1. Pracodawca
  2. Łódź
  3. IMPRO sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

IMPRO sp. z o.o.

ŁÓDŹ, UL. RYSOWNICZA 36 / 36

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (7) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 7 )

Specjalista ds. administracyjnych - koordynator remontów

Franciszkańska 104/112, Bałuty, Łódź
Wygasła: 27.05.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. administracyjnych i koordynatora remontów:
  • przygotowuje faktury do księgowości w ramach grupy naszych firm
  • dba o sprawny przepływ dokumentacji firmowej
  • współpracuje z firmami remontowymi, dostawcami, sklepami, administratorami mieszkań
  • weryfikuje faktury i wprowadza dane do systemu,
  • kontroluje koszty prowadzonych projektów,
  • kompletuje i opisuje dokumenty,
  • wystawia faktury, kontroluje płatności,
  • przygotowuje pisma - umowy, protokoły, dokumenty urzędowe,
  • obsługuje korespondencję firmową,
  • dba o odpowiedni stan biura,
  • zarządza innymi sprawami administracyjno-biurowymi firmy,
  • pracuje częściowo w biurze, załatwiając większość spraw mailowo, telefonicznie i przyjmując klientów na miejscu oraz w terenie - kontrolując stan remontów mieszkań i w urzędach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager - zarządzanie najmem

Łódź, Bałuty
Wygasła: 22.05.2022
pełny etat
kontrakt B2B
menedżer
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager - zarządzanie najmem

Franciszkańska 104/112, Bałuty, Łódź
Wygasła: 13.05.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Działanie wspólnie z zespołem w obszarze zarządzania najmem (regularne zebrania, określanie celów, podejmowanie decyzji o nowych działaniach do lepszego realizowania celów, itd.)
  • Dążenie do wynajęcia wszystkich zarządzanych mieszkań poprzez pracę swoją i zespołu (marketing ogłoszeń, również osobiste spotkania z najemcami)
  • Motywowanie oraz wspieranie pracy dwuosobowego zespołu (planowanie działań w ciągu dnia i tygodnia, dostrzeganie sukcesów, wspieranie w wyzwaniach)
  • Monitorowanie rozliczeń i wdrażanie optymalizacji kosztowych
  • Budowanie długofalowych relacji z klientami (regularne kontakty mailowe i telefoniczne z klientami)
  • Wykorzystanie swojej kreatywności, energii i proaktywnej postawy w realizacji celów (generowanie pomysłów na usprawnianie obecnego systemu)
  • Podejmowanie samodzielnych decyzji o sposobie rozwiązywania spraw firmowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. technicznych i zarządzania najmem

Franciszkańska 104/112
Wygasła: 10.08.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Kontrakt B2B
Specjalista
od 3500 do 4200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pośrednik ds. wynajmu pokoi

Łódź
Wygasła: 11.11.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent ds. remontowo-administracyjnych

Łódź
Wygasła: 26.09.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. mieszkań na wynajem

Łódź
Wygasła: 13.07.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie IMPRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.