1. Pracodawca
  2. Gdańsk
  3. Touax sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

Touax sp. z o.o.

Gdańsk, Keplera 20

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (99) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 99 )

Financial Controller

Budowlanych 17F, Gdańsk
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Twój zakres obowiązków
  • Month-end related activities, including but not limited to: journal entries preparation, intercompany reconciliation, IFRS 16, fleet reconciliation
  • Monthly reporting to the Group using Oracle HFM - P&L, BS, KPI, other
  • Review of P&L and BS with variance analysis and explanations – against budget/forecast, previous year, previous month
  • Coordinate budgeting and forecasting process, responsibility for local working tools (e.g. budget model), scenario analysis and reporting to the Group
  • Prepare, analyze and communicate cash flow and working capital (Group Treasury)
  • Look after company capex – from request, to investment evaluation (IRR, payback), to reporting
  • Calculate sales commissions
  • Act as business partner for managing director and branch managers
  • Propose and drive efficiency improvements, look for optimizations, develop controlling activities
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna/y Księgowa/y

Budowlanych 17F, Gdańsk
Wygasła: 04.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zarządzanie zespołem księgowym
  • Odpowiedzialność za prowadzenie ksiąg rachunkowych Spółki
  • Nadzór nad procesem zamykania okresów księgowych
  • Odpowiedzialność za sprawozdawczość finansową i podatkową: sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów dla NBP, GUS, US, banków lub innych podmiotów
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych i dokumentacji podatkowej
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi (audyt, US, banki)
  • Prowadzenie rejestrów wymaganych przepisami prawa bilansowego i podatkowego,
  • Kalkulacja i księgowanie rezerw i odpisów
  • Kontrola dokumentów i księgowań, okresowa analiza i uzgadnianie kont
  • Weryfikacja naliczenia listy płac
  • Nadzór nad właściwym zarządzaniem majątkiem firmy, w tym rozliczenie Inwentaryzacji
  • Szkolenie kadry zarządzającej w zakresie regulacji dot. finansów i księgowości w celu zapewnienia prawidłowości procesów
  • Zapewnienie właściwych polityk wewnętrznych i procesów obowiązujących w Polsce
  • Tworzenie kultury bezpiecznego środowiska pracy a także banku wiedzy w organizacji
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i komunikację w firmie a także z podmiotami zewnętrznymi
  • Koordynowanie korespondencji wchodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich
  • Zadania administracyjne, w tym pełnienie funkcji osoby dbającej o zaopatrzenie biura, koordynacja współpracy z firmą sprzątającą
  • Archiwizowanie i porządkowanie umów i innych dokumentów, opracowywanie pism i korespondencji, administracja floty samochodowej
  • Koordynacja wizyt gości, organizacja spotkań biznesowych i szkoleniowych, organizacja wydarzeń dla Pracowników. Obsługa recepcji siedziby firmy i sali konferencyjnej w trakcie spotkań
  • Tworzenie i modyfikacja obowiązujących procedur z zakresu administracyjnego. Wsparcie w zakresie tłumaczeń i interpretacji dokumentów, stosowanie polityk i procedur z zakresu administracji i HR
  • Bieżąca obsługa kadrowa pracowników (zgodnie z przepisami prawa pracy)
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, archiwizacja dokumentów (umowy, wnioski itp.)
  • Rejestrowanie i kontrola czasu pracy, absencji
  • Organizacja procesów rekrutacyjnych i onboardingu
  • Przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

Budowlanych 17F, Gdańsk
Wygasła: 05.03.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Month-end related activities, including but not limited to: journal entries preparation, intercompany reconciliation, IFRS 16, fleet reconciliation
  • Monthly reporting to the Group using Oracle HFM - P&L, BS, KPI, other
  • Review of P&L and BS with variance analysis and explanations – against budget/forecast, previous year, previous month
  • Coordinate budgeting and forecasting process, responsibility for local working tools (e.g. budget model), scenario analysis and reporting to the Group
  • Prepare, analyze and communicate cash flow and working capital (Group Treasury)
  • Look after company capex – from request, to investment evaluation (IRR, payback), to reporting
  • Calculate sales commissions
  • Act as business partner for managing director and branch managers
  • Propose and drive efficiency improvements, look for optimizations, develop controlling activities
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Brygadzista

Pabianice
Wygasła: 30.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Nadzorowanie jakości i terminowości wykonywania napraw, obsługi oraz usług montażu i demontażu kontenerów
  • Optymalne planowanie zadań i kontrola pracy podwykonawców na placu
  • Rozliczanie podwykonawców, przygotowanie i wydawanie dokumentów dla podwykonawców
  • Sporządzanie niezbędnej dokumentacji i nadzór nad nią
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Brygadzista

Lutomierska 50, Pabianice
Wygasła: 25.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Twój zakres obowiązków
  • Nadzorowanie jakości i terminowości wykonywania napraw, obsługi oraz usług montażu i demontażu kontenerów
  • Optymalne planowanie zadań i kontrola pracy podwykonawców na placu
  • Rozliczanie podwykonawców, przygotowanie i wydawanie dokumentów dla podwykonawców
  • Sporządzanie niezbędnej dokumentacji i nadzór nad nią
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HSE Specialist

Budowlanych 17F, Gdańsk
Wygasła: 25.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Conducting systematic inspections of working conditions and compliance with regulations in our 6 branches in Poland and HQ in Gdańsk, therefore business trips will be part of her work
  • Supervising and implementing HSE regulations and procedures
  • Analyzing reports of HSE observations in the company (on-site and off-site), processing them, setting up and following up actions plans, and reporting in accordance with the guidelines
  • Responsible for ensuring the necessary qualifications and permissions in the field of HSE for employees
  • Conducting and organizing online and stationary training, as well as co-creating and supporting an onboarding program for new employees
  • Keeping the employer informed about identified occupational hazards, along with proposals to remove these hazards
  • Co-creating and updating HSE instructions, procedures, and company policies as well as occupational risks
  • Participating in the development of annual analyses of HSE status
  • Ensuring a safe way of working by employees of cooperating companies
  • HSE reporting within the Group
  • In cooperation with the company's management, promoting occupational safety as a key company value
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

Budowlanych 17F, Gdańsk
Wygasła: 26.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Weryfikacja dokumentów otrzymanych od klientów, aktywna komunikacja z oddziałami,
  • Wystawianie faktur, faktur korygujących i faktur proforma,
  • Uzgadnianie sald wybranych kont księgowych,
  • Weryfikacja zapisów pod kątem ważności, naliczania i współmierności przychodów i kosztów,
  • Bieżące prace księgowe związane z zarządzaniem oddziałem i zamknięciem miesiąca,
  • Prawidłowa archiwizacja dokumentów pomocniczych dla celów prawnych,
  • Współpraca z audytem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. BHP

Budowlanych 17F, Gdańsk
Wygasła: 21.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie systematycznych kontroli warunków pracy i przestrzegania przepisów w naszych oddziałach w Polsce, w związku z tym podróże służbowe będą częścią jej pracy
  • Nadzorowanie i wdrażanie przepisów i procedur BHP
  • Analizowanie zgłoszeń obserwacji BHP w firmie, procedowanie ich, planowanie i kontrola działań, raportowanie zgodnie z wytycznymi
  • Odpowiadanie za zapewnienie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień w zakresie BHP dla pracowników
  • Prowadzenie i organizacja szkoleń online i stacjonarnych oraz współtworzenie i wspieranie programu adaptacyjnego dla nowych pracowników
  • Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
  • Współtworzenie i aktualizacja instrukcji bhp, procedur i polityk firmowych oraz ryzyk zawodowych
  • Współuczestniczenie w opracowywaniu rocznych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Zapewnienie bezpiecznego sposobu pracy przez pracowników firm współpracujących
  • Raportowanie w ramach grupy działań z zakresu BHP
  • We współpracy z Dyrekcją firmy promowanie bezpieczeństwa pracy jako kluczowej wartości firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Brygadzista

Pabianice
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Nadzorowanie jakości i terminowości wykonywania napraw, obsługi oraz usług montażu i demontażu kontenerów
  • Optymalne planowanie zadań i kontrola pracy podwykonawców na placu
  • Rozliczanie podwykonawców, przygotowanie i wydawanie dokumentów dla podwykonawców
  • Sporządzanie niezbędnej dokumentacji i nadzór nad nią
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Praktykant/ka w Dziale Marketingu

Gdańsk
Wygasła: 23.12.2023
umowa o staż / praktyki
praca zdalna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
  • Wsparcie w realizacji działań marketingowych: pomoc w planowaniu, wdrażaniu i monitorowaniu kampanii marketingowych, mailingów oraz analizie ich skuteczności,
  • Komunikacja wewnętrzna: przygotowywanie treści do newsletterów, współpraca z oddziałami zagranicznymi w zakresie wymiany materiałów, case-study i best-practice,
  • Zarządzanie treścią: pomoc w tworzeniu i zarządzaniu treścią na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych (posty/rolki/grafiki),
  • Udział w projektowaniu materiałów marketingowych: współtworzenie materiałów promocyjnych (Canva), pomoc w przygotowywaniu i tłumaczenie prezentacji,
  • Wsparcie działań sprzedażowych: współpraca z innymi działami w zakresie działań promocyjnych, szkoleniowych,
  • Analiza danych: wsparcie w zbieraniu i analizowaniu danych rynkowych oraz monitorowanie trendów branżowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Praktykant/ka w Dziale Marketingu

Sękocin Nowy (pow. pruszkowski)
Wygasła: 23.12.2023
umowa o staż / praktyki
praca zdalna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
  • Wsparcie w realizacji działań marketingowych: pomoc w planowaniu, wdrażaniu i monitorowaniu kampanii marketingowych, mailingów oraz analizie ich skuteczności,
  • Komunikacja wewnętrzna: przygotowywanie treści do newsletterów, współpraca z oddziałami zagranicznymi w zakresie wymiany materiałów, case-study i best-practice,
  • Zarządzanie treścią: pomoc w tworzeniu i zarządzaniu treścią na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych (posty/rolki/grafiki),
  • Udział w projektowaniu materiałów marketingowych: współtworzenie materiałów promocyjnych (Canva), pomoc w przygotowywaniu i tłumaczenie prezentacji,
  • Wsparcie działań sprzedażowych: współpraca z innymi działami w zakresie działań promocyjnych, szkoleniowych,
  • Analiza danych: wsparcie w zbieraniu i analizowaniu danych rynkowych oraz monitorowanie trendów branżowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/tka ds. Administracji i HR

Budowlanych 17F, Gdańsk
Wygasła: 17.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i komunikację w firmie a także z podmiotami zewnętrznymi
  • Koordynowanie korespondencji wchodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich
  • Zadania administracyjne, w tym pełnienie funkcji osoby dbającej o zaopatrzenie biura, koordynacja współpracy z firmą sprzątającą
  • Archiwizowanie i porządkowanie umów i innych dokumentów, opracowywanie pism i korespondencji, administracja floty samochodowej
  • Koordynacja wizyt gości, organizacja spotkań biznesowych i szkoleniowych, organizacja wydarzeń dla Pracowników. Obsługa recepcji siedziby firmy i sali konferencyjnej w trakcie spotkań
  • Tworzenie i modyfikacja obowiązujących procedur z zakresu administracyjnego. Wsparcie w zakresie tłumaczeń i interpretacji dokumentów, stosowanie polityk i procedur z zakresu administracji i HR
  • Bieżąca obsługa kadrowa pracowników (zgodnie z przepisami prawa pracy)
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, archiwizacja dokumentów (umowy, wnioski itp.)
  • Rejestrowanie i kontrola czasu pracy, absencji
  • Organizacja procesów rekrutacyjnych i onboardingu
  • Przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Operational Excellence Manager

Gdańsk
Wygasła: 11.10.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • You will be responsible for:
  • Managing operations:
  • • Development of the Operational Excellence strategy across the Eastern Europe network working with and transferring best practice across the Group as appropriate
  • • Responsible for developing strategic business cases to support required changes and investment to realise the Operational Excellence opportunities
  • • Responsible of embedding the Operational Excellence and Continuous Improvement programmes of work into the ways of working, collaborating with main stakeholders: Managing Director EE, Country Managers and Operational Communities
  • • Responsible for managing the Group interactions in relation to Operational Excellence
  • • Developing the required KPIs to directly monitor the benefits tracking of change initiatives, and hold the matrix organisation to account for delivery and realisation
  • • Work closely with the Operations Director and Senior team to manage the development and implementation of Business Operations Strategy (customer future trends / sales)
  • • Cross functional engagement regarding Operational Excellence and development of projects of work to incorporate into plan for region
  • • Strategic input to business development opportunities, fleet management and product strategy working across the Operations team and wider stakeholders
  • • Develop the Operational Excellence competency framework and training / education framework to sustain a cultural change
  • • To ensure our products and services are delivered safely, to the highest quality on time and in full
  • • Understand product mix and its impact on capacity, productivity and costs, developing processes that optimise product performance;
  • • Support the Operational KPI’s/Branch Scorecard to ensure continuous improvement activity delivers real results;
  • • Apply Lean techniques to improve service standards, operational workflow, cost performance
  • Health & safety responsibilities:
  • • Supporting and promoting the safety first culture across the region of responsibility, active in safety walks, engagements and coaching
  • • Ensuring that the business complies with the Algeco health and safety standards with a culture of zero harm
  • • Embedding and driving a health and safety culture in all aspects of Operational Excellence, Continuous Improvement and business delivery at all levels in the organisation
  • • Proactively improve processes and enhance safety
  • Leadership:
  • • Developing the Operational Excellence strategy for Poland and Eastern Europe covering all aspects
  • • Developing the tools and techniques for consistently applying Continuous Improvement across the network
  • • Developing and managing the benefits tracking of improvements made to deliver EBIDA benefits
  • • Ownership of the Operations Business Improvement plans to include oversight / integration of projects delivered in the matrix organisation
  • • Cross-functional leadership and influence to deliver change across people, process, toolset focusing on efficiencies and EBIDA growth
  • • Development of communities across the area of responsibility to develop relationships, leadership capability, learning, synergies and business delivery
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Operational Excellence Manager

Poznań
Wygasła: 11.10.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • You will be responsible for:
  • Managing operations:
  • • Development of the Operational Excellence strategy across the Eastern Europe network working with and transferring best practice across the Group as appropriate
  • • Responsible for developing strategic business cases to support required changes and investment to realise the Operational Excellence opportunities
  • • Responsible of embedding the Operational Excellence and Continuous Improvement programmes of work into the ways of working, collaborating with main stakeholders: Managing Director EE, Country Managers and Operational Communities
  • • Responsible for managing the Group interactions in relation to Operational Excellence
  • • Developing the required KPIs to directly monitor the benefits tracking of change initiatives, and hold the matrix organisation to account for delivery and realisation
  • • Work closely with the Operations Director and Senior team to manage the development and implementation of Business Operations Strategy (customer future trends / sales)
  • • Cross functional engagement regarding Operational Excellence and development of projects of work to incorporate into plan for region
  • • Strategic input to business development opportunities, fleet management and product strategy working across the Operations team and wider stakeholders
  • • Develop the Operational Excellence competency framework and training / education framework to sustain a cultural change
  • • To ensure our products and services are delivered safely, to the highest quality on time and in full
  • • Understand product mix and its impact on capacity, productivity and costs, developing processes that optimise product performance;
  • • Support the Operational KPI’s/Branch Scorecard to ensure continuous improvement activity delivers real results;
  • • Apply Lean techniques to improve service standards, operational workflow, cost performance
  • Health & safety responsibilities:
  • • Supporting and promoting the safety first culture across the region of responsibility, active in safety walks, engagements and coaching
  • • Ensuring that the business complies with the Algeco health and safety standards with a culture of zero harm
  • • Embedding and driving a health and safety culture in all aspects of Operational Excellence, Continuous Improvement and business delivery at all levels in the organisation
  • • Proactively improve processes and enhance safety
  • Leadership:
  • • Developing the Operational Excellence strategy for Poland and Eastern Europe covering all aspects
  • • Developing the tools and techniques for consistently applying Continuous Improvement across the network
  • • Developing and managing the benefits tracking of improvements made to deliver EBIDA benefits
  • • Ownership of the Operations Business Improvement plans to include oversight / integration of projects delivered in the matrix organisation
  • • Cross-functional leadership and influence to deliver change across people, process, toolset focusing on efficiencies and EBIDA growth
  • • Development of communities across the area of responsibility to develop relationships, leadership capability, learning, synergies and business delivery
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Operational Excellence Manager

Warszawa
Wygasła: 11.10.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • You will be responsible for:
  • Managing operations:
  • • Development of the Operational Excellence strategy across the Eastern Europe network working with and transferring best practice across the Group as appropriate
  • • Responsible for developing strategic business cases to support required changes and investment to realise the Operational Excellence opportunities
  • • Responsible of embedding the Operational Excellence and Continuous Improvement programmes of work into the ways of working, collaborating with main stakeholders: Managing Director EE, Country Managers and Operational Communities
  • • Responsible for managing the Group interactions in relation to Operational Excellence
  • • Developing the required KPIs to directly monitor the benefits tracking of change initiatives, and hold the matrix organisation to account for delivery and realisation
  • • Work closely with the Operations Director and Senior team to manage the development and implementation of Business Operations Strategy (customer future trends / sales)
  • • Cross functional engagement regarding Operational Excellence and development of projects of work to incorporate into plan for region
  • • Strategic input to business development opportunities, fleet management and product strategy working across the Operations team and wider stakeholders
  • • Develop the Operational Excellence competency framework and training / education framework to sustain a cultural change
  • • To ensure our products and services are delivered safely, to the highest quality on time and in full
  • • Understand product mix and its impact on capacity, productivity and costs, developing processes that optimise product performance;
  • • Support the Operational KPI’s/Branch Scorecard to ensure continuous improvement activity delivers real results;
  • • Apply Lean techniques to improve service standards, operational workflow, cost performance
  • Health & safety responsibilities:
  • • Supporting and promoting the safety first culture across the region of responsibility, active in safety walks, engagements and coaching
  • • Ensuring that the business complies with the Algeco health and safety standards with a culture of zero harm
  • • Embedding and driving a health and safety culture in all aspects of Operational Excellence, Continuous Improvement and business delivery at all levels in the organisation
  • • Proactively improve processes and enhance safety
  • Leadership:
  • • Developing the Operational Excellence strategy for Poland and Eastern Europe covering all aspects
  • • Developing the tools and techniques for consistently applying Continuous Improvement across the network
  • • Developing and managing the benefits tracking of improvements made to deliver EBIDA benefits
  • • Ownership of the Operations Business Improvement plans to include oversight / integration of projects delivered in the matrix organisation
  • • Cross-functional leadership and influence to deliver change across people, process, toolset focusing on efficiencies and EBIDA growth
  • • Development of communities across the area of responsibility to develop relationships, leadership capability, learning, synergies and business delivery
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/tka ds. BHP

Budowlanych 17F, Gdańsk
Wygasła: 04.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie systematycznych kontroli warunków pracy i przestrzegania przepisów w naszych oddziałach w Polsce, w związku z tym podróże służbowe będą częścią jej pracy
  • Nadzorowanie i wdrażanie przepisów i procedur BHP
  • Analizowanie zgłoszeń obserwacji BHP w firmie, procedowanie ich, planowanie i kontrola działań, raportowanie zgodnie z wytycznymi
  • Odpowiadanie za zapewnienie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień w zakresie BHP dla pracowników
  • Prowadzenie i organizacja szkoleń online i stacjonarnych oraz współtworzenie i wspieranie programu adaptacyjnego dla nowych pracowników
  • Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
  • Współtworzenie i aktualizację instrukcji bhp, procedur i polityk firmowych oraz ryzyk zawodowych
  • Współuczestniczenie w opracowywaniu rocznych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Zapewnienie bezpiecznego sposobu pracy przez pracowników firm współpracujących
  • Raportowanie w ramach grupy działań z zakresu BHP
  • We współpracy z Dyrekcją firmy promowanie bezpieczeństwa pracy jako kluczowej wartości firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

Poznań
Wygasła: 04.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Szukanie nowych możliwości i rozwój obecnego portfolio klientów
  • Rozwój oferowanych produktów i usług
  • Współpraca z zespołem handlowym i operacyjnym w celu realizacji zamówień klientów
  • Konstruowanie ofert i prowadzenie spotkań sprzedażowych
  • Utrzymanie kontaktów biznesowych w ramach realizacji bieżących zapotrzebowań klientów zgodnie z zawartymi umowami
  • Współpraca z pozostałymi oddziałami w ramach realizacji celów dla Polski
  • Doradztwo techniczne dla klientów
  • Promowanie firmy i jej produktów na podległym regionie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. BHP

Cmentarna 29a, Swarzędz
Wygasła: 04.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie systematycznych kontroli warunków pracy i przestrzegania przepisów w naszym oddziale w Poznaniu jak również w innych oddziałach w Polsce, w związku z tym podróże służbowe będą częścią jej pracy
  • Odpowiadanie za zapewnienie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień w zakresie BHP dla pracowników
  • Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, łącznie z prowadzeniem ich rejestru
  • Współtworzenie i wspieranie programu adaptacyjnego dla nowych pracowników
  • Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
  • Współtworzenie i aktualizację instrukcji bhp, procedur i polityk firmowych oraz ryzyk zawodowych
  • Współuczestniczenie w opracowywaniu rocznych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Zapewnienie bezpiecznego sposobu pracy przez pracowników firm współpracujących
  • Raportowanie w ramach grupy działań z zakresu BHP
  • We współpracy z Dyrekcją firmy promowanie bezpieczeństwa pracy jako kluczowej wartości firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator BHP

