1. Pracodawca
  2. Poznań
  3. SKF FINANCIAL SERVICES POLAND sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

SKF FINANCIAL SERVICES POLAND sp. z o.o.

POZNAŃ, UL. NIESZAWSKA 15

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (17) Aktualne ( 1 ) Archiwalne ( 16 )

Junior Purchasing Specialist with Italian and French

Nieszawska 15, Nowe Miasto, Poznań
Ważna do: 09.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Create new vendors and maintain masterdata on existing vendors in the purchasing systems
  • Maintain price lists in the purchasing systems and validate correctness in line with purchasing agreements
  • Handle invoice deviations, investigate route cause and suggest corrective actions
  • Work closely with internal stakeholders, vendors and be the daily contact persons towards the country Operations purchasing teams within EMEA Region
  • Support continoues improvement of purchasing processes and systems, to enable standardization, efficiency and automization
Pokaż więcej >>
Ważna do: 09.05.2024

People Operations Specialist - Intern

Nieszawska 15, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 05.05.2024
additional / temporary
umowa o staż / praktyki
hybrid work
trainee
Obowiązki:
  • Support our team in various HR processes and projects
  • Update and manage accurate and up-to-date employee records and databases
  • Prepare employee documentation
  • Assist in handling employee inquiries and requests
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

People Operations Specialist

Nieszawska 15, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 04.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Maintain employee data in local and global systems ensuring consistent data quality
  • Make recommendations for process improvements and innovations to drive efficiency
  • Support with PX analytics and reporting
  • Take part in PX transformation projects
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stażysta / Stażystka w dziale RTR – Księga Główna w SSC

Nieszawska 15, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o staż / praktyki
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
  • będziesz uczestniczył w pracach przy zamknięciu miesiąca
  • będziesz kontaktował/a się z spółkami niemieckojęzycznymi
  • poznasz narzędzia SAP, Power BI, Excel
  • będziesz wsparciem dla działu w codziennych obowiązkach
  • będziesz brać czynny udział w tworzeniu raportów konsolidacyjnych dla naszej spółki
  • nauczysz się procesów oraz rozwiniesz umiejętności w procesach Księgi Głównej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accountant (PtP)

Nieszawska 15, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 02.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • participate in AP closing and reporting
  • clear and reconcile GR/IR
  • process payments
  • respond to AP inquiries and to all Business Partners’ inquiries concerning your area of responsibilities
  • drive standardization and improvements of accounting processes
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

RTR Accountant

Nieszawska 15, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 26.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Processing General Ledger accounting
  • Fixed Assets Accounting
  • Inventory Accounting
  • Pension accounting
  • Treasury
  • Intercompany reconciliation
  • Reporting for consolidation
  • Reconciliation of balance sheet accounts
  • Analysis of financial statement figures and variances
  • Responding in an effective and timely manner to all Business Partners’ inquiries concerning your area of responsibilities
  • Driving standardization and improvements of accounting processes; using SKF Business excellence as the tool to reach future goals
  • Participation in internal and external audits
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

RTR TAX Accountant

Nieszawska 15, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 21.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prepare and post journal entries for IFRS-specific accounting areas (e.g. intercompany, treasury, fixed assets, pension accounting, inventory)
  • reconcile balance sheet accounts
  • analyze financial statement figures and variances
  • respond in an effective and timely manner to all Business Partners’ inquiries concerning your area of responsibilities
  • drive standardization and improvements of accounting processes
  • prepare Intrastat and VAT reports
  • participate in internal and external audits
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Intern to Purchasing Operations Center

Poznań
Wygasła: 19.04.2024
full-time
umowa o staż / praktyki
hybrid work
trainee
Obowiązki:
  • Support the Purchasing Operations Center team
  • Create new vendors and maintain masterdata on existing vendors in the purchasing systems
  • Maintain price lists in the purchasing systems and validate in line with purchasing agreements
  • Handle invoice deviations
  • Analyze data, prepare reports
  • Bring new solutions/ technology to minimize manual reporting
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Purchasing Specialist

Nieszawska 15, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 04.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Create new vendors and maintain masterdata on existing vendors in the purchasing systems
  • Maintain price lists in the purchasing systems and validate in line with purchasing agreements
  • Handle invoice deviations
  • Follow up on and analyze key performance indicators
  • Work closely with internal stakeholders, vendors and be the daily contact persons towards the country Operations purchasing teams within EMEA Region
  • Drive continoues improvement of purchasing processes and systems, to enable standardization, efficiency and automization
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

Nieszawska 15, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 07.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Providing standard recurring reports in all areas and cost types and analyses
  • Responsible to make sure internal charge models are handled correctly and to apply group allocations locally
  • Responsible for headcount reporting
  • Supporting Business Controllers in local factories
  • Preparing performance reports for units
  • Providing input to maintain and quality assure master data
  • Calculation of yearly standard costs
  • Financial handling of the logistic costs/incomes
  • Allocation of indirect cost/Updating of VA-rates; standard hourly rates in service costing
  • Continuously improving and evaluating reports and ways of working
  • Continuous activities to drive standardization of reports and standard costing process
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Purchasing Specialist

Nieszawska 15, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 22.02.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Create new vendors and maintain masterdata on existing vendors in the purchasing systems
  • Maintain price lists in the purchasing systems and validate in line with purchasing agreements
  • Handle invoice deviations
  • Follow up on and analyze key performance indicators
  • Work closely with internal stakeholders, vendors and be the daily contact persons towards the country Operations purchasing teams within EMEA Region
  • Drive continoues improvement of purchasing processes and systems, to enable standardization, efficiency and automization
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Purchasing Specialist

Nieszawska 15, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 19.01.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Create new vendors and maintain masterdata on existing vendors in the purchasing systems
  • Maintain price lists in the purchasing systems and validate in line with purchasing agreements
  • Handle invoice deviations
  • Follow up on and analyze key performance indicators
  • Work closely with internal stakeholders, vendors and be the daily contact persons towards the country Operations purchasing teams within EMEA Region
  • Drive continoues improvement of purchasing processes and systems, to enable standardization, efficiency and automization
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

RTR VAT Accountant

Nieszawska 15, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 16.11.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • responsibility for VAT/Intrastat reporting
  • reconciliation of tax accounts
  • supporting local tax departments
  • design of internal controls referring to tax risks
  • cooperation with accounting departments (P2P, O2C, R2R) referring to tax obligation to optimize the process and minimize the risks of errors
  • supporting responsible departments and any local business stakeholders in tax-related issues
  • supporting the annual statutory audit processes
  • supporting external tax audits
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

Nieszawska 15, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 20.10.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Providing standard recurring reports in all areas and cost types and analyses
  • Responsible to make sure internal charge models are handled correctly and to apply group allocations locally
  • Responsible for headcount reporting
  • Supporting Business Controllers in local factories
  • Costs Management of Financial Share Service
  • Preparing performance reports for units
  • Providing input to maintain and quality assure master data
  • Calculation of yearly standard costs
  • Financial handling of the LISA logistics system
  • Allocation of indirect cost/Updating of VA-rates; standard hourly rates in service costing
  • Continuously improving and evaluating reports and ways of working
  • Continuous activities to drive standardization of reports and standard costing process
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Purchase To Pay Accountant

Nieszawska 15, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 01.09.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • accountable for AP closing and reporting
  • responsible for clearing and reconciling GR/IR
  • accountable and responsible for processing payments
  • responsible for responding to AP inquiries
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Record To Report Accountant

Nieszawska 15, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 24.09.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Preparation and posting of journal entries for IFRS-specific accounting areas (e.g. intercompany, treasury, fixed assets, pension accounting, inventory)
  • Reconciliation of balance sheet accounts
  • Analysis of financial statement figures and variances
  • Responding in an effective and timely manner to all Business Partners’ inquiries concerning your area of responsibilities
  • Driving standardization and improvements of accounting processes; using SKF Business excellence as the tool to reach future goals
  • Participation in internal and external audits
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stażysta / Stażystka w dziale Finansowo-Księgowym

Nieszawska 15, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 09.09.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
  • będziesz uczestniczył w pracach przy zamknięciu miesiąca
  • poznasz narzędzia SAP, Power BI, Excel
  • będziesz wsparciem dla działu w codziennych obowiązkach
  • będziesz brać czynny udział w tworzeniu raportów konsolidacyjnych dla naszej spółki
  • nauczysz się procesów oraz rozwiniesz umiejętności w procesach Księgi Głównej
  • praca i rozwój w środowisku międzynarodowym i udział w projektach
  • możliwość używania języków obcych, niemieckiego i angielskiego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie SKF FINANCIAL SERVICES POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.