1. Pracodawca
  2. Gdańsk
  3. SIBELCO POLAND sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

SIBELCO POLAND sp. z o.o.

GDAŃSK, AL. GEN. JÓZEFA HALLERA 165

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (89) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 88 )

Finance and Administration Manager

Aleja Zwycięstwa 13A, Aniołki, Gdańsk
Wygasła: 28.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Financial accounting and local Tax: Manage the financial accounting (AP/AR), General accounting and monitoring, and reporting systems for all legal entities within the country. Direct and coordinate tax reporting (corporate tax, VAT, payroll taxes) within the country
  • Financial compliance: Ensure compliance with accounting policies and regulatory requirements. Manage and coordinate the annual external audit process
  • Controlling: Perform and deliver product cost planning, analysis and reporting. Drive and deliver period end-closing analysis and reporting, perform and deliver inventory accounting, and set up and deliver cluster budget and forecast
  • Human Resource Management: Responsible for attracting and retaining all non-managerial level roles in the cluster, managing recruitment for these roles and facilitating performance & talent management for people within the cluster, as well as dealing with new hire onboarding and employee offboarding
  • Payroll and employee benefits: Ensure employee benefits are properly implemented and administered in compliance with relating policies, procedures and practices
  • Procurement: Oversee the generation of PO requests for the cluster and resolve PO mismatches. Negotiate supplier contracts for and execute small value purchases. Handle master data change requests and contract changes
  • Business Partnering: Responsible for planning, organizing, and coordinating the support to the operations and commercial teams within the cluster. Act as a liaison between the operational and commercial cluster team and the sub-regional and global support teams. Support the Directors clusters in developing and executing improvement initiatives with the aim to improve cluster performance
  • Compliance: Ensure E2E processes in the cluster are run in compliance with the globally defined E2E processes and operating model. Escalate compliance issues and risks identified to the director operations and director commercial cluster
  • People Management: Attract, lead, coach, appraise and develop the Business Services team (10 members), ensuring staffing, and stimulating talent management (workforce & succession planning, performance management, etc.) through full reporting lines
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik obsługi procesu produkcyjnego (Produkcja piasku)

Bukowska 2, Bukowno
Wygasła: 28.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Dołącz do nas! Jesteśmy stabilną, rozwijającą się międzynarodową firmą z bardzo wysokimi standardami bhp i dużym pakietem benefitów
  • Szukamy pracownika, który chce się z nami związać na stałe i dołączy do zgranego zespołu
  • Firma zajmuje się produkcją piasków - wydobycie, przeróbka piasku, pakowanie w worki, załadunek na auta
  • W związku z przejściem na emeryturę naszego pracownika poszukujemy
  • Pracownika obsługi procesu produkcyjnego (Produkcja piasku)
  • Twoje zadania:
  • • Utrzymanie procesu produkcyjnego (kontrola urządzeń)
  • • Kontrola jakości produkowanego materiału
  • • Załadunek autocystern
  • • Załadunek materiałów pakowanych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Finance and Administration Manager

Aleja Zwycięstwa 13A, Aniołki, Gdańsk
Wygasła: 29.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Financial accounting and local Tax: Manage the financial accounting (AP/AR), General accounting and monitoring, and reporting systems for all legal entities within the country. Direct and coordinate tax reporting (corporate tax, VAT, payroll taxes) within the country
  • Financial compliance: Ensure compliance with accounting policies and regulatory requirements. Manage and coordinate the annual external audit process
  • Controlling: Perform and deliver product cost planning, analysis and reporting. Drive and deliver period end-closing analysis and reporting, perform and deliver inventory accounting, and set up and deliver cluster budget and forecast
  • Human Resource Management: Responsible for attracting and retaining all non-managerial level roles in the cluster, managing recruitment for these roles and facilitating performance & talent management for people within the cluster, as well as dealing with new hire onboarding and employee offboarding
  • Payroll and employee benefits: Ensure employee benefits are properly implemented and administered in compliance with relating policies, procedures and practices
  • Procurement: Oversee the generation of PO requests for the cluster and resolve PO mismatches. Negotiate supplier contracts for and execute small value purchases. Handle master data change requests and contract changes
  • Business Partnering: Responsible for planning, organizing, and coordinating the support to the operations and commercial teams within the cluster. Act as a liaison between the operational and commercial cluster team and the sub-regional and global support teams. Support the Directors clusters in developing and executing improvement initiatives with the aim to improve cluster performance
  • Compliance: Ensure E2E processes in the cluster are run in compliance with the globally defined E2E processes and operating model. Escalate compliance issues and risks identified to the director operations and director commercial cluster
  • People Management: Attract, lead, coach, appraise and develop the Business Services team (10 members), ensuring staffing, and stimulating talent management (workforce & succession planning, performance management, etc.) through full reporting lines
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Finance and Administration Manager

Aleja Zwycięstwa 13A, Aniołki, Gdańsk
Wygasła: 18.02.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Financial accounting and local Tax: Manage the financial accounting (AP/AR), General accounting and monitoring, and reporting systems for all legal entities within the country. Direct and coordinate tax reporting (corporate tax, VAT, payroll taxes) within the country
  • Financial compliance: Ensure compliance with accounting policies and regulatory requirements. Manage and coordinate the annual external audit process
  • Controlling: Perform and deliver product cost planning, analysis and reporting. Drive and deliver period end-closing analysis and reporting, perform and deliver inventory accounting, and set up and deliver cluster budget and forecast
  • Human Resource Management: Responsible for attracting and retaining all non-managerial level roles in the cluster, managing recruitment for these roles and facilitating performance & talent management for people within the cluster, as well as dealing with new hire onboarding and employee offboarding
  • Payroll and employee benefits: Ensure employee benefits are properly implemented and administered in compliance with relating policies, procedures and practices
  • Procurement: Oversee the generation of PO requests for the cluster and resolve PO mismatches. Negotiate supplier contracts for and execute small value purchases. Handle master data change requests and contract changes
  • Business Partnering: Responsible for planning, organizing, and coordinating the support to the operations and commercial teams within the cluster. Act as a liaison between the operational and commercial cluster team and the sub-regional and global support teams. Support the Directors clusters in developing and executing improvement initiatives with the aim to improve cluster performance
  • Compliance: Ensure E2E processes in the cluster are run in compliance with the globally defined E2E processes and operating model. Escalate compliance issues and risks identified to the director operations and director commercial cluster
  • People Management: Attract, lead, coach, appraise and develop the Business Services team (10 members), ensuring staffing, and stimulating talent management (workforce & succession planning, performance management, etc.) through full reporting lines
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

AP Accountant

Aleja Zwycięstwa 13A, Aniołki, Gdańsk
Wygasła: 19.01.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Keeping track of all payments and expenditures, including payroll, purchase orders, invoices, statements, etc
  • Reconciling processed work by verifying entries and comparing system reports to balances
  • Entering invoices into accounting system
  • Booking costs Invoices
  • OPEX & CAPEX Invoice booking
  • Booking Travel & Expenses reports
  • Maintaining historical records
  • Paying employees by verifying expense reports and preparing pay checks
  • Paying vendors by scheduling pay checks and ensuring payment is received for outstanding credit; generally responding to all vendor enquiries regarding finance
  • Continuing to improve the payment process
  • Perform and deliver inventory accounting
  • Following up end-to-end CAPEX process, including financial justification calculation and post investment review
  • Ensures database is updated and integrity checks are performed
  • Analyzes, interprets data and performs comparative analyses; studies proposed changes in methods and materials
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

AP Accountant

Aleja Zwycięstwa 13A, Aniołki, Gdańsk
Wygasła: 20.12.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Keeping track of all payments and expenditures, including payroll, purchase orders, invoices, statements, etc
  • Reconciling processed work by verifying entries and comparing system reports to balances
  • Entering invoices into accounting system
  • Booking costs Invoices
  • OPEX & CAPEX Invoice booking
  • Booking Travel & Expenses reports
  • Maintaining historical records
  • Paying employees by verifying expense reports and preparing pay checks
  • Paying vendors by scheduling pay checks and ensuring payment is received for outstanding credit; generally responding to all vendor enquiries regarding finance
  • Continuing to improve the payment process
  • Perform and deliver inventory accounting
  • Following up end-to-end CAPEX process, including financial justification calculation and post investment review
  • Ensures database is updated and integrity checks are performed
  • Analyzes, interprets data and performs comparative analyses; studies proposed changes in methods and materials
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Accountant

Aleja Zwycięstwa 13A, Aniołki, Gdańsk
Wygasła: 14.06.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Management of accounting and tax processes and substantive supervision over the accounting department team
  • Keeping accounting books according to local and international standards (IFRS)
  • Direct and coordinate the preparation of financial reporting according to IFRS, Sibelco Group reporting and statutory requirements
  • Settlement of taxes and preparation of periodic and annual declarations and reports on: CIT, VAT, GUS, VIES, etc
  • Conducting and controlling settlements with banks, suppliers, recipients, other contractors and provisions
  • Calculate and estimate change in product balance
  • Accounting of foreign exchange transactions with counterparties, balance sheet valuation of currencies and settlements
  • Support grants settlements
  • Manage intercompany reconciliations and transfer pricing calculations
  • Manage and coordinate the annual external audit process and tax inspections
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Głowny Księgowy

Aleja Zwycięstwa 13A, Aniołki, Gdańsk
Wygasła: 14.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie procesami księgowymi i podatkowymi oraz nadzór merytoryczny nad zespołem działu księgowego
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z lokalnymi i międzynarodowymi standardami (MSSF)
  • Kierowanie i koordynowanie przygotowania sprawozdawczości finansowej zgodnie z MSSF, sprawozdawczością Sibelco Group oraz wymogami ustawowymi
  • Rozliczanie podatków oraz przygotowywanie okresowych i rocznych deklaracji i raportów z zakresu: CIT, VAT, GUS, VIES itp
  • Prowadzenie i kontrola rozliczeń z bankami, dostawcami, odbiorcami, innymi kontrahentami i tworzenie rezerw
  • Obliczanie i szacowanie zmiany salda produktów
  • Księgowanie transakcji walutowych z kontrahentami, wycena bilansowa walut i rozrachunków
  • Wspieranie rozliczeń dotacji
  • Zarządzanie uzgodnieniami sald między spółkami w grupie Sibeclo oraz kalkulacjami cen transferowych
  • Zarządzanie i koordynacja procesu rocznego audytu zewnętrznego oraz kontroli podatkowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR and Payroll Specialist

Gdańsk
Wygasła: 10.06.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Role Purpose: The role is accountable for the HR function within the cluster, including assisting the management team of the cluster in recruitment and onboarding of new talent, managing engagement & development and time & attendance (incl. absence tracking)
  • Responsibilities:
  • Proactively respond to employee inquiries
  • Provide HR administration assistance for whole Employee lifecycle (Hiring, Onboarding, Employee status change, leaver process, redundancy, and redeployment process etc.)
  • Process HR data in daily work (preparing employment documents, registering data in HR system – Workday and ADP, time & attendance management, preparing data reports) and support the Representatives Business Services HR in all clusters within the country
  • Validate Payroll Data with regards to absences, leaves, overtimes etc
  • Coordinate the recruitment process in accordance with Sibelco Group recruitment policies for all non-managerial roles for the cluster
  • Ensure country HR policies and procedures are compliant with Sibelco Group policies and procedures
  • Take responsibility for implementing and coordinating performance management processes in the cluster
  • Responsible for maintaining country policies and procedures on HR self service portal up to date; including country employee handbook
  • Organize and deliver trainings
  • Ensure compliance of the organization’s practices with applicable employment legislation
  • Coordinates recruitment process in accordance with Sibelco Group Recruitment policies for all non-managerial roles for the cluster
  • Manage and facilitate recruitment of the manager roles for the country
  • Organize and execute onboarding (incl. IT onboarding ticket) for all new employees and contingent workers (all levels) starting within the Cluster, and offboarding processes
  • Organize exit interview with the appropriate person as per Sibelco termination process
  • Takes responsibility for implementing and coordinating performance management processes in the cluster
  • Act as primary contact for the workers in the cluster on HR related matters
  • Manage disciplinary actions for all employees in all clusters within the country in support of the relevant cluster Representative Business Services
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Services Representative

Gdańsk
Wygasła: 28.05.2023
pełny etat, dodatkowa / tymczasowa
umowa o pracę
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Customer Onboarding – działanie jako pierwsza linia dla klientów, mając możliwość ich obsługi i koordynowania wszelkich kwestii handlowych, technicznych lub operacyjnych
  • Zarządzanie zamówieniami i umowami - wprowadzanie zamówień, śledzenie zamówień, fakturowanie, wprowadzanie podwyżek cen itp
  • Obsługa zapytań klientów – obsługa ofert, wysyłanie próbek i obsługa reklamacji w systemie CRM
  • Zarządzanie danymi – aktualizacja danych podstawowych, systemowych
  • Logistyka –kontakt z lokalnymi firmami transportowymi i spedycyjnymi, planowanie transportu, kontakt z agencjami celnymi w przypadku eksportów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier Mechanik | Reliability Engineer

Bukowno
Wygasła: 26.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Proponowanie udoskonaleń i działań zmierzających do utrzymania oraz poprawy jakości i wydajności produkcji
  • Organizacja i optymalizacja działań pod kątem mechanicznym i elektrycznym (budynków, maszyn, urządzeń, dróg, mobilnych pojazdów na złożu)
  • Zapewnienie wsparcia inżynieryjnego w zakresie planowania i nadzoru konserwacji,
  • Opracowywanie i wdrażanie działań w celu zapewnienia bezpiecznej eksploatacji i wysokiej niezawodności i dostępności sprzętu
  • Identyfikowanie, planowanie i wdrażanie technologii konserwacji prewencyjnej;
  • Doradzanie i wspieranie działu utrzymania ruchu - wdrażanie SMP i analizy SMED;
  • Działania zgodnie z metodologią Lean Manufacturing ułatwiające rozwój i poprawę wyników finansowych, we współpracy z planistami/nadzorcami konserwacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Partner Business Services

Aleja Zwycięstwa 13A, Aniołki, Gdańsk
Wygasła: 21.05.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Management of accounting and tax processes and substantive supervision over the accounting department team
  • Keeping accounting books according to local and international standards (IFRS)
  • Direct and coordinate the preparation of financial reporting according to IFRS, Sibelco Group reporting and statutory requirements
  • Settlement of taxes and preparation of periodic and annual declarations and reports on: CIT, VAT, GUS, VIES, etc
  • Conducting and controlling settlements with banks, suppliers, recipients, other contractors and provisions
  • Calculate and estimate change in product balance
  • Accounting of foreign exchange transactions with counterparties, balance sheet valuation of currencies and settlements
  • Support grants settlements
  • Manage intercompany reconciliations and transfer pricing calculations
  • Manage and coordinate the annual external audit process and tax inspections
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Accountant

Aleja Zwycięstwa 13A, Aniołki, Gdańsk
Wygasła: 27.04.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Verify accounting records to assess accuracy, completeness and compliance. Prepare and record asset, liability, revenue, and expenses entries by compiling and analyzing account and documents information
  • Maintain and balance accounts by verifying, allocating, posting, reconciling transactions; resolving discrepancies
  • Responsible to verify accuracy of invoices and other accounting documents and records
  • Ensure proper coding of invoices in ERP
  • Ensure that all necessary documents are requested, collected and properly compiled
  • Actively participate in the preparation of financial reporting according to IFRS, Sibelco Group reporting and statutory requirements
  • Provide information to auditors. Provide all relevant support within your area of responsibility to BSM and Chief accountant during annual external audit process
  • Participate in VAT, CIT and other tax reporting
  • Take active role in the periodic physical inventory and fixed assets checks
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Accountant

Aleja Zwycięstwa 13A, Aniołki, Gdańsk
Wygasła: 16.04.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Process Invoices & Expense Claims
  • Performing & coordinating payments and expenditures, including payroll
  • Responsible to verify accuracy of invoices and other accounting documents and records
  • Ensure proper coding of invoices in ERP
  • Ensure that all necessary documents are requested, collected and properly compiled
  • Uploading bank statements on daily basis
  • Prepare bank reconciliations and aging reports
  • Resolving all payables related issues with internal and external stakeholders (creditors, auditors, purchasing department)
  • Maintaining account ledgers and assisting in monthly closing
  • Perform vendor and bank reconciliations
  • Maintaining Invoice Register, ensures timely approval of invoices
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier Niezawodności (Produkcja & Operacje) | Reliability Engineer

Bukowska 2, Bukowno
Wygasła: 26.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Osoba na tym stanowisku będzie prowadziła i zarządzała działaniami w zakresie niezawodności i utrzymania ruchu głównie w zakładzie w Bukownie. Zorganizuje, zoptymalizuje działania/akcje pod kątem mechanicznym i elektrycznym (dot. budynków, maszyn, urządzeń, dróg, mobilnych pojazdów na złożu) w ramach ustalonego budżetu, aby osiągnąć wymagany poziom usług i wymaganą wydajność oraz jakość. Wszystko to należy robić w sposób zrównoważony (przy użyciu planowanej/prewencyjnej konserwacji) i bezpieczny, zgodnie z polityką organizacji, wytycznymi i wartościami Sibelco
  • Opracuje i wykorzysta efektywne narzędzia i systemy do pomiaru niezawodności procesu produkcyjnego. Obejmie to odpowiedzialność za zapewnienie wsparcia inżynieryjnego w zakresie planowania/nadzoru konserwacji, obsługi i konserwacji zakładu, opracowywania i wdrażania metod programowych w celu zapewnienia bezpiecznej eksploatacji i wysokiej niezawodności/dostępności sprzętu, opłacalnej konserwacji i kultury ciągłego doskonalenia
  • Realizowanie projektów z naciskiem na jakość produktów i procesów, linie produkcyjne i wydajność pracy, efektywność energetyczną, bezpieczeństwo i środowisko
  • Prowadzenie projektów w obszarze od pomysłu do rozruchu produkcyjnego
  • Projektowanie nowych, innowacyjnych procesów dotyczących minerałów i materiałów oraz dostosowywanie istniejących w celu poprawy wydajności, bezpieczeństwa, zrównoważonego rozwoju i opłacalności
  • Proponowanie udoskonaleń i działań zmierzających do poprawy jakości i wydajności produkcji
  • Identyfikowanie, planowanie i wdrażanie technologii prewencyjnej konserwacji;
  • Doradzanie i wspieranie działu utrzymania ruchu - wdrażanie SMP i analizy SMED;
  • Wdrażanie narzędzi Lean Manufacturing, aby wzmocnić pracowników i ułatwić rozwój, aby zapewnić poprawę wyników finansowych, we współpracy z planistami/nadzorcami konserwacji
  • Realizacja i wsparcie działań z zakresu BHP
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Analyst – Analityk Finansowy

Lubliniec
Wygasła: 19.03.2023
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Perform and deliver product cost planning, analysis and reporting
  • Guides cost analysis process by enforcing policies and procedures, explaining processes and techniques
  • Set up and deliver cluster budget and forecast
  • Monitor variances
  • Drive and deliver period end-closing analysis and reporting
  • Ensure database are timely updated and integrity checks are performed
  • Analyse, interpret data and make comparative analyses; studying proposed changes in methods and materials
  • Following up end-to-end CAPEX process, including financial justification calculation and post investment reviews
  • Perform and deliver inventory accounting
  • Support Operations and Supply Chain in improving inventory management, including period stock takes and surveys, reconciliations, periodic reviews of obsolete and slow-moving inventory and recommendation for write-offs
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Procurement Specialist – Specjalista ds. Zakupów

Lubliniec
Wygasła: 19.03.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Generate and Request Purchase orders for goods and services required by the business
  • Negotiate supplier contracts for small value purchases and execute accordingly
  • Resolve PO mismatches
  • Handle master data change requests and act as a single point of contact for contract changes
  • Housekeeping of purchase order and resolve receipt discrepancies in case of price or quantity deviations
  • Handle vendor disputes and exceptions or escalate in case of strategic suppliers
  • Provide training to purchase requesters in the cluster to increase PO automation (Lighthouse)
  • Support operations in the daily handling of waste cards: including submission to waste data bank, Contact with suppliers in case of delays or problems with waste cards and verification and analysis of the correctness of it
  • Preparation of monthly reconciliation and reporting necessary for proper waste records
  • Control of waste collection/processing. Coordination of waste production/transfer limits together with operations
  • Preparation submission of waste records to government policy body
  • monthly forecasting and analysis of the fulfillment of contracts with recovery organizations (Emilka)
  • Preparation of necessary statements for the correct issuance of recycling certificates
  • Receiving, recording and controlling the recycling certificates applications
  • Issuing recycling certificates to suppliers and other parties as needed
  • Support annual audit in regards to recycling certificates and waste management topics
  • Ad hoc request / statement from supplier related to waste management (cards and/or recycling certificates)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Representative

Gdańsk
Wygasła: 25.02.2023
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Being a Customer Service Representative means becoming the single point of contact for your assigned set of customers, relating to any commercial, technical or operational issues they may encounter
  • Setting up & tracking orders, do billing & monitoring of price accuracy
  • Handling customer inquiries – dealing with offers, issuing samples and managing complaints (CRM)
  • Data Management – update master data, systems & shipment files
  • Being the key contact with transportation companies, organization of shipments, contact with custom agencies in the case of exports or imports
  • Cooperating with Supply Chain in the field of imports and exports within the Sibelco group, transported by sea, rail and land
  • Monitoring stock levels to ensure continuity of deliveries to customers
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Accountant

Gdańsk
Wygasła: 11.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Verify accounting records to assess accuracy, completeness and compliance. Prepare and record asset, liability, revenue, and expenses entries by compiling and analyzing account and documents information
  • Maintain and balance accounts by verifying, allocating, posting, reconciling transactions; resolving discrepancies
  • Responsible to verify accuracy of invoices and other accounting documents and records
  • Ensure proper coding of invoices in ERP
  • Ensure that all necessary documents are requested, collected and properly compiled
  • Actively participate in the preparation of financial reporting according to IFRS, Sibelco Group reporting and statutory requirements
  • Provide information to auditors. Provide all relevant support within your area of responsibility to BSM and Chief accountant during annual external audit process
  • Participate in VAT, CIT and other tax reporting
  • Take active role in the periodic physical inventory and fixed assets checks
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Representative Business Services - HR

Gdańsk
Wygasła: 28.01.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Proactively respond to employee inquiries
  • Provide HR administration assistance for whole Employee lifecycle (Hiring, Onboarding, Employee status change, leaver process, redundancy, and redeployment process etc.)
  • Process HR data in daily work (preparing employment documents, registering data in HR system – Workday and ADP, time & attendance management, preparing data reports) and support the Representatives Business Services HR in all clusters within the country
  • Validate Payroll Data with regards to absences, leaves, overtimes etc
  • Coordinate the recruitment process in accordance with Sibelco Group recruitment policies for all non-managerial roles for the cluster
  • Ensure country HR policies and procedures are compliant with Sibelco Group policies and procedures
  • Take responsibility for implementing and coordinating performance management processes in the cluster
  • Responsible for maintaining country policies and procedures on HR self service portal up to date; including country employee handbook
  • Organize and deliver trainings
  • Ensure compliance of the organization’s practices with applicable employment legislation
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Accountant

Gdańsk
Wygasła: 30.11.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
senior specialist (Senior), expert
Obowiązki:
  • Management of accounting and tax processes and substantive supervision over the accounting department team
  • Keeping accounting books according to local and international standards (IFRS)
  • Direct and coordinate the preparation of financial reporting according to IFRS, Sibelco Group reporting and statutory requirements
  • Settlement of taxes and preparation of periodic and annual declarations and reports on: CIT, VAT, GUS, VIES, etc
  • Conducting and controlling settlements with banks, suppliers, recipients, other contractors and provisions
  • Calculate and estimate change in product balance
  • Accounting of foreign exchange transactions with counterparties, balance sheet valuation of currencies and settlements
  • Support grants settlements
  • Manage intercompany reconciliations and transfer pricing calculations
  • Manage and coordinate the annual external audit process and tax inspections
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. Zrównoważonego Rozwoju i Pozwoleń / Kierownik ds. sustainability / Sustainability Manager

Bukowno
Wygasła: 30.11.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Cel stanowiska: Zapewnienie działaności prawnej i społecznej na działanie w określonym obszarze poprzez uzyskiewanie i utrzymanie niezbędnych pozwoleń dla różnych lokalizacji Sibelco w Polsce; zarządzanie interesariuszami (np. lokalne władze, społeczności…); zarządzanie i zapewnienie obiektywnego raportowania ryzyka środowiskowego i zrównoważonego rozwoju; wpływu na zrównoważony rozwój, a także bycie zaznajomionym z lokalnymi przepisami, aby przyczynić się do osiągnięcia wydajności w zakresie zrównoważonego rozwoju i środowiska. Planowanie krótko- i długoterminowych priorytetów, aby zapewnić trwałą wartość dla interesariuszy i spółki
  • Zarządzaj strategicznymi zezwoleniami na działalność w Polsce w celu zapewnienia prawnej i społecznej zgody na prowadzenie działalności. Przeprowadzaj i koordynuuj oceny oddziaływania na środowisko lub inne niezbędne badania w celu przygotowania pozwoleń lub licencji. Reaguj na lokalne warunki środowiskowe i ograniczaj negatywny wpływ na środowisko, taki jak woda, bioróżnorodność, emisje, odpady i zanieczyszczenia oraz użytkowanie gruntów
  • Zarządzaj zgodnością i ryzykiem w zakresie ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju. Aktywnie współpracuj z działem produkcji, aby spełnić zobowiązania dotyczące zgodności z przepisami. Śledź i analizuj kwestie zgodności środowiskowej oraz zagrożenia środowiskowe i dotyczące zrównoważonego rozwoju, ściśle współpracując z zakładami. Zidentyfikuj zobowiązania środowiskowe i opracuj plany działania
  • Zarządzaj stałym dostępem do złóż. Buduj dobre relacje ze społecznością, współpracuj z urzędami w celu przedłożenia niezbędnych dokumentów. Opracuj i zaktualizuj plany zamknięcia dla wszystkich zakładów w kraju zgodnie z polityką Sibelco i dąż do aktualizacji planów. Aktywnie współpracuj z biznesem i produkcją na rzecz pozytywnego wizerunku po zakończeniu działań. Nakreśl wymagania dotyczące gruntów i społeczności/interesariuszy przed, w trakcie i po zakończeniu działań na danym obszarze
  • Aktywnie współpracuj z interesariuszami na różnych poziomach w kraju, ustanawiaj partnerstwa lokalne (zgodne z globalną strategią zrównoważonego rozwoju). Przekazuj najlepsze praktyki dotyczące zrównoważonego rozwoju i środowiska. Zapewnij niezbędną pomoc lokalnym i globalnym programom oddziaływania na środowisko. Współpracuj z lokalnymi władzami i innymi interesariuszami, takimi jak urzędy, politycy, sąsiedzi, właściciele gruntów, organizacje pozarządowe itp
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. Zrównoważonego Rozwoju i Pozwoleń / Kierownik ds. sustainability / Sustainability Manager

Bukowno
Wygasła: 03.09.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Cel stanowiska: Zapewnienie działaności prawnej i społecznej na działanie w określonym obszarze poprzez uzyskiewanie i utrzymanie niezbędnych pozwoleń dla różnych lokalizacji Sibelco w Polsce; zarządzanie interesariuszami (np. lokalne władze, społeczności…); zarządzanie i zapewnienie obiektywnego raportowania ryzyka środowiskowego i zrównoważonego rozwoju; wpływu na zrównoważony rozwój, a także bycie zaznajomionym z lokalnymi przepisami, aby przyczynić się do osiągnięcia wydajności w zakresie zrównoważonego rozwoju i środowiska. Planowanie krótko- i długoterminowych priorytetów, aby zapewnić trwałą wartość dla interesariuszy i spółki
  • Zarządzaj strategicznymi zezwoleniami na działalność w Polsce w celu zapewnienia prawnej i społecznej zgody na prowadzenie działalności. Przeprowadzaj i koordynuuj oceny oddziaływania na środowisko lub inne niezbędne badania w celu przygotowania pozwoleń lub licencji. Reaguj na lokalne warunki środowiskowe i ograniczaj negatywny wpływ na środowisko, taki jak woda, bioróżnorodność, emisje, odpady i zanieczyszczenia oraz użytkowanie gruntów
  • Zarządzaj zgodnością i ryzykiem w zakresie ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju. Aktywnie współpracuj z działem produkcji, aby spełnić zobowiązania dotyczące zgodności z przepisami. Śledź i analizuj kwestie zgodności środowiskowej oraz zagrożenia środowiskowe i dotyczące zrównoważonego rozwoju, ściśle współpracując z zakładami. Zidentyfikuj zobowiązania środowiskowe i opracuj plany działania
  • Zarządzaj stałym dostępem do złóż. Buduj dobre relacje ze społecznością, współpracuj z urzędami w celu przedłożenia niezbędnych dokumentów. Opracuj i zaktualizuj plany zamknięcia dla wszystkich zakładów w kraju zgodnie z polityką Sibelco i dąż do aktualizacji planów. Aktywnie współpracuj z biznesem i produkcją na rzecz pozytywnego wizerunku po zakończeniu działań. Nakreśl wymagania dotyczące gruntów i społeczności/interesariuszy przed, w trakcie i po zakończeniu działań na danym obszarze
  • Aktywnie współpracuj z interesariuszami na różnych poziomach w kraju, ustanawiaj partnerstwa lokalne (zgodne z globalną strategią zrównoważonego rozwoju). Przekazuj najlepsze praktyki dotyczące zrównoważonego rozwoju i środowiska. Zapewnij niezbędną pomoc lokalnym i globalnym programom oddziaływania na środowisko. Współpracuj z lokalnymi władzami i innymi interesariuszami, takimi jak urzędy, politycy, sąsiedzi, właściciele gruntów, organizacje pozarządowe itp
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Praca Główny księgowy / Główna księgowa

Gdańsk
Wygasła: 23.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Praca Główny księgowy / Główna księgowa

Gdańsk
Wygasła: 22.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny księgowy / Główna księgowa

Gdańsk
Wygasła: 16.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
  • zarządzanie procesami finansowo – księgowymi i nadzór merytoryczny nad działem księgowości;
  • prowadzenie pełnej rachunkowości zgodnie z krajowymi standardami;
  • kompleksowa koordynacja procesów zamknięcia miesiąca i roku, odpowiedzialność za jego płynny przebieg i terminowe zakończenie;
  • kontrola kosztów, inwestycji oraz przepływów pieniężnych;
  • przygotowywanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, raportów i analiz finansowych;
  • odpowiedzialność za rozliczenia z budżetem lokalnym;
  • dokonywanie analiz i interpretacji wyników miesięcznych, rocznych spółki
  • odpowiedzialność za zabezpieczenie zaktualizowanej dokumentacji Cen Transferowych;
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, bank, Izba Celna itp);
  • nadzór nad rozliczeniem inwentaryzacji;
  • współpraca z działem finansowym sub-regionalnym i centralnym grupy Sibelco;
  • zarządzanie i koordynowanie corocznych procesów autydu zewnętrznego;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Praca Główny księgowy / Główna księgowa

Gdańsk
Wygasła: 16.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Praca Inżynier Mechanik / Engineer Reliability

Kraków
Wygasła: 15.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Praca Inżynier Mechanik / Engineer Reliability

Kraków
Wygasła: 13.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Praca Inżynier Mechanik / Engineer Reliability

Kraków
Wygasła: 09.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier Mechanik / Engineer Reliability

małopolskie
Wygasła: 08.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Cel stanowiska:
  • Inżynier mechanik będzie prowadził i zarządzał działaniami w zakresie niezawodności i utrzymania ruchu głównie w zakładzie w Bukownie. Zorganizuje, zoptymalizuje działania/akcje pod kątem mechanicznym i elektrycznym (dot. budynków, maszyn, urządzeń, dróg, mobilnych pojazdów na złożu) w ramach ustalonego budżetu, aby osiągnąć wymagany poziom usług i wymaganą wydajność oraz jakość. Wszystko to należy robić w sposób zrównoważony (przy użyciu planowanej/prewencyjnej konserwacji) i bezpieczny, zgodnie z polityką organizacji, wytycznymi i wartościami Sibelco
  • Opracuje i wykorzysta efektywne narzędzia i systemy do pomiaru niezawodności procesu produkcyjnego. Obejmie to odpowiedzialność za zapewnienie wsparcia inżynieryjnego w zakresie planowania/nadzoru konserwacji, obsługi i konserwacji zakładu, opracowywania i wdrażania metod programowych w celu zapewnienia bezpiecznej eksploatacji i wysokiej niezawodności/dostępności sprzętu, opłacalnej konserwacji i kultury ciągłego doskonalenia
  • Obowiązki:
  • Wymienione, ale nie ograniczone do:
  • • Tworzenie i dokumentowanie strategii utrzymania niezawodności;
  • • Wdrażanie narzędzi Lean Manufacturing, aby wzmocnić pracowników i ułatwić rozwój, aby zapewnić poprawę wyników finansowych, we współpracy z planistami/nadzorcami konserwacji
  • • Proponowanie udoskonaleń i działań zmierzających do poprawy jakości i wydajności produkcji
  • • Identyfikowanie, planowanie i wdrażanie technologii prewencyjnej konserwacji;
  • • Doradzanie i wspieranie działu utrzymania ruchu - wdrażanie SMP i analizy SMED;
  • • Zarządzanie projektami
  • • Analiza i raportowanie KPI
  • • Realizacja i wsparcie działań z zakresu BHP
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Praca Pracownik produkcyjny

Kraków
Wygasła: 30.05.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Praca Pracownik produkcyjny

Kraków
Wygasła: 30.05.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Accountant / Chief Accountant

Gdańsk
Wygasła: 13.05.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
senior specialist (Senior), expert
Obowiązki:
  • As member of the Business Services Team, this role is responsible for recording accounting information, enter transactions, consolidate and verify accounting records to assess accuracy and compliance and be a key player in the monthly and yearly financial reporting. It is the lead accounting role within a country servicing team. This role is responsible for the financial activities, working closely with his/her Manager to provide him/her all relevant insights and documents the Manager needs to support in collaboratively partnering with the Director Operations Cluster and Director Commercial Cluster in driving the cluster performance
  • Verify accounting records to assess accuracy and compliance
  • Prepare and record asset, liability, revenue, and expenses entries by compiling and analyzing account information
  • Analyse, interpret data and make comparative analyses; studying proposed changes in methods and materials
  • Maintain and balance accounts by verifying, allocating, posting, reconciling transactions; resolving discrepancies
  • Direct and coordinate the preparation of financial reporting according to IFRS, Sibelco Group reporting and statutory requirements
  • Summarize financial status by collecting information; prepare balance sheet, profit and loss, and other statements
  • Provide information to auditors
  • Manage and coordinate the annual external audit process
  • Prepare VAT and other tax reporting
  • Manage tax inspections
  • Responsible to verify accuracy of invoices and other accounting documents and records
  • Ensure proper coding of invoices
  • Prepare journal entries
  • Checking supporting entries
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik produkcyjny

małopolskie
Wygasła: 13.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Szukamy pracownika, który chce się z nami związać na stałe i dołączy do zgranego zespołu
  • Firma zajmuje się produkcją piasków - wydobycie, przeróbka piasku, pakowanie w worki, załadunek na auta
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier Mechanik / Engineer Reliability

małopolskie
Wygasła: 27.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Cel stanowiska:
  • Inżynier ds. niezawodności procesów będzie prowadził i zarządzał działaniami w zakresie niezawodności i utrzymania ruchu głównie w zakładzie w Bukownie. Zorganizuje, zoptymalizuje działania/akcje pod kątem mechanicznym i elektrycznym (dot. budynków, maszyn, urządzeń, dróg, mobilnych pojazdów na złożu) w ramach ustalonego budżetu, aby osiągnąć wymagany poziom usług i wymaganą wydajność oraz jakość. Wszystko to należy robić w sposób zrównoważony (przy użyciu planowanej/prewencyjnej konserwacji) i bezpieczny, zgodnie z polityką organizacji, wytycznymi i wartościami Sibelco
  • Opracuje i wykorzysta efektywne narzędzia i systemy do pomiaru niezawodności procesu produkcyjnego. Obejmie to odpowiedzialność za zapewnienie wsparcia inżynieryjnego w zakresie planowania/nadzoru konserwacji, obsługi i konserwacji zakładu, opracowywania i wdrażania metod programowych w celu zapewnienia bezpiecznej eksploatacji i wysokiej niezawodności/dostępności sprzętu, opłacalnej konserwacji i kultury ciągłego doskonalenia
  • Obowiązki:
  • Wymienione, ale nie ograniczone do:
  • • Tworzenie i dokumentowanie strategii utrzymania niezawodności;
  • • Wdrażanie narzędzi Lean Manufacturing, aby wzmocnić pracowników i ułatwić rozwój, aby zapewnić poprawę wyników finansowych, we współpracy z planistami/nadzorcami konserwacji
  • • Proponowanie udoskonaleń i działań zmierzających do poprawy jakości i wydajności produkcji
  • • Identyfikowanie, planowanie i wdrażanie technologii prewencyjnej konserwacji;
  • • Doradzanie i wspieranie działu utrzymania ruchu - wdrażanie SMP i analizy SMED;
  • • Zarządzanie projektami
  • • Analiza i raportowanie KPI
  • • Realizacja i wsparcie działań z zakresu BHP
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Analyst

Gdańsk
Wygasła: 24.04.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Perform and deliver product cost planning, analysis and reporting
  • Guide cost analysis process by enforcing policies and procedures, explaining processes and techniques
  • Perform and deliver inventory accounting
  • Budgeting and forecast: set up and deliver cluster budget and forecast and monitor variances
  • Analysis and reporting: drive and deliver period end-closing analysis and reporting
  • Following up end-to-end CAPEX process, including financial justification calculation and post investment reviews
  • Transactional procurement - resolve PO mismatches, generate and request purchase orders for goods and services required by the business in the cluster
  • Provide ad-hoc support to the Sub-Regional procurement team when required
  • Transactional finance: data entry into ERP systems, ensure proper coding of invoices
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zakupowiec / Purchaser

Bukowno
Wygasła: 17.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • W zespole Business Service Team (BST), Purchaser odpowiada za działania zakupowe w ramach firmy Sibelco Poland. Rola obejmuje wsparcie kadry zarządzającej w utrzymaniu działania systemu transakcyjnego zakupów m.in. tworzenie zamówień w systemie (PO), rozwiązywanie niezgodności pomiędzy zamówieniami a fakturami od dostawców. Ponadto kluczowymi zadaniami tej roli jest również zarządzanie umowami i dostawcami oraz negocjacje cenowe
  • Zakupy transakcyjne;
  • Generowanie zamówień zakupu towarów i usług ;
  • Negocjowanie umów z dostawcami dotyczących zakupów o małej wartości i ich egzekwowanie upewniając się, że wszystko odbywa się zgodnie z polityką i procedurami zakupów Sibelco;
  • Współpraca z różnymi działami w celu rozwiązywania problemów z otrzymywanymi fakturami, rozwiązywanie niezgodności PO;
  • Śledzenie i/lub przyspieszanie dostaw towarów/usług przez dostawców;
  • Obsługa wniosków o zmianę danych podstawowych dostawców i działanie jako punkt kontaktowy w przypadku zmian umów;
  • Odpowiedzialność za zarządzanie i aktualizowanie kontraktów w systemie Zycus;
  • Wspieranie zespołu subregionalnego Supply Chain & Procurement, zespołu handlowego i zespołu produkcyjnego w specjalnych projektach, gdy jest to wymagane
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Administracyjny

Bukowno
Wygasła: 10.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • obsługa systemu SAP (kontrola stanów magazynowych, inwentaryzacje, zamówienia, zlecenia);
  • dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikacji;
  • nadzór nad dokumentacją firmową i urzędową;
  • przygotowywanie pism, sprawozdań, raportów i prezentacji;
  • obsługa relacji z dostawcami i innymi działami w Sibelco;
  • wdrażanie nowych pracowników;
  • planowanie i organizacja spotkań i konferencji;
  • obsługa sprzętów biurowych;
  • bycie wsparciem dla działu wydań towaru
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna-y Księgowa-y / Senior Accountant

Gdańsk
Wygasła: 01.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • prowadzenie pełnej rachunkowości zgodnie z krajowymi standardami
  • kompleksowa koordynacja procesów zamknięcia miesiąca i roku, odpowiedzialność za jego płynny przebieg i terminowe zakończenie
  • kontrola kosztów, inwestycji oraz przepływów pieniężnych
  • przygotowywanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, raportów i analiz finansowych
  • odpowiedzialność za rozliczenia z Urzędem Skarbowym i budżetami lokalnymi
  • dokonywanie analiz i interpretacji wyników miesięcznych, rocznych spółki
  • odpowiedzialność za zabezpieczenie zaktualizowanej dokumentacji Cen Transferowych
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, bank, Izba Celna itp)
  • nadzór nad rozliczeniem inwentaryzacji
  • współpraca z działem finansowym regionalnym i sub-regionalnym spółki
  • zarządzanie i koordynowanie corocznych procesów autydu zewnętrznego
  • nadzór merytoryczny nad działem księgowości
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier ds. niezawodności procesów/ Engineer Reliability

małopolskie
Wygasła: 27.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Cel stanowiska:
  • Inżynier ds. niezawodności procesów będzie prowadził i zarządzał działaniami w zakresie niezawodności i utrzymania ruchu głównie w zakładzie w Bukownie. Zorganizuje, zoptymalizuje działania/akcje pod kątem mechanicznym i elektrycznym (dot. budynków, maszyn, urządzeń, dróg, mobilnych pojazdów na złożu) w ramach ustalonego budżetu, aby osiągnąć wymagany poziom usług i wymaganą wydajność oraz jakość. Wszystko to należy robić w sposób zrównoważony (przy użyciu planowanej/prewencyjnej konserwacji) i bezpieczny, zgodnie z polityką organizacji, wytycznymi i wartościami Sibelco
  • Opracuje i wykorzysta efektywne narzędzia i systemy do pomiaru niezawodności procesu produkcyjnego. Obejmie to odpowiedzialność za zapewnienie wsparcia inżynieryjnego w zakresie planowania/nadzoru konserwacji, obsługi i konserwacji zakładu, opracowywania i wdrażania metod programowych w celu zapewnienia bezpiecznej eksploatacji i wysokiej niezawodności/dostępności sprzętu, opłacalnej konserwacji i kultury ciągłego doskonalenia
  • Obowiązki:
  • Wymienione, ale nie ograniczone do:
  • • Prowadzenia i zarządzania czynnościami konserwacyjnymi
  • • Zarządzanie budżetem
  • • Magazynowanie
  • • Proponowanie udoskonaleń i działań zmierzających do poprawy jakości i wydajności produkcji
  • • Zarządzanie projektami
  • • Analiza i raportowanie KPI
  • • Realizacja i wsparcie działań z zakresu BHP
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Praca Customer Service Representative

Gdańsk
Wygasła: 09.03.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Services Representative

Gdańsk
Wygasła: 27.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • Customer Onboarding – działanie jako pierwsza linia dla klientów, mając możliwość ich obsługi i koordynowania wszelkich kwestii handlowych, technicznych lub operacyjnych
  • • Zarządzanie zamówieniami i umowami - wprowadzanie zamówień, śledzenie zamówień, fakturowanie, wprowadzanie podwyżek cen itp
  • • Obsługa zapytań klientów – obsługa ofert, wysyłanie próbek i obsługa reklamacji w systemie CRM
  • • Zarządzanie danymi – aktualizacja danych podstawowych, systemowych
  • • Logistyka –kontakt z lokalnymi firmami transportowymi i spedycyjnymi, planowanie transportu, kontakt z agencjami celnymi w przypadku eksportów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Engineer Process / Inżynier Procesu

małopolskie
Wygasła: 11.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Miejsce pracy: Bukowno
  • Cel stanowiska:
  • Realizowanie w ramach klastra i od A do Z projektów ‘zielonych’ i ‘poprzemysłowych’, aby zachować wiedzę w zakresie przetwarzania minerałów, a także usprawnić istniejące procesy wspierające programy i projekty Operation Excellence
  • Realizowanie projektów z naciskiem na jakość produktów i procesów, linie produkcyjne i wydajność pracy, efektywność energetyczną, bezpieczeństwo i środowisko
  • Prowadzenie projektów w obszarze klastra od pomysłu do rozruchu produkcyjnego
  • Projektowanie nowych, innowacyjnych procesów dotyczące minerałów i materiałów oraz dostosowywanie istniejących w celu poprawy wydajności, bezpieczeństwa, zrównoważonego rozwoju i opłacalności
  • Przeprowadzanie technicznych i/lub produkyjnych audytów ad hoc na podstawie konkretnych potrzeb, zgodnie z wytycznymi audytowymi procesów w Sibelco
  • Wspieranie zakładu produkcyjnego Sibelco w celu promowania doskonałości operacyjnej i zapewniania najlepszych praktyk technicznych oraz zapewnienia bezpiecznej (zgodnej z bhp i środowiskiem), wydajnej, efektywnej, innowacyjnej, skalowalnej i zrównoważonej działalności
  • Wsparcie w przypadku problemów produkcyjnych lub reklamacji klientów
  • Doradzanie innym działom, jak zmaksymalizować wydajność istniejących instalacji, proponując ulepszenia i eliminując wąskie gardła
  • Prowadzenie i/lub uczestniczenie (praktyczne) w działaniach związanych z programem Doskonałości Operacyjnej (OpEX) w klastrze. Prowadzenie badań i opracowywanie nowych pomysłów lub rozwiązań, które przyczyniają się do tworzenia instalacji i systemów w opłacalny i wydajny sposób
  • Dzielenie się wiedzą i dobrymi praktykami ze współpracownikami i interesariuszami projektu poprzez odpowiednie raportowanie w odpowiednim systemie
  • Postępowanie zgodnie z procesem zarządzania i zatwierdzania cyklu projektu oraz podręcznikami inżynierskimi, pełnienie funkcji kierownika projektu w obszarze klastra
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager Health & Safety Cluster Bukowno

małopolskie
Wygasła: 09.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Miejsce pracy: Bukowno
  • Planowanie, koordynowanie i zarządzanie działaniami w ramach globalnego programu bhp dla swojego obszaru (klastra), a także utworzenie i utrzymywanie bezpiecznego i zdrowego miejsca pracy dla każdego pracownika, kontrahenta i osób nas wizytujacych. Upewnianie się, że w miejscu pracy przestrzegane są przepisy, normy i wytyczne lokalne, globalne dotyczace bezpieczeństwa i zdrowia
  • Efektywna współpraca z Dyrektorem Operacyjnym i Regionalnym Partnerem Biznesowym BHP nad realizacją programu BHP (plan działania na miejscu) na co dzień
  • Obecność na zakładzie, aby wpływać na współpracowników i wspierać ich w zadaniach związanych z bezpieczeństwem. Przeprowadzanie regularnych inspekcji w miejscu pracy, obserwacji w terenie, obserwacje procesów, nadzór nad bezpieczeństwem i regularne uczestniczenie w spotkaniach zmianowych / przekazaniowych / codziennych produkcji
  • Wspieranie przeprowadzania ocen ryzyka (rejestr ryzyka, samoocena miejsca pracy, JSA, LMRA), ocen ochrony i innych w celu zapewnienia odpowiedniego wdrożenia środków kontroli
  • Zidentyfikowanie i zgłaszanie luk w zakresie zgodności bezpieczeństwa, aby uwzględnić je w opex / capex (wkład w proces strategicznego przeglądu lokalizacji SSR)
  • Zapewnianie kompletności i regularnego monitorowania skuteczności kontroli ryzyka oraz wspieranie realizacji działań mających na celu potwierdzenie zgodności
  • Realizowanie projektów bhp (we współpracy z zarządzającymi klastrem lub / i innymi funkcjami, np. Inżynierią, ...)
  • Wspieranie zakładów w dochodzeniach w sprawie incydentów i upewnianie się, że są one dobrze udokumentowane, zbadane i zalecenia zostały wdrożone
  • Bycie skutecznym lokalnym trenerem programu bhp (5S, ergonomia, kampanie bezpieczństwa, ...) dla współpracowników
  • Zapewnianie kompletności w wypełnianiu lokalnego obowiązku sprawozdawczego i raportowaniu kluczowych wskaźników efektywności do grupy Sibelco
  • Wspieranie Dyrektora Operacyjnego w zarządzaniu wnioskami i koordynowaniu wizyt audytujących
  • Zapewnianie przestrzegania lokalnych zasad, procedur, wytycznych zgodnie z polityką Grupy i lokalnymi przepisami
  • Wspieranie wprowadzania na miejscu bhp dla wykonawców (np. wstępna kwalifikacja), odwiedzających i nowych pracowników
  • Regularne monitorowanie bezpieczeństwa wykonawców, ocena po zakończeniu pracy wykonawców
  • Koordynowanie (w przypadku zewnętrznego dostawcy) lub gromadzenie danych dotyczących zdrowia w miejscu pracy (np. monitorowanie pyłu, mapy hałasu, ...)
  • Koordynowanie (w przypadku zewnętrznego dostawcy) i odpowiedzialność za CCTV i zarządzanie ich dostępem
  • Zarządzanie środkami ochrony indywidualnej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Services Manager

Gdańsk
Wygasła: 09.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zwiększanie wydajności zespołu obsługi klienta, zarządzając codziennymi czynnościami związanymi z obsługą klienta poprzez wdrożenie standardowej rutyny biznesowej
  • Zarządzanie ludźmi – przyciąganie, kierowanie, coaching, ocena i rozwój zespołu
  • Zarządzanie budżetem – wdrażanie i komunikowanie strategii obsługi klienta oraz efektywne zarządzanie budżetem Obsługi Klienta
  • Zarządzanie procesem Cash to Lead - zarządzanie obsługą klienta i działaniami logistycznymi
  • Zarządzanie eksportem – upewnienie, że działania importowe /eksportowe są zgodne; zarządzanie dokumentacją niezbędną do sprawnej, opłacalnej i zgodnej z prawem realizacji; zarządzanie procesami i transakcjami finansowymi i walutowymi, komunikowanie się z agencjami importowymi / eksportowymi oraz planowanie i wdrażanie strategii importu / eksportu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Accountant

Aleja Generała Józefa Hallera 165, 80-416 Gdańsk, Polska
Wygasła: 22.06.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Starszy specjalista (Senior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Leader

pomorskie
Wygasła: 13.12.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Purchaser

Bukowa 2, 32-332 Bukowno, Polska
Wygasła: 21.08.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Purchaser

pomorskie
Wygasła: 21.08.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik produkcji

Bukowno
Wygasła: 26.04.2019
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik produkcji

Jaworzno
Wygasła: 26.04.2019
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sztygar Zmianowy

Bukowno
Wygasła: 25.04.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sztygar Zmianowy

Jaworzno
Wygasła: 25.04.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sztygar Zmianowy

Bukowno
Wygasła: 26.12.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sztygar Zmianowy

Jaworzno
Wygasła: 26.12.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Operator Procesów Technologicznych

Bukowno
Wygasła: 31.08.2018
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Operator Procesów Technologicznych

Jaworzno
Wygasła: 31.08.2018
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. należności / Credit & Collection Controller

Gdańsk
Wygasła: 08.08.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik magazynu

Gdańsk
Wygasła: 28.06.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier ds. Utrzymania Ruchu / Maintenance Officer

Bukowno
Wygasła: 11.05.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier ds. utrzymania ruchu

Bukowno
Wygasła: 21.03.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Officer

Gdańsk
Wygasła: 04.03.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. transportowych

Bukowno
Wygasła: 18.01.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. transportowych

śląskie
Wygasła: 18.01.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. geologii i zrównoważonego rozwoju

Bukowno
Wygasła: 08.12.2017
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. geologii i zrównoważonego rozwoju

śląskie
Wygasła: 08.12.2017
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Operator procesów technologicznych

Bukowno
Wygasła: 23.11.2017
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Operator procesów technologicznych

śląskie
Wygasła: 23.11.2017
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier mechanik

śląskie
Wygasła: 09.07.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier mechanik

małopolskie
Wygasła: 09.07.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy księgowy/a

Gdańsk
Wygasła: 23.06.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator Działu Zakupów

Gdańsk
Wygasła: 18.05.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stażysta - Technik utrzymania ruchu

Gdańsk
Wygasła: 03.05.2017
Praktykant/Stażysta
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stażysta - Technik utrzymania ruchu

Bukowno
Wygasła: 03.05.2017
Praktykant/Stażysta
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stażysta - Technik utrzymania ruchu

śląskie
Wygasła: 03.05.2017
Praktykant/Stażysta
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik działu obsługi klienta

Gdańsk
Wygasła: 27.04.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Laborant - produkcja piasku

Bukowno
Wygasła: 16.04.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Laborant - produkcja piasku

śląskie
Wygasła: 16.04.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Specialist

Gdańsk
Wygasła: 24.03.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. bezpieczeństwa i jakości

śląskie
Wygasła: 24.03.2017
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. bezpieczeństwa i jakości

Bukowno
Wygasła: 24.03.2017
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Operator procesów technologicznych

Bukowno
Wygasła: 26.02.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Operator procesów technologicznych

śląskie
Wygasła: 26.02.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. logistyki

Gdańsk
Wygasła: 15.01.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Administracyjny

Gdańsk
Wygasła: 27.07.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Accountant

Gdańsk
Wygasła: 04.08.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stażysta - Technik utrzymania ruchu

Bukowno
Wygasła: 21.07.2016
Praktykant/Stażysta
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Praca Senior Accountant / Chief Accountant

Gdańsk
Wygasła: 29.04.2024
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie SIBELCO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.