Aleja Krakowska 39, Sękocin Nowy (pow. pruszkowski)
Wygasła: 04.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Nadzoruje, wdraża przepisy i procedury BHP
  • Współtworzy i aktualizuje wewnętrzne procedury w celu zapewnienia spójności z wytycznymi grupy oraz bieżącymi wymaganiami w Polsce
  • Analizuje zgłaszane obserwacje BHP (w oddziale i u klienta), proceduje je i raportuje zgodnie z wytycznymi
  • Przeprowadza szkolenia/ warsztaty z zakresu BHP i zrównoważonego rozwoju dla pracowników i podwykonawców. Pomaga w procesie wdrażania nowych pracowników
  • Kontroluje użytkowanie środków ochrony indywidualnych oraz dokumenty niezbędne do prowadzenia prac (jeśli wymagane)
  • Prowadzi nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji elektronarzędzi, drabin, wózków widłowych i innych narzędzi zgodnie z wymaganiami prawa i Grupy
  • Zapewnia przestrzeganie procedur bezpiecznego załadunku/rozładunku modułów
  • Prowadzi rejestry aktualnych uprawnień pracowników z zakresu BHP
  • Współtworzy dokumentację BHP w zakresie realizowanych prac u klientów (pomaga w opracowaniu IBWR dla pracowników Algeco), Kontroluje prawidłowość dokumentacji podwykonawców
  • Współpracuje z firmami zewnętrznymi w zakresie BHP, gospodarki odpadami oraz innych działań z zakresu zrównoważonego rozwoju
  • Koordynuje tworzenie bezpiecznego środowiska pracy zarówno dla pracowników firmy jak i podwykonawców oraz gości przebywających na terenie firmy
  • Bierze udział w sporządzaniu raportów w przypadku zaistnienia zdarzeń wypadkowych. Tworzy niezbędną dokumentację i sporządza plany działań korygujących i zapobiegawczych. Prowadzi statystyki wypadkowości
  • Nadzoruje proces recyklingu odpadów. Wspiera Specjalistę ds. Administracji w prawidłowej gospodarce odpadami. Pomaga w przygotowywaniu niezbędnych raportów również do instytucji zewnętrznych
  • Współpracuje ze Liderem BHP w celu implementacji nowych rozwiązań w oddziale. Dba i koordynuje zakres ISO. Prowadź codzienne spotkania dotyczące bezpieczeństwa i szerzy wiedzę z zakresu BHP i ESG
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HSE and Sustainability Specialist

Aleja Krakowska 39, Sękocin Nowy (pow. pruszkowski)
Wygasła: 02.11.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Supervises and implements health and safety regulations and procedures in the area of responsibility
  • Co-creates and updates internal procedures in the subordinate area in order to ensure consistency with the Group's guidelines and current regulations in Poland
  • Analyzes reported HSE observations (on site and on the customer site), reports and processes them, sets and follows up actions plans
  • Conducts safety and sustainability trainings / workshops for employees and subcontractors. Helps in the process of introducing new employees
  • Controls the use of PPE and documents necessary to conduct the work (if required)
  • Supervises the proper keeping of documentation of power tools, ladders, forklifts and other tools in accordance with the requirements of the law and the Group
  • Co-creates health and safety documentation at clients sites (assistance with MSRA), controls the correctness of subcontractors' documentation
  • Ensures safe loading/unloading of modules procedures are obeyed
  • Keeps registers of employees current occupational health and safety register
  • Cooperates with external companies in the field of health and safety, waste management and other activities in the field of sustainable development
  • Coordinates the creation of a safe working environment for both company employees and subcontractors and guests staying on the company's premises
  • Participates in preparation of accidents reports. Creates necessary accidents documentation, draws corrective and preventive action plans. Keeps accident statistics
  • Supervises proper waste recycling program. Supports Administration Specialist in proper waste management and helps in the preparation of necessary reports also to external institutions
  • Cooperates with the HSE leader in order to implement new solutions in the branch. Cares and supervise ISO scope. Conduct Safety Daily meetings and spread the HSE and ESG knowledge
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. BHP

Cmentarna 29a, Swarzędz
Wygasła: 23.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie systematycznych kontroli warunków pracy i przestrzegania przepisów w naszym oddziale w Poznaniu jak również w innych oddziałach w Polsce, w związku z tym podróże służbowe będą częścią jej pracy
  • Odpowiadanie za zapewnienie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień w zakresie BHP dla pracowników
  • Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, łącznie z prowadzeniem ich rejestru
  • Współtworzenie i wspieranie programu adaptacyjnego dla nowych pracowników
  • Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
  • Współtworzenie i aktualizację instrukcji bhp, procedur i polityk firmowych oraz ryzyk zawodowych
  • Współuczestniczenie w opracowywaniu rocznych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Zapewnienie bezpiecznego sposobu pracy przez pracowników firm współpracujących
  • Raportowanie w ramach grupy działań z zakresu BHP
  • We współpracy z Dyrekcją firmy promowanie bezpieczeństwa pracy jako kluczowej wartości firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. dokumentacji logistyczno-księgowej

Budowlanych 17, Gdańsk
Wygasła: 16.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Współpraca z działem handlowym, spedycją oraz działem operacyjnym w celu koordynowania transportów do i od klienta
  • Obsługa dokumentacyjna przyjęć, wydań, przesunięć magazynowych, zleceń dla spedycji
  • Wymiana informacji, dokumentów z pracownikami magazynu, kierowcami - w tym kontrola poprawności danych i podejmowanie działań korygujących
  • Obsługa systemu komputerowego i zleceń w systemie oraz umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami internetowymi
  • Zadania związane z transportem modułów kontenerowych : awizowanie, rozliczanie kosztów związanych z umowami
  • Zapewnienie prawidłowego przebiegu dokumentów transportowych i magazynowych
  • Współpraca z dziełem księgowości w zakresie dokumentacji transportowej i kosztów z tym związanych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Magazynier

Kniewska 21, Prawobrzeże, Szczecin
Wygasła: 16.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Przyjmowanie i składowanie towarów w magazynie
  • Wydawanie materiałów z magazynu i rejestracja zużycia
  • Przyjmowanie, rozładunek oraz kontrola dostaw
  • Właściwe zabezpieczenie towarów w magazynie
  • Obsługa wózka widłowego przy załadunku/rozładunku materiałów i transporcie bliskim kontenerów na placu składowania
  • Bieżąca kontrola ilościowa i jakościowa materiałów
  • Przygotowywanie dokumentów magazynowych, przewozowych i jakościowych
  • Dbanie o zgodność stanów magazynowych z prowadzona dokumentacją, przeprowadzanie inwentaryzacji
  • Dbanie o porządek na magazynie i zapewnienie sprawnego przepływu materiałów
  • Współtworzenie gospodarki magazynowej
  • Obsługa operacji magazynowych w systemie informatycznym
  • Utrzymywanie czystości i porządku na magazynie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Brygadzista

Kniewska 21, Prawobrzeże, Szczecin
Wygasła: 08.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzorowanie jakości i terminowości wykonywania napraw, obsługi oraz usług montażu i demontażu kontenerów oraz optymalne planowanie zadań. Osoba będzie również odpowiedzialna za sporządzanie niezbędnej dokumentacji i nadzór nad nią
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

Gdańsk
Wygasła: 03.06.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Month-end related activities, including but not limited to: journal entries preparation, intercompany reconciliation, IFRS 16, fleet reconciliation
  • Monthly reporting to the Group using Oracle HFM - P&L, BS, KPI, other
  • Review of P&L and BS with variance analysis and explanations – against budget/forecast, previous year, previous month
  • Coordinate budgeting and forecasting process, responsibility for local working tools (e.g. budget model), scenario analysis and reporting to the Group
  • Prepare, analyze and communicate cash flow and working capital (Group Treasury)
  • Look after company capex – from request, to investment evaluation (IRR, payback), to reporting
  • Calculate sales commissions
  • Act as business partner for managing director and branch managers
  • Propose and drive efficiency improvements, look for optimizations, develop controlling activities
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalisty/tki ds. Zakupów

Gdańsk
Wygasła: 22.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Realizowanie strategii działu zakupów
  • Negocjowanie warunków umów
  • Przygotowanie i realizacja spływających zamówień materiałów i usług
  • Optymalizacja kosztów zakupów
  • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej procesu zamówień
  • Aktywne poszukiwanie nowych źródeł dostaw
  • Budowanie i rozwój portfolio dostawców
  • Uczestniczenie w tworzeniu lub aktualizacji obowiązujących procedur
  • Sporządzanie niezbędnych raportów i analiz
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

Gdańsk
Wygasła: 30.04.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Month-end related activities, including but not limited to: journal entries preparation, intercompany reconciliation, IFRS 16, fleet reconciliation
  • Monthly reporting to the Group using Oracle HFM - P&L, BS, KPI, other
  • Review of P&L and BS with variance analysis and explanations – against budget/forecast, previous year, previous month
  • Coordinate budgeting and forecasting process, responsibility for local working tools (e.g. budget model), scenario analysis and reporting to the Group
  • Prepare, analyze and communicate cash flow and working capital (Group Treasury)
  • Look after company capex – from request, to investment evaluation (IRR, payback), to reporting
  • Calculate sales commissions
  • Act as business partner for managing director and branch managers
  • Propose and drive efficiency improvements, look for optimizations, develop controlling activities
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Purchasing Manager Poland & Eastern Europe

Gdańsk
Wygasła: 15.04.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
  • Main purpose:
  • The Regional Procurement Manager for Eastern Europe works across all parts of the business within Poland, Czech Republic, Romania & Hungary driving excellence into our Sourcing, Category Management & Supplier Relationship Management practices. The role is focused on maximizing value from the external supply chain into the business across all external spend
  • The role will drive excellence in stakeholder management ensuring all parts of the business are aligned to our long term sourcing strategies. The Individual will drive standard metrics that capture improvement in value from our suppliers in terms of quality, cost, agility & working capital
  • Long term category strategies will be developed that will reward the business with year over year savings in line with the Modulaire value capture plan
  • The role will be a key part of the Procurement Leadership team across Modulaire group and will work as part of this group on category strategies that reward the wider business
  • This position will report to the Managing Director Eastern Europe
  • Key internal relationships will include extensive stakeholder management within the Operations & Depot Leadership Teams, Group Procurement Director, Finance, Country Managing Directors, Engineering Leaders
  • Impact and Scope:
  • • Overall responsibility for positioning Procurement within the Eastern European business and moulding the supply base to long term business objectives
  • • Lead development of Procurement Operating model across Eastern Europe to deliver enhanced benefits from the supply base in Quality, Cost & Working capital
  • Main responsibilities:
  • • Align the Procurement operating model to both regional and Modulaire standards
  • • Structure the team to ensure it is optimised to deliver long term category-based strategies that align to the needs of the business delivering enhanced value from supplier relationships
  • • Ensure that sourcing decisions are taken with a Total Cost of Ownership (TCO) mind-set & value stream-based thinking
  • • Produce net material cost budgets on a yearly basis recognising both savings projects and inflationary impacts
  • • Ensure key strategic sourcing processes become imbedded within the regional and depot networks across the region
  • • Continually assess the Procurement teams strengths and weaknesses. Drive step change capability improvement via external recruitment blended with development of our incumbent talent pool
  • • Working with key vendors develop a cost reduction pipeline via value engineering & design to cost thinking
  • • Develop key supplier partners and grow business with them ensuring incremental revenue is awarded on a TCO basis considering, Cost, Working Capital, Cost of poor quality and vendor on time delivery
  • • Embed the procurement team within both new product introduction and strategic planning ensuring the right capability levels and design to cost thinking
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

Gdańsk
Wygasła: 24.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Szukanie nowych możliwości i rozwój obecnego portfolio klientów
  • Rozwój oferowanych produktów i usług
  • Współpraca z zespołem handlowym i operacyjnym w celu realizacji zamówień klientów
  • Konstruowanie ofert i prowadzenie spotkań sprzedażowych
  • Utrzymanie kontaktów biznesowych w ramach realizacji bieżących zapotrzebowań klientów zgodnie z zawartymi umowami
  • Współpraca z pozostałymi oddziałami w ramach realizacji celów dla Polski
  • Doradztwo techniczne dla klientów
  • Promowanie firmy i jej produktów na podległym regionie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Magazynier

Międzyleska 6, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 24.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Współtworzenie gospodarki magazynowej
  • Przyjmowanie i składowanie towarów w magazynie oraz ich wydawanie
  • Przyjmowanie, rozładunek oraz kontrola dostaw
  • Właściwe zabezpieczenie towarów w magazynie
  • Bieżąca kontrola ilościowa i jakościowa materiałów
  • Przygotowywanie dokumentów magazynowych, przewozowych i jakościowych
  • Dbanie o zgodność stanów magazynowych z prowadzona dokumentacją
  • Obsługa Excel
  • Utrzymywanie czystości i porządku na magazynie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka ds. Handlowych

Międzyleska 6, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 13.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie dla działu handlowego w dostarczaniu produktów i świadczeniu usług dla klienta
  • Przygotowywanie ofert i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów
  • Koordynacja pracy biura w celu zapewnienia najwyższego standardu obsługi naszych klientów
  • Kontakt z klientem poprzez odbieranie i wysyłanie dokumentacji
  • Współpraca z działem operacyjnym w celu zapewnienia niezbędnych standardów technicznych
  • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej ofert sprzedaży lub wynajmu kontenerów
  • Wykonywanie obmiarów do wyceny na podstawie dokumentacji projektowej
  • Współpraca z innymi oddziałami w przygotowaniu harmonogramów, dokumentacji wykonawczej i powykonawczej
  • Aktywne uczestniczenie w procesie windykacji i koordynowanie z przełożonym w ramach oddziału
  • Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby szefa oddziału i zespołu handlowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Serwisant

Międzyleska 6, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 04.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • obsługa serwisowa klientów
  • optymalne prowadzenie magazynu części zamiennych i gospodarkę magazynową na placu
  • sporządzanie niezbędnej dokumentacji i nadzór nad nią
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Brygadzista

Poznań
Wygasła: 14.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzorowanie jakości i terminowości wykonywania napraw,
  • Obsługa oraz usługi montażu i demontażu kontenerów oraz optymalne planowanie zadań
  • Sporządzanie niezbędnej dokumentacji i nadzór nad nią
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Administracji

Budowlanych 17, Gdańsk
Wygasła: 08.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i komunikację w firmie a także z podmiotami zewnętrznymi
  • Koordynowanie poczty, korespondencji wchodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich
  • Obsługa administracyjna biura firmy, w szczególności zapewnianie odpowiedniej do potrzeb ilości materiałów biurowych, artykułów spożywczych i chemicznych
  • Koordynacja współpracy z firmą sprzątającą biuro
  • Wsparcie poszczególnych działów w siedzibie firmy w zakresie administracyjnym
  • Archiwizowanie i porządkowanie umów i innych dokumentów, opracowywanie pism i korespondencji
  • Koordynacja wizyt gości, organizacja spotkań biznesowych i szkoleniowych. Obsługa sali konferencyjnej w trakcie spotkań
  • Tworzenie i modyfikacja obowiązujących procedur z zakresu administracyjnego. Wsparcie w zakresie tłumaczeń i interpretacji dokumentów
  • Opracowywanie i aktualizacja dokumentów zapewniających przetwarzanie danych osobowych zgodnie wymogami prawnymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Brygadzista

Powstańców Styczniowych 40A, 32-500 Chrzanów, Polska
Wygasła: 20.06.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Kierownik / Koordynator
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Executive Assistant

wielkopolskie
Wygasła: 04.06.2020
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Executive Assistant

Cmentarna 29A, 62-020 Swarzędz, Polska
Wygasła: 04.06.2020
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent ds. Operacyjnych

wielkopolskie
Wygasła: 10.05.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Brygadzista

Międzyleska 6, 50-514 Wrocław, Polska
Wygasła: 15.01.2020
Umowa o pracę
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Brygadzista

Aleja Krakowska 39, 05-090 Sękocin Nowy, Polska
Wygasła: 10.01.2020
Umowa o pracę
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Brygadzista – Magazynier

Szczecin, Polska
Wygasła: 10.01.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. Operacyjnych - logistyczno – technicznych

łódzkie
Wygasła: 05.01.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Głównego Montażysty

Daszyńskiego 10, 32-065 Krzeszowice, Polska
Wygasła: 02.01.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Brygadzista

Powstańców Styczniowych 40A, 32-500 Chrzanów, Polska
Wygasła: 01.01.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Magazynier

Daszyńskiego 10, 32-065 Krzeszowice, Polska
Wygasła: 07.12.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pricing Manager - Business Analyst

Jana Keplera 20, 80-299 Gdańsk, Polska
Wygasła: 18.10.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Brygadzista

Powstańców Styczniowych 40A, 32-500 Chrzanów, Polska
Wygasła: 12.10.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Magazynier - Logistyk

mazowieckie
Wygasła: 07.09.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka ds. handlowych

Jana Keplera 20, 80-299 Gdańsk, Polska
Wygasła: 06.09.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent ds. HR

Jana Keplera 20, 80-299 Gdańsk, Polska
Wygasła: 04.09.2019
Praktykant/Stażysta
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent ds. wsparcia sprzedaży

Jana Keplera 20, 80-299 Gdańsk, Polska
Wygasła: 04.09.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent ds. wsparcia sprzedaży

wielkopolskie
Wygasła: 04.09.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

Jana Keplera 20, 80-299 Gdańsk, Polska
Wygasła: 01.09.2019
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. logistyki

Cmentarna 29A, 62-020 Swarzędz, Polska
Wygasła: 18.08.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. Rozwoju i usług - handlowiec usług dodatkowych

Cmentarna 29A, 62-020 Swarzędz, Polska
Wygasła: 14.08.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka ds. handlowych

małopolskie
Wygasła: 02.08.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Brygadzista

Sękocin Nowy (pow. pruszkowski)
Wygasła: 21.07.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Brygadzista

Chrzanów
Wygasła: 21.07.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

małopolskie
Wygasła: 13.07.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Logistyk

Gdańsk
Wygasła: 16.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Brygadzista

Sękocin Nowy (pow. pruszkowski)
Wygasła: 16.06.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Brygadzista

Chrzanów
Wygasła: 16.06.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. Operacyjnych

Wrocław
Wygasła: 26.05.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Magazynier

Sękocin Nowy (pow. pruszkowski)
Wygasła: 18.05.2019
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent ds. Należności

Gdańsk
Wygasła: 02.05.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Brygadzista

Sękocin Nowy (pow. pruszkowski)
Wygasła: 18.04.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. HR - HR Specialist

Gdańsk
Wygasła: 26.12.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. BHP

Gdańsk
Wygasła: 08.12.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik montażowo-serwisowy kontenerów

Chrzanów
Wygasła: 11.10.2018
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka ds. handlowych

Gdańsk
Wygasła: 28.09.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Brygadzista

Chrzanów
Wygasła: 27.09.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka ds. marketingu

Gdańsk
Wygasła: 15.09.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. Rozwoju usług (branża budowlana)

Warszawa, Stara Iwiczna (pow. piaseczyński)
Wygasła: 08.08.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. Rozwoju usług (branża budowlana)

Łódź
Wygasła: 08.08.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. Rozwoju usług (branża budowlana)

Kraków, Krzeszowice
Wygasła: 08.08.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

Kraków, Chrzanów, Krzeszowice
Wygasła: 01.07.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

Szczecin
Wygasła: 23.06.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. Cen - Analityk ds. Cen

Gdańsk
Wygasła: 14.06.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent ds. Handlowych

Gdańsk
Wygasła: 10.05.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Administracyjnych

Gdańsk
Wygasła: 10.05.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. Rozwoju Usług

Poznań
Wygasła: 25.04.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. Rozwoju Usług

Gdańsk
Wygasła: 25.04.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. Rozwoju Usług

Warszawa
Wygasła: 25.04.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Magazynier

Pruszków, Warszawa, Sękocin Nowy (pow. pruszkowski)
Wygasła: 20.04.2018
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Magazynier

Gdańsk
Wygasła: 24.02.2018
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Logistyki

Sękocin Nowy (pow. pruszkowski), Pruszków, Warszawa
Wygasła: 24.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

Gdańsk
Wygasła: 25.07.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent ds. Administracji

Gdańsk
Wygasła: 25.07.2017
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Serwisant

Sękocin Nowy (pow. pruszkowski), Pruszków
Wygasła: 13.03.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Ofertowania

Gdańsk
Wygasła: 09.11.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Magazynier

Wrocław
Wygasła: 14.10.2016
Pracownik fizyczny
od 2000 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Handlowych

Wrocław
Wygasła: 20.09.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Handlowych

Wrocław
Wygasła: 22.06.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

Kraków
Wygasła: 31.03.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Rozliczeń w Dziale Księgowości

Gdańsk
Wygasła: 10.03.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

śląskie
Wygasła: 04.02.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Handlowych

Wrocław
Wygasła: 29.10.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Magazynier

Sękocin Nowy (pow. pruszkowski)
Wygasła: 02.03.2015
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kontroler Finansowy

Gdańsk
Wygasła: 19.02.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne