1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. PRYWATNA KORPORACJA MIESZKANIOWA sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

PRYWATNA KORPORACJA MIESZKANIOWA sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. ORZYCKA 27

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (16) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 16 )

Samodzielna księgowa

Orzycka 27, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało prowadzenie pełnej obsługi księgowej obsługiwanych przez Biuro firm, we współpracy z pozostałymi osobami z Biura i z Głównym Księgowym
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Menadżer restauracji / kantyny

Romanowska 55F, Bałuty, Łódź
Wygasła: 24.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • organizacja pracy i przygotowanie do otwarcia części gastronomicznej Kompleksu Senioralnego
  • opracowanie planu marketingowego
  • dotarcie do szerokiej grupy klientów za pomocą różnych mediów (np. telewizja, radio, druk, oraz reklama outdoorowa)
  • zarządzanie social mediami (Facebook, Instagram)
  • zatrudnienie personelu w tym szefa kuchni
  • współpraca z mieszkańcami Kompleksu Senioralnego w kwestii ustalenia diety oraz podawania posiłków do lokali
  • kontrola jakości podawanych potraw i napojów, dbanie o zachowanie standardów restauracji
  • organizowanie i koordynowanie szkoleń dla personelu, nadzór nad procesem rekrutacji i szkolenia nowych Pracowników
  • planowanie i organizowanie codziennych działań restauracji, w tym ustalanie grafików pracy, dbanie o ewidencję fiskalną, stany magazynowe, zamówienia oraz rozliczenia
  • reagowanie na sytuacje krytyczne np. awarie
  • nadzór nad przestrzeganiem prawa wynikającego z obowiązujących przepisów
  • współtworzenie karty menu wspólnie z Szefem Kuchni
  • składanie zamówień
  • kontrola kosztów
  • kontrolowanie i optymalizacja stanów magazynowych
  • nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP oraz HACCP
  • prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem lokalu
  • realizacja innych zadań związanych z efektywnym funkcjonowaniem restauracji, będących w gestii Managera
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Szef / Szefowa kuchni

Romanowska 55F, Bałuty, Łódź
Wygasła: 21.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • - planowanie i przygotowywanie menu dla mieszkańców kompleksu senioralnego (z uwzględnieniem indywidualnej diety)
  • - nadzorowanie pracy personelu kuchennego
  • - kontrolowanie jakości potraw i dbanie o standardy gastronomiczne
  • - zarządzanie zapasami i zamawianie produktów potrzebnych do przygotowania dań
  • - utrzymywanie czystości i porządku w kuchni
  • - rozwiązywanie problemów kulinarnych i organizacyjnych w kuchni
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Menadżer ds. organizacji

Romanowska 55E, Bałuty, Łódź
Wygasła: 18.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Spółka poszukuje Menadżera Kompleksu Senioralnego. Spółka kończy budowę nowatorskiego Kompleksu Senioralnego wkomponowanego w istniejące osiedle mieszkaniowe. W skład Kompleksu wchodzić będą lokale mieszkalne oraz centrum medyczne i gastronomiczne usytułowane w budynku składającym się z dwóch wież połączonych ze sobą funkcjonalnym łącznikiem. Część lokali przeznaczona jest na sprzedaż, część na wynajem dla przyszłych lokatorów Kompleksu. Otwarcie Kompleksu przewiduje się na początek 2024 roku. Twój zakres obowiązków:
  • Zapewnienie wysokich standardów obsługi mieszkańca Kompleksu, kontakty z klientami oraz potencjalnymi zainteresowanymi
  • Planowanie i organizacja działań medyczno-terapeutycznych, opiekuńczych, rekreacyjnych i kulturalnych dla mieszkańców,
  • Współpraca z rodzinami podopiecznych,
  • Zarządzanie zespołem oraz koordynacja pracy personelu (szkolenie, planowanie harmonogramu pracy, kontrola jakości pracy personelu, nadzór obsady, motywowanie),
  • Organizacja działań oraz optymalizacja kosztów w zakresie wykonywanych usług medycznych, gastronomicznych, pralniczych, sprzątających, artystycznych, dostawy środków medycznych itp,
  • Nadzór nad przestrzeganiem prawa wynikającego z obowiązujących przepisów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor nadzoru inwestorskiego robót budowlanych

Romanowska 55E, Bałuty, Łódź
Wygasła: 06.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi na zlecenie Spółki
  • Sprawdzanie jakości i odbiór prac remontowo-budowlanych
  • Koordynacja działań wykonawców
  • Weryfikacja, uzgadnianie, odbiór dokumentacji projektowych
  • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do umów z wykonawcami
  • Przygotowanie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych w zakresie realizowanych zadań
  • Przygotowywanie wycen kosztów projektowania i wykonania robót budowlanych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka zarządu

Orzycka 27, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 16.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Prowadzenie sekretariatu Zarządu i biura Spółki - wszystkie czynności administracyjne związane z prowadzeniem sekretariatu
  • Wspomaganie pracy biura poprzez zapewnienie sprawnego przebiegu informacji oraz wspieranie pracy kierownictwa w czynnościach administracyjnych
  • Zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej, głównie poprzez notowanie, przetwarzanie i przekazywanie informacji
  • Prowadzenie kalendarza spotkań i kontrolowanie terminów
  • Przyjmowanie klientów, interesantów, współpracowników osobiście lub przez telefon, odpowiadanie na ich zapytania lub kierowanie do odpowiednich osób
  • Pisanie, redagowanie, formatowanie i edytowanie tekstów, listów, danych dla Zarządu, klienta lub kontrahenta
  • Zarządzanie dokumentami Spółki - wszystkie obowiązki dotyczące ewidencji, przepływu i tworzenia korespondencji, zabezpieczanie dokumentów, porządkowanie oraz prowadzenie ułatwiającego dostęp do dokumentów archiwum, czuwanie nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów, kontrolowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • Przygotowywanie dokumentacji do aktów notarialnych
  • Obsługa kredytowa Spółki (uzupełnianie wniosków kredytowych i załączników, kompletowanie dokumentów do banku, składanie wniosków do innych instytucji na potrzeby kredytu [np. US, ZUS, banki] stały kontakt z pracownikami banku itp.)
  • Przygotowywanie dokumentacji i wniosków na potrzeby funkcjonowania Spółki
  • Współpraca z biurem księgowym i terminowe przekazywanie dokumentów księgowych /dowodów księgowych/ zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • Prowadzenie elektronicznej ewidencji faktur
  • Definiowanie i wprowadzanie w systemie bankowym przelewów do „koszyka” na podstawie zaakceptowanych przez Zarząd faktur zgodnie z terminami określonymi w przepływach
  • Utrzymywanie w tajemnicy dokumentów i informacji obwarowanych tajemnicą służbową
  • Stały kontakt z działem prawnych w zakresie dokumentacji/obsługi Spółki
  • Wspieranie i pomoc w realizacji określonych zadań Spółki
  • Pozostałe zadania i polecenia przekazane przez Zarząd Spółki, a nie określone w powyższym zakresie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. ofertowania

Romanowska 55, Bałuty, Łódź
Wygasła: 28.05.2023
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Specjalista ds. ofertowania w branży budownictwo:
  • Zakres obowiązków:
  • Sporządzanie wycen
  • Analizowanie dokumentacji
  • Wykonywanie przedmiarów
  • Rozsyłanie zapytań ofertowych
  • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z potencjalnymi wykonawcami
  • Sporządzanie umów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier budowy

Romanowska 55E, Bałuty, Łódź
Wygasła: 28.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie i współpraca z Kierownikiem Projektu i Kierownikiem Budowy przy realizacji budowy i tworzeniu harmonogramu rzeczowo-finansowego
  • poszukiwanie wykonawców na poszczególne zakresy robót i dostawców materiałów,
  • sporządzanie umów wykonawczych oraz zamówień materiałów, sprawdzanie postępów zgodnie z harmonogramem robót,
  • nadzór nad jakością wykonywanych robót w oparciu o dokumentację techniczną i harmonogram,
  • przygotowanie raportów z postępu robót,
  • prowadzenie rejestru umów, zleceń, archiwizacja dokumentów itp.,
  • zarządzanie obiegiem dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka zarządu

Romanowska 55E, Bałuty, Łódź
Wygasła: 29.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Obsługa sekretariatu,
  • Koordynacja obiegu dokumentów i informacji,
  • Zakupy i zaopatrzenie biura,
  • Tworzenie prezentacji, pism i dokumentów,
  • Obsługa Klientów, udzielanie informacji o ofercie Spółki, prowadzenie prezentacji nieruchomości,
  • Wsparcie działań w zakresie czynności marketingowych, realizacja polityki reklamowej,
  • Udział w imprezach wystawienniczych – Targach Nieruchomości, Dniach Otwartych (dodałam),
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi (kancelarie notarialne, prawne, Wydział Ksiąg Wieczystych),
  • Współpraca z pozostałymi działami Spółki,
  • Przygotowywanie dokumentacji do sprzedaży i archiwizacja bieżących dokumentów
  • Realizacja celów ustalonych z przełożonym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier budowy

Romanowska 55, Bałuty, Łódź
Wygasła: 29.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie i współpraca z Kierownikiem Projektu i Kierownikiem Budowy,
  • poszukiwanie wykonawców na poszczególne zakresy robót i dostawców materiałów,
  • sporządzanie umów wykonawczych oraz zamówień materiałów, sprawdzanie postępów zgodnie z harmonogramem robót,
  • nadzór nad jakością wykonywanych robót w oparciu o dokumentacje techniczną i harmonogram,
  • przygotowanie raportów z postępu robót,
  • prowadzenie rejestru umów, zleceń, archiwizacja dokumentów itp.,
  • zarządzanie obiegiem dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka Biura Zarządu

Łódź
Wygasła: 17.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Obsługa sekretariatu,
  • Koordynacja obiegu dokumentów i informacji,
  • Zakupy i zaopatrzenie biura,
  • Tworzenie prezentacji, pism i dokumentów,
  • Obsługa Klientów, udzielanie informacji o ofercie Spółki, prowadzenie prezentacji nieruchomości,
  • Wsparcie działań w zakresie czynności marketingowych, realizacja polityki reklamowej,
  • Udział w imprezach wystawienniczych – Targach Nieruchomości, Dniach Otwartych (dodałam),
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi (kancelarie notarialne, prawne, Wydział Ksiąg Wieczystych),
  • Współpraca z pozostałymi działami Spółki,
  • Przygotowywanie dokumentacji do sprzedaży i archiwizacja bieżących dokumentów
  • Realizacja celów ustalonych z przełożonym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Budowy

Łódź
Wygasła: 17.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Kierowanie robotami budowlanymi budynku mieszkalnego wielorodzinnego z usługami;
  • Weryfikacja kosztorysów, wycen ofertowych;
  • Przygotowywanie harmonogramów dla poszczególnych etapów robót;
  • Sprawdzanie i sporządzanie obmiarów;
  • Bezpośredni nadzór nad podwykonawcami;
  • Kontrola terminowości i jakości wykonywanych robót;
  • Weryfikacja jakościowa i ilościowa wykonywanej pracy podwykonawców;
  • Rozliczanie podwykonawców;
  • Dbanie o przestrzeganie zasad BHP na budowie;
  • Sprawdzanie dokumentacji wykonawczej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka Dyrektora Biura ds. Sprzedaży

łódzkie
Wygasła: 02.09.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Menadżer obiektów sportowych

Łódź
Wygasła: 04.05.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Dyrektora Biura

Łódź
Wygasła: 15.09.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zarządca terenów sportowo – rekreacyjnych

Łódź
Wygasła: 15.09.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie PRYWATNA KORPORACJA MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.