1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. KMBNO sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

KMBNO sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. TWARDA 18

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (9) Aktualne ( 1 ) Archiwalne ( 8 )

Asystent / Asystentka działu wsparcia sprzedaży

Prosta 51, Wola, Warszawa
Ważna do: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie zespołu zajmującego się zakupem i sprzedażą nieruchomości
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, którzy kupują lub sprzedają z nami nieruchomość
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
  • Wizyty w Urzędach i Spółdzielniach w celu skompletowania niezbędnych dokumentów
  • Kontakt z kancelariami notarialnymi, urzędami, pośrednikami nieruchomości
Pokaż więcej >>
od 6000 do 7000 PLN
Ważna do: 11.05.2024

Doradca ds. sprzedaży i obsługi klienta

Młynarska 8/12, Wola, Warszawa
Wygasła: 08.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Pierwszy kontakt z klientem: Nawiązywanie pierwszego kontaktu z potencjalnymi klientami, którzy wysłali do nas swoje zgłoszenie i poprosili o wycenę oferty na zakup ich nieruchomości
  • Analiza nieruchomości: Będziesz odpowiedzialna/y za analizowanie potencjalnych transakcji od osób, które są zainteresowane sprzedażą swoich nieruchomości i wysłali do nas zgłoszenie. To obejmuje ocenę potencjału inwestycyjnego danej nieruchomości i wycenę naszej oferty na zakup
  • Negocjacje i doradztwo: Prowadzenie negocjacji z klientami oraz udzielanie porad dotyczących procesu sprzedaży, w tym wyjaśnienie wszelkich niejasności i odpowiadanie na pytania dotyczące oferty firmy
  • Przygotowanie dokumentacji: Przygotowywanie i zarządzanie niezbędną dokumentacją związaną ze sprzedażą nieruchomości, w tym umowami, formularzami ofertowymi i innymi dokumentami prawnymi
  • Utrzymanie relacji z klientem: Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, zapewnienie wysokiej jakości obsługi oraz dbałość o pozytywne doświadczenia klientów w całym procesie sprzedaży
  • Współpraca z innymi działami: Ścisła współpraca z notariuszami, pośrednikami nieruchomości i działem administracji, w celu zapewnienia sprawnego i efektywnego procesu sprzedaży nieruchomości
Pokaż więcej >>
od 6800 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. kampanii Google Ads, Facebook Ads

Młynarska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 10.11.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie i optymalizacja kampanii na platformach Google Ads i Facebook Ads
  • Praca na wysokich budżetach reklamowych
  • Analiza i raportowanie prowadzonych działań
  • Planowanie i realizacja kampanii wideo na platformie YouTube
  • Przeprowadzanie eksperymentów i testy najnowszych funkcji Google Ads
  • Monitoring i analiza trendów występujących na rynku marketingu
Pokaż więcej >>
od 8000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka działu wsparcia sprzedaży

Młynarska 8, Wola, Warszawa
Wygasła: 22.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie zespołu zajmującego się zakupem i sprzedażą nieruchomości
  • Telefoniczna i mailowa obsługa klienta
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
  • Umawianie spotkań
  • Kontakt z kancelariami notarialnymi, urzędami, pośrednikami nieruchomości
Pokaż więcej >>
od 6000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca ds. sprzedaży nieruchomości

Młynarska 8/12, Wola, Warszawa
Wygasła: 23.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Z czym kojarzy Ci się praca Doradcy ds. nieruchomości? Zazwyczaj pierwszym skojarzeniem jest praca agenta, który zarabia prowizyjnie. Najpierw musi pozyskać nieruchomości dzwoniąc do osób, które wystawiły swoje ogłoszenie w internecie i przekonać je do współpracy. Czy Twoje skojarzenie jest podobne? Jeśli tak, wybij to sobie proszę na chwilę z głowy i zapoznaj się z naszą ofertą pracy, ponieważ działamy w sposób całkowicie inny!
  • Główna różnica polega na tym, że jesteśmy stroną bezpośrednio nabywającą i sprzedającą nieruchomości, a nie pośredniczącą w transakcjach. Jesteśmy funduszem inwestycyjnym, który działa na własny rachunek. Co to oznacza dla Ciebie? Przede wszystkim większy komfort pracy. Po pierwsze dlatego, że możesz liczyć na stałe wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę. Po drugie nie będziesz musiał/a pozyskiwać ofert z internetu i przekonywać osoby niechętne do współpracy
  • Dołączając do nas będziesz członkiem kameralnego zespołu, który zajmuje się zakupami nieruchomości na terenie całej Polski
  • Zakres obowiązków to:
  • - Obsługa klientów zgłaszających nam chęć sprzedaży swojej nieruchomości
  • - Ocena potencjału inwestycyjnego danej nieruchomości poprzez analizę rynku i cen transakcyjnych w okolicy
  • - Badanie potrzeb klienta sprzedającego nieruchomość oraz pozyskanie informacji o danej nieruchomości
  • - Negocjacje cenowe i finalizowanie transakcji
  • - Spotkania na nieruchomościach na terenie całej Polski
  • - Prezentacja nieruchomości sprzedawanych w Warszawie i okolicach
  • - Reprezentacja Spółki przy podpisywaniu umów przedwstępnych oraz aktów notarialnych
Pokaż więcej >>
od 7000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Broker nieruchomości

Młynarska 8/12, Wola, Warszawa
Wygasła: 07.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Cześć!
  • Zaczynamy nietypowo, bo praca też jest nietypowa. Praca w branży nieruchomości zazwyczaj kojarzy się z pracą agenta, który zarabia prowizyjnie i którego celem jest pozyskiwanie ofert. Nasza działalność jest czymś zupełnie innym, ponieważ jesteśmy stroną bezpośrednio kupującą, a nie pośredniczącą w transakcjach. Co to oznacza dla Ciebie? Większy komfort pracy, stałe wynagrodzenie dające poczucie bezpieczeństwa, duża dawka nauki procesu inwestycji w nieruchomości
  • Dołączając do nas będziesz członkiem kameralnego zespołu, który zajmuje się zakupami nieruchomości na własny rachunek na terenie całej Polski
  • Jest to praca odpowiedzialna. Dlaczego? Ponieważ będziesz brał/a udział w transakcjach zakupu i sprzedaży nieruchomości, które opiewają na setki tysięcy złotych i często są największymi transakcjami w życiu naszych klientów
  • Zakres obowiązków to:
  • - Kontakt telefoniczny i mailowy z osobami zgłaszającymi chęć sprzedaży nieruchomości (nie pozyskujemy ‘na zimno’, klienci sami się do nas zgłaszają)
  • - Ocena potencjału inwestycyjnego danej nieruchomości poprzez analizę rynku i cen transakcyjnych w okolicy
  • - Badanie potrzeb klienta sprzedającego nieruchomość oraz pozyskanie informacji o danej nieruchomości
  • - Negocjacje cenowe ze Sprzedającym i finalizowanie transakcji
  • - Spotkania na nieruchomościach na terenie całej Polski
  • - Prezentacja nieruchomości sprzedawanych w Warszawie i okolicach
  • - Reprezentacja Spółki przy podpisywaniu umów przedwstępnych oraz aktów notarialnych
Pokaż więcej >>
od 6500 do 7500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Partner we flippingu nieruchomości

Warszawa
Wygasła: 03.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Cześć!
  • Zaczynamy nietypowo, bo praca też jest nietypowa. Dołączając do nas będziesz członkiem 5-osobowego zespołu, który zajmuje się zakupami i sprzedażą nieruchomości na terenie całej Polski. Jedno możemy obiecać: jest to praca odpowiedzialna, dla osoby, która chce się rozwijać na rynku nieruchomości i czuje, że jest w stanie wziąć na siebie tą odpowiedzialność. Dlaczego tak zaznaczamy aspekt odpowiedzialności? Ponieważ będziesz brał/a udział w transakcji zakupu i sprzedaży nieruchomości, które opiewają na setki tysięcy złotych i często są największymi transakcjami w życiu naszych klientów
  • Zakres obowiązków to:
  • 1) Kontakt telefoniczny i mailowy z osobami zgłaszającymi chęć sprzedaży nieruchomości (nie pozyskujemy ‘na zimno’)
  • - Badanie potrzeb klienta sprzedającego nieruchomość oraz pozyskanie informacji o danej nieruchomości
  • - Ocena potencjału inwestycyjnego danej nieruchomości poprzez analizę rynku i cen transakcyjnych w okolicy
  • - Negocjacje cenowe ze Sprzedającym
  • 2) Spotkania na nieruchomościach na terenie całej Polski
  • - Potwierdzenie wcześniej dokonanej oceny potencjału i potwierdzenie umówionych warunków
  • - Prezentacja nieruchomości sprzedawanych w Warszawie i okolicach
  • - Podpisywanie umów przedwstępnych cywilno-prawnych w imieniu Spółki
  • 3) Zawieranie aktów notarialnych na terenie całej Polski
  • - Reprezentowanie Spółki w transakcjach zakupu i sprzedaży nieruchomości w kancelariach notarialnych
Pokaż więcej >>
od 5500 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel ds. kupna i sprzedaży nieruchomości

Rynek Główny 28, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 29.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kompleksowa obsługa klienta chcącego sprzedać nieruchomość
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami i kontrahentami
  • Analiza rentowności danej inwestycji
  • Negocjacje
  • Spotkania na nieruchomościach na terenie całej Polski
  • Reprezentowanie Spółki jako pełnomocnik w transakcjach kupna i sprzedaży nieruchomości
  • Komplementowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia transakcji
Pokaż więcej >>
od 5500 do 11000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel ds. kupna i sprzedaży nieruchomości

Twarda 18, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 25.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kompleksowa obsługa klienta chcącego sprzedać nieruchomość
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami i kontrahentami
  • Analiza rentowności danej inwestycji
  • Negocjacje
  • Spotkania na nieruchomościach na terenie całej Polski
  • Reprezentowanie Spółki jako pełnomocnik w transakcjach kupna i sprzedaży nieruchomości
  • Komplementowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia transakcji
Pokaż więcej >>
od 5500 do 11000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie KMBNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.