1. Pracodawca
  2. Nowy Tomyśl
  3. ELEKTRORECYKLING S. A.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ELEKTRORECYKLING S. A.

SĘKOWO, SĘKOWO 59

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (11) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 11 )

Specjalista / Specjalistka ds. ochrony środowiska

Sękowo 59, Sękowo (pow. nowotomyski)
Wygasła: 10.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
  • - prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z uzyskaniem / aktualizacją / zmianą decyzji;
  • - monitorowanie ważności decyzji, przy współpracy z kancelarią zewnętrzną;
  • - nadzorowanie zgodności realizowanych i planowanych przedsięwzięć z posiadanymi decyzjami i ogólnym prawem ochrony środowiska;
  • - prowadzenie rejestru czynników szkodliwych i emisji, prowadzenie harmonogramu badań i pomiarów oraz sprawozdawczość w tym zakresie;
  • - monitorowanie planowanych i wdrażanych zmian w przepisach dotyczących prawa ochrony środowiska, gospodarki odpadami oraz pokrewnych;
  • - udział w audytach oraz kontrolach zewnętrznych;
  • - organizowanie i udział w audytach i kontrolach wewnętrznych oraz u klienta;
  • - inne prace administracyjne związane w ramach Działu Administracji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. BHP i PPOŻ

Nowy Tomyśl
Wygasła: 20.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • pełnienie roli Specjalisty ds. BHP, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
  • współtworzenie standardów i procedur z zakresu BHP/PPOŻ, opracowywanie i wdrażanie programów prewencyjnych oraz koordynacja tych działań,
  • prowadzenie szkoleń z zakresu BHP/ppoż. (wstępnych, okresowych, tematycznych itp.)
  • inicjowanie działań mających na celu wzrost świadomości pracowników i podwykonawców w zakresie bezpieczeństwa pracy oraz ochrony życia i zdrowia,
  • przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy na terenie Zakładów Grupy Elektrorecykling,
  • prowadzenie niezbędnej dokumentacji oraz raportowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wymaganiami wewnętrznymi
  • ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, analiza zgłaszanych zdarzeń potencjalnie wypadkowych,
  • reprezentowanie pracodawcy przed zewnętrznymi organami, współpraca z odpowiednimi służbami,
  • inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładów pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii,
  • uczestnictwo w rozwojowych działaniach Grupy Elektrorecykling,
  • kontrolowanie i doradzanie pracodawcom w zakresie przestrzegania przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych, instalacyjnych i technologicznych,
  • doradzanie pracodawcom w zakresie wyposażenia budynku, obiektu budowlanego lub terenu w wymagane urządzenia przeciwpożarowe i sprzęt gaśniczy,
  • dbanie o zapewnienie konserwacji oraz naprawy urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic w sposób gwarantujący ich sprawne i niezawodne funkcjonowanie,
  • doradzanie pracodawcom w zakresie zapewnienia osobom przebywającym w budynku, obiekcie budowlanym lub na terenie, bezpieczeństwa i możliwość ewakuacji,
  • doradzanie pracodawcom w zakresie przygotowania budynku, obiektu budowlanego lub terenu do prowadzenia akcji ratowniczej,
  • zapoznawanie pracowników z przepisami przeciwpożarowymi,
  • współudział w ustalaniu sposobu postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejscowego zagrożenia,
  • branie czynnego udziału w opracowaniu instrukcji bezpieczeństwa pożarowego Zakładów Grupy Elektorecykling oraz jej aktualizowanie według potrzeb,
  • czynny udział w organizacji próbnych ewakuacji w Zakładach Elektrorecykling
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. ochrony środowiska

Sękowo 59, Sękowo (pow. nowotomyski)
Wygasła: 02.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
  • - prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z uzyskaniem / aktualizacją / zmianą decyzji;
  • - monitorowanie ważności decyzji, przy współpracy z kancelarią zewnętrzną;
  • - nadzorowanie zgodności realizowanych i planowanych przedsięwzięć z posiadanymi decyzjami i ogólnym prawem ochrony środowiska;
  • - prowadzenie rejestru czynników szkodliwych i emisji, prowadzenie harmonogramu badań i pomiarów oraz sprawozdawczość w tym zakresie;
  • - monitorowanie planowanych i wdrażanych zmian w przepisach dotyczących prawa ochrony środowiska, gospodarki odpadami oraz pokrewnych;
  • - udział w audytach oraz kontrolach zewnętrznych;
  • - organizowanie i udział w audytach i kontrolach wewnętrznych oraz u klienta;
  • - inne prace administracyjne związane w ramach Działu Administracji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. ochrony środowiska

Sękowo 59, Sękowo (pow. nowotomyski)
Wygasła: 12.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
  • - prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z uzyskaniem / aktualizacją / zmianą decyzji;
  • - monitorowanie ważności decyzji, przy współpracy z kancelarią zewnętrzną;
  • - nadzorowanie zgodności realizowanych i planowanych przedsięwzięć z posiadanymi decyzjami i ogólnym prawem ochrony środowiska;
  • - prowadzenie rejestru czynników szkodliwych i emisji, prowadzenie harmonogramu badań i pomiarów oraz sprawozdawczość w tym zakresie;
  • - monitorowanie planowanych i wdrażanych zmian w przepisach dotyczących prawa ochrony środowiska, gospodarki odpadami oraz pokrewnych;
  • - udział w audytach oraz kontrolach zewnętrznych;
  • - organizowanie i udział w audytach i kontrolach wewnętrznych oraz u klienta;
  • - inne prace administracyjne związane w ramach Działu Administracji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. BHP

Sękowo 59, Sękowo (pow. nowotomyski)
Wygasła: 03.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP/ppoż
  • Kontrola i doradztwo oraz ciągłe doskonalenie standardów w zakresie BHP/ppoż
  • Inicjowanie oraz rozwijanie na terenie Centrów Recyklingu Elektrorecykling różnych form popularyzacji BHP/ppoż
  • Aktywny udział w tworzeniu i umacnianiu systemu zarządzania bezpieczeństwem
  • Opracowywanie i weryfikacja procedur/instrukcji w zakresie BHP/ppoż. zgodnie z przepisami prawa
  • Przeprowadzanie cyklicznych kontroli i audytów wewnętrznych z zakresu BHP/ppoż. zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wewnętrznymi regulacjami firmy oraz nadzór nad terminowym realizowaniem działań po audytowych
  • Udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju Centrów Recyklingu Elektrorecykling, a także udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących nowych inwestycji, wprowadzanych nowych procesów produkcyjnych
  • Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy
  • Współpraca z organami administracji państwowej (PIP, PIS, PSP) oraz firmami zewnętrznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. marketingu i komunikacji wewnętrznej

Sękowo 59, Sękowo (pow. nowotomyski)
Wygasła: 16.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Budowanie komunikacji wewnętrznej firmy,
  • Obsługa mediów społecznościowych i strony internetowej,
  • Współpraca z handlowcami,
  • Sporządzanie ofert i wybór gadżetów,
  • Pomoc w organizacji eventów wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Współpraca w zakresie edukacji ekologicznej,
  • Współtworzenie materiałów marketingowych,
  • Współkoordynowanie działań CSR-owych,
  • Współpraca z podwykonawcami, np. graficy, drukarnie,
  • Budowanie wizerunku firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. projektów z finansowaniem zewnętrznym

Sękowo 59, Sękowo (pow. nowotomyski)
Wygasła: 23.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Poszukiwanie i analizowanie możliwości pozyskania środków zewnętrznych na realizację projektów oraz zadań Instytutu, w tym monitorowanie informacji o planowanych lub ogłoszonych konkursach przez właściwe instytucje
  • Udział w opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnych o środki finansowe dla nowych projektów w ramach trwających konkursów
  • Koordynacja projektów krajowych oraz zagranicznych od strony administracyjno-finansowej lub kierownika projektu
  • Monitorowanie projektów pod względem postępu rzeczowego w ich realizacji, w tym wykonania kamieni milowych i wskaźników, oraz zgodności z zawartą umową
  • Planowanie i monitorowanie wykonania budżetu projektu, kontrolowanie kwalifikowalności wydatków, potwierdzanie dostępności środków w budżecie projektu, weryfikacja dokumentacji finansowo-księgowej związanej z projektem oraz realizacja innych zadań w celu prawidłowej realizacji finansowej projektu
  • Reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projektach, w tym prognozowanie i podejmowanie działań naprawczych, w celu eliminowania zagrożeń i nieprawidłowości dla realizacji projektów
  • Rozliczanie umów o dofinansowanie ze środków zewnętrznych, w tym przygotowywanie wniosków o płatność oraz okresowych i końcowych rozliczeń w celu sprawnej realizacji projektu w zakresie finansowym
  • Prognozowanie nadchodzących płatności w ramach nadzorowanych projektów, w celu właściwego określenia zapotrzebowania na środki finansowe i zapewnienia płynności finansowej w ramach nadzorowanych projektów
  • Wsparcie kadry administracyjnej i naukowej oraz partnerów zewnętrznych w realizacji projektów, w tym finansowanych z funduszy krajowych i funduszy strukturalnych
  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Firmy oraz podmiotami w zakresie związanym z monitorowaniem i rozliczaniem prowadzonych projektów
  • Przygotowywanie informacji, sprawozdań z zadań realizowanych przez Firmę, projektów odpowiedzi na wpływające zapytania oraz inne pisma w zakresie zadań Firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Project Managera

Sękowo 59, Sękowo (pow. nowotomyski)
Wygasła: 22.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • koordynacja i realizacji projektów,
  • opracowanie planów oraz realizacja zadań remontowych i inwestycyjnych dotyczących obiektów,
  • współpraca z projektantami, innymi działami firmy oraz stosownymi urzędami,
  • sporządzanie kalkulacji i wycen dla planowanych inwestycji,
  • prowadzenie budżetu inwestycji,
  • nadzór na robotami budowlanymi,
  • odbiory poszczególnych etapów robót,
  • analiza dokumentacji technicznej i projektowej,
  • przygotowywanie i weryfikacja zakresów rzeczowych i ilościowych dla planowanych robót na podstawie dokumentacji projektowej pod umowy z wykonawcami,
  • weryfikacja wysokości kosztów i poprawności kalkulacji ofert podwykonawców,
  • wspieranie wykonawcy w kompletowaniu dokumentacji powykonawczej i dokumentów odbiorowych,
  • nadzór nad zleconymi pracami wraz z ich sprawdzeniem i odbiorem,
  • zarządzanie ryzykiem projektu,
  • raportowanie i prezentacja postępu w projektach, przygotowywanie i dostarczanie sprawozdań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Produkcji

Zofii Nałkowskiej 6, Radzionków
Wygasła: 24.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Organizowanie i planowanie prac podległego personelu oraz zlecanie wykonania zadań i ich ostateczna kontrola,
  • Nadzorowanie i analiza działań produkcyjnych,
  • Monitorowanie realizacji założonego planu produkcyjnego,
  • Tworzenie planów produkcyjnych,
  • Raportowanie i analizy wydajności produkcji,
  • Uczestniczenie w tworzeniu budżetu,
  • Komunikacja z innymi działami firmy,
  • Obsługa przepływu dokumentacji,
  • Przeprowadzania okresowej inwentaryzacji,
  • Analiza awarii sprzętu,
  • Identyfikacja, analiza, wyeliminowanie i zapobieganie występowaniu strat
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik utrzymania ruchu

Sękowo 59, Sękowo (pow. nowotomyski)
Wygasła: 18.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Organizowanie, planowanie i harmonogramowanie pracy zespołów DUR, zarządzanie warsztatem mechanicznym
  • Analiza awarii – prowadzenie statystyk najczęściej psujących się elementów urządzeń
  • Udoskonalanie istniejących technologii i wdrażanie innowacji technologicznych; udział w procesach uruchamiania linii produkcyjnych
  • Nadzór nad służbami utrzymania ruchu (serwis, naprawa maszyn i urządzeń; wykonywanie przeglądów prewencyjnych)
  • Dbałość o bezawaryjną pracę linii produkcyjnej oraz zapewnienie ciągłości pracy maszyn oraz urządzeń
  • Przygotowywanie wymaganej dokumentacji technicznej opisującej źródła przyczyn awarii
  • Tworzenie zwizualizowanych instrukcji do przeprowadzenia czynności autonomicznej konserwacji urządzeń (AM)
  • Identyfikacja, analiza, wyeliminowanie i zapobieganie występowaniu strat
  • Zapewnienie terminowych zamówień części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do maszyn
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kontroler Finansowy

wielkopolskie
Wygasła: 24.09.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne