-monitorowanie rozwoju przedsiębiorczości i obecnych trendów panujących w tym obszarze
  • 8) należyta dbałość o funkcjonowanie przestrzeni dedykowanej dla projektu Laboratorium Biznesu
  • ze szczególnym uwzględnieniem stref: co-workingowej i kreatywnej mając na uwadze ich docelowe założenia funkcjonalne; 9) współpraca z placówkami oświatowymi
  • w tym szkołami
  • poradniami psychologiczno pedagogicznymi
  • szkolnymi ośrodkami kariery i innymi partnerami rynku pracy
  • 10) współdziałanie z partnerami rynku pracy przy realizacji programów i projektów
  • 11) organizowanie działań promocyjnych w ramach projektu Laboratorium Biznesu; 12) przygotowywanie raportów na potrzeby projektu Laboratorium Biznesu; 13) tworzenie prezentacji na warsztaty i konferencje; 14) współpraca przy opracowywaniu i realizacji programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy
  • stanowiącego część powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych oraz programów i projektów związanych z promocją zatrudnienia
  • łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową osób bezrobotnych
  • w tym projektów unijnych
  • 15) udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • 16) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie realizowanych zadań
  • 17) opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora
  • 18) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy
  • oszczędny i terminowy
  • 19) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora i Zastępcy
  • 20) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych o działalności Urzędu
  • 21) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • 22) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • 23) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów
  • 24) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań
  • 25) udostępnianie informacji publicznej
  • 26) prawidłowe ewidencjonowanie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu
  • 27) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • 28) współpraca z innymi urzędami
  • instytucjami i organizacjami
  • 29) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
  • 30) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy referent w Dziale Rozwoju Zawodowego i Promocji w Centrum Aktywizacji Zawodowej

Jaworzno
Wygasła: 14.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim: 1) świadczenie obsługi punktu informacyjnego w sposób proaktywny oraz udzielanie niezbędnych informacji klientom
  • 2) informowanie zainteresowanych użytkowników o formach wsparcia umożliwiających podjęcie i funkcjonowanie działalności gospodarczej
  • 3) bieżąca analiza rynku pracy-bieżące monitorowanie inicjatyw biznesowych oraz trendów
  • 4) tworzenie planu formy wsparcia dla klientów
  • 5) tworzenie baz danych lokali pod inwestycje oraz jednostek udzielających pomocy przedsiębiorcom
  • 6) stworzenie i utrzymywanie kalendarza spotkań oraz warsztatów
  • 7) należyta dbałość o funkcjonowanie przestrzeni dedykowanej dla projektu
  • ze szczególnym uwzględnieniem stref: informacyjnej
  • co-workingowej i kreatywnej mając na uwadze ich docelowe założenia funkcjonalne
  • 8) współpraca z placówkami oświatowymi
  • w tym szkołami
  • poradniami psychologiczno pedagogicznymi
  • szkolnymi ośrodkami kariery i innymi partnerami rynku pracy
  • 9) współdziałanie z partnerami rynku pracy przy realizacji programów i projektów
  • 10) przygotowywanie raportów na potrzeby projektu
  • 11) wsparcie i pomoc przy tworzeniu prezentacji na warsztaty i konferencje
  • 12) współpraca przy opracowywaniu i realizacji programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy
  • stanowiącego część powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych oraz programów i projektów związanych z promocją zatrudnienia
  • łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową osób bezrobotnych
  • w tym projektów unijnych
  • 13) udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • 14) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie realizowanych zadań
  • 15) opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora
  • 16) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy
  • oszczędny i terminowy
  • 17) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora i Zastępców
  • 18) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych o działalności Urzędu
  • 19) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • 20) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • 21) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów
  • 22) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań
  • 23) udostępnianie informacji publicznej
  • 24) prawidłowe ewidencjonowanie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu
  • 25) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • 26) współpraca z innymi urzędami
  • instytucjami i organizacjami
  • 27) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
  • 28) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista do spraw rozwoju zawodowego - stażysta

Jaworzno
Wygasła: 24.01.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim: 1) inicjowanie i organizowanie szkoleń
  • 2) realizacja wniosków w sprawie finansowania kosztów egzaminów lub uzyskania licencji
  • udzielenia pożyczki na sfinansowanie kosztów szkolenia
  • finansowania kosztów studiów podyplomowych
  • skierowania osoby uprawnionej na wskazane przez nią szkolenie
  • 3) inicjowanie i organizowanie przygotowania zawodowego dorosłych
  • 4) realizowanie bonu szkoleniowego
  • 5) realizowanie zadań związanych z Krajowym Funduszem Szkoleniowym
  • w szczególności udzielania pomocy pracodawcom poprzez finansowanie kształcenia ustawicznego pracowników ipracodawcy
  • 6) organizowanie form pomocy w ramach zwolnień monitorowanych
  • 7) realizowanie wniosków w sprawie refundacji pracodawcy składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe od świadczenia szkoleniowego przyznanego przez tego pracodawcę zwolnionemu pracownikowi
  • 8) realizowanie wniosków w sprawie zwrotu poniesionych przez osobę uprawnioną kosztów z tytułu przejazdu na szkolenie
  • egzamin lub miejsce odbywania przygotowania zawodowego dorosłych
  • 9) realizowanie wniosków w sprawie zwrotu kosztów zakwaterowania i wyżywienia osobie skierowanej na szkolenie lub kosztów zakwaterowania osobie skierowanej na przygotowanie zawodowe dorosłych odbywane poza miejscem zamieszkania
  • 10) współpraca przy opracowywaniu i realizacji programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy
  • stanowiącego część powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych oraz programów i projektów związanych z promocją zatrudnienia
  • łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową osób bezrobotnych
  • w tym projektów unijnych
  • 11) udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • 12) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie realizowanych zadań
  • 13) opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora
  • 14) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy
  • oszczędny i terminowy
  • 15) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora i Zastępcy
  • 16) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych o działalności Urzędu
  • 17) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • 18) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • 19) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów
  • 20) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań
  • 21) udostępnianie informacji publicznej
  • 22) prawidłowe ewidencjonowanie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu
  • 23) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • 24) współpraca z innymi urzędami
  • instytucjami i organizacjami
  • 25) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
  • 26) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie
  • 27) realizacja zadań wynikających ze szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne