Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

CORDENKA sp. z o.o.

GORZÓW WIELKOPOLSKI, UL. WALCZAKA 25

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (5) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 5 )

Pracownik administracyjny - asystent/ka

Walczaka 25, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 12.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Obowiązki:
  • zapewnienie organizacji spotkań, narad, podróży służbowych
  • utrzymywanie kontaktów i bieżąca współpraca z działami
  • pomoc w bieżących pracach przy realizacji projektów
  • tłumaczenie dokumentacji
  • nadzorowanie prawidłowego obiegu korespondencji i dokumentacji firmowej
  • zamawianie kurierów, wysyłka listów
  • zastępowalność z pracownikiem na stanowisku Specjalista ds. zakupów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Mechanik Utrzymania Ruchu

Walczaka 25, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 01.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Bieżąca realizacja harmonogramu prac utrzymania ruchu i urządzeń
  • Wykonywanie przeglądów prewencyjnych maszyn
  • Diagnozowanie i naprawa usterek mechanicznych
  • Uczestniczenie w procesie zamawiania części zamiennych
  • Udział w modernizacjach parku maszynowego
  • Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań z zakresu mechaniki i mechatroniki
  • Aktywne przekazywanie operatorom wiedzy w zakresie eliminacji usterek oraz defektów powstałych na urządzeniach mechanicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny- asystent/tka

Walczaka 25, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 09.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Obowiązki:
  • zapewnienie organizacji spotkań, narad, podróży służbowych
  • utrzymywanie kontaktów i bieżąca współpraca z działami
  • pomoc w bieżących pracach przy realizacji projektów
  • tłumaczenie dokumentacji
  • nadzorowanie prawidłowego obiegu korespondencji i dokumentacji firmowej
  • zamawianie kurierów, wysyłka listów
  • zastępowalność z pracownikiem na stanowisku Specjalista ds. zakupów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. Zakupów

Walczaka 25, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 09.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • analiza rynku dostawców i usługodawców, wyszukiwanie nowych kontrahentów,
  • obsługa procesów zakupowych (również we współpracy z firmą matką w Niemczech)
  • pozyskiwanie ofert
  • budowanie dobrych i długotrwałych relacji z kontrahentami
  • prowadzenie negocjacji handlowych
  • kontrola i składanie zamówień oraz przygotowywanie miesięcznych i rocznych zestawień w tym zakresie
  • działania administracyjne w ramach procesów zaopatrzenia i zakupu towarów
  • wsparcie administracyjne dla operacji logistycznych
  • składanie zamówień zgodnie z zapotrzebowaniem realizowanych projektów
  • zastępowalność z pracownikiem na stanowisku pracownik adminstracyjny-asystent/tka
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier Utrzymania Ruchu

Walczaka 25, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 13.02.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • bieżące monitorowanie pracy i stanu technicznego urządzeń produkcyjnych;
  • rozwiązywanie problemów technicznych w sytuacjach awaryjnych;
  • analiza oraz usuwanie przyczyn awarii i podejmowanie środków zapobiegawczych;
  • planowanie oraz aktywny udział w konserwacjach, przeglądach oraz remontach maszyn i urządzeń;
  • organizowanie i nadzorowanie pracy Działu Utrzymania Ruchu, egzekwowanie realizacji wyznaczonych zadań;
  • realizacja zakupów części zamiennych i towarów dla podległego obszaru;
  • planowanie konserwacji i napraw, zlecanie ich, monitorowanie prac, kosztów i jakości ich wykonania, planowanie i nadzór nad pracami remontowymi;
  • wdrażanie procedur BHP, kontrola przestrzegania procedur i zasad BHP przez podległych pracowników;
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie serwisu parku maszynowego i infrastruktury;
  • inicjowanie usprawnień procesu produkcji, udział w realizacji projektów inwestycyjnych i modernizacyjnych;
  • zarządzanie dokumentacją techniczną;
  • szkolenie pracowników w zakresie diagnostyki oraz napraw maszyn i urządzeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne