1. Pracodawca
  2. Gdańsk
  3. APARTRADE sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

APARTRADE sp. z o.o.

GDAŃSK, UL. KONRADA GUDERSKIEGO 26 A

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

Agent nieruchomości gruntowych

aleja Grunwaldzka 163, Gdańsk
Wygasła: 21.05.2022
pełny etat
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zapewniamy odpowiednie szkolenie,
  • Aktywne pozyskiwanie gruntów,
  • Prowadzenie lokalnych działań marketingowych w celu nawiązania kontaktów z właścicielami nieruchomości,
  • Wizyty terenowe i prowadzenie dokumentacji poszczególnych lokalizacji,
  • Uczestnictwo w negocjacjach,
  • Wsparcie w uzyskiwaniu decyzji administracyjnych,
  • Doprowadzanie do finalizacji umów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Wealth Manager

aleja Grunwaldzka 163, Gdańsk
Wygasła: 09.04.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów z segmentu private banking oraz utrzymanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami ;
  • oferowanie produktów finansowych emitowanych przez spółkę
  • obsługa Klientów w zakresie produktów oferowanych przez spółkę
  • zapewnienie Klientom wysokiej jakości zindywidualizowanej obsługi
Pokaż więcej >>
od 5000 do 100000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Finansowy

aleja Grunwaldzka 163, Gdańsk
Wygasła: 18.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • sporządzanie budżetów, prognoz i kalkulacji finansowych
  • przygotowywanie umów dla podmiotów finansujących
  • przygotowywanie rachunków przepływów pieniężnych spółek i projektów inwestycyjnych
  • przygotowywanie projekcji rachunków wyników projektów inwestycyjnych
  • sporządzanie comiesięcznych analiz rachunków wyników i CF otrzymywanych z działu księgowości
  • monitoring i kontroling realizacji oraz analiza odchyleń wyników (rentowność, CF) prognozowanych i faktycznie osiąganych
  • odpowiedzialność za płynność finansową, zarządzanie oraz optymalizacja CF
  • nawiązywanie kontaktów i współpraca z bankami i innymi podmiotami finansującymi
  • pozyskiwanie kredytów i innych form kapitału dla spółek z grupy kapitałowej
  • zarządzanie rozrachunkami z kontrahentami
  • organizacja i prowadzenie sprawozdawczości finansowej spółek
  • przygotowywanie analiz finansowych niezbędnych w procesie zarządzania firmą i poszczególnymi spółkami z grupy kapitałowej oraz projektami inwestycyjnymi
  • czynny udział w budowaniu strategii Spółki
  • analiza wszystkich procesów w grupie kapitałowej w aspekcie finansowym i podatkowym oraz proponowanie optymalizacji i usprawnień
  • utrzymywanie kontaktów i relacji z instytucjami finansowymi, biegłymi rewidentami oraz organami podatkowymi i skarbowymi, a także innymi organami władzy publicznej w związku z zarządzaniem finansami Spółki i grupy kapitałowej
  • zarządzanie ryzykiem finansowym i podatkowym
  • inicjowanie działań mających na celu poprawę rentowności oraz efektywności finansowej
  • wspomaganie procesów decyzyjnych w Spółce
  • współpraca z innymi działami Spółki, w tym z działem księgowości oraz działem realizacji projektów inwestycyjnych
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez Zarząd
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Architekt

aleja Grunwaldzka 163, Gdańsk
Wygasła: 08.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowanie analiz chłonności terenu oraz wstępnych koncepcji wraz z wizualizacjami
  • udział w uzyskiwaniu pozwoleń, decyzji administracyjnych i uzgodnień w poszczególnych projektach zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem,
  • współudział w dokonywaniu oceny ryzyk realizacyjnych projektów na etapie pozyskiwania gruntów, projektowania i uzyskiwania pozwoleń na budowę,
  • udział i realizacja procesu przygotowania i realizacji poszczególnych faz projektowania, uzyskiwania uzgodnień oraz niezbędnych decyzji administracyjnych,
  • bieżące rejestrowanie i pomoc w rozwiązywaniu zagadnień projektowych oraz ich terminowe przekazywanie na właściwy poziom decyzyjny,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie APARTRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.