Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (9)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 9 )
Inspektor nadzoru ds. ogólnobudowlanych - konkurs
Chorzów
Wygasła: 10.10.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. pełnienie funkcji inspektora nadzoru zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego
wg przydzielonego rejonu zgodnie z wykazem przynależnych do niego budynków
2. prowadzenie całego zakresu spraw związanych z nadzorowaniem
realizacją i rozliczaniem robót budowlanych (w tym remontów pustostanów) prowadzonych przez Zakład
3. przeprowadzanie przeglądów budynków
4. przygotowanie przedmiarów
kosztorysów na planowane roboty remontowe
5. uczestnictwo w prowadzonych postępowaniach przetargowych
w tym w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja kosztorysów ofertowych na wniosek komisji
6. określanie zakresu prac remontowych poprzez przeprowadzanie wizji w terenie na wniosek najemców
PINB
wydziałów Urzędu Miasta
innych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych komórek Zakładu
INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - KONKURS
Chorzów
Wygasła: 10.10.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. Przeprowadzanie procedur udzielania zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm
zw. dalej ustawą PZP)
a także zamowień nie objętych ww. ustawa zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi Zakładu
w szczególności w zakresie obsługi administracyjnej i proceduralnej postępowań tj.:
a) przyjmowanie i ewidencjonowanie wniosków dot.konieczności udzielania zamówień publicznych;
b) opracowywanie zapisów specyfikacji warunków zamówienia i załaczników do niej we współpracy z innymi działami;
c) obsługa portalu e-Zamówienia;
d) opracowywanie pism w ramach korespondencji z wykonawcami;
e) przeprowadzenie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
badanie i ocena złożonych ofert;
f) koordynacja czynności związanych z zawarciem umowy;
g) dokumentowanie podejmowanych w postępowaniu czynności;
2. Prowadzenie rejestru umów;
3. Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej Zakładu;
4. sporządzanie analiz i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;
5. Doradztwo komórkom organizacyjnym i konsultacja w zakresie interpretacji oraz przestrzegania wewnętrznych uregulowań dot. zamówień publicznych;
6. Obsługa programu pocztowego E-DOK;
7. Inne bieżące prace związanie z funkcjonowaniem działu
Urzędnik w Dziale "Czynszów i Rozliczeń Mediów" Nabór
Chorzów
Wygasła: 20.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1.prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem spraw sądowych lokali mieszkalnych
użytkowych
garaży
gruntów
ZOZów
Targów i innych kontrahentów;
2.wprowadzanie zmian i danych na kartach lokali jak wyżej
związanych z prowadzeniem i rozliczaniem spraw sądowych;
3.przygotowanie wnisków o wyksięgowanie i przywrócenie zaległości zasądzonych z ksiąg rachunkowych - należności pozabilansowe;
4.księgowanie na kontach lokali jak wyżej
dokumentów dotyczących spraw sądowych na podstawie informacji z NR;
a.kosztów procesu
b.opłat egzekucyjnych
c.kosztów adwokackich w egzekucji
d.pozwów
e.korekt spraw sądowych
f.należności pozabilansowych
g.należności nieściągalnych
h.naliczanych odsetek
5.opracowanie dokumentacji dla NR;
6.bieżące włączanie do akt otrzymanej korespondencji i archiwizacja dokuemtnów spraw sądowych;
7.rozliczanie spraw sądowych budynków przekazanych;
8.nadawanie numerów SIMP dla lokali jak wyżej - sprawy sądowe;
9. opracowanie danych i sprawozdań na potrzeby UM oraz innych komórek organizacyjnych ZK PGM;
10.opracowanie wyciągów bankowych
raportów kasowych
raportów SIMP na potrzeby prawidłowego zaksięgowania wpłat na lokale;
11.prawidłowa klasyfikacja wpłat i ich księgowanie;
12.przygotowanie do wypłaty dokumentów z tytułu nadpłat czynszowych;
13.informowanie działu prawnego o dobrowolnych wpłatach najemców
dzierżawców i użytkowanikow lokali wobec których toczy się egzekucja komornicza;
14.prowadzenie korespondencji w zakresie rozliczeń spraw sądowych oraz bieżących należności;
15.rozpatrywanie reklamacji związanych z rozliczeniem spraw sądowych;
16.drukowanie książeczek czynszowych;
17.obsługa mieszkańców
najemców i dzierżawców;
18.obsługa programu pocztowego E-DOK;
pełnienie funkcji inspektora nadzoru zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego wg przydzielonego rejonu zgodnie z wykazem przynależnych do niego budynków,
prowadzenie całego zakresu spraw związanych z nadzorowaniem, realizacją i rozliczaniem robót budowlanych (w tym remontów pustostanów) prowadzonych przez Zakład,
przeprowadzanie przeglądów budynków,
przygotowanie przedmiarów, kosztorysów na planowane roboty remontowe,
uczestnictwo w prowadzonych postępowaniach przetargowych, w tym w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja kosztorysów ofertowych na wniosek komisji,
określanie zakresu prac remontowych poprzez przeprowadzanie wizji w terenie na wniosek najemców, PINB, wydziałów Urzędu Miasta, innych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych komórek Zakładu, przygotowanie przedmiarów robót, prowadzenie korespondencji
Stanowisko urzędnicze w dziale Zamówień Publicznych
Chorzów
Wygasła: 09.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przeprowadzanie procedur udzielania zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm., zw. dalej ustawą PZP),
a także zamówień nie objętych ww. ustawą zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi Zakładu,
w szczególności w zakresie obsługi administracyjnej i proceduralnej postępowań tj.:
a) przyjmowanie i ewidencjonowanie wniosków dot. konieczności udzielenia zamówień publicznych,
b) opracowywanie zapisów specyfikacji warunków zamówienia i załączników do niej we współpracy z innymi działami,
c) obsługa portalu e-Zamówienia,
d) opracowywanie pism w ramach korespondencji z wykonawcami,
e) przeprowadzenie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, badanie i ocena złożonych ofert,
f) koordynacja czynności związanych z zawarciem umowy,
g) dokumentowanie podejmowanych w postępowaniu czynności
1. prowadzenie rejestrów umów,
2. obsługa Biuletynu Informacji Publicznej Zakładu,
3. sporządzanie analiz i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,
4. doradztwo komórkom organizacyjnym i konsultacja w zakresie interpretacji oraz przestrzegania wewnętrznych uregulowań dot. zamówień publicznych,
1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z zadłużeniami w opłatach czynszowych
i eksploatacyjnych z tytułu najmu lokali mieszkalnych, pozostających w dyspozycji Gminy Chorzów
2. Prowadzenie czynności windykacyjnych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa
3. Bieżąca analiza i weryfikacja osób zalegających z płatnościami
4. Analiza realizacji wydanych decyzji ratalnych
5. Generowanie i wysyłanie wezwań do zapłaty, zgodnie z obowiązującą instrukcją windykacyjną
6. Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego o zapłatę lub eksmisję w tym sporządzanie wykazów zaległości
7. Przygotowywanie korespondencji w zakresie ustalonym regulaminem organizacyjnym
8. Opracowywanie tzw. fiszek (tj. kompleksowej informacji na temat lokatora, lokalu, wysokości zadłużenia, prowadzonych czynności windykacyjnych)
9. Obsługa stron w zakresie prowadzonych działań windykacyjnych (przyjmowanie osobistych i telefonicznych interwencji dłużników i informowanie o możliwościach spłaty zadłużenia)
10. Analiza oraz monitorowanie regulowania bieżących należności przez uczestników programu „Praca za czynsz”