1. Pracodawca
  2. Tarczyn
  3. TURKA INVEST sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

TURKA INVEST sp. z o.o.

TARCZYN, UL. ALEJA KRAKOWSKA 10

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (103) Aktualne ( 3 ) Archiwalne ( 100 )

Kierownik zmiany produkcyjnej

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Ważna do: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Organizacja i kontrola działań na powierzonej zmianie produkcyjnej,
  • Odpowiedzialność za realizację planu produkcyjnego, zapewnienie ciągłości procesu przy jednoczesnej dbałości o jakość i bezpieczeństwo,
  • Budowanie zaangażowanego i efektywnego zespołu oraz zarządzanie zespołem około 50 osób,
  • Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP, PPOŻ, HACCP i IFS,
  • Dbałość o utrzymanie sprawnego stanu maszyn i urządzeń,
  • Raportowanie osiągniętych wyników zmiany produkcyjnej Dyrektorowi Produkcji,
  • Współpraca z pozostałymi działami w zakładzie,
  • Zapewnienie realizacji założonego poziomu wskaźników wydajnościowych,
  • Dążenie do optymalizacji procesów produkcyjnych,
  • Czynny udział w kontrolach urzędowych i audytach zakładu,
  • Krzewienie kultury bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa i jakości wyrobów gotowych wśród pracowników produkcyjnych
Pokaż więcej >>
Ważna do: 08.05.2024

Senior Financial Reporting Specialist

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Ważna do: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • We are looking for an experienced and detail-oriented Senior Financial Reporting Specialist. The successful candidate will play a pivotal role in offering expert insights and analysis to support strategic decision-making
  • Corporate Financial Reporting:
  • Prepare accurate and timely solo and consolidated financial statements in compliance with IFRS
  • Provide precise and punctual corporate financial reports, acting as the main point of contact for all corporate reporting requirements, such as monthly board packages and daily/weekly company-level reports
  • Guarantee the fulfillment of all financial reporting deadlines
  • Collaborate with various departments and affiliated companies to collect financial information
  • Examine and communicate the financial condition, encompassing income statement discrepancies, financial outcome disclosure to management, preparing budgets, and conducting analyses
  • Oversee the period end process, ensuring a seamless and accurate close for financial integrity
  • Ad-hoc Reporting and Analysis:
  • Conduct ad-hoc corporate reporting and competitor analysis
  • Provide crucial data to the Senior Management Team for strategic decision-making
  • Conduct cost calculations and generate product and customer-based profitability reports
  • Budgeting and Forecasting:
  • Lead the annual budget and quarterly forecasting process
  • Produce consolidated views of the P&L and KPIs, aligning with the company's future plans
  • Compare anticipated and actual results, identifying areas of improvement
  • Develop financial models through benchmarking and process analysis
  • Forecast quarterly and annual profits
  • Prepare cost projections
  • Analyze and report on current financial status
  • Conduct thorough research of historical financial data
  • Explore investment options and present risks and opportunities
Pokaż więcej >>
Ważna do: 04.05.2024

Elektryk

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Ważna do: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przeglądy i konserwacja urzadzeń i instalacji elektrycznych w zakładzie produkcyjnym
  • przeprowadzanie prac związanych z montażem i demontażem instalacji elektrycznych
  • wykonywanie prac serwisowych i naprawczych instalacji elektrycznych
  • diagnozowanie i usuwanie awarii w instalacjach
  • montaż i uruchamianie urządzeń elektrycznych
  • montaż i podłączanie osprzętu elektrycznego
  • testowanie i odbieranie instalacji elektrycznych
  • wykonywanie prac zgodnie z normami bezpieczeństwa i przepisami prawa
  • weryfikacja dokumentacji technicznej przed przystąpieniem do realizacji pracy
  • zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne do instalacji
  • współpraca z innymi specjalistami i zespołami projektowymi
  • dbanie o porządek i bezpieczeństwo na stanowisku pracy
Pokaż więcej >>
Ważna do: 03.05.2024

Inspektor BHP

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 07.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zapewnienie przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w miejscu pracy
  • Prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu BHP
  • Monitorowanie warunków pracy i identyfikowanie potencjalnych zagrożeń
  • Dokonywanie ocen ryzyka zawodowego
  • Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenie pozostałej dokumentacji z tego zakresu, doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad BHP
  • Analiza wypadków przy pracy i opracowywanie raportów z nich
  • Współpraca z pracownikami oraz pracodawcą w kwestiach dotyczących BHP
  • Wydawanie zaleceń dotyczących poprawy warunków pracy i zapobiegania wypadkom
  • Edukowanie pracowników na temat przestrzegania zasad BHP
  • Utrzymywanie dokumentacji związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy
  • Współpraca z organami nadzoru pracy w zakresie BHP
  • Współpraca z laboratoriami upoważnionymi do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych, uciążliwych dla zdrowia występujących w środowisku pracy,
  • Przygotowywanie okresowych audytów i raportów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Financial Reporting Specialist

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 03.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • We are looking for an experienced and detail-oriented Senior Financial Reporting Specialist. The successful candidate will play a pivotal role in offering expert insights and analysis to support strategic decision-making
  • Corporate Financial Reporting:
  • Prepare accurate and timely solo and consolidated financial statements in compliance with IFRS
  • Provide precise and punctual corporate financial reports, acting as the main point of contact for all corporate reporting requirements, such as monthly board packages and daily/weekly company-level reports
  • Guarantee the fulfillment of all financial reporting deadlines
  • Collaborate with various departments and affiliated companies to collect financial information
  • Examine and communicate the financial condition, encompassing income statement discrepancies, financial outcome disclosure to management, preparing budgets, and conducting analyses
  • Oversee the period end process, ensuring a seamless and accurate close for financial integrity
  • Ad-hoc Reporting and Analysis:
  • Conduct ad-hoc corporate reporting and competitor analysis
  • Provide crucial data to the Senior Management Team for strategic decision-making
  • Conduct cost calculations and generate product and customer-based profitability reports
  • Budgeting and Forecasting:
  • Lead the annual budget and quarterly forecasting process
  • Produce consolidated views of the P&L and KPIs, aligning with the company's future plans
  • Compare anticipated and actual results, identifying areas of improvement
  • Develop financial models through benchmarking and process analysis
  • Forecast quarterly and annual profits
  • Prepare cost projections
  • Analyze and report on current financial status
  • Conduct thorough research of historical financial data
  • Explore investment options and present risks and opportunities
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Specialist with English

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 03.04.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Ensuring the optimal functioning of the order fulfillment process, as well as the optimal level of customer service in accordance with Turka INVEST standards
  • Invoicing, debts control, logistic minimum, stock control, credit limits, in accordance with applicable procedures
  • Management and following of the complaint process, to ensure compliance with regulations, procedures
  • Following the orders and shipments
  • Collecting and following necessary/required documents
  • Issuing and controlling sales invoices in accordance with the rules and legal regulations
  • Ensuring maximum effective cooperation with Sales Department, planning, quality and other related departments
  • Detail-oriented with strong organizational skills. Ability to meet deadlines and manage multiple tasks and projects simultaneously
  • Assists the day-to-day operations to ensure that customer requirements are met
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Utrzymania Ruchu

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 29.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zarządzanie utrzymaniem ruchu w celu zapewnienia ciągłości pracy linii produkcyjnych, maszyn i urządzeń w obszarze produkcji FMCG
  • Bieżące naprawy i diagnostyka maszyn produkcyjnych
  • Planowanie oraz koordynacja okresowych remontów i konserwacji maszyn
  • Przygotowywanie i nadzór nad terminową realizacją planów remontowych/remontów i konserwacji na podstawie analizy stanu technicznego linii produkcyjnych
  • Nadzór nad dokumentacją techniczną maszyn, urządzeń i linii produkcyjnych
  • Analizowanie skutków awarii oraz ich eliminacja
  • Planowanie zakupów części zamiennych i potrzebnych materiałów oraz nadzorowanie magazynu części zamiennych
  • Nadzorowanie programu CMMS, przygotowanie planów napraw i konserwacji
  • Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu utrzymania ruchu i rozliczanie jego zadań
  • Identyfikowanie potrzeb i podnoszenie kwalifikacji zespołu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonistka / Recepcjonista/ Asystentka Biura / Asystent Biura

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 17.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Poszukujemy pozytywnej i dobrze zorganizowanej osoby do pracy w recepcji firmy. Osoba to będzie ściśle współpracować z Działem HR i Administracji, a do jej obowiązków należeć będzie:
  • Przyjmowanie gości firmy;
  • Obsługa spotkań biznesowych i sal konferencyjnych;
  • Obsługa telefoniczna i mailowa gości firmy;
  • Obsługa, rejestrowanie, kierowanie do odpowiedniego działu i skanowanie korespondencji przychodzącej;
  • Obsługa korespondencji wychodzącej (pocztowej);
  • Prowadzenie elektronicznej i papierowej księgi zadań administracyjnych oraz archiwum Działu Administracji;
  • Obsługa systemu czasu pracy, w tym rejestracja nowych pracowników oraz uzupełnianie rekordów;
  • Pomoc w organizacji podróży służbowych: rezerwacja biletów, hoteli, samochodów itp
  • Prowadzenie ewidencji podróży służbowych;
  • Kontrolowanie stanu zapasów materiałów biurowych, przygotowywanie listy zamówień dla Działu Zakupów;
  • Składanie zamówień na wizytówki, pieczątki i inne materiały firme;
  • Prowadzenie ewidencji samochodów służbowych i ich danych technicznych, ewidencja przebiegu samochodów, kart UTA, bierzące aktualizowanie danych;
  • Pomoc w uzyskiwaniu legalizacji przesyłek zgodnie z zaleceniami Działu Sprzedaży;
  • Dbanie o wizerunek firmy: estetykę recepcji, sal konferencyjnych, części wspólnych;
  • Pomoc w organizacji imprez firmowych;
  • Umawianie spotkań oraz wpisywanie ich do kalendarza
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales and Operations Planner

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 09.03.2024
full-time
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
full office work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Prepare Middle-Term Demand Forecast: Generate a monthly forecast for final goods demand, incorporating input from the sales department and historical data
  • Raw Material Planning and Inventory Policy: Conduct raw material requirements planning based on the demand forecast. Establish an effective inventory policy, including MRP parameterization for the local team. This involves defining safety stock at the SKU level and determining purchasing parameters such as MOQ and rounding values. Set up reorder points and levels for efficient inventory management
  • Customer Performance Review: Regularly evaluate customer performance to identify trends and areas for improvement
  • MPS Creation: Generate Master Production Schedules (MPS) to ensure alignment with demand forecasts and optimal production planning
  • New Item Introduction Coordinator: Facilitate the smooth introduction of new items into the production and supply chain processes
  • S&OP Meeting Ownership: Lead and own the Sales and Operations Planning (S&OP) meetings, ensuring effective communication and collaboration across different organizational functions
  • Daily orders management
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

R&D Manager

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 06.03.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
senior specialist (Senior), expert
Obowiązki:
  • If you have expertise developing an innovation agenda within flour and bakery ingredients, we would be happy to meet you and talk about opportunity to work for one of the largest tortilla producers in region
  • This role is a leadership position reporting directly into the CEO of the company and it is of key importance in the process of implementing new projects and the company's research and development strategy
  • Independently lead R&D initiatives
  • Coordinate the work of the R&D team
  • Plan new processes and products
  • Manage projects
  • Play a key role in streamlining processes, reducing costs and increasing profitability
  • Participate in each stage of creation new processes and products: planning, implementation, preparation and testing, in accordance with ISO standards
  • Responsible to develop new products and then launch on commercial scale in cooperation with Marketing & Sales department
  • Work closely with Sales and external customers and suppliers to develop innovative solutions and resolve technical problems
  • Implement of possibly modern and appropriate for the nature of the company systems for assessing products and services
  • Be an expert in industry methods and standards and maintain a natural interest in remaining updated and at the forefront of baking science and market trends
  • As a leader of R&D Department, be accountable to increase resource capabilities, upgrade skills and introduce “best in class” practices
  • Conduct internal audits
  • Prepare reports for CEO
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. MS Dynamics / Business Central

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 01.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Opracowywanie i wdrażanie rozwiązań opartych na systemie Dynamics / Business Central
  • Analiza potrzeb klienta oraz projektowanie i dostosowywanie odpowiednich funkcjonalności systemu
  • Konfiguracja i przeprowadzanie testów systemu
  • Monitorowanie i analiza działania systemu oraz wykrywanie ewentualnych błędów i problemów
  • Udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom systemu oraz prowadzenie szkoleń i instruktaży
  • Integracja systemu Dynamics / Business Central z innymi narzędziami i systemami
  • Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej instalacji, konfiguracji i aktualizacji systemu
  • Ścisła współpraca z innymi członkami zespołu IT i klientami w celu rozwiązania problemów i realizacji projektów
  • Śledzenie i dostosowywanie się do zmian w branży oraz w systemach Dynamics / Business Central
  • Udoskonalanie i optymalizowanie systemu Dynamics / Business Central w celu zwiększenia efektywności i poprawy jakości pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Expert IT System Administrator

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 01.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Praca na stanowisku Administrator IT - Microsoft Server / Linux/Sieci IT
  • Prace na Platformach M365, Azure oraz w dystrybucjach Linux, Cisco, Sophos, Fortigate
  • Zarządzanie i utrzymywanie infrastruktury Firewall
  • Prace z systemami backup
  • Udział w nowych wdrożeniach, migracjach, modernizacjach
  • Konfiguracja oraz nadzór nad backupami
  • Usuwanie usterek w bieżącym działaniu infrastruktury IT
  • Wnioskowanie i doradztwo w zakresie doboru sprzętu i/lub oprogramowania
  • Zarządzanie archiwizacją danych firmowych
  • Monitorowanie wydajności i pojemności systemów
  • Analizowanie bieżących zgłoszeń oraz rozwiązywanie problemów
  • Dbanie o bezpieczeństwo systemów IT oraz o ich zgodność z przepisami
  • Aktywna współpraca z partnerami biznesowymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Financial Reporting Specialist

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 01.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • We are looking for an experienced and detail-oriented Senior Financial Reporting Specialist. The successful candidate will play a pivotal role in offering expert insights and analysis to support strategic decision-making
  • Corporate Financial Reporting:
  • Prepare accurate and timely solo and consolidated financial statements in compliance with IFRS
  • Provide precise and punctual corporate financial reports, acting as the main point of contact for all corporate reporting requirements, such as monthly board packages and daily/weekly company-level reports
  • Guarantee the fulfillment of all financial reporting deadlines
  • Collaborate with various departments and affiliated companies to collect financial information
  • Examine and communicate the financial condition, encompassing income statement discrepancies, financial outcome disclosure to management, preparing budgets, and conducting analyses
  • Oversee the period end process, ensuring a seamless and accurate close for financial integrity
  • Ad-hoc Reporting and Analysis:
  • Conduct ad-hoc corporate reporting and competitor analysis
  • Provide crucial data to the Senior Management Team for strategic decision-making
  • Conduct cost calculations and generate product and customer-based profitability reports
  • Budgeting and Forecasting:
  • Lead the annual budget and quarterly forecasting process
  • Produce consolidated views of the P&L and KPIs, aligning with the company's future plans
  • Compare anticipated and actual results, identifying areas of improvement
  • Develop financial models through benchmarking and process analysis
  • Forecast quarterly and annual profits
  • Prepare cost projections
  • Analyze and report on current financial status
  • Conduct thorough research of historical financial data
  • Explore investment options and present risks and opportunities
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Quality Manager

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 01.03.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Managing the Quality Department
  • Training, motivating, evaluating the work of the quality team
  • Developing and updating documentation of the Quality Management and Food Safety System for compliance with legal requirements and customer requirements
  • Supervision over the complaint analysis process
  • Managing the area of non-compliance and coordinating the process of introducing corrective, corrective and preventive actions
  • Participation in the process of approving the documentation of suppliers, raw materials and packaging materials
  • Developing and managing the process of updating and approving specifications of raw materials packaging materials, semi-finished products and finished products
  • Identification, creation, implementation, maintenance and development of quality control and assurance processes
  • Work management in the internal laboratory
  • Supervision over the process of external and internal audits
  • Carrying out activities aimed at spreading the Food Safety Culture Awareness
  • Keeping track of legal requirements in the food and packaging industry sector
  • Support for the production and warehouse area in the implementation of activities related to the quality and safety of Food
  • Initiating, participating in SPS projects
  • Participation in international projects in the field of Product Quality and Safety
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Care Team Leader/ Lider Zespołu Obsługi Klienta

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 01.03.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Provide insights and recommendations for process improvements for CRM department
  • Implement and manage CRM tools to maximize opportunities and customer relationships
  • Enhance sales productivity by enabling the team to work smarter by simplifying processes
  • Follow up the creation of order forms for orders coming from different channels and customers and coordinate and follow up issues such as deadline / production status / delivery times with the supply chain team
  • Periodically monitor the situation regarding collections and reconciliation after the sales are made and to report risky situations / customers to the manager
  • Conduct customer risk analysis, create analytical models together with the manager for customer risk analysis
  • Analyse, report and follow up all customer complaints with related departments
  • Ensure coordination between sales, supply chain, quality teams to resolve customer complaints
  • Manage customer approval processes in accordance with customers' acceptance conditions
  • Records of confirmed CMRs and clearance documents: also in triangular transactions
  • Manage and if necessary contact with customs agencies in the country and abroad
  • Manage annual preparation of a customer satisfaction survey: home and abroad for an IFS audit
  • Follow up targets, estimations, realizations of sales quantities together with supply chain and sales teams
  • Manage CRM processes, adapting all processes to our other facilities/offices
  • Create monthly content for executive presentations and board reporting
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

CRM & Sales Operations Manager / Manager Działu Obsługi Klienta

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 01.02.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Provide insights and recommendations for process improvements for CRM department
  • Implement and manage CRM tools to maximize opportunities and customer relationships
  • Enhance sales productivity by enabling the team to work smarter by simplifying processes
  • Follow up the creation of order forms for orders coming from different channels and customers and coordinate and follow up issues such as deadline / production status / delivery times with the supply chain team
  • Periodically monitor the situation regarding collections and reconciliation after the sales are made and to report risky situations / customers to the manager
  • Conduct customer risk analysis, create analytical models together with the manager for customer risk analysis
  • Analyse, report and follow up all customer complaints with related departments
  • Ensure coordination between sales, supply chain, quality teams to resolve customer complaints
  • Manage customer approval processes in accordance with customers' acceptance conditions
  • Records of confirmed CMRs and clearance documents: also in triangular transactions
  • Manage and if necessary contact with customs agencies in the country and abroad
  • Manage annual preparation of a customer satisfaction survey: home and abroad for an IFS audit
  • Follow up targets, estimations, realizations of sales quantities together with supply chain and sales teams
  • Manage CRM processes, adapting all processes to our other facilities/offices
  • Create monthly content for executive presentations and board reporting
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Expert IT System Administrator

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 21.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Praca na stanowisku Administrator IT - Microsoft Server / Linux/Sieci IT
  • Prace na Platformach M365, Azure oraz w dystrybucjach Linux, Cisco, Sophos, Fortigate
  • Zarządzanie i utrzymywanie infrastruktury Firewall
  • Prace z systemami backup
  • Udział w nowych wdrożeniach, migracjach, modernizacjach
  • Konfiguracja oraz nadzór nad backupami
  • Usuwanie usterek w bieżącym działaniu infrastruktury IT
  • Wnioskowanie i doradztwo w zakresie doboru sprzętu i/lub oprogramowania
  • Zarządzanie archiwizacją danych firmowych
  • Monitorowanie wydajności i pojemności systemów
  • Analizowanie bieżących zgłoszeń oraz rozwiązywanie problemów
  • Dbanie o bezpieczeństwo systemów IT oraz o ich zgodność z przepisami
  • Aktywna współpraca z partnerami biznesowymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

R&D Manager

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 17.01.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
senior specialist (Senior), expert
Obowiązki:
  • If you have expertise developing an innovation agenda within flour and bakery ingredients, we would be happy to meet you and talk about opportunity to work for one of the largest tortilla producers in region
  • This role is a leadership position reporting directly into the CEO of the company and it is of key importance in the process of implementing new projects and the company's research and development strategy
  • Independently lead R&D initiatives
  • Coordinate the work of the R&D team
  • Plan new processes and products
  • Manage projects
  • Play a key role in streamlining processes, reducing costs and increasing profitability
  • Participate in each stage of creation new processes and products: planning, implementation, preparation and testing, in accordance with ISO standards
  • Responsible to develop new products and then launch on commercial scale in cooperation with Marketing & Sales department
  • Work closely with Sales and external customers and suppliers to develop innovative solutions and resolve technical problems
  • Implement of possibly modern and appropriate for the nature of the company systems for assessing products and services
  • Be an expert in industry methods and standards and maintain a natural interest in remaining updated and at the forefront of baking science and market trends
  • As a leader of R&D Department, be accountable to increase resource capabilities, upgrade skills and introduce “best in class” practices
  • Conduct internal audits
  • Prepare reports for CEO
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Utrzymania Ruchu

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 06.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zarządzanie utrzymaniem ruchu w celu zapewnienia ciągłości pracy linii produkcyjnych, maszyn i urządzeń w obszarze produkcji FMCG
  • Bieżące naprawy i diagnostyka maszyn produkcyjnych
  • Planowanie oraz koordynacja okresowych remontów i konserwacji maszyn
  • Przygotowywanie i nadzór nad terminową realizacją planów remontowych/remontów i konserwacji na podstawie analizy stanu technicznego linii produkcyjnych
  • Nadzór nad dokumentacją techniczną maszyn, urządzeń i linii produkcyjnych
  • Analizowanie skutków awarii oraz ich eliminacja
  • Planowanie zakupów części zamiennych i potrzebnych materiałów oraz nadzorowanie magazynu części zamiennych
  • Nadzorowanie programu CMMS, przygotowanie planów napraw i konserwacji
  • Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu utrzymania ruchu i rozliczanie jego zadań
  • Identyfikowanie potrzeb i podnoszenie kwalifikacji zespołu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Quality Manager

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 04.01.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Managing the Quality Department
  • Training, motivating, evaluating the work of the quality team
  • Developing and updating documentation of the Quality Management and Food Safety System for compliance with legal requirements and customer requirements
  • Supervision over the complaint analysis process
  • Managing the area of non-compliance and coordinating the process of introducing corrective, corrective and preventive actions
  • Participation in the process of approving the documentation of suppliers, raw materials and packaging materials
  • Developing and managing the process of updating and approving specifications of raw materials packaging materials, semi-finished products and finished products
  • Identification, creation, implementation, maintenance and development of quality control and assurance processes
  • Work management in the internal laboratory
  • Supervision over the process of external and internal audits
  • Carrying out activities aimed at spreading the Food Safety Culture Awareness
  • Keeping track of legal requirements in the food and packaging industry sector
  • Support for the production and warehouse area in the implementation of activities related to the quality and safety of Food
  • Initiating, participating in SPS projects
  • Participation in international projects in the field of Product Quality and Safety
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Grafik komputerowy junior / projektowanie opakowań i etykiet

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 28.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie nadruków na opakowania jednostkowe produktów
  • Przygotowywanie etykiet na opakowania zbiorcze produktów
  • Projektowanie grafiki dla nowych opakowań produktów
  • Opracowywanie nowych projektów graficznych na stronę internetową firmy, do social mediów, katalogów produktowych, materiałów reklamowych, stoisk targowych itp
  • Weryfikacja i edycja projektów graficznych nadesłanych przez klientów firmy (produkcja pod marką własną klienta)
  • Współpraca z Działem Jakości i Sprzedaży w zakresie zawartości oraz układu graficznego projektów graficznych
  • Przygotowywanie plików do druku oraz współpraca z drukarniami
  • Współpraca w zakresie kreowania wizerunku firmy w sieci (strony internetowe i media)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Specialist with French and English

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 27.12.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Ensuring the optimal functioning of the order fulfillment process, as well as the optimal level of customer service in accordance with Turka INVEST standards
  • Invoicing, debts control, logistic minimum, stock control, credit limits, in accordance with applicable procedures
  • Management and following of the complaint process, to ensure compliance with regulations, procedures
  • Following the orders and shipments
  • Collecting and following necessary/required documents
  • Issuing and controlling sales invoices in accordance with the rules and legal regulations
  • Ensuring maximum effective cooperation with Sales Department, planning, quality and other related departments
  • Detail-oriented with strong organizational skills. Ability to meet deadlines and manage multiple tasks and projects simultaneously
  • Assists the day-to-day operations to ensure that customer requirements are met
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Specialist with English and Arabic

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 23.12.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Ensuring the optimal functioning of the order fulfillment process, as well as the optimal level of customer service in accordance with Turka INVEST standards
  • Invoicing, debts control, logistic minimum, stock control, credit limits, in accordance with applicable procedures
  • Management and following of the complaint process, to ensure compliance with regulations, procedures
  • Following the orders and shipments
  • Collecting and following necessary/required documents
  • Issuing and controlling sales invoices in accordance with the rules and legal regulations
  • Ensuring maximum effective cooperation with Sales Department, planning, quality and other related departments
  • Detail-oriented with strong organizational skills. Ability to meet deadlines and manage multiple tasks and projects simultaneously
  • Assists the day-to-day operations to ensure that customer requirements are met
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Elektryk

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 22.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przeglądy i konserwacja urzadzeń i instalacji elektrycznych w zakładzie produkcyjnym
  • przeprowadzanie prac związanych z montażem i demontażem instalacji elektrycznych
  • wykonywanie prac serwisowych i naprawczych instalacji elektrycznych
  • diagnozowanie i usuwanie awarii w instalacjach
  • montaż i uruchamianie urządzeń elektrycznych
  • montaż i podłączanie osprzętu elektrycznego
  • testowanie i odbieranie instalacji elektrycznych
  • wykonywanie prac zgodnie z normami bezpieczeństwa i przepisami prawa
  • weryfikacja dokumentacji technicznej przed przystąpieniem do realizacji pracy
  • zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne do instalacji
  • współpraca z innymi specjalistami i zespołami projektowymi
  • dbanie o porządek i bezpieczeństwo na stanowisku pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specialista ds. Dynamics / Business Central

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 15.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Opracowywanie i wdrażanie rozwiązań opartych na systemie Dynamics / Business Central
  • Analiza potrzeb klienta oraz projektowanie i dostosowywanie odpowiednich funkcjonalności systemu
  • Konfiguracja i przeprowadzanie testów systemu
  • Monitorowanie i analiza działania systemu oraz wykrywanie ewentualnych błędów i problemów
  • Udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom systemu oraz prowadzenie szkoleń i instruktaży
  • Integracja systemu Dynamics / Business Central z innymi narzędziami i systemami
  • Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej instalacji, konfiguracji i aktualizacji systemu
  • Ścisła współpraca z innymi członkami zespołu IT i klientami w celu rozwiązania problemów i realizacji projektów
  • Śledzenie i dostosowywanie się do zmian w branży oraz w systemach Dynamics / Business Central
  • Udoskonalanie i optymalizowanie systemu Dynamics / Business Central w celu zwiększenia efektywności i poprawy jakości pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kontroler Jakości (FMCG)

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 05.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Kontrola jakości produktów
  • Kontrola jakości surowców
  • Kontrola jakości procesu produkcji
  • Przeprowadzanie inspekcji GHP/GMP zgodnie z harmonogramem
  • Przeprowadzanie audytów wewnętrznych
  • Przeprowadzanie szkoleń pracowników
  • Przeprowadzanie badań w laboratorium wewnętrznym
  • Raportowanie wyników
  • Współudział w procesie analizy reklamacji
  • Nadzór nad higieną i ubiorem pracowników
  • Przygotowanie próbek do badań w laboratorium zewnętrznym
  • Rejestrowanie wyników badań w arkuszach excel
  • Nadzór i prowadzenie wymaganych zapisów dotyczących jakości
  • Sprawdzanie sprzętu kontrolno-pomiarowego
  • Udział w procesie wprowadzania działań korekcyjnych, korygujących i zapobiegawczych
  • Udział w tworzeniu, wdrażaniu, utrzymywaniu i rozwoju procesów kontroli i zapewnienia jakości
  • Udział w opracowywaniu i aktualizacji dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwa żywności na zgodność w wymaganiami prawnymi i wymaganiami Klientów
  • Kontrola procesu mycia
  • Prowadzenie działań mających na celu szerzenie Świadomości Kultury Bezpieczeństwa Żywności
  • Wsparcie obszaru produkcji i magazynu w realizacji działań związanych z jakością i bezpieczeństwem Żywności
  • Dbanie o kulturę pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna Księgowa/ Samodzielny Księgowy

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 19.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Jeśli posiadasz solidne podstawy teoretyczne związane z zasadami rachunkowości i sprawozdań finansowych, zapraszamy do aplikowania do zespołu księgowości w naszej firmie. Do Twoich obowiązków należeć będzie:
  • kontrola dokumentów ksiegowych pod względem rachunkowym i formalnym;
  • dekretowanie i księgowanie dokumentów;
  • aktywny udział w przygotowywaniu sprawozdań finansowych według polskich standarów rachunkowości;
  • udział w procesie zamknięcia miesiąca;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych;
  • pomoc w przygotowywaniu dokumentacji dla audytorów;
  • przygotowywanie raportów dla kierownictwa firmy;
  • aktywny udział przy wdrażaniu systemu księgowego w firmie;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Grafik komputerowy

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 07.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie nadruków na opakowania jednostkowe produktów;
  • Przygotowywanie etykiet na opakowania zbiorcze produktów;
  • Projektowanie grafiki dla nowych opakowań produktów;
  • Opracowywanie nowych projektów graficznych na stronę internetową firmy, do social mediów, katalogów produktowych, materiałów reklamowych, stoisk targowych itp
  • Weryfikacja i edycja projektów graficznych nadesłanych przez klientów firmy (produkcja pod marką własną klienta);
  • Współpraca z Działem Jakości i Sprzedaży w zakresie zawartości oraz układu graficznego projektów graficznych;
  • Przygotowywanie plików do druku oraz współpraca z drukarniami;
  • Współpraca w zakresie kreowania wizerunku firmy w sieci (strony internetowe i media)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Elektryk

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 09.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przeglądy i konserwacja urzadzeń i instalacji elektrycznych w zakładzie produkcyjnym
  • przeprowadzanie prac związanych z montażem i demontażem instalacji elektrycznych
  • wykonywanie prac serwisowych i naprawczych instalacji elektrycznych
  • diagnozowanie i usuwanie awarii w instalacjach
  • montaż i uruchamianie urządzeń elektrycznych
  • montaż i podłączanie osprzętu elektrycznego
  • testowanie i odbieranie instalacji elektrycznych
  • wykonywanie prac zgodnie z normami bezpieczeństwa i przepisami prawa
  • weryfikacja dokumentacji technicznej przed przystąpieniem do realizacji pracy
  • zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne do instalacji
  • współpraca z innymi specjalistami i zespołami projektowymi
  • dbanie o porządek i bezpieczeństwo na stanowisku pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna Księgowa/ Samodzielny Księgowy

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 13.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Jeśli posiadasz solidne podstawy teoretyczne związane z zasadami rachunkowości i sprawozdań finansowych, zapraszamy do aplikowania do zespołu księgowości w naszej firmie. Do Twoich obowiązków należeć będzie:
  • kontrola dokumentów ksiegowych pod względem rachunkowym i formalnym;
  • dekretowanie i księgowanie dokumentów;
  • aktywny udział w przygotowywaniu sprawozdań finansowych według polskich standarów rachunkowości;
  • udział w procesie zamknięcia miesiąca;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych;
  • pomoc w przygotowywaniu dokumentacji dla audytorów;
  • przygotowywanie raportów dla kierownictwa firmy;
  • aktywny udział przy wdrażaniu systemu księgowego w firmie;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny Księgowy/ Samodzielna Księgowa

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 02.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Jeśli posiadasz solidne podstawy teoretyczne związane z zasadami rachunkowości i sprawozdań finansowych, zapraszamy do aplikowania do zespołu księgowości w naszej firmie. Do Twoich obowiązków należeć będzie:
  • kontrola dokumentów ksiegowych pod względem rachunkowym i formalnym;
  • dekretowanie i księgowanie dokumentów;
  • aktywny udział w przygotowywaniu sprawozdań finansowych według polskich standarów rachunkowości;
  • udział w procesie zamknięcia miesiąca;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych;
  • pomoc w przygotowywaniu dokumentacji dla audytorów;
  • przygotowywanie raportów dla kierownictwa firmy;
  • aktywny udział przy wdrażaniu systemu księgowego w firmie;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista/ka Asystent/ka Biura

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 02.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Poszukujemy sympatycznej i dobrze zorganizowanej osoby do prowadzenia recepcji naszej firmy. Do obowiązków recepcjonistki należeć będzie:
  • przyjmowanie gości firmy;
  • odczytywanie e-maili i innych wiadomości, odpowiadanie na nie lub przekierowywanie do dalszych komórek firmy;
  • odbieranie połączeń przychodzących, przekierowywanie spraw;
  • zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów w biurze;
  • ewidencja korespondencji;
  • dokonywanie rezerwacji biletów i hoteli (współpraca z biurem podróży);
  • współpraca z kurierami;
  • kontrola stanu materiałów biurowych, przygotowywanie zamówień;
  • kontrola funkcjonalności sprzętów biurowych w recepcji i wzywanie fachowców w razie konieczności przeprowadzenia napraw;
  • dbanie o odpowiednią prezentację firmy;
  • przygotowywanie poczęstunku dla gości firmy;
  • dbanie o wizerunek firmy: estetykę recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Representative with English

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 02.04.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Providing detailed and accurate sales forecasts on a regular basis for each customer;
  • Monitoring and analyzing periodic sales and competition data and report to management;
  • Following up the whole process from order placement and payment to final delivery to the customer;
  • Maintaining strong relationship with customers to reach the annual sales targets;
  • Preparing and sharing the weekly collection report;
  • Controlling the customers’ balances;
  • Understand each customer's needs to provide real, effective sales solutions;
  • Tracking and finalizing new product, equivalent products and product development requests from customers;
  • Handling customer complaints;
  • Finding new customers and markets;
  • Availability to travel, visiting customers;
  • Attending food fairs and exhibitions if necessary
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager/ Export

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 22.02.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Ensuring effective communication between headquarter and customers;
  • Create and implement sales strategies for retailer groups in the international area;
  • Leading cross-functional communication with supply chain, customer service, finance, production;
  • To manage the retail customers, in line with the company's sales strategies;
  • To ensure the necessary communication with the customer purchasing units in order to realize the project agreements (both for branded and PL projects);
  • Implementing applications that will increase sales efficiency through sales analysis and field studies;
  • Ensuring the effective execution of the entire channel sales process for acquiring new customers;
  • To follow up the offer, pricing and contract process;
  • To manage the product at the internal customer point, to follow up the internal processes from the production stage to the delivery stage;
  • To follow the competitor's sales strategies and practices to carry out the reporting process, to follow the actions;
  • Closely monitor and follow up customer invoices, operational processes;
  • Representing the company in foods fairs/events and other related meetings
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny Księgowy/ Samodzielna Księgowa

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 22.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Jeśli posiadasz solidne podstawy teoretyczne związane z zasadami rachunkowości i sprawozdań finansowych, zapraszamy do aplikowania do zespołu księgowości w naszej firmie. Do Twoich obowiązków należeć będzie:
  • kontrola dokumentów ksiegowych pod względem rachunkowym i formalnym;
  • dekretowanie i księgowanie dokumentów;
  • aktywny udział w przygotowywaniu sprawozdań finansowych według polskich standarów rachunkowości;
  • udział w procesie zamkniecia miesiąca;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych;
  • pomoc w przygotowywaniu dokumentacji dla audytorów;
  • przygotowywanie raportów dla kierownictwa firmy;
  • aktywny udział przy wdrażaniu systemu księgowego w firmie;
  • nadzorowanie pracy mniej doświadczonych osób w kilkuosobowym zespole
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager Strategii i Rozwoju

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 17.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • pełnienie roli doradczej dla zarządu w zakresie celów rozwojowych i strategicznych firmy
  • wyznaczanie kierunków rozwoju
  • tworzenie długoterminowej strategii i ustalanie jej priorytetów
  • analiza struktury, procesów i zasobów firmy
  • zbieranie kluczowych informacji o konkurencji i rynku; ocena trendów
  • przedstawianie prognoz i zalecanych działań
  • dopasowanie celów do poszczególnych sektorów organizacji
  • opracowywanie planów i budżetów
  • monitorowanie obecnych procesów procesów firmy, ich modyfikacja i rozbudowywanie w celu wspierania założonej strategii
  • monitorowanie i raportowanie realizacji strategii działania firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Representative with Turkish

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 08.09.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Providing detailed and accurate sales forecasts on a regular basis for each customer,
  • Monitoring and analyzing periodic sales and competition data and report to management,
  • Following up the whole process from order placement and payment to final delivery to the customer
  • Maintaining strong relationship at customers to reach and realize the annual sales targets,
  • Preparing and sharing the weekly collection report, controlling the customers’ balances
  • Understand each customer's needs to provide real, effective sales solutions
  • Tracking and finalizing new product, equivalent product and product development requests from customers,
  • Handling customer complaints
  • Finding new customers and markets
  • Availability to travel, visiting customers
  • Attending food fairs and exhibitions if necessary
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Representative with Arabic

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 08.09.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Providing detailed and accurate sales forecasts on a regular basis for each customer,
  • Monitoring and analyzing periodic sales and competition data and report to management,
  • Following up the whole process from order placement and payment to final delivery to the customer
  • Maintaining strong relationship at customers to reach and realize the annual sales targets,
  • Preparing and sharing the weekly collection report, controlling the customers’ balances
  • Understand each customer's needs to provide real, effective sales solutions
  • Tracking and finalizing new product, equivalent product and product development requests from customers,
  • Handling customer complaints
  • Finding new customers and markets
  • Availability to travel, visiting customers
  • Attending food fairs and exhibitions if necessary
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Representative with French

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 08.09.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Providing detailed and accurate sales forecasts on a regular basis for each customer,
  • Monitoring and analyzing periodic sales and competition data and report to management,
  • Following up the whole process from order placement and payment to final delivery to the customer
  • Maintaining strong relationship at customers to reach and realize the annual sales targets,
  • Preparing and sharing the weekly collection report, controlling the customers’ balances
  • Understand each customer's needs to provide real, effective sales solutions
  • Tracking and finalizing new product, equivalent product and product development requests from customers,
  • Handling customer complaints
  • Finding new customers and markets
  • Availability to travel, visiting customers
  • Attending food fairs and exhibitions if necessary
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Production Manager

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 03.09.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Responsible for coaching, developing and leading direct reports and for implementation and successful application of lean manufacturing both structurally and culturally
  • Responsible for facilitating, coaching, developing and leading staff members to deliver continuously improving operating performance
  • Manufacturing Prime, Overhead and Operational Engineering budget holder
  • Responsible for developing a budget that releases cost ahead of inflation, and for delivery the same
  • Responsible for identifying and resolving problems in all areas of their remit (staff, production and equipment),
  • Ensure company and statutory regulations and guidelines are followed, including operational engineering requirements
  • Responsible for construction and delivering annual plans/budgets including operational engineering
  • Maintaining duty of care responsibilities, ensuring quality, quantity and promotion of a safe working environment
  • Recruitment of staff to satisfy the factory staffing establishment levels
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Maintenance Engineer

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 03.09.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Maintenance and repair of mechanical equipments and systems of machines,
  • Coordinating related personnel to maintain production system in safe and active,
  • Controlling maintenance tools, stores and equipment,
  • Dealing with emergencies, unplanned problems and repairs,
  • To realize revisions/improvements in the system when need occurs,
  • Liaising with client departments, customers and other engineering and production colleagues
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 26.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Nawiązywanie i budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi
  • Przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji
  • Planowanie, organizowanie i nadzór nad realizacją wyznaczonych celów sprzedaży, budżetów marketingowych oraz akcji promocyjnych
  • Negocjowanie warunków współpracy
  • Rekomendowanie i wdrażanie rozwiązań wpływających na wzrost sprzedaży
  • Nadzór nad realizacją planów sprzedażowych i dystrybucyjnych
  • Opracowywanie strategii sprzedaży krótko i długoterminowych
  • Przygotowywanie raportów odnośnie prowadzonych działań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Obiektu/ Facility Manager

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 26.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Nadzorowanie i koordynowanie całokształtu zadań związanych z administracją i zapleczem technicznym, mającymi wpływ na funkcjonowanie obiektów firmy
  • Utrzymanie obiektów i instalacji: m.in. elektrycznej, wod-kan, klimatyzacji
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej obiektu ( książki urządzeń, instrukcje obsługi, karty gwarancyjne)
  • Monitorowanie i utrzymanie bezpieczeństwa i czystości obszarów wewnętrznych i zewnętrznych: biura, parkingi, zewnętrzne przestrzenie
  • Planowanie i zlecanie rutynowych czynności konserwacyjnych w obiektach
  • Zapewnienie odpowiednich środków bezpieczeństwa w miejscu pracy, w tym współpraca z dostawcami systemów bezpieczeństwa (technologie i ochrona)
  • Utrzymywanie codziennej eksploatacji obiektów, wykonywanie zleceń serwisowych
  • Dbanie o środki trwałe pracodawcy
  • Dobór firm świadczących usługi i nadzór nad realizacją umów z dostawcami
  • Przygotowanie obiektów do zmiennych warunków pogodowych
  • Współpraca z właścicielami budynków i wyższym kierownictwem w zakresie budżetowania potrzeb obiektów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Specialist

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 24.08.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Ensuring the optimal functioning of the order fulfillment process, as well as the optimal level of customer service in accordance with Turka INVEST standards
  • Invoicing, debts control, logistic minimum, stock control, credit limits, in accordance with applicable procedures
  • Management and following of the complaint process, to ensure compliance with regulations, procedures
  • Following the orders and shipments
  • Collecting and following necessary/required documents
  • Issuing and controlling sales invoices in accordance with the rules and legal regulations
  • Ensuring maximum effective cooperation with Sales Department, planning, quality and other related departments
  • Detail-oriented with strong organizational skills. Ability to meet deadlines and manage multiple tasks and projects simultaneously
  • Assists the day-to-day operations to ensure that customer requirements are met
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy / Księgowa

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 18.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Jeśli posiadasz solidne podstawy teoretyczne związane z zasadami rachunkowości i sprawozdań finansowych oraz komunikujesz się w j. angielskim, zapraszamy do rozwinięcia skrzydeł w naszej firmie:
  • Kontrola dokumentów księgowych pod względem rachunkowym i formalnym
  • Księgowanie operacji gospodarczych
  • Analiza i bieżąca kontrola poprawności zapisów księgowych
  • Udział w procesie z zamknięcia miesiąca
  • Przygotowywanie raportów dla kierownictwa firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kontroler finansowy

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 10.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • przygotowywanie doraźnych i cyklicznych raportów finansowych
  • analizowanie danych w raportach w oparciu o rozwiązanie Power BI
  • przeprowadzanie analizy wskaźników z interpretacją wyników
  • analiza danych z raportów (przyczyny, ryzyka etc.)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Financial Controller/ Financial Reporter

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 06.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prepare ad hoc and cyclic reports for the management
  • analyze data in reports based on Power BI
  • conduct an indicator analysis with the interpretation of its results
  • analyze data from these reports, causes, effects of threats
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regionalny Kierownik Sprzedaży/ Region Polska Północno-Centralna

Tarczyn
Wygasła: 07.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych i marżowych u klientów z kanału HoReCa (sieci) / B2B (producenci spożywczy), hurtownie spożywcze oraz gastronomiczne
  • Aktywny rozwój portfolio nowych klientów (sieci restauracji, hotelarskie, producenci spożywczy, hurtownie gastronomiczno-spożywcze) na terenie Polski północnej
  • Identyfikacja nowych możliwości sprzedaży i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami
  • Przygotowanie strategii współpracy z klientami oraz planu działania
  • Negocjowanie umów i warunków współpracy
  • Regularne raportowanie sprzedaży, analiza odchyleń od założonych planów
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych, aktywności konkurencji
  • Udział w wydarzeniach rynkowych, targach
  • Praca mobilna w wyznaczonym regionie (możliwy 1 dzień w tygodniu w centrali Tarczyn k/Warszawy)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regionalny Kierownik Sprzedaży/ Region Polska Północno-Centralna

kujawsko-pomorskie
Wygasła: 06.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych i marżowych u klientów z kanału HoReCa (sieci) / B2B (producenci spożywczy), hurtownie spożywcze oraz gastronomiczne
  • Aktywny rozwój portfolio nowych klientów (sieci restauracji, hotelarskie, producenci spożywczy, hurtownie gastronomiczno-spożywcze) na terenie Polski północnej
  • Identyfikacja nowych możliwości sprzedaży i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami
  • Przygotowanie strategii współpracy z klientami oraz planu działania
  • Negocjowanie umów i warunków współpracy
  • Regularne raportowanie sprzedaży, analiza odchyleń od założonych planów
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych, aktywności konkurencji
  • Udział w wydarzeniach rynkowych, targach
  • Praca mobilna w wyznaczonym regionie (możliwy 1 dzień w tygodniu w centrali Tarczyn k/Warszawy)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonistka/ Asystentka Biura

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 15.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Poszukujemy sympatycznej i dobrze zorganizowanej osoby do prowadzenia recepcji. Obowiązki:
  • przyjmowanie gości zgodnie ze standardami firmy
  • ewidencja korespondencji
  • współpraca z kurierami
  • zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów w biurze
  • monitorowanie i uzupełnianie materiałów biurowych
  • dbanie o wizerunek firmy: estetykę recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych
  • współpraca z serwisem technicznym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik produkcji

Tarczyn
Wygasła: 13.05.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • przenoszenie i przewożenie surowców
  • materiałów
  • wykonywanie prostych
  • powtarzalnych czynności wyrobów gotowych
  • ręczne sortowanie produktów lub komponentów
  • przenoszenie gotowych części i produktów z linii montażowej
  • przygotowywanie materiałów i narzędzi niezbędnych do produkcji
  • ręczne wykonywanie prostego demontażu maszyn i urządzeń przemysłowych pod nadzorem osób wyżej wykwalifikowanych
  • mycie i czyszczenie zdemontowanych podzespołów i części
  • ładowanie i rozładowywanie pojazdów
  • ciężarówek
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Księgowy/ Junior Accountant

Aleja Krakowska 7, Tarczyn
Wygasła: 25.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Kontrola dokumentów księgowych pod względem rachunkowym i formalnym
  • Księgowanie faktur zakupowych
  • Księgowanie innych operacji gospodarczych
  • Analiza i bieżąca kontrola poprawności zapisów księgowych
  • Kontrola wpływów należności, monitorowanie i uzgadnianie rozrachunków oraz potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • Udział w procesie zamknięcia miesiąca
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik zmiany produkcyjnej

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 20.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Organizacja i kontrola działań na powierzonej zmianie produkcyjnej,
  • Odpowiedzialność za realizację planu produkcyjnego, zapewnienie ciągłości procesu przy jednoczesnej dbałości o jakość i bezpieczeństwo,
  • Budowanie zaangażowanego i efektywnego zespołu oraz zarządzanie zespołem około 50 osób,
  • Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP, PPOŻ, HACCP i IFS,
  • Dbałość o utrzymanie sprawnego stanu maszyn i urządzeń,
  • Raportowanie osiągniętych wyników zmiany produkcyjnej Dyrektorowi Produkcji,
  • Współpraca z pozostałymi działami w zakładzie,
  • Zapewnienie realizacji założonego poziomu wskaźników wydajnościowych,
  • Dążenie do optymalizacji procesów produkcyjnych,
  • Czynny udział w kontrolach urzędowych i audytach zakładu,
  • Krzewienie kultury bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa i jakości wyrobów gotowych wśród pracowników produkcyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Specjalista ds. Kontroli Jakości - Junior Quality Control Specialist

Tarczyn
Wygasła: 11.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Badanie jakości oraz ocena zgodności surowców, półproduktów i wyrobów gotowych zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami;
  • Kontrola jakości surowców podczas ich przyjęcia oraz w trakcie magazynowania;
  • Przeprowadzanie badań w laboratorium wewnętrznym i raportowanie wyników;
  • Kontrola procesu produkcji i magazynowania;
  • Przeprowadzanie inspekcji na zgodność z wdrożonymi standardami;
  • Prowadzenie dokumentacji jakościowej, w tym zapisów dot. niezgodności;
  • Bieżące monitorowanie wyników jakościowych;
  • Bieżące wsparcie obszaru produkcji i magazynu;
  • Przeprowadzanie i/lub koordynowanie procesu analizy przyczyn do stwierdzonych niezgodności;
  • Inicjowanie działań korkcyjnych, korygujących, zapobiegawczych;
  • Monitorowanie i raportowanie wskaźników jakościowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Financial Controller/ Financial Reporter

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 06.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prepare ad hoc and cyclic reports for the management
  • analyze data in reports based on Power BI
  • conduct an indicator analysis with the interpretation of its results
  • analyze data from these reports, causes, effects of threats
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Specjalista ds. zakupów

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 01.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • wsparcie managera zakupów w realizacji bieżących zadań
  • poszukiwanie alternatywnych źródeł zakupów
  • dbanie o prawidłowy obieg informacji oraz opracowywanie raportów i danych do analizy
  • pozyskiwanie ofert z rynku i ich weryfikacja
  • negocjowanie kontraktów handlowych z dostawcami
  • przeprowadzanie oceny dostawców
  • kwalifikacja i ocena dostawców zgodnie z procedurami obowiązującymi w firmie
  • ścisła współpraca z działem planowania
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista Działu Obsługi Klienta

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 27.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zapewnienie optymalnego funkcjonowania procesu realizacji zamówień, jak i optymalnego poziomu obsługi klientów zgodnego ze standardami Turka INVEST
  • Realizacja zamówień i fakturowania, a w szczególności: -Przyjmowanie zamówień - Kontrola zadłużenia, minimum logistycznego, limitów kredytowych, reklamacji oraz realizacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami - Ustalanie warunków dostawy zamówień zgodnie z procedurami w porozumieniu z klientem (umowa/ kontrakt/ inne autoryzowane ustalenia)
  • Wysyłanie zleceń do magazynu zgodnie z procedurami DOK i ustalonymi ramami czasowymi
  • Sprawdzanie poprawności dokumentów WZ z zamówieniami klientów;
  • Wystawianie faktur sprzedaży, w tym faktur korygujących zgodnie z zasadami oraz regulacjami prawnymi
  • Wysyłanie faktur do klientów
  • Zarządzanie procesem reklamacji, w celu zapewnienia zgodności z przepisami, procedurami
  • Zarządzanie współpracą z magazynem (wysyłanie zamówień do magazynu wraz z terminami dostaw; kontrola stanów magazynowych produktów)
  • Zapewnienie maksymalnie efektywnej współpracy z działem Sprzedaży oraz innymi działami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Representative MENA

Tarczyn
Wygasła: 22.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Finding new customers and markets in Arab countries
  • Preparing sales targets and forecasts
  • Controlling the customers's balances and on time cash collection
  • Following the sales order process (creating orders in the system, production, shipment, invoice, delivery etc.)
  • Handling customer complaints
  • Visiting customers
  • Attending food fairs and exhibitions if necessary
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Export Sales Manager Middle East

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 03.04.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Finding new customers and markets in Arab countries
  • Preparing sales targets and forecasts
  • Controlling the customers’ balances and on time cash collection
  • Following the sales order process (creating orders in the system, production, shipment, invoice, delivery etc.)
  • Handling customer complaints
  • Visiting customers
  • Attending food fairs and exhibitions if necessary
  • Mentoring & training the sales reps
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik zmiany produkcyjnej

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 02.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Organizacja i kontrola działań na powierzonej zmianie produkcyjnej,
  • Odpowiedzialność za realizację planu produkcyjnego, zapewnienie ciągłości procesu przy jednoczesnej dbałości o jakość i bezpieczeństwo,
  • Budowanie zaangażowanego i efektywnego zespołu oraz zarządzanie zespołem około 50 osób,
  • Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP, PPOŻ, HACCP i IFS,
  • Dbałość o utrzymanie sprawnego stanu maszyn i urządzeń,
  • Raportowanie osiągniętych wyników zmiany produkcyjnej Dyrektorowi Produkcji,
  • Współpraca z pozostałymi Działami w Zakładzie,
  • Zapewnienie realizacji założonego poziomu wskaźników wydajnościowych,
  • Dążenie do optymalizacji procesów produkcyjnych,
  • Czynny udział w kontrolach urzędowych i audytach zakładu,
  • Krzewienie kultury bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa i jakości wyrobów gotowych wśród pracowników produkcyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk / Osoba raportująca

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 25.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu ad hoc i cyklicznych
  • przygotowanie raportów systemowych opartych na rozwiązaniu Power BI
  • przeprowadzenie analizy wskaźnikowej z interpretacją jej wyników
  • analizowanie danych z tych raportów, przyczyn, skutków zagrożeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodsza Księgowa/Księgowa

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 25.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Kontrola dokumentów księgowych pod względem rachunkowym i formalnym
  • Księgowanie faktur zakupowych
  • Księgowanie innych operacji gospodarczych
  • Analiza i bieżąca kontrola poprawności zapisów księgowych
  • Kontrola wpływów należności, monitorowanie i uzgadnianie rozrachunków oraz potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • Udział w procesie zamknięcia miesiąca
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Logistics Specialist

Aleja Krakowska 10, Tarczyn
Wygasła: 12.03.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Building and managing shipment plans according to sales and production schedule (Poland – domestic and international; Spain - international)
  • Organizing shipments – checking sales orders, being in touch with logistics forwarders, arrange trucks, containers etc, managing all documents required for the shipments,
  • Being in touch with sales support department and/or customer warehouses for booking delivery windows
  • Processing loading orders – coordinating Turka central warehouse loading plans including EXW shipments
  • Assessing logistics service providers, negotiating, and agreeing contracts, cost management
  • Analyzing data to assess performance, discover logistic problems and devise plans for improvements
  • Preparing all required paperwork for regulatory bodies
  • Ensuring required quality, health and safety standards are met for logistics operations
  • Operating experience with logistics software to manage shipment plans, timings, costs and delivery performance, inventory levels
  • Managing 3PL warehouse activities – loading and unloading, inventory of finished goods, monitor status, inventory counts
  • Warehouse operations knowledge is a plus
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regionalny Kierownik Sprzedaży

dolnośląskie
Wygasła: 14.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za realizację uzgodnionych celów sprzedażowych i marżowych u klientów z kanału HoReCa (sieci) / B2B (producenci spożywczy), hurtownie spożywcze oraz gastronomiczne
  • Aktywny rozwój portfolio nowych klientów (sieci restauracji, hotelarskie, producenci spożywczy, hurtownie gastronomiczno-spożywcze) na terenie Polski południowej
  • Identyfikacja nowych możliwości sprzedaży i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami
  • Przygotowanie strategii współpracy z klientami oraz planu działania
  • Negocjowanie umów i warunków współpracy
  • Regularne raportowanie sprzedaży, analiza odchyleń od założonych planów
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych, aktywności konkurencji
  • Udział w wydarzeniach rynkowych, targach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regionalny Kierownik Sprzedaży

łódzkie
Wygasła: 14.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za realizację uzgodnionych celów sprzedażowych i marżowych u klientów z kanału HoReCa (sieci) / B2B (producenci spożywczy), hurtownie spożywcze oraz gastronomiczne
  • Aktywny rozwój portfolio nowych klientów (sieci restauracji, hotelarskie, producenci spożywczy, hurtownie gastronomiczno-spożywcze) na terenie Polski południowej
  • Identyfikacja nowych możliwości sprzedaży i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami
  • Przygotowanie strategii współpracy z klientami oraz planu działania
  • Negocjowanie umów i warunków współpracy
  • Regularne raportowanie sprzedaży, analiza odchyleń od założonych planów
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych, aktywności konkurencji
  • Udział w wydarzeniach rynkowych, targach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regionalny Kierownik Sprzedaży

lubelskie
Wygasła: 14.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za realizację uzgodnionych celów sprzedażowych i marżowych u klientów z kanału HoReCa (sieci) / B2B (producenci spożywczy), hurtownie spożywcze oraz gastronomiczne
  • Aktywny rozwój portfolio nowych klientów (sieci restauracji, hotelarskie, producenci spożywczy, hurtownie gastronomiczno-spożywcze) na terenie Polski południowej
  • Identyfikacja nowych możliwości sprzedaży i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami
  • Przygotowanie strategii współpracy z klientami oraz planu działania
  • Negocjowanie umów i warunków współpracy
  • Regularne raportowanie sprzedaży, analiza odchyleń od założonych planów
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych, aktywności konkurencji
  • Udział w wydarzeniach rynkowych, targach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regionalny Kierownik Sprzedaży

małopolskie
Wygasła: 14.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za realizację uzgodnionych celów sprzedażowych i marżowych u klientów z kanału HoReCa (sieci) / B2B (producenci spożywczy), hurtownie spożywcze oraz gastronomiczne
  • Aktywny rozwój portfolio nowych klientów (sieci restauracji, hotelarskie, producenci spożywczy, hurtownie gastronomiczno-spożywcze) na terenie Polski południowej
  • Identyfikacja nowych możliwości sprzedaży i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami
  • Przygotowanie strategii współpracy z klientami oraz planu działania
  • Negocjowanie umów i warunków współpracy
  • Regularne raportowanie sprzedaży, analiza odchyleń od założonych planów
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych, aktywności konkurencji
  • Udział w wydarzeniach rynkowych, targach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regionalny Kierownik Sprzedaży

opolskie
Wygasła: 14.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za realizację uzgodnionych celów sprzedażowych i marżowych u klientów z kanału HoReCa (sieci) / B2B (producenci spożywczy), hurtownie spożywcze oraz gastronomiczne
  • Aktywny rozwój portfolio nowych klientów (sieci restauracji, hotelarskie, producenci spożywczy, hurtownie gastronomiczno-spożywcze) na terenie Polski południowej
  • Identyfikacja nowych możliwości sprzedaży i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami
  • Przygotowanie strategii współpracy z klientami oraz planu działania
  • Negocjowanie umów i warunków współpracy
  • Regularne raportowanie sprzedaży, analiza odchyleń od założonych planów
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych, aktywności konkurencji
  • Udział w wydarzeniach rynkowych, targach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regionalny Kierownik Sprzedaży

podkarpackie
Wygasła: 14.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za realizację uzgodnionych celów sprzedażowych i marżowych u klientów z kanału HoReCa (sieci) / B2B (producenci spożywczy), hurtownie spożywcze oraz gastronomiczne
  • Aktywny rozwój portfolio nowych klientów (sieci restauracji, hotelarskie, producenci spożywczy, hurtownie gastronomiczno-spożywcze) na terenie Polski południowej
  • Identyfikacja nowych możliwości sprzedaży i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami
  • Przygotowanie strategii współpracy z klientami oraz planu działania
  • Negocjowanie umów i warunków współpracy
  • Regularne raportowanie sprzedaży, analiza odchyleń od założonych planów
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych, aktywności konkurencji
  • Udział w wydarzeniach rynkowych, targach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regionalny Kierownik Sprzedaży

śląskie
Wygasła: 14.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za realizację uzgodnionych celów sprzedażowych i marżowych u klientów z kanału HoReCa (sieci) / B2B (producenci spożywczy), hurtownie spożywcze oraz gastronomiczne
  • Aktywny rozwój portfolio nowych klientów (sieci restauracji, hotelarskie, producenci spożywczy, hurtownie gastronomiczno-spożywcze) na terenie Polski południowej
  • Identyfikacja nowych możliwości sprzedaży i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami
  • Przygotowanie strategii współpracy z klientami oraz planu działania
  • Negocjowanie umów i warunków współpracy
  • Regularne raportowanie sprzedaży, analiza odchyleń od założonych planów
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych, aktywności konkurencji
  • Udział w wydarzeniach rynkowych, targach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regionalny Kierownik Sprzedaży

świętokrzyskie
Wygasła: 14.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za realizację uzgodnionych celów sprzedażowych i marżowych u klientów z kanału HoReCa (sieci) / B2B (producenci spożywczy), hurtownie spożywcze oraz gastronomiczne
  • Aktywny rozwój portfolio nowych klientów (sieci restauracji, hotelarskie, producenci spożywczy, hurtownie gastronomiczno-spożywcze) na terenie Polski południowej
  • Identyfikacja nowych możliwości sprzedaży i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami
  • Przygotowanie strategii współpracy z klientami oraz planu działania
  • Negocjowanie umów i warunków współpracy
  • Regularne raportowanie sprzedaży, analiza odchyleń od założonych planów
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych, aktywności konkurencji
  • Udział w wydarzeniach rynkowych, targach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regionalny Kierownik Sprzedaży

dolnośląskie
Wygasła: 11.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za realizację uzgodnionych celów sprzedażowych i marżowych u klientów z kanału HoReCa (sieci) / B2B (producenci spożywczy), hurtownie spożywcze oraz gastronomiczne
  • Aktywny rozwój portfolio nowych klientów (sieci restauracji, hotelarskie, producenci spożywczy, hurtownie gastronomiczno-spożywcze) na terenie Polski południowej
  • Identyfikacja nowych możliwości sprzedaży i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami
  • Przygotowanie strategii współpracy z klientami oraz planu działania
  • Negocjowanie umów i warunków współpracy
  • Regularne raportowanie sprzedaży, analiza odchyleń od założonych planów
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych, aktywności konkurencji
  • Udział w wydarzeniach rynkowych, targach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regionalny Kierownik Sprzedaży

łódzkie
Wygasła: 11.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za realizację uzgodnionych celów sprzedażowych i marżowych u klientów z kanału HoReCa (sieci) / B2B (producenci spożywczy), hurtownie spożywcze oraz gastronomiczne
  • Aktywny rozwój portfolio nowych klientów (sieci restauracji, hotelarskie, producenci spożywczy, hurtownie gastronomiczno-spożywcze) na terenie Polski południowej
  • Identyfikacja nowych możliwości sprzedaży i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami
  • Przygotowanie strategii współpracy z klientami oraz planu działania
  • Negocjowanie umów i warunków współpracy
  • Regularne raportowanie sprzedaży, analiza odchyleń od założonych planów
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych, aktywności konkurencji
  • Udział w wydarzeniach rynkowych, targach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regionalny Kierownik Sprzedaży

lubelskie
Wygasła: 11.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za realizację uzgodnionych celów sprzedażowych i marżowych u klientów z kanału HoReCa (sieci) / B2B (producenci spożywczy), hurtownie spożywcze oraz gastronomiczne
  • Aktywny rozwój portfolio nowych klientów (sieci restauracji, hotelarskie, producenci spożywczy, hurtownie gastronomiczno-spożywcze) na terenie Polski południowej
  • Identyfikacja nowych możliwości sprzedaży i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami
  • Przygotowanie strategii współpracy z klientami oraz planu działania
  • Negocjowanie umów i warunków współpracy
  • Regularne raportowanie sprzedaży, analiza odchyleń od założonych planów
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych, aktywności konkurencji
  • Udział w wydarzeniach rynkowych, targach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regionalny Kierownik Sprzedaży

małopolskie
Wygasła: 11.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za realizację uzgodnionych celów sprzedażowych i marżowych u klientów z kanału HoReCa (sieci) / B2B (producenci spożywczy), hurtownie spożywcze oraz gastronomiczne
  • Aktywny rozwój portfolio nowych klientów (sieci restauracji, hotelarskie, producenci spożywczy, hurtownie gastronomiczno-spożywcze) na terenie Polski południowej
  • Identyfikacja nowych możliwości sprzedaży i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami
  • Przygotowanie strategii współpracy z klientami oraz planu działania
  • Negocjowanie umów i warunków współpracy
  • Regularne raportowanie sprzedaży, analiza odchyleń od założonych planów
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych, aktywności konkurencji
  • Udział w wydarzeniach rynkowych, targach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regionalny Kierownik Sprzedaży

opolskie
Wygasła: 11.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za realizację uzgodnionych celów sprzedażowych i marżowych u klientów z kanału HoReCa (sieci) / B2B (producenci spożywczy), hurtownie spożywcze oraz gastronomiczne
  • Aktywny rozwój portfolio nowych klientów (sieci restauracji, hotelarskie, producenci spożywczy, hurtownie gastronomiczno-spożywcze) na terenie Polski południowej
  • Identyfikacja nowych możliwości sprzedaży i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami
  • Przygotowanie strategii współpracy z klientami oraz planu działania
  • Negocjowanie umów i warunków współpracy
  • Regularne raportowanie sprzedaży, analiza odchyleń od założonych planów
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych, aktywności konkurencji
  • Udział w wydarzeniach rynkowych, targach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regionalny Kierownik Sprzedaży

podkarpackie
Wygasła: 11.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za realizację uzgodnionych celów sprzedażowych i marżowych u klientów z kanału HoReCa (sieci) / B2B (producenci spożywczy), hurtownie spożywcze oraz gastronomiczne
  • Aktywny rozwój portfolio nowych klientów (sieci restauracji, hotelarskie, producenci spożywczy, hurtownie gastronomiczno-spożywcze) na terenie Polski południowej
  • Identyfikacja nowych możliwości sprzedaży i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami
  • Przygotowanie strategii współpracy z klientami oraz planu działania
  • Negocjowanie umów i warunków współpracy
  • Regularne raportowanie sprzedaży, analiza odchyleń od założonych planów
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych, aktywności konkurencji
  • Udział w wydarzeniach rynkowych, targach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regionalny Kierownik Sprzedaży

śląskie
Wygasła: 11.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za realizację uzgodnionych celów sprzedażowych i marżowych u klientów z kanału HoReCa (sieci) / B2B (producenci spożywczy), hurtownie spożywcze oraz gastronomiczne
  • Aktywny rozwój portfolio nowych klientów (sieci restauracji, hotelarskie, producenci spożywczy, hurtownie gastronomiczno-spożywcze) na terenie Polski południowej
  • Identyfikacja nowych możliwości sprzedaży i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami
  • Przygotowanie strategii współpracy z klientami oraz planu działania
  • Negocjowanie umów i warunków współpracy
  • Regularne raportowanie sprzedaży, analiza odchyleń od założonych planów
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych, aktywności konkurencji
  • Udział w wydarzeniach rynkowych, targach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regionalny Kierownik Sprzedaży

świętokrzyskie
Wygasła: 11.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za realizację uzgodnionych celów sprzedażowych i marżowych u klientów z kanału HoReCa (sieci) / B2B (producenci spożywczy), hurtownie spożywcze oraz gastronomiczne
  • Aktywny rozwój portfolio nowych klientów (sieci restauracji, hotelarskie, producenci spożywczy, hurtownie gastronomiczno-spożywcze) na terenie Polski południowej
  • Identyfikacja nowych możliwości sprzedaży i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami
  • Przygotowanie strategii współpracy z klientami oraz planu działania
  • Negocjowanie umów i warunków współpracy
  • Regularne raportowanie sprzedaży, analiza odchyleń od założonych planów
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych, aktywności konkurencji
  • Udział w wydarzeniach rynkowych, targach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. planowania produkcji

Tarczyn
Wygasła: 06.01.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Analizowanie planu sprzedaży i przygotowanie planu produkcji z uwzględnieniem ograniczeń zdolności produkcyjnych i wydajności dla dwóch zakładów produkcyjnych
  • Sprawdzanie stanów materiałów potrzebnych do działań produkcyjnych
  • Wydawanie zleceń pracy i zapewnienie analizy zamknięcia
  • Zarządzanie oprogramowaniem do planowania i śledzenia produkcji (system ERP)
  • Śledzenie wydajności OEE i codzienne raportowanie
  • Planowanie - sprawdzanie, czy występują problemy z wydajnością i przekazywanie informacji kierownikowi / przełożonym ds. Planowania
  • Zarządzanie operacjami związanymi z pozyskiwaniem materiałów do produkcji i radzenie sobie z opóźnieniami
  • Codziennie ustalanie priorytetów i przyspieszeń, aby sprostać potrzebom klientów
  • Pomoc w prognozowaniu i przedstawianiu zaleceń spełniających wymagania klientów
  • Współpraca z różnymi działami, aby zapewnić terminowość dostaw: logistyka, zakupy, produkcja, magazyn
  • Ustalanie i utrzymywanie minimalnych/maksymalnych poziomów zapasów do produkcji, współpraca z nabywcą nad optymalnymi poziomami zapasów
  • Monitorowanie zapasów i wdrażanie zmian w przypadku braków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik magazynu

Tarczyn
Wygasła: 06.01.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Strategicznie zarządzanie magazynem zgodnie z polityką i wizją firmy
  • Nadzorowanie działań związanych z przyjmowaniem, magazynowaniem, wysyłką i składowaniem
  • Konfigurowanie układów i zapewnienie efektywnego wykorzystania przestrzeni, adresowanie
  • Inicjowanie, koordynowanie i egzekwowanie optymalnych polityk i procedur operacyjnych
  • Przestrzeganie wszystkich wymagań prawnych dotyczących magazynowania, ładunku i wysyłki
  • Utrzymywanie standardów BHP
  • Konserwacja wyposażenia magazynu - wózki widłowe, wózki paletowe, terminale ręczne itp
  • Zarządzanie kontrolą zapasów i uzgadnianie z systemem przechowywania danych
  • Przygotowanie rocznego budżetu
  • Rekrutacja, wybór, motywacja i wsparcie pracowników, plany zmian itp
  • Regularne tworzenie raportów i statystyk (raport o stanie IN / OUT, raport o stanie martwym itp.)
  • Otrzymywanie informacji zwrotnych i monitorowanie jakość świadczonych usług
  • Obsługa zwrotów klientów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista HR

Tarczyn
Wygasła: 01.01.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Realizacja polityki personalnej w zakładzie produkcyjnym
  • Wsparcie Dyrektora Produkcji w zapewnieniu zasobów i organizacji pracy pracowników produkcji, ze szczególnym uwzględnieniem alokacji pracowników i harmonogramowania zmian produkcyjnych
  • Współpraca i koordynacja z firmami pośrednictwa pracy zarządzania outsourcingiem pracowniczym
  • Koordynowanie obecnych i wdrażanie nowych procesów HR
  • Zarządzanie administracją kadrową i przygotowaniem rozliczenia płac
  • Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na różne szczeble organizacyjne
  • Wsparcie operacyjne w zakresie komunikowania i wdrażania zmian organizacyjnych
  • Monitorowanie trendów rynkowych i proponowanie nowych rozwiązań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales manager - retail

Tarczyn
Wygasła: 01.01.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Współpraca z międzynarodowymi i krajowymi sieciami handlowymi,
  • Budowanie długofalowych relacji biznesowych,
  • Pomyślne wdrażanie do sprzedaży nowych kategorii produktów,
  • Budowanie i realizowanie planów marketingowych i sprzedażowych,
  • Współpraca między działami sprzedaży, produkcji i logistyki,
  • Zarządzanie podległym zespołem oraz wsparcie merytoryczne przedstawicieli handlowych,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista Kontroli Jakości - Quality control specialist

Tarczyn
Wygasła: 04.12.2020
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Manager - kierownik ds. sprzedaży

Aleja Krakowska 10, 05-555 Tarczyn, Polska
Wygasła: 13.07.2020
Pełny etat
Kontrakt B2B
Kierownik / Koordynator
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Logistyki i Transportu

Aleja Krakowska 10, 05-555 Tarczyn, Polska
Wygasła: 13.07.2020
Pełny etat
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Międzynarodowy przedstawiciel handlowy

Tarczyn
Wygasła: 07.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel handlowy na rynek wschodni

Tarczyn
Wygasła: 06.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technolog żywności

Tarczyn
Wygasła: 29.08.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Ślusarz

Tarczyn
Wygasła: 11.07.2018
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zaopatrzenia w dziale utrzymania ruchu

Tarczyn
Wygasła: 11.07.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Kadr

Tarczyn
Wygasła: 11.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/Księgowy z językiem angielskim

Tarczyn
Wygasła: 09.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Handlowiec Międzynarodowy

Tarczyn
Wygasła: 15.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier Konstruktor

Tarczyn
Wygasła: 14.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Ślusarz - Spawacz warsztatowy

Tarczyn
Wygasła: 14.12.2017
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Operator - Mechanik Maszyn

Tarczyn
Wygasła: 18.10.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Handlowiec Międzynarodowy

Tarczyn
Wygasła: 07.07.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent ds. magazynowych

Tarczyn
Wygasła: 24.06.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Produkcji

Tarczyn
Wygasła: 04.06.2017
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie TURKA INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